Daegu South Korea Μπαλασάς Τρύφων (Α.Ε.Μ 7345) Δήμου Ιωάννα (Α.Ε.Μ 7315)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση του Συμφώνου των Δημάρχων
Advertisements

ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Β΄: ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
CEO & CSR Money Conference 2012 Πέμπτη, 25 Σεπτεμβρίου 2012 Ρ. Σουλάκη Δντρια ΕΚΕ Ομίλου.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
Ελληνικές Βιβλιοθήκες Συνολική Παρουσίαση Θέσεων Ομάδα Εργασίας Δημοσίων Βιβλιοθηκών Ιανουάριος 2011.
Εισήγηση: Νάντια Χατζημητράγκα
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
Η Οπτική του Φύλου στις Τοπικές Πολιτικές
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας – Θράκης Ενημέρωση για τη διαδικασία σύνταξης του νέου Προγράμματος Ανάπτυξης περιόδου 2007 – 2013 της Περιφέρειας Ανατολικής.
ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ
Δημόσια διαβούλευση Επιχειρησιακού Σχεδίου για τα έτη
Μεταφορές και Logistics
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
1 Καινοτομικό Πρόγραμμα RI-SE ΕΚΕΠΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΑ ΝΕΑ ΕΘΝΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ.
ΗΜΕΡΙΔΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΝΕΟΕΚΛΕΓΕΝΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΗΜΩΝ ΕΙΣΗΓΗΤΉΣ Η. Λίτσος, Μηχανικός Παραγωγής, στέλεχος Ε.Ε.Τ.Α.Α.
Άννα Μίχου 1 ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Ο Ρόλος του μηχανικού από την κρίση στην ανάπτυξη Άννα Μίχου Ηλεκτρολόγος Μηχανικός.
1 Γεωγραφία της εργασίας & της αναδιάρθρωσης σε μια εκκολαπτόμενη Βαλκανική Μητρόπολη: η Θεσσαλονίκη & η βιομηχανία της Γκιάλης Στέλιος Δρ. Οικονομικής.
Αριστοτέλης Σάββα - Κλάδος Βιώσιμης Κινητικότητας, Τμήμα Δημοσίων Έργων 5 Ιουλίου Βιώσιμη Κινητικότητα για Εξοικονόμηση Ενέργειας στις Μεταφορές.
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. Περιφερειακή.
Η ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΧΩΡΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΑΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ ΑΛΕΞΗΣ ΔΕΦΝΕΡ ΜΑΡΙΑ ΒΡΑΣΙΔΑ Πανεπιστήμιο.
«Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας» Αμφιλοχία 10/5/2006 Ασύρματο Ευρυζωνικό Δίκτυο τοπικής πρόσβασης Δήμου Ανακτορίου Φιώρου.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Σύνδεση Έρευνας και Παραγωγής – Συνεργασία ΑΕΙ, ΤΕΙ, Ερ. Φορέων με Παραγωγικές Μονάδες, Διοίκηση και Διαχείριση.
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
1 Τα αστικά κέντρα του Ν. Ημαθίας στο οικιστικό σύστημα της Κεντρικής Μακεδονίας Δρ. Αθηνά Γιαννακού Χωροτάκτης-Πολεοδόμος (M.Sc. & Ph.D. LSE) Μελετήτρια.
ΔΗΜΟΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Α Φάση: Στρατηγικός Σχεδιασμός Διαβούλευση.
9Η ΔΙΑΛΕΞΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 1.Κανονισμός 1257/99 2.Περιφερειακά Επιχειρησιακά Προγράμματα (ΠΕΠ) 3.Πρόγραμμα LEADER (I,
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ. ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ  Περιφερειακές Αυτοδιοικήσεις (13)  Πρωτοβάθμιες Αυτοδιοικήσεις (370)  Γενικές Διοικήσεις (7)
Κοινωνικός και οικονομικός ρόλος της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα
1 Καλώς ορίσατε! Παρασκευή, 30 Οκτωβρίου 2009 Συνεδριακό Κέντρο Κρύας Χαιρετισμός Δημάρχου Λεβαδέων κ. Δημητρίου Τσιφή στην ημερίδα με θέμα: «Δράσεις του.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Δήμου Καρπενησίου
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
«Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη», Ηράκλειο, 5-6 Μαϊου, kedke.ntua.gr 1.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
1 η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Τα Βασικά Στοιχεία του ΕΠ.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
Πολιτική Παιδεία Β’ Τάξη Γενικού Λυκείου Γεωργία Καζάκου, ΠΕ09 Οικονομολόγος 1.
Η ουσία πίσω από τις λέξεις
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Cyprus Destination Partnership. Συνεταιρισμός Μοναδική συνεργασία μεταξύ του ΚΟΤ, CSTI και του μη κερδοσκοπικού Ιδρύματος Travel Foundation UK Ο συνεταιρισμός.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ Ρόϊδω Μητούλα. Ρόϊδω Μητούλα.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ. ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΗΜΟΣ ΜΕ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ > ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ.
Ολοκληρωμένες Χωρικές Επενδύσεις (Στρατηγικού χαρακτήρα)
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
ΟΡΑΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ Οικονομική ,κοινωνική , πολιτιστική ανάπτυξη, δημιουργία θέσεων εργασίας. Μια καθαρή, όμορφη, βιώσιμη πόλη. Να.
2η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών ΤΜΧΠΠΑ
Η Περιφερειακή Πολιτική της Ε.Ε ( )
ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Το δίκτυο των σιδηροδρόμων
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (Ι) Α. Κουτσούρης.
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΡΟΤΥΠΟΙ Ο.Ε.Υ. Ο.Τ.Α.
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Β΄: ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
ΤΑΠΤοΚ «ΑΡΚΑΔΙΑ 2020» «Σχεδιασμός του προγράμματος ΤΑΠΤοΚ σε περιοχή παρέμβασης της Π.Ε. Αρκαδίας»
Διδάσκουσα : Μαρία Φακίρη. Η έννοια της κατοίκησης Κατοίκηση : κατοικία Ανάγκες : Aσφάλεια Φυσιολογία Κοινωνικός χαρακτήρας Εργασία Ελεύθερος χρόνος.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Daegu South Korea Μπαλασάς Τρύφων (Α.Ε.Μ 7345) Δήμου Ιωάννα (Α.Ε.Μ 7315)

Daegu Daegu, μητροπολιτική περιοχή • Έκταση 4,978 τ.χμ • Πληθυσμός κάτοικοι Πόλη Daegu • Έκταση 886 τ.χμ • Πληθυσμός κάτοικοι • Ακαθάριστο εγχώριο περιφερειακό προϊόν (GRDP) δολάρια

ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ  3 η μεγαλύτερη πόλη της Κορέας.  Θέση πάνω στον οικονομικό άξονα που συνδέει τις πόλεις Seoul-Busan.  Κλωστοϋφαντουργία, σημαντικός οικονομικός παράγοντας 13,9% συνολικής κλωστοϋφαντουργίας της χώρας και 11,9% των βιομηχανιών εκπροσωπούνται τοπικά.  Περιφερειοποιημένη πολιτική και κατ΄επέκταση τοπικός συντηρητισμός και αποκλεισμός προς τα έξω  Στόχος για πράσινη – βιώσιμη πόλη ( 50 τμ ανοικτός χώρος ανά άτομο )

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ  1419 Αύξηση πληθυσμού με μεγάλη ταχύτητα.  1601 Η διοικητική θέση της Daegu ενισχύεται.  1904 Ιάπωνες κατασκευάζουν σιδηροδρομική γραμμή Seoul – Busan.  1905,1906 Kατεδαφίζονται τα τείχη της πόλης, κατάληψη κέντρου από Ιάπωνες και έναρξη της διαδικασίας εκσυγχρονισμού της πόλης.  1949 Ραγδαία αύξηση του πληθυσμού.  Αφθονία εργατικού δυναμικού που οδηγεί σε ενδυνάμωση της οικονομίας.  1981 Πετυχαίνει status Jikhal-si.  1995 Πετυχαίνει status μητροπολιτικής πόλης.  2002,2003 Μικρού χρονικού διαστήματος ανάπτυξη (Παγκόσμιο πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, Πανεπιστημιάδα).

ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ  Κατά τη δεκαετία του 90 η κατάσταση αλλάζει τελείως  1991 και για 9 χρόνια μετά το κατά κεφαλήν ακαθάριστο περιφερειακό εγχώριο προϊόν της πόλης μειώνεται στο πιο χαμηλό.  1997 παρουσιάζεται ύφεση σε πολλούς τομείς και παύση αύξησης του πληθυσμού για τους εξής λόγους :  Εξωτερική νομισματική κρίση  Εμφάνιση Κίνας ως παράγοντας της παγκόσμιας οικονομίας  99,6% των επιχειρήσεων σε σχέση με την κλωστοϋφαντουργία ήταν μικρές και μεσαίες.  Προκειμένου να ανταποκριθεί άμεσα ο δήμος της πόλης στα παραπάνω προβλήματα ξεκινά διάφορα μεγάλα αστικά project  Milano project, ανάπτυξη της Daegu σε κλωστοϋφαντουργική βιομηχανία σε παγκόσμιο επίπεδο  Esiapolis, εξασφάλιση επαρκών υποδομών για έκθεση, fashion shows και παροχή ανθρώπινων πόρων.  Μετά το τέλος του Κορεάτικου πολέμου η πόλη πετυχαίνει μεγάλη οικονομική ανάπτυξη, πρωτοβάθμια δύναμη πίσω από αυτήν την οικονομική ανάπτυξη είναι η βιομηχανία της κλωστοϋφαντουργίας.

ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΓΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ Η Daegu βελτιώνει τις υποδομές συστημάτων μεταφοράς της με σκοπό την απαλλαγή από την πίεση του Gyeongbu αυτοκινητοδρόμου και της ομώνυμης σιδηροδρομικής γραμμής.  2004 Πρώτο express τρένο (Korean Train Express- KTX )  Λειτουργεί σε ταχύτητες 300 χμ/ώρα.  Περιορίζεται το χρονικό διάστημα Seoul-Busan σε μόλις 3 ώρες.  Ανάπλαση περιοχής σταθμού ΚΤΧ.  Κοινωνική επίδραση κατοίκων Daegu σε ευρύτερη περιοχή.  2006 Βελτίωση υπάρχοντος συστήματος λεωφορείων.  Προώθηση χρήσης δημόσιας συγκοινωνίας  Βήμα για την προστασία του περιβάλλοντος.  Σχέδια για υποδομή διανομής ευρείας κλίμακας και για μεγάλης κλίμακας λιμάνι στην κοντινή πόλη Pohang

 H γραμμή του ΚΤΧ μειώνει τις αποστάσεις Seoul-Daegu-Busan

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  CNTP ( ολοκληρωμένο εθνικό εδαφικό σχέδιο ) παρουσιάζει το μακροπρόθεσμο όραμα για ολόκληρη την χώρα που στοχεύει στην μεταμόρφωση της Daegu σε παγκόσμιο κέντρο μόδας και κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων.  ΜCP (μητροπολιτικό σχέδιο πόλης) ενσωματώνει τους μακροπρόθεσμους στόχους για την μητροπολιτική περιοχή της Daegu οι οποίοι είναι  Ένα νοτιοανατολικό κέντρο για αναζήτηση και ανάπτυξη.  Ένα στρατηγικό σημείο για κουλτούρα και τουρισμό στη Βορειοανατολική Ασία.  Ένα κέντρο για εκπαίδευση και ιατρική βιομηχανία  Και τέλος μία καθαρή και πράσινη πόλη.  GCP (γενικό σχέδιο πόλης) προβλέπει την χωροταξική δομή καθώς και κάποια μακροπρόθεσμα οράματα.  CMP (σχέδιο διαχείρισης της πόλης) ένα πιο λεπτομερές σχέδιο που ασχολείται με ποικίλα ζητήματα (αστική ανάπτυξη, διαχείριση της χρήσης της γης, μεταφορά, προστασία του τοπίου και άλλα περιβαλλοντολογικά θέματα, επικοινωνία, ευημερία, πληροφορία και κουλτούρα.  Δεν μπορεί να αγνοηθεί η ανάπτυξη της περιοχής του σιδηροδρομικού σταθμού του τρένου υψηλής ταχύτητας (ΚΤΧ) σε ένα δεύτερο κέντρο της πόλης. Ανακουφίζει την πίεση στο παρόν κέντρο μοιράζοντας έτσι τις κεντρικές λειτουργίες.

 Στην κορυφή της ιεραρχίας των αστικών σχεδίων είναι το CNTP(ολοκληρωμένο εδαφικό σχέδιο πόλης). Ενσωματωμένο σε αυτό αλλά κατέχοντας χαμηλότερη θέση στην ιεραρχία είναι το MCP (μητροπολιτικό σχέδιο πόλης) που ακολουθείτε από το γενικό σχέδιο πόλης GCP και το σχέδιο διαχείρισης της πόλης CMP.

ΑΣΤΙΚΑ PROJECT 5 από τα project αυτά αναλύονται συνοπτικά :  Technopolis, ένα σύμπλεγμα προσανατολισμένο στην έρευνα και στην ανάπτυξη που συνδέεται με βιομηχανία στέγαση και εκπαίδευση, στο νοτιοδυτικό μέρος της Daegu  Innovation city, αποτελεί το υποψήφιο σπίτι των μελλοντικών ινστιτούτων που εργάζονται μαζί για ότι συνολικά ονομάζεται ‘’ισορροπημένος εθνικός σχεδιασμός ανάπτυξης ‘’  Esiapolis, o δήμος έχει ξεκινήσει την ανάπτυξη ενός πολυλειτουργικού συγκροτήματος για επιχειρήσεις και πολιτισμό στο βόρειο τμήμα της πόλης. Είναι εγκαταστάσεις προσανατολισμένες προς το μέλλον, αφιερωμένες αποκλειστικά σε μόδα και πολιτισμό.  Ανάπτυξη της περιοχής του σταθμού Dong-Daegu, η ανάπτυξη θα αποτελείται από 4 ζώνες όπως έναν υψηλής ταχύτητας σιδηροδρομικό σταθμό και κέντρο μεταφοράς, ένα παγκόσμιο κέντρο σχεδιασμού, ένα πολυλειτουργικό κτίριο σταθμού και τέλος ένα ξενοδοχείο και οικιστική περιοχή  Τέλος, η κατασκευή τρένου μαγνητικής αιώρησης, ένας νέος τρόπος μεταφοράς που χαρακτηρίζεται από ευελιξία και χαμηλό κόστος κατασκευών σε σχέση με το μετρό. Technopolis Esiapolis

ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΤΗΣ DAEGU (DDC)  Πρόκειται για ένα project που υλοποιήθηκε το  Βρίσκεται στο βορειοανατολικό τμήμα της Daegu και καταλαμβάνει 837,721 τμ.  Προσφέρει λύση στην ανανέωση της πόλης- κέντρο και στην περικοπή του εσωτερικού κόστους.  Αποτελείται από ένα κέντρο σχεδίου μόδας ανάπτυξης και στήριξης, ένα συγκρότημα επιχειρήσεων συνδεδεμένο κυρίως με βιομηχανικά υλικά κλωστοϋφαντουργίας ή διανομή, ένα συγκρότημα διανομής και τέλος εγκατάσταση με υποστηρικτικές υπηρεσίες.  Ανάπτυξη συνεδριακού κέντρου  Εμφάνιση βασικών προβλημάτων, όπως εσωτερικές διαμάχες, έλλειψη καλής διακυβέρνησης και ευέλικτης διαχείρισης.  Προσπάθειες για αναζωογόνηση των περιχώρων του συγκροτήματος με την δημιουργία ενός ευχάριστου αστικού τοπίου, την υποστήριξη νέων λειτουργιών και τέλος με ένωση DDC, Esiapolis, αεροδρομίου και σιδηροδρομικού σταθμού μεγάλης ταχύτητας ( το τελευταίο αποσκοπεί στην τοπική αλλά και παγκόσμια ενίσχυση της εγκατάστασης του DDC )  Εξάλειψη του ασαφή αρχικά χαρακτήρα,σαν ένα συγκρότημα διανομής, από μεταγενέστερες αλλαγές

Συμπερασματικά : • Στόχος του δήμου είναι να κρατήσει την πόλη Daegu σε επαφή με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες κοινωνικές και οικονομικές αλλαγές • Το μοντέλο εξέλιξης και ανάπτυξης από την βάση προς την κορυφή δείχνει να είναι πιο αποτελεσματικό • Στροφή προς οικονομικές πτυχές κατά κύριο λόγο αγνοώντας σε σημαντικό βαθμό περιβαλλοντολογικά και κοινωνικοπολιτιστικά θέματα, βασικά για μελλοντικό σχεδιασμό και ανάπτυξη της πόλης. • Στην προσπάθεια του δήμου να προλάβει τις εξελίξεις και να αναπτυχθεί η Daegu,καταστρέφεται το περιβάλλον και αστικά παραδοσιακά τοπία. ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ έχει ξεκινήσει διαδικασίες αντιμετώπισης αυτών.