Τίτλος Εργασίας: "Ο σκαντζόχοιρος,η χελώνα,η αράχνη και η μέλισσα»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Σύνδεσμος Μυοπαθών Κύπρου και τα άτομα με αναπηρία.
Advertisements

Γεωργία Αναστασίου Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΔΑΛΙΟΥ
« Η Ασπρούλα και ο Ταύρος»
ΕΝΟΤΗΤΑ 8: ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΩΝ ΖΩΩΝ
Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΣΩ (ΖΩ)ΤΗ ΦΥΣΗ» ΤΑΞΗ Ε΄ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΣΑΜΑΝΤΖΗ.
Σπονδυλωτά Ονομάζονται τα ζώα που έχουν σπονδυλική στήλη. Χωρίζονται σε 5 υποκατηγορίες: Ψάρια Αμφίβια Ερπετά Θηλαστικά Πτηνά.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Ε – Στ Δημοτικού
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Ατομικές και Ομαδικές εργασίες από τα παιδιά της Α3
Dragobete Dragobete είναι μια παραδοσιακή ρουμανική γιορτή και γιορτάζεται στις 24 Φεβρουαρίου. Συγκεκριμένα ο Dragobete ήταν ο γιος της Baba Dochia,
Μερικά ακόμη παραδείγματα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ Howard Gardner Θέμα: Ανακύκλωση.
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Τεχνολογία B΄ Γυμνασίου
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
Επιμέλεια: Πουλημένου Ελένη
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Απίστευτο και όμως αληθινό
Η φωλιά των μελισσών. Κούφιοι κορμοί Κοιλότητες βράχων
Mια εκδρομή στο δάσος στο βουνό
9ο Γυμνάσιο Καλλιθέας «Μάνος Χατζιδάκις»
Για δες που τα όργανα μιλούν
ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΙΘΙΟΥ
PROJECT με θέμα ¨χριστούγεννα¨
Πέρα από τον μύθο!!!!.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
ΓΟΥΛΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ 1ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΜΟΥΡΙΚΙΟΥ
Σπονδυλωτά και ασπόνδυλα ζώα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
’’Καιρός’’ για σωστή διατροφή!! 1 Παρακάτω ακολουθεί η μορφοποιημένη ενότητα «Ισορροπημένη διατροφή», (Φυσική Ε’ Δημοτικού, σελ 38-39).«Ισορροπημένη διατροφή»
Το Πορτρέτο του Εαυτού μου
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 4.4: Αρχιτεκτονική και Εικονογραφημένο Βιβλίο Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και.
Σεπτέμβριος 2015 Στ΄1. Λουίζα Μέι Άλκοτ  Τέσσερεις αδερφές η Μέγκ, η Τζό, η Μπέθ και η μικρή Άμμυ. Η κάθε μια με τις φιλοδοξίες της ζει την εφηβεία.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ  Τα τελευταία χρόνια οι Ελληνικοί Παραδοσιακοί Χοροί είναι θεματική ενότητα της Φυσικής Αγωγής σε όλες τις τάξεις του δημοτικού σχολείου.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
ΤΑΞΗ: Ε΄1 ΔΑΣΚΑΛΑ: Μάρθα Σωτηριάδου. Τέσσερις μαθητές/τριες γίνονται αφηγητές, παρουσιαστές της θεατρικής παράστασης. ΤΑΞΗ:Ε1 ΤΑΞΗ:Ε’1 Αποφασίσαμε να.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Τα μουσικά φθογγόσημα (τέταρτα-όγδοα-μισό) Τάξη: Γ’ Δημοτικού Ανδρέας Σκιαδάς.
Από πού προέρχονται οι τροφές;. Από πού προέρχεται η μπριζόλα; O Από το γουρούνι ; γουρούνι O Από το πρόβατο ; πρόβατο O Από την κότα ; κότα.
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Άραγε, γνωρίζουν οι μέλισσες μαθηματικά?
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΜΕΛΙΒΟΙΑ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική ομάδα:
ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΣΕΡΑΦΕΙΜ
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ & ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΛΑΪΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Στόχος: να αναπτύξουν την δημιουργική φαντασία ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: φτιάχνοντας ένα δικό μας τραγούδι για την ειρήνη παίξαμε θεατρικό παιχνίδι όπου εμψυχώσαμε.
Διδασκαλία με την μέθοδο project
ΔΕΚΑΡΧΟ Ν. ΞΑΝΘΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Εκπαιδευτική ομάδα: Ανέτα Θεοδωρίδου
Το Σχολειό μου.
Διήγηση/αφήγηση ιστοριών από παιδιά
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
«ΠΑΛΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ» Ομαδική Εργασία στο μάθημα της Λογοτεχνίας με θέμα :
ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ Έγχορδα ή Χορδόφωνα. ΚΙΘΑΡΑ ΣΑΝΤΟΥΡΙ.
Το Μάθημα της Γεωγραφίας στην Υπηρεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Τέμενος Νομού Ξάνθης
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Λουσικών
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Φαρρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τίτλος Εργασίας: "Ο σκαντζόχοιρος,η χελώνα,η αράχνη και η μέλισσα» Τίτλος Εργασίας: "Ο σκαντζόχοιρος,η χελώνα,η αράχνη και η μέλισσα»

Εισαγωγή: Μύθος ζώων «Ο σκαντζόχοιρος,η χελώνα,η αράχνη και η μέλισσα» από το βιβλίο «Μύθοι περί ζώων» της Ζωής Σπυρόπουλου. Ευέλικτη ζώνη Διάρκεια: δύο διδακτικές περιόδους Α’ τάξη του Δημοτικού

Σχέδιο Μαθημάτος: Στόχοι μαθήματος (Γνωστικοί και Συνασθηματικοί) Στόχοι μαθήματος (Γνωστικοί και Συνασθηματικοί) Ανάγνωση και Ανάλυση του μύθου Αξιολόγηση και Ανατροφοδότηση ( Διαθεματικές Ασκήσεις)

1. Στόχοι Μαθήματος : Γνωστικοί στόχοι: Να μάθουν να αναγνωρίζουν το ρήμα και το επίθετο Να μάθουν τα παιδιά τα ζώα που εμπεριέχονται στο μύθο Να γνωρίσουν οι μαθητές που κατοικούν και τι προσφέρουν τα διάφορα ζώα

Να γνωρίσουν και να βιώσουν τα 4 έγχορδα όργανα της συμφωνικής ορχήστρας με δοξάρι Να γνωρίσουν και να βιώσουν τα παιδιά το ρυθμικό λόγο και τις ηχηρές ρυθμικέ κινήσεις (παλαμάκια) Να εξασκηθούν οι μαθητές στην απλή αριθμητική

Συναισθηματικοί στόχοι: Μέσα από το παιχνίδι και τους ρόλους που θα υποδηθούν να εκφραστούν ελεύθερα Να μάθουν τα παιδιά να εργάζονται ομαδικά και να συνεργάζονται Να μάθουν να επικοινωνούν μεταξύ τους Να καλλιεργήσουν τα παιδιά τη φαντασία τους

2. Ανάγνωση και Ανάλυση του Μύθου (Διάρκεια 20 λεπτά) Πρώτα απ’όλα διαβάζουμε το μύθο μέσα στην τάξη.Έπειτα ζητάμε από τα παιδιά να μας πουν τις εντυπώσεις τους (αν τους άρεσε ο μύθος, τι δεν τους άρεσε κλπ). Στη συνέχεια αναλύουμε το μύθο.

Σκαντζόχοιρος:

Χελώνα:

Αράχνη:

Μέλισσα:

Αρχικά χωρίζουμε το μύθο στις 5 κύριες σκηνές: 1η σκηνή: Όταν η γειτόνισσα βρίσκει την άρρωστη μάνα 2η σκηνή: Όταν η γειτόνισσα βρίσκει τον πρώτο γιο (σκαντζόχοιρο). 3η σκηνή: Όταν η γειτόνισσα συναντά τη δεύτερη κόρη (χελώνα) 4η σκηνή: Όταν η γειτόνισσα συναντά την τρίτη κόρη ( αράχνη) 5η σκηνή : Όταν η γειτόνισσα βρίσκει την τέταρτη κόρη (μέλισσα)

Χαρακτηρισμός ηρώων : Μάνα : πολύ εργατική, αγαπούσε πολύ τα παιδιά της. Γειτόνισσα: καλόκαρδη,καλόψυχη,πονόψυχη,πρόθυμη. Σκαντζόχοιρος,χελώνα,αράχνη: εργατικοί,κακά παιδιά,αδιαφορούν για τη μάνα,εγωιστές. Μέλισσα: εργατική,νοικοκυρά,νοιάζεται και αγαπά τη μητέρα της,πονόψυχη,προκομένη.

Συμπέρασμα: Ενώ η μάνα ξενοδούλευε σκληρά για να ανθρέψει ,να αναδείξει και να κάνει σπουδαίους ανθρώπους τα παιδιά της ,τα τρία από αυτά όταν η ίδια τα χρειάστηκε κοντά της γιατί ήταν άρρωστη δεν θέλησαν να τη βοηθήσουν.Το μόνο παιδί που ενδιαφέρθηκε γι αυτήν ήταν το τέταρτό της παιδί, η μέλισσα.

Ηθικό δίδαγμα μύθου: Δεν πρέπει να παραμελούμε τους ανθρώπους που ενδιαφέρονται και νοιάζονται για εμά ς όταν αυτοί μας χρειάζονται.Αλλά , αντίθετα, να δίνουμε απλόχερα τη βοήθειά μας σε όποιον την έχει ανάγκη.

Διαθεματικές Ασκήσεις ( διάρκεια 15 λεπτά): Διαθεματικές Ασκήσεις ( διάρκεια 15 λεπτά):

Γλώσσα 1. Να κυκλώσετε το επίθετο στις παρακάτω προτάσεις : Η μάνα κουράστηκε Η μάνα μονάχη Η μάνα ξενοδούλευε Η μάνα ανάθρεψε Η χελώνα πλένει Η αράχνη υφαίνει Η μέλισσα ζυμώνει Ο κακός γιος ο σκαντζόχοιρος

Μελέτη περιβάλλοντος 2. Μάντεψε που κατοικούν τα παρακάτω ζώα 1.Στάνη πουλιά 2.Σταύλος μέλισσα 3.Φωλιά πρόβατα 4.Σπηλιά γαίδαρος 5.Κυψέλη αρκούδα 6.Λαγούμι γουρούνι 7.Ορνιθώνας αράχνη 8.Ιστός λαγός 9.Χοιροστάσιο κότα-όρνιθα

3. Να βρείτε ποιά ζώα έχουν σχέση με τα αντικείμενα της άλλης στήλης: 1.Τα πρόβατα μας δίνουν το λίπος τους 2. Οι αλεπούδες το μέλι τους 3. Οι μέλισσες τα αυγά τους 4.Οι φάλαινες το γάλα τους 5. Οι κότες τη γούνα τους

4. Να υπογραμμίσετε το σωστό: 1.Η κατοικία της μέλισσας λέγεται κερήθρα - κυψέλη – νέκταρ 2.Στη κυψέλη εργάζονται βασίλισσα – εργάτριες – κυφήνες 3.Από την κυψέλη παίρνουμε το κερί – το μέλι – το νέκταρ

Χελώνα βιολοτσέλο Αράχνη βιολί Μέλισσα βιόλα Μουσική 5. Να αντιστοιχίσετε τα 4 έγχορδα όργανα της συμφωνική ορχήστρα με δοξάρι(βιολί,βιόλα,βιολοτσέλο ,κοντραμπάσο) με τα 4 ζώα του μύθου: Σκαντζόχοιρος κοντραμπάσο Χελώνα βιολοτσέλο Αράχνη βιολί Μέλισσα βιόλα

6. Να διατυπώσετε τα 4 ζώα του μύθου σε αξίες του 1/8 και 2/8 και να αποδώσετε με ρυθμικό λόγο και ηχηρές ρυθμικέ κινήσεις: πχ.Σκαν-τζό-χοι-ρος Χε-λώ-να Α-ρά χνη Μέ-λισ-σα

Μαθηματικά 7. Να βρείτε πόσα : Α) πόδια έχει: Β) φτερά έχει:

Θεατρικό παιχνίδι(διάρκεια 20 λεπτά) 8.Να αναπαραστήσουν το μύθο οι μαθητές μέσα από μία θεατρική παράσταση: Οι ρόλοι του μύθου είναι οι εξής: η μητέρα,η γειτόνισσα ,ο σκαντζόχοιρος,η χελώνα,η αράχνη,η μέλισσα και ο αφηγητής. Μπορούν τα παιδιά να χωριστούν σε ομάδες ώστε να μπορέσουν να παίξουν στο θεατρικό παιχνίδι περισσότερα παιδιά.Ο δάσκαλος θα βοηθάει τα παιδιά στην εξέλιξη του θεατρικού παιχνιδιού.

Εικαστικά ( Διάρκεια 15 λεπτά) 9. Να φανταστούν και να σχεδιάσουν μία σκηνή από το μύθο. 10.Να κατασκευάσουν με τα υλικά που θα έχουν φέρει τους 4βασικούς ήρωες του μύθου. ( Μπορούμε να χωρίσουμε την τάξη σε 2 ομάδες όπου η μία θα σχεδιάσει μία σκηνή από το μύθο και η άλλη ομάδα θα κατασκευάσει τα 4 ζώα του μύθου)

Ευχαριστούμε!!!