Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ανδρακάκη Άννα Ομάδα μαθητών: Δρόσου Ιωάννα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Advertisements

Αναπτύξτε σωστά την επιχείρηση σας!  Αποκτήστε από την 1 η μέρα  Πλήρη Έλεγχο Δαπανών  Μείωση Λειτουργικού Κόστους  Βελτίωση Επιπέδου Εξυπηρέτησης.
Φ ωτοβολταϊκά : Η Στρατηγική για την Ελληνική αγορά Η τρέχουσα κατάσταση και προτάσεις βελτίωσης Σύνδεσμος Εταιριών Φωτοβολταϊκών (ΣΕΦ) Δρ.Σωτήρης Καπέλλος.
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΒΑΛΑ.
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Α.Ε. / "SEMI-REGULATED" ΑΓΟΡΑ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
Σχολικό έτος: 2 ο ΕΠΑ.Λ. ΣΕΡΡΩΝ ο ΕΠΑ.Λ. ΣΕΡΡΩΝ ΥΠΈΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: Ζλατίνη Δήμητρα Βασιλειάδου Ιωάννα.
ΔΗΜΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ.
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΕΞΑΓΩΓΩΝ ΕΥΑΓΓ. ΙΩΑΝΝΟΥ Βοηθ. Γεν. Δντης.
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ
Εισαγωγή στην Ανάλυση Έργων Καθαρής Ενέργειας © Minister of Natural Resources Canada 2001 – Η “Ανάλυση Έργων καθαρής Ενέργειας” αποτελεί ένα σεμινάριο.
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
ΑΓΟΡΕΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Β.ΠΑΤΣΟΥΡΑΤΗΣ. ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ● Αύξηση των Επενδύσεων ● Τόνωση της Απασχόλησης ● Συγκράτηση Τιμών ● Βελτίωση.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
Έργο «ΠΡΑΣΙΝΟ ΝΗΣΙ» Αϊ-Στράτης ΤΕΥΧΟΣ Β΄ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΩΝ ΠΗΓΩΝ & ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ 19ο χλμ Λεωφ. Μαραθώνος Πικέρμι Τηλ ,
Συστήματα Α.Π.Ε..
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ ΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 ΣΤΗ ΚΡΗΤΗ
ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΛΕΘΕΡΜΑΝΣΗ
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
Ε Π Α τ Δ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΛΕΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ
Γραμμικός Προγραμματισμός
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Άννα Μίχου 1 ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Ο Ρόλος του μηχανικού από την κρίση στην ανάπτυξη Άννα Μίχου Ηλεκτρολόγος Μηχανικός.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Ειδικό Πρόγραμμα Φωτοβολταϊκά σε Κτίρια Ν. 3734/2009 Άρθρο 27 Α παρ.8 Ψηφίσαμε ειδική.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
1. Γενικά-Σκοπός 2. Γενική περιγραφή της περιοχής 3. Υφιστάμενη γεωργοοικονομική κατάσταση 4. Προβλήματα της περιοχής 5. Δυνατότητες ανάπτυξης της περιοχής.
ΗΛΙΑΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ –ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ
Τα Ιταλικά Επιμελητήρια στο εξωτερικό: ένα παγκόσμιο δίκτυο για τη στήριξη της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων Θεσσαλονίκη, 14 Μαΐου 2010 Ομιλία του κ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Εθελοντικές Συμφωνίες επαγγελματικού κλάδουφορέων σχεδιασμού ενεργειακής πολιτικής Η φύση και ο πρωτότυπος χαρακτήρας του Προγράμματος υποστηρίζει την.
Σκοπός Έρευνας Ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών σε ότι αφορά την ενέργεια και ειδικότερα τις ανανεώσιμες μορφές ενέργειας.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
3 ο Τ.Ε.Ε. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ ΘΕΜΑ «ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΕ ΤΕΙ ΚΑΙ ΙΕΚ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ.
Επιβλέπων Καθηγητής: κ.Γκαβαλιάς Επιμέλεια: Ε.Νικολάου ΣΤΕΦ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ.
Ξανθόπουλος Χρήστος ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΜΠΟΡΙΟΥ.
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ: ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Σχεδιασμός.
Ντίνος Μπλιάτσιος ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Α.Ε. 7/11/2013.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΑΕΙΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Συστήματα χρηματοοικονομικής διοίκησης
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
2o Γενικό Λύκειο Αργοστολίου
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Κωνσταντίνος Ποτόλιας
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
Υπό την φοιτήτρια: ΒΑΛΙΕΒΑ ΖΑΡΗΝΑ (Α.Μ. 8464)
Αρχές Χρηματοοικονομικής Διοίκησης
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Κωνσταντίνος Ποτόλιας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1ο ΕΠΑ.Λ. ΑΙΓΑΛΕΩ «ΜΑΘΗΣΗ & ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ανδρακάκη Άννα Ομάδα μαθητών: Δρόσου Ιωάννα Ελευθερίου Φλώρα Κεσόπουλος Δημήτριος Μαρκεσίνη Δήμητρα Τσιμπλάκης Γεράσιμος

ΤΕΧΝΙΚΗ - ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Ε.Π.Ε. ΕΙΣΑΓΩΓΗ – ΕΜΠΟΡΙΑ ΜΕΛΕΤΗ & ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΥΣΤΗΜΆΤΩΝ Α.Π.Ε. Λ. ΑΘΗΝΩΝ & ΚΗΦΙΣΟΥ ΑΙΓΑΛΕΩ

Μήπως πρέπει να στραφούμε προς τις Α.Π.Ε.- Πράσινη οικονομία Ήλιο έχουμε, άνεμο έχουμε….. Μήπως όμως έχουμε και περιβαλλοντικό πρόβλημα; Σήμερα που: Βιώνουμε μια ενεργειακή και περιβαλλοντική κρίση Υποβαθμίζεται η ποιότητα της ζωής μας και υποθηκεύεται το περιβάλλον που θα ζήσουμε εμείς και τα παιδιά μας Μήπως πρέπει να στραφούμε προς τις Α.Π.Ε.- Πράσινη οικονομία

Η ενέργεια και η καταστροφή του περιβάλλοντος είναι τα μεγάλα προβλήματα της εποχής μας. Οι παραδοσιακές πηγές ενέργειας άνθρακα και πετρέλαιο, σε λίγα χρόνια θα εξαντληθούν. Η σύγχρονη κοινωνία καλείται να λύσει δύο μεγάλα προβλήματα χωρίς να σταματήσει η πρόοδος και ο πολιτισμός. Να βρει καθαρή ενέργεια και παράλληλα να προστατέψει το περιβάλλον. Οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας είναι ανεξάντλητες, δεν μολύνουν το περιβάλλον και είναι δωρεάν. Η ηλιακή ενέργεια και η ενέργεια του ανέμου μπορούν να μετατραπούν σε ηλεκτρική χωρίς παραγωγή ρύπων και να καλύψουν τις ανάγκες μας

Οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας με χρήση φωτοβολταϊκών και ανεμογεννητριών μπορούν να χρησιμοποιηθούν με άριστα αποτελέσματα στις παρακάτω περιπτώσεις: Σε περιοχές με μεγάλες και συχνές διακοπές ρεύματος. Σε εξοχικές κατοικίες χωρίς ρεύμα. Σε τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς αναμεταδότες. Σε τροχόσπιτα, σκάφη. Σε γεωργικές και κτηνοτροφικές μονάδες. Σε μονάδες ιχθυοκαλλιέργειας. Για άντληση νερού. Γενικά όπου απαιτείται 220 Volt και δεν υπάρχει διαθέσιμο δίκτυο της ΔΕΗ.

Γ΄ αυτήν την άλλη περιβαλλοντική εναλλακτική δημιουργείται η εταιρία μας που σκοπό έχει: Την εισαγωγή – εμπορία – μελέτη και εγκατάσταση συστημάτων ΑΠΕ Προσφέροντας οικονομία – ευκολία - άνεση και υγιή ζωή στον Έλληνα καταναλωτή

Αντικείμενο εταιρίας: Α: Μελέτες - Εγκαταστάσεις συστημάτων ΑΠΕ Β: Πωλήσεις Γ: Εισαγωγές

ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

Υπηρεσίες Μελέτη και σχεδιασμός ενεργειακών συστημάτων πλήρως αυτόνομων και αξιόπιστων. Σχεδιασμός και εγκατάσταση υβριδικών ενεργειακών συστημάτων. Σχεδιασμό και εγκατάσταση διασυνδεδεμένων ενεργειακών συστημάτων. Έλεγχο, συντήρηση και αναβάθμιση υφισταμένων εγκαταστάσεων Εκπόνηση μελετών για ένταξη σε προγράμματα επιδοτήσεων.

Προϊόντα Φωτοβολταϊκά πλαίσια Ανεμογεννήτριες Αντιστροφείς Συσσωρευτές Ρυθμιστής φόρτισης Α

Ανταγωνισμός Ανταγωνισμός Τεχνικών Γραφείων Τεχνικός τομέας Ανταγωνισμός Εταιριών Εργολαβίας Ανταγωνισμός Εταιριών Χονδρικής Εμπορικός τομέας Ανταγωνισμός Καταστημάτων Λιανικής Ανταγωνισμός Εταιριών Τεχνικός- εμπορικός ομοίου ταυτότητας τομέας

Οι ΑΠΕ απευθύνονται σε ένα ευρύ καταναλωτικό κοινό

Τρόποι αγοράς Τρόποι πληρωμής Από την έδρα μας Ηλεκτρονικά Εταιρία Ταχυμεταφορων Τρόποι πληρωμής Με μετρητά Με πιστωτική κάρτα Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Η τιμολογιακή πολιτική προϊόντων καθορίζεται ως εξής : Κόστος αγοράς Κόστος και χρόνος μεταφοράς και παράδοσης προϊόντων στον πελάτη Προσωπικό που ασχολείται από την πώληση έως την παράδοση του αγοραζόμενου προϊόντος Πιθανότητα για περισσότερες από μία επίσκεψη στον πελάτη

ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ Όγκος έργου Χρόνος ολοκλήρωσης έργου Βαθμός δυσκολίας αποπεράτωσης έργο Επιθυμίες πελάτη σχετικά με το προϊόν Δυνατότητα πελάτη αποπληρωμής έργου

Οργάνωση Προμηθειών Εύρεση Προμηθευτών: Προγραμματισμός Προμηθειών. Η επιλογή τους έγινε με βάση των κατωτέρω κριτηρίων: Ποιότητα προϊόντων. Τιμές. Χρόνοι παράδοσης ειδών. Προγραμματισμός Προμηθειών. Υλικά ( Υπηρεσία ) Προϊόντα εισαγωγής.

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Κατόπιν έγκρισης διαθεσιμότητας από την εταιρία μας. Από stock στις αποθήκες μας. ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΜΕ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ

ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΙΔΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ 70% 280.000€ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ 30% 120.000€ ΣΥΝΟΛΟ 100% 400.000€

ΠΡΟΒΟΛΗ Τα μέσα προβολής που θα χρησιμοποιηθούν είναι: Προβολή στο Χρυσό Οδηγό Προβολή σε τοπικούς οδηγούς αγοράς Προβολή σε εφημερίδες ( σε περίπτωση που υπάρχουν αφιερώματα σχετικά με τις Α.Π.Ε.) Προβολή σε περιοδικά σχετικά με το αντικείμενο Προβολή στο INTERNET Συμμετοχή σε εκθέσεις άμεσης σχέσης με το αντικείμενο Επίσης γίνεται προσπάθεια προσέγγισης νέων πελατών με: Ενημερωτικά φυλλάδια σε Ιδιώτες με τη μέθοδο DOOR TO DOOR. Αποστολή ενημερωτικών συστατικών επιστολών σε επαγγελματίες.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Για την έναρξη & λειτουργία της επιχείρησης τα κεφάλαια διατέθηκαν για: Στέγαση. Αγορά Ηλεκτρονικού εξοπλισμού. Μηχανικού & τεχνολογικού εξοπλισμού. Εξοπλισμός γραφείου. Αγορά εκθεσιακών προϊόντων. Καθώς και άλλων ειδών & υπηρεσιών απαραιτήτων για την ολοκληρωμένη υλοποίηση της ιδέας

ΣΤΟΧΟΙ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΟΣΟΣΤΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΕΤΟΣ 1ο ΑΞΙΑ Εισαγωγές 25% 300.000 Πωλήσεις Εγκαταστάσεις Επισκευές & Συντήρηση 50% 600.000 ΣΥΝΟΛΟ Κ.Ε. 100% 1.200.000

Ανάλυση των Εξόδων της Επιχείρησής Κόστος αγοράς «πρώτων υλών» 950.000 Κόστος πωλήσεων και μάρκετινγκ 33.000 Έξοδα γραφείου 16.000 Αναλώσιμα 5.500 Υπηρεσίες τρίτων 15.500 Μισθοδοσία 116.000 Έξοδα μετακινήσεων 4.000 Αποσβέσεις 7.755 Λοιπές Δαπάνες 4000 ΣΥΝΟΛΟ ΕΞΟΔΩΝ 1.151.755

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ