Βασικές πληροφορίες για την Α΄ τάξη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σημ.: Οι ώρες διδασκαλίας που αναφέρονται σε κάθε φάση και στάδιο είναι κατά προσέγγιση.
Advertisements

Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
ΣΤΟΧΟΙ: (Σε τι θα σας χρησιμεύσει)
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Επιμορφώτρια Δρ. Αταλόγλου Θ.
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Τεχνικές Παρουσίασης Hans-Peter Osterhold – Hessenkolleg Wetzlar.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Περιεχόμενο Γραπτής Εργασίας
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
ΈΝΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΚΘΕΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΠΡΟΣΚΤΗΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Κολοβός Φίλιππος Τσανακτσίδου ΕλισάβετΠαπαργύρη.
ΟΜΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:……………………………… ΤΙΤΛΟΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ: (το θέμα της ιστοεξερεύνησης)………………………………………….. Θα αναφέρετε το μάθημα στο οποίο θα γίνει η ιστοεξερεύνηση.
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
Δημιουργία Διαφανειών
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Η περιληψη.
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας ΣΤ’ τάξης.
Συνεδρίαση διευθυντών
Έρση Καλαϊτζάκη 1 ο ΕΠΑ.Λ. Χανίων Χανιά 8/12/2014.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 2: Η εξέλιξη των εργαλείων της Εκπαίδευσης. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής,
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Τεχνολογια ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΡΓΟ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΟΥΡΛΟΣ.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
► ► Η συγγραφή μιας ερευνητικής εργασίας ► ► Επιστημονικά κείμενα ► ► Οδηγίες για την συγγραφή και δημοσίευση εργασίας σε επιστημονικά περιοδικά ► ► Οδηγίες.
Γιάννης Τζωρτζάκης Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12 Αξιολόγηση με Πίνακες Διαβαθμισμένων Κριτηρίων (rubrics) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Δρ. Αθανάσιος Κόκορης Σχ. Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Ροδόπης.
 Στόχος της παρουσίασης αυτής είναι η εξοικείωση με τον Ηλεκτρονικό Κατάλογο της Βιβλιοθήκης προκειμένου να αναζητήσουμε ένα τεκμήριο από τη συλλογή.
Α. ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ Παντελής Β. Ζήσης
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
Εργασία στο Μάθημα: «Εκπαιδευτική τεχνολογία-Πολυμέσα» Διδάσκων : Άγγελος Γιαννούλας Ομάδα εργασίας Λινάρδος Γεώργιος Μπουντούρης Παναγιώτης Ντιγριντάκη.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Κατάρτιση και αποδελτίωση βιβλιογραφίας
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
Δομή ερευνητικής εργασίας
Γραπτή εργασία και παρουσίαση
Που και πως ψάχνουμε.
Πως δημιουργούμε μια παρουσίαση στο PowerPoint
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Ενότητα 6 Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Σύνταξη Επιστολής
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
1. Πού διδάσκω; Τάξη: Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Επίπεδο-αποδοχή μαθητών:
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
1. Πού διδάσκω; Τάξη: Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Επίπεδο-αποδοχή μαθητών:
Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
1. Πού διδάσκω; Τάξη: Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Επίπεδο-αποδοχή μαθητών:
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βασικές πληροφορίες για την Α΄ τάξη Η ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Βασικές πληροφορίες για την Α΄ τάξη

Η γραπτή εργασία στο μάθημα της Τεχνολογίας της Α΄Γυμνασίου είναι μια ερευνητική συνθετική εργασία. Παραδίδεται στο τέλος των μαθημάτων και οπωσδήποτε πριν από τις εξετάσεις.

Βοηθά την ανάπτυξη του γραπτού και προφορικού λόγου ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ: Προετοιμάζει για την εκπόνηση σχολικών εργασιών σε οποιοδήποτε μάθημα και για όλα τα σχολικά χρόνια, αλλά και πτυχιακών και μεταπτυχιακών εργασιών Βοηθά στην απόκτηση συστήματος και οργάνωσης κατά τη διαδικασία της έρευνας Βοηθά την ανάπτυξη του γραπτού και προφορικού λόγου Συνεισφέρει στη γνωριμία με τη τεχνολογία και τα επιτεύγματά της

Πράγματι, είναι κάτι εντελώς καινούριο κι ακούγεται δύσκολο και ακατανόητο…

…αλλά, με τη βοήθεια της καθηγήτριας/ του καθηγητή, τα παρακάτω βήματα τελικά θα γίνουν πολύ εύκολα!

ΠΡΟΣΕΧΩ ΜΟΝΟ ΝΑ ΤΗΡΩ ΑΥΣΤΗΡΑ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ! Ο διαθέσιμος χρόνος σε μια σχολική εργασία είναι περιορισμένος

ΒΗΜΑ 1Ο: ΑΝΑΖΗΤΩ ΘΕΜΑ Το θέμα που θα διαλέξω πρέπει να σχετίζεται έστω και έμμεσα με την Τεχνολογία. Κυρίως, όμως, πρέπει να με ενδιαφέρει. Γι αυτό αντλώ το θέμα μου από τα εξωσχολικά μου ενδιαφέροντα και hobbies ή από κάτι που μου έχει κινήσει το ενδιαφέρον στο σχολείο. Επίσης, το θέμα μου πρέπει να είναι σχετικά εύκολο στην αναζήτηση πληροφοριών.

ΒΗΜΑ 2ο: ΑΝΑΖΗΤΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Αναζητώ τις πληροφορίες που μου χρειάζονται στις κατάλληλες πηγές πληροφοριών. Video CD, CD ROM, DVD Βιβλια ( σχολικά – εξωσχολικά ) Εγκυκλοπαίδειες Εφημερίδες - Περιοδικά Τηλεόραση - Ραδιόφωνο Προφορικές πηγές : ειδικοί, επαγγελματίες, καθηγητές, κ.α. Internet

Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΟΤΑΝ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΛΕΞΕΙΣ – ΚΛΕΙΔΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ

Παράδειγμα: Αν έχω θέμα « Το κρασί » Αναζητώ στα λήμματα: Κρασί, οίνος, σταφύλι, αμπέλι, οινοποιός, οινοποιία, αμπελουργία, αλκοόλ, αλκοολούχα ποτά, τρύγος, κ.α.

Αναφέρεται πάντοτε στο τέλος της. ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Η βιβλιογραφία είναι ο κατάλογος των πηγών πληροφόρησης που χρησιμοποιήθηκαν στην εργασία. Αναφέρεται πάντοτε στο τέλος της.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ προσαρμογή για το μάθημα ΒΙΒΛΙΑ Επώνυμο, όνομα συγγραφέα – τίτλος βιβλίου – εκδότης – τόπος και χρονολογία έκδοσης ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ Τίτλος – τόμος –εκδότης – τόπος και χρονολογία έκδοση ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ– ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ Τίτλος εντύπου – αριθμός φύλλου – χρονολογία ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΗΓΗ Επώνυμο, όνομα ερωτηθέντος – ιδιότητα / επάγγελμα ΙNTERNET Επωνυμία ιστοσελίδας

ΠΡΟΣΟΧΗ !!! ΟΙ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ

ΒΗΜΑ 3ο: ΑΞΙΟΛΟΓΩ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Οι πληροφορίες πρέπει να : Είναι κατανοητές από το μαθητή - συγγραφέα. Είναι αξιόπιστες ( από έγκυρη πηγή ). Διασταυρώνονται με ανάλογες πληροφορίες άλλων πηγών.

ΒΗΜΑ 4ο:ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Ξεκαθαρίζω ποιες μου είναι πραγματικά χρήσιμες Κάνω ανάγνωση και προσπαθώ να κατανοήσω και να εντοπίσω άγνωστες λέξεις Αφαιρώ κομμάτια που είναι περιττά, που τα έχω ξαναβρεί, που είναι ιδιαίτερα δυσνόητα για την ηλικία μου ή που είναι διφορούμενα και δεν μπορώ να τα διασταυρώσω Τακτοποιώ τις πληροφορίες μου σε ενότητες για να τις δουλεψω πιο σωστά και πιο γρήγορα

ΒΗΜΑ 5ο: ΣΥΝΘΕΤΩ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Συνδέω τις πληροφορίες μου, ξεχωριστά για κάθε ενότητα, συνδυάζοντάς κατάλληλα και προσθέτοντας, όπου χρειάζεται, τη δική μου σφραγίδα ( κείμενο, τρόπο γραφής, αλλαγή στη σύνθεση, κλπ)

ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ … ΑΛΛΙΩΣ!!!...

ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Περιεχόμενα Εισαγωγή Α΄ μέρος ( περιγραφή του θέματος ) Β΄μέρος ( παράρτημα ) Γ΄μέρος ( η κατασκευή μου) Γλωσσάρι Βιβλιογραφία Βιογραφικό σημείωμα

Α΄ΜΕΡΟΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ Ιστορική εξέλιξη του θέματος Περιγραφή του θέματος Σχέση του θέματος με την τέχνη και τον πολιτισμό Επίδραση στο φυσικό περιβάλλον Επίδραση στην κοινωνία ( ήθη – έθιμα, οικονομία, εμπόριο, ανθρώπινες σχέσεις, κλπ ) Σύγχρονες εφαρμογές – χρησιμότητα Μελλοντική εξέλιξη

Φωτογραφίες, σκίτσα, πίνακες, χάρτες, διαγράμματα, κλπ Β΄ΜΕΡΟΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Φωτογραφίες, σκίτσα, πίνακες, χάρτες, διαγράμματα, κλπ

Υλικά, περιγραφή της διαδικασίας, κοστολόγηση, φωτογραφίες Γ΄ΜΕΡΟΣ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΥ Υλικά, περιγραφή της διαδικασίας, κοστολόγηση, φωτογραφίες

ΠΡΟΣΟΧΗ !!! Στην ορθογραφία και τη σύνταξη του κειμένου Στην τήρηση παραγράφων Στην καλή εμφάνιση του κειμένου ( ενιαία μορφοποίηση, χρήση χρωμάτων και γραμματοσειρών, χωρίς υπερβολές ) Στη σωστή τοποθέτηση φωτογραφιών, διαγραμμάτων, κλπ.

ΒΗΜΑ 6ο: ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ Προσθέτω: φωτογραφίες με επεξηγήσεις (λεζάντα ), σκίτσα, χάρτες, πίνακες με δεδομένα, κατασκευάζω ένθετα πλαίσια με σχετικό υλικό, διαμορφώνω την εμφάνισή της ( μέγεθος και χρώμα γραμματοσειρών, κάνω το lay out, χωρίζω κεφάλαια, κλπ ), κατασκευάζω το εξώφυλλο και το οπισθόφυλλο.

ΤΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ προσαρμογή για το μάθημα ΤΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ προσαρμογή για το μάθημα ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ – ΤΜΗΜΑ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΙΤΛΟΣ – ΥΠΟΤΙΤΛΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ

ΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ προσαρμογή για το μάθημα ΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ προσαρμογή για το μάθημα ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΜΙΚΡΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ Ή ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΜΙΚΡΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

ΒΗΜΑ 7ο: ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΩ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ Δένω την εργασία μου με τη μορφή σπιράλ ή θερμοκόλλησης ή, αν ταιριάζει με το θέμα μου, με χειροποίητο τρόπο. Και … έτοιμη! Παραδίδω την εργασία μου την καθορισμένη περίοδο πριν από τη λήξη των μαθημάτων.

ΒΗΜΑ 8ο: Παρουσιάζω την εργασία Έχω 5-8΄στη διάθεσή μου για να παρουσιάσω την εργασία μου. Η παρουσίαση περιλαμβάνει την πορεία που ακολούθησα από τη σύλληψη της ιδέας μου μέχρι την υλοποίησή της. Στο τέλος δέχομαι ερωτήσεις από τους συμμαθητές μου. Κατά την παρουσίαση μπορώ να αξιοποιήσω οποιοδήποτε υλικό νομίζω ότι μπορεί να βοηθήσει ( αντικείμενα, εικόνες, διαφάνειες, video, κλπ ).

Τελικά, δεν είναι και τόσο δύσκολο όσο φαίνεται στην αρχή!!!