ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ, ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μαθαίνω για την νέα μορφή γρίπης Α (H1N1)
Advertisements

Νέος Ιός της Γρίπης Α(Η1Ν1)
Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων  Αποφύγετε την επαφή με άγρια ζώα και άγνωστα αδέσποτα.  Μην αφήνετε εκτεθειμένα σκουπίδια ή ζωοτροφή, που.
Οδηγίες για Έλεγχο της Στοματικής Υγείας των μαθητών και Φθορίωση
Ο ρόλος του ΝΕΛ σε περιπτώσεις κρίσεων
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ 5 Οκτωβρίου 2006 ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΛΕΜΕΣΟΥ.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Νέα Γρίπη Α(Η1Ν1)v και Εκπαιδευτικό Σύστημα
Φροντίδα του Ογκολογικού ασθενούς στην Κοινότητα
Γραφειο διαςυνδεςης Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης
Διδασκαλία στα Τμήματα Ελληνικής Γλώσσας Βρυξέλλες 24/10/2011 Συνάντηση εργασίας με τους εκπαιδευτικούς των Τ.Ε.Γ.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
AΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΜΑΖΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΩΝ & ΜΑΖΙΚΩΝ ΑΠΩΛΕΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΜΕ ΣΥΜΒΑΣΗ - ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ Στέλιος Στυλιανού – Πρόεδρος Γεώργιος Ματσικάρης - Μέλος 14 Νοεμβρίου 2012 ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ.
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ Ο εθελοντισμός αποτελεί εξαιρετική μορφή κοινωνικής δράσης για την εξυπηρέτηση ανώτερων σκοπών, είτε για την ενίσχυση κοινωνικών ομάδων, είτε.
«Περισσότερες Εμπειρίες, Περισσότερες Γνώσεις, Περισσότερη Χαρά»
Συνάντηση με γονείς Τετάρτη
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Πέτρος Χαραβιτσίδης Διευθυντής στο 132ο Δημοτικό σχολείο Αθήνας
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
ΝΕΑ ΓΡΙΠΗ: ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
ΕΑΙΤΥ Πάτρα, Νοέμβριος 2007 Διαδικασίες Υποστήριξης Υποδομών ΤΠΕ Σχολείων και Χρηστών ΠΣΔ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΙΑ.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟΧOI ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ Η ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ 1.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Κλείσιμο 10 Δημ. Σχολείο Χαλκίδας
ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚHΣΗ ΒΟΙΩΤΙΑΣ ΔΙΕΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ
Ε.Κ.Φ.Ε ΕΥΟΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ Μάθημα: Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών & Παραγωγικών Δραστηριοτήτων και Πρακτική Άσκηση Τίτλος: Καταγραφή.
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
«Χρονοδιάγραμμα Ενεργειών» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΑΛΥΣΟΥ Ανιχνεύω, Γνωρίζω, Αγαπώ.
ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΙΟΥ ΤΗΣ ΓΡΙΠΗΣ Α(Η1Ν1)
SCHOOL MEDIATION ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΒΟΝΤΣΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΟΛΓΑ ΜΟΥΣΙΟΥ-ΜΥΛΩΝΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 1 ΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΓΕΝΙΚΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ, Γ.Ν.Π. «Π. & Α. ΚΥΡΙΑΚΟΥ»
Π ΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΒΥΡΩΝΑ - ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ Πλυτά Μαρίνα ΑΜ Χειμερινό εξάμηνο
Αποτελεσματικότητα της σχολικής μονάδας: ο ρόλος του διευθυντή Μαργαρίτα Χριστοφορίδου 14 Μαρτίου 2013.
Διεπιστημονική Προσέγγιση της Παιδικής Σεξουαλικής Κακοποίησης Αθηνά Σπανάκη – Κοχιαδάκη Ιατρός, Βιοπαθολόγος Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής Δήμου Ηρακλείου.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
Σύστημα ικανοποίησης χρηστών και εκτίμησης αναγκών: Στόχος να αξιολογήσουμε τον βαθμό ικανοποίησης του ασθενή και να εντοπίσουμε τις πιθανές μελλοντικές.
ΣΥΣΤΑΣΗ 6 ου ΣΔΕΥ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΦΕΚ 2197/13/10/2015 ΕΤΟΣ
3/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΥΡΤΙΑΣ Σχολικό έτος: ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ  
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Πρωτοβάθμια περίθαλψη
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΝ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟ EνημΕρωΣη γονΕων α΄ τΑξηΣ ΔιευθυνΤΗΣ.
Διοικητική Πρακτική 3ο μάθημα
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Σχεδιασμός και Τεχνολογία
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης
ΔΙΑΛΕΞΗ 10η Επαγγελματικά δικαιώματα Νοσηλευτών.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΑΚΟΗΣ
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΙΑ.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Χρήστος Κύρκογλου Προϊστάμενος Μονάδας Β΄ ΕΥΣΕΚΤ
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Νέα Γρίπη Α(Η1Ν1)v και Εκπαιδευτικό Σύστημα
Α΄ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΛΕΜΕΣΟΥ Κάτοχος Χάρτη Κινητικότητας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ, ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ, ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑΣ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΟΥΣΜΑΤΩΝ ΓΡΙΠΗΣ Α (Η1Ν1) ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ Συναντήσεις με τους εκπροσώπους των Δημόσιων και Ιδιωτικών Σχολείων Δημοτικής, Μέσης και Τεχνικής Εκπαίδευσης Γιάννης Κασουλίδης, Λειτουργός Ασφάλειας και Υγείας 2-3 και 8-9 Σεπτεμβρίου, 2009

Στόχοι της παρουσίασης Η προβολή των παραμέτρων του σχεδίου δράσης του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού για τη διαχείριση κρουσμάτων Γρίπης Α (Η1Ν1) στα σχολεία Η δημιουργία εποικοδομητικού διαλόγου με τους εκπαιδευτικούς για την αποτελεσματική εφαρμογή του υφιστάμενου σχεδίου δράσης

Διαχείριση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης Πρόληψη Ανταπόκριση Επαναφορά

Διαχείριση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης ΦΑΣΗ Α – ΠΡΟΛΗΨΗ/ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΦΟΡΕΩΝ – ΠΥΡΗΝΩΝ – ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΔΟΚΙΜΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΩΝ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ (ΑΣΚΗΣΕΙΣ) ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΟΙΚΕΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΓΡΑΜΜΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ – 22784848 ΜΟΝΑΔΑ ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΛΟΙΜΩΔΩΝ ΝΟΣΗΜΑΤΩΝ 22605650/651 ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ/ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΦΟΡΕΙΕΣ/ΚΟΙΝΟΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΚΥΛΙΚΕΙΩΝ ΧΩΡΟΙ ΣΙΤΗΣΗΣ – ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Διαχείριση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης ΦΑΣΗ Β – ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟ ΚΡΟΥΣΜΑ ΣΠΟΡΑΔΙΚΑ ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ ΑΥΞΗΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΡΟΥΣΜΑΤΩΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΟΜΑΔΩΝ ΔΡΑΣΗΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΣΩΝ/ΥΛΙΚΩΝ ΦΡΟΝΤΙΔΑ/ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΠΙΘΑΝΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΟΙΚΕΙΟΥΣ ΤΩΝ ΠΙΘΑΝΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (ΔΕΥΘΥΝΣΗ ΟΜΑΔΕΣ ΔΡΑΣΗΣ)

Διαχείριση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης ΦΑΣΗ Γ – ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΛΟΤΗΤΑ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΙΑΣΗ ΤΟΥΣ

Το Σχέδιο Δράσης με μια ματιά Ετοιμασία και αποστολή Σχεδίου Δράσης προς τα σχολεία Αποστολή και διανομή ενημερωτικού υλικού Πρόσθετες συστάσεις προς τις Διευθύνσεις των σχολείων Σχολικά Κυλικεία και χώροι σίτισης Συστάσεις προς τις Σχολικές Εφορείες Ενημερωτικές συσκέψεις Απουσίες μαθητών Παροχή άδειας σε μέλη του προσωπικού Άλλες ενέργειες

1. Ετοιμασία και αποστολή Σχεδίου Δράσης προς τα σχολεία Ετοιμασία πρωτοκόλλων διαχείρισης κρουσμάτων Γρίπης Α Μνημόνιο ενεργειών Χρήσιμα τηλέφωνα Τρία πιθανά σενάρια Μεμονωμένο ή σποραδικά κρούσματα σε μαθητές ή μέλη του προσωπικού εκτός σχολείου Μεμονωμένο ή σποραδικά κρούσματα σε μαθητές ή μέλη του προσωπικού εντός σχολείου Αυξημένος αριθμός κρουσμάτων σε μαθητές ή μέλη του προσωπικού εντός σχολείου

1α. Μεμονωμένο ή σποραδικά κρούσματα σε μαθητές ή μέλη του προσωπικού εκτός σχολείου (Α) Μαθητές   Λήψη πληροφορίας ότι μαθητής ο οποίος απουσιάζει από το σχολείο είναι πιθανό περιστατικό γρίπης. Ο Διευθυντής του σχολείου επικοινωνεί με τους γονείς/ κηδεμόνες του ασθενή, επιβεβαιώνει ότι ο μαθητής έχει εξεταστεί από ιατρό και παίρνει πληροφορίες για τη γενική του κατάσταση. Καλούνται οι γονείς όπως τηρήσουν τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας για παραμονή του παιδιού στο σπίτι για επτά ημέρες από την ημέρα έναρξης των συμπτωμάτων. Ο Διευθυντής του σχολείου ενημερώνει άμεσα την οικεία Διεύθυνση μέσω Επαρχιακού Γραφείου Παιδείας με κοινοποίηση στο Γραφείο Ασφάλειας και Υγείας. Ενημερώνονται οι συμμαθητές του ασθενή και υπενθυμίζεται το περιεχόμενο του σχετικού εντύπου που έχει ήδη παραδοθεί στους μαθητές και τους γονείς. Τονίζεται η ανάγκη για αποφυγή επίσκεψης του μαθητή κατά τη διάρκεια της απουσίας του από το σχολείο. Γίνεται διακριτική παρακολούθηση των μαθητών της τάξης (τμήμα) για την πιθανότητα ανάπτυξης των ίδιων συμπτωμάτων. Κατά την πρώτη ημέρα επιστροφής του στο σχολείο, ο μαθητής υποστηρίζεται ψυχολογικά και προετοιμάζονται τα άλλα παιδιά για αποδοχή του πίσω στην τάξη. (Β) Μέλη του προσωπικού   Λήψη πληροφορίας ότι μέλος του προσωπικού που απουσιάζει από το σχολείο είναι πιθανό περιστατικό γρίπης. Ο Διευθυντής του σχολείου επικοινωνεί με τον ασθενή, επιβεβαιώνει ότι έχει εξεταστεί από ιατρό και παίρνει πληροφορίες για τη γενική του κατάσταση. Καλείται ο ασθενής όπως τηρήσει τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας για παραμονή στο σπίτι για επτά ημέρες από την ημέρα έναρξης των συμπτωμάτων. Ο Διευθυντής του σχολείου ενημερώνει άμεσα την οικεία Διεύθυνση μέσω Επαρχιακού Γραφείου Παιδείας με κοινοποίηση στο Γραφείο Ασφάλειας και Υγείας (τηλεομοιότυπο: 22809584). Ενημερώνονται οι συνάδελφοι του ασθενή και υπενθυμίζεται το περιεχόμενο του σχετικού εντύπου για τη γρίπη. Τονίζεται η ανάγκη για αποφυγή επίσκεψης του ασθενή κατά τη διάρκεια της απουσίας του από το σχολείο. Ενημερώνονται επίσης και οι μαθητές του ασθενή ενώ γίνεται διακριτική παρακολούθηση των μαθητών της τάξης για την πιθανότητα ανάπτυξης των ίδιων συμπτωμάτων.

1β. Μεμονωμένο ή σποραδικά κρούσματα σε μαθητές ή μέλη του προσωπικού εντός σχολείου (Α) Μαθητές Κατά τη διάρκεια των ενεργειών το προσωπικό του σχολείου που εμπλέκεται, λαμβάνει τα μέτρα ατομικής προστασίας που έχει στη διάθεσή του (μάσκα και γάντια σε περίπτωση άμεσης επαφής με τον ασθενή). Δίνεται μάσκα στον μαθητή, καθαρίζονται τα χέρια του με αντισηπτικό διάλυμα και οδηγείται σε ξεχωριστό χώρο του σχολείου ο οποίος έχει προαποφασιστεί. Το ιατρείο του σχολείου μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο κατά τις ημέρες που δεν χρησιμοποιείται από τη Σχολιατρική Υπηρεσία. Δίνονται στο μαθητή χαρτομάντιλα και πλαστική σακούλα για απόρριψή τους. Ενημερώνονται οι γονείς/ κηδεμόνες του παιδιού για την κατάσταση της υγείας του από τη Διεύθυνση του σχολείου. Οι γονείς παραλαμβάνουν το παιδί τους και το μεταφέρουν οι ίδιοι στην κλινική γρίπης της επαρχίας τους ή επικοινωνούν με τον προσωπικό τους ιατρό. Σε περίπτωση που το παιδί παρουσιάζει σοβαρά συμπτώματα ενημερώνονται οι γονείς του παιδιού και καλείται ασθενοφόρο το οποίο το μεταφέρει χωρίς καθυστέρηση στο αντίστοιχο νοσοκομείο για περαιτέρω εξέταση και θεραπεία. Μετά την αποχώρηση του ασθενούς, τόσο ο ατομικός του εξοπλισμός (καρέκλα, θρανίο) όσο και ο γενικός εξοπλισμός της τάξης με τον οποίο πιθανό να ήρθε σε επαφή, καθαρίζονται και απολυμαίνονται. Η ίδια διαδικασία ακολουθείται για την αίθουσα παραμονής του ασθενούς μετά από την απομάκρυνση του από το σχολείο. Ο Διευθυντής του σχολείου ενημερώνει άμεσα την οικεία Διεύθυνση μέσω Επαρχιακού Γραφείου Παιδείας με κοινοποίηση στο Γραφείο Ασφάλειας και Υγείας. Ενημερώνονται οι συμμαθητές του ασθενή και υπενθυμίζεται το περιεχόμενο του σχετικού εντύπου που έχει ήδη παραδοθεί στους μαθητές και τους γονείς. Τονίζεται η ανάγκη για αποφυγή επισκέψεων κατά τη διάρκεια της απουσίας του ασθενούς από το σχολείο. Γίνεται διακριτική παρακολούθηση των μαθητών της τάξης για την πιθανότητα ανάπτυξης των ίδιων συμπτωμάτων. Κατά την πρώτη ημέρα επιστροφής του στο σχολείο, ο μαθητής υποστηρίζεται ψυχολογικά και προετοιμάζονται τα άλλα παιδιά για αποδοχή του πίσω στην τάξη. (Β) Μέλη του προσωπικού Κατά τη διάρκεια των ενεργειών το προσωπικό του σχολείου που εμπλέκεται, λαμβάνει τα μέτρα ατομικής προστασίας που έχει στη διάθεσή του (μάσκα και γάντια σε περίπτωση άμεσης επαφής με τον ασθενή). Δίνεται μάσκα στον ασθενή, καθαρίζει τα χέρια του με αντισηπτικό διάλυμα και καλείται να μεταβεί στο νοσοκομείο ή στον προσωπικό του ιατρό για εξακρίβωση της κατάστασής του. Σε περίπτωση που τα συμπτώματα είναι σοβαρά και ο ασθενής δεν μπορεί να μεταβεί στο γιατρό, ο Διευθυντής καλεί ασθενοφόρο για τη μεταφορά του στο νοσοκομείο ενώ φροντίζει να ειδοποιηθεί σχετικά οικείο πρόσωπο του ασθενούς. Μετά την αποχώρηση του ασθενούς, τόσο ο ατομικός του εξοπλισμός (καρέκλα, έδρα) όσο και ο γενικός εξοπλισμός της τάξης με τον οποίο πιθανό να ήρθε σε επαφή, καθαρίζονται και απολυμαίνονται. Η ίδια διαδικασία ακολουθείται για την αίθουσα παραμονής του ασθενούς μετά από την απομάκρυνση του από το σχολείο. Ο Διευθυντής του σχολείου ενημερώνει άμεσα την οικεία Διεύθυνση μέσω Επαρχιακού Γραφείου Παιδείας με κοινοποίηση στο Γραφείο Ασφάλειας και Υγείας. Ενημερώνονται οι συνάδελφοι και οι μαθητές του ασθενή και υπενθυμίζεται το περιεχόμενο του σχετικού εντύπου που έχει ήδη παραδοθεί στους μαθητές και τους γονείς. Τονίζεται η ανάγκη για αποφυγή επισκέψεων κατά τη διάρκεια της απουσίας του ασθενούς από το σχολείο. Γίνεται διακριτική παρακολούθηση των μαθητών της τάξης/των τάξεων του ασθενούς για την πιθανότητα ανάπτυξης των ίδιων συμπτωμάτων.

1γ. Αυξημένος αριθμός κρουσμάτων σε μαθητές ή μέλη του προσωπικού εντός σχολείου Μαθητές ή/και μέλη του προσωπικού Κατά τη διάρκεια των ενεργειών το προσωπικό του σχολείου που εμπλέκεται, λαμβάνει τα μέτρα ατομικής προστασίας που έχει στη διάθεσή του (μάσκα και γάντια σε περίπτωση άμεσης επαφής με τους ασθενείς). Δίνονται μάσκες στους ασθενείς (μαθητές/ μέλη του προσωπικού) καθαρίζονται τα χέρια τους με αντισηπτικό διάλυμα και οδηγούνται σε ξεχωριστό χώρο του σχολείου ο οποίος έχει προαποφασιστεί. Το ιατρείο του σχολείου μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο κατά τις ημέρες που δεν χρησιμοποιείται από τη Σχολιατρική Υπηρεσία. Δίνονται στους ασθενείς χαρτομάντιλα και πλαστική σακούλα για απόρριψή τους. Ο Διευθυντής του σχολείου ενημερώνει άμεσα την οικεία Διεύθυνση μέσω Επαρχιακού Γραφείου Παιδείας με κοινοποίηση στο Γραφείο Ασφάλειας και Υγείας. Ενημερώνεται η Σχολιατρική Υπηρεσία για τα περιστατικά η οποία στη συνέχεια ενημερώνει το Υπουργείο Υγείας (Μονάδα Επιδημιολογικής Επιτήρησης Λοιμωδών Νοσημάτων, τηλ.: 22605650/651). Η Ομάδα της Σχολιατρικής Υπηρεσίας μεταβαίνει στο σχολείο και αξιολογεί την όλη κατάσταση σε συνεργασία με την Μονάδα Επιδημιολογικής Επιτήρησης και Ελέγχου των Λοιμωδών Νοσημάτων του Υπουργείου Υγείας. Ειδοποιούνται οι γονείς ώστε να παραλάβουν το παιδί τους και να το μεταφέρουν οι ίδιοι στην κλινική γρίπης της επαρχίας τους ή στον προσωπικό τους ιατρό. Οι ενήλικες ασθενείς μεταβαίνουν από μόνοι τους στο νοσοκομείο ή με τη βοήθεια οικείου τους προσώπου. Για τα εξαιρετικά κρίσιμα περιστατικά ειδοποιείται ασθενοφόρο. Η Σχολιατρική Υπηρεσία ενημερώνει τους γονείς/ κηδεμόνες των παιδιών για το πρόβλημα με το σχετικό ενημερωτικό έντυπο και αν κριθεί απαραίτητο με προσωπική επικοινωνία μαζί τους στο σχολείο. Μετά την αποχώρηση των ασθενών, τόσο ο ατομικός εξοπλισμός τους (καρέκλα, θρανίο, έδρα) όσο και ο γενικός εξοπλισμός της τάξης με τον οποίο πιθανό να ήρθαν σε επαφή, καθαρίζονται και απολυμαίνονται. Η ίδια διαδικασία ακολουθείται για την αίθουσα παραμονής τους μέχρι την απομάκρυνσή τους από το σχολείο. Ενημερώνονται οι συμμαθητές / συνάδελφοι των ασθενών και υπενθυμίζεται το περιεχόμενο του σχετικού εντύπου που έχει ήδη παραδοθεί στα σχολεία. Τονίζεται η ανάγκη για αποφυγή επισκέψεων στους ασθενείς κατά τη διάρκεια της απουσίας τους από το σχολείο. Γίνεται διακριτική παρακολούθηση των υπόλοιπων μαθητών / μελών του προσωπικού για την πιθανότητα ανάπτυξης των ίδιων συμπτωμάτων. Κατά την πρώτη ημέρα επιστροφής τους στο σχολείο, οι ασθενείς υποστηρίζονται ψυχολογικά και προετοιμάζονται τα άλλα παιδιά / μέλη του προσωπικού για αποδοχή τους πίσω στις τάξεις.

2. Αποστολή και διανομή διαφωτιστικού υλικού (α) Ενημερωτικό Έντυπο για τη Γρίπη Α Ετοιμάστηκε από το Υπουργείο Υγείας Παραδόθηκαν 120.000 αντίτυπα στο Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Θα δοθεί ένα σε κάθε μαθητή με το άνοιγμα των σχολείων Χρήσιμες πληροφορίες Συμπτώματα Πρόληψη Διαχείριση

2. Αποστολή και διανομή διαφωτιστικού υλικού (β) 2. Αποστολή και διανομή διαφωτιστικού υλικού (β) Αφίσα για παιδιά Ετοιμάστηκε από το Υπουργείο Υγείας Εκτυπώθηκαν 10.000 αντίτυπα από το ΥΠΠ Θα τοποθετηθεί ένα σε κάθε αίθουσα διδασκαλίας, εργαστήριο και χώρο όπου φιλοξενούνται παιδιά Χρήσιμες πληροφορίες Απλές οδηγίες ατομικής υγιεινής Συμπτώματα

2. Αποστολή και διανομή διαφωτιστικού υλικού (γ) 2. Αποστολή και διανομή διαφωτιστικού υλικού (γ) Αφίσα για κοινό Ετοιμάστηκε από το Υπουργείο Υγείας Δόθηκαν1.000 αντίτυπα στο ΥΠΠ Θα τοποθετηθούν σε αίθουσες προσωπικού ή σε πινακίδες ανακοινώσεων Χρήσιμες πληροφορίες Απλές οδηγίες ατομικής υγιεινής Συμπτώματα

3. Πρόσθετες συστάσεις προς τις Διευθύνσεις των σχολείων 3. Πρόσθετες συστάσεις προς τις Διευθύνσεις των σχολείων Εκπαιδευτικό προσωπικό Τήρηση κανόνων ατομικής υγιεινής Διακριτικός έλεγχος της συμπεριφοράς των μαθητών και παροχή συμβουλών και συστάσεων εφόσον κρίνεται απαραίτητο Μαθητές Αποφυγή στενών επαφών Βοηθητικό προσωπικό (καθαρίστριες) Αυστηρή τήρηση των οδηγιών του Υπουργείου Υγείας σε σχέση με τον ενδεδειγμένο τρόπο καθαριότητας Αερισμός των αιθουσών καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας εφόσον το επιτρέπουν οι καιρικές συνθήκες Διαχειριστές κυλικείων – υπεύθυνοι σίτισης Τήρηση κανόνων ατομικής υγιεινής Αυστηρή τήρηση των οδηγιών του Υπουργείου Υγείας σε σχέση με τον ενδεδειγμένο τρόπο καθαριότητας Γενικά Αποφυγή μαζικών συγκεντρώσεων ή και εκδηλώσεων Εφαρμογή καθημερινού προγράμματος ελέγχων για την ορθή εφαρμογή των μέτρων

4. Σχολικά κυλικεία και χώροι σίτισης 4. Σχολικά κυλικεία και χώροι σίτισης Αποστολή εγκυκλίου προς τους Διευθυντές των σχολείων, Προέδρους Σχολικών Εφορειών και διαχειριστές σχολικών κυλικείων (24/7/09) Αυστηρές συστάσεις για εφαρμογή κανόνων υγιεινής και καθαριότητας Βελτίωση της υλικοτεχνικής υποδομής πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς (νιπτήρες, ζεστό-κρύο νερό, πλέγμα στα παράθυρα) Διεξαγωγή ελέγχου των κυλικείων/χώρων σίτισης πριν το άνοιγμα των σχολείων Διεξαγωγή ελέγχων σε καθημερινή βάση Άμεση ενημέρωση των σχολικών εφορειών και Υγειονομικών Υπηρεσιών εφόσον παρατηρηθούν παραβιάσεις των κανόνων υγιεινής

5. Συστάσεις προς τις Σχολικές Εφορείες και τα Κοινοτικά Συμβούλια 5. Συστάσεις προς τις Σχολικές Εφορείες και τα Κοινοτικά Συμβούλια Αποστολή εγκυκλίου προς τους Προέδρους των Σχολικών Εφορειών και των Κοινοτικών Συμβουλίων Εξοπλισμός / αναλώσιμα σχολείων Αντισηπτικά χεριών με βάση αλκοόλης Χαρτομάντιλα Αντισηπτικά υγρά που κυκλοφορούν στο εμπόριο για καθαρισμό επιφανειών Γάντια εργασίας για τις καθαρίστριες Γάντια μιας χρήσης Κλειστοί/ποδοκίνητοι κάδοι Πλαστικά σακούλια απορριμμάτων Μάσκες προσώπου (ποσότητα 10% του πληθυσμού του σχολείου) Οδηγίες προς τις καθαρίστριες για τον ενδεδειγμένο τρόπο καθαριότητας

6. Ενημερωτικές συσκέψεις / συναντήσεις 6. Ενημερωτικές συσκέψεις / συναντήσεις Σύσκεψη στο Υπουργείο με εμπλεκόμενους φορείς Μαθητές, Γονείς, Συνδικαλιστικές Οργανώσεις, Σχολικές Εφορείες και Κοινοτικά Συμβούλια Συναντήσεις με εκπροσώπους σχολείων Διεξαγωγή συναντήσεων πριν από την προσέλευση μαθητών στα σχολεία Εκπροσώπηση σχολείων από τους διευθυντές ή άλλα μέλη του προσωπικού (πυρήνες) Τρεις συναντήσεις για τη Μέση και Τεχνική Εκπαίδευση\ Τρεις συναντήσεις για τη Δημοτική και Προδημοτική Εκπαίδευση Δημόσια και Ιδιωτικά σχολεία

Απουσίες μαθητών Οι απουσίες των μαθητών οι οποίοι διαπιστωμένα απουσιάζουν από το σχολείο εξαιτίας της Γρίπης Α δεν θα λογίζονται.

8. Παροχή άδειας σε μέλη του προσωπικού 8. Παροχή άδειας σε μέλη του προσωπικού Παροχή άδειας σε μέλος του προσωπικού του σχολείου, σε περίπτωση που αποδεδειγμένα νοσήσει ο/η ίδιος/α ή μέλος της οικογένειάς του/της.

9. Άλλες ενέργειες Το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού βρίσκεται σε συνεχή και στενή συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας για διαχείριση όλων των πιθανών σεναρίων.

Η αποτελεσματικη Διαχειριση της Γριπησ αφορα όλους μας!