Δημοτικό Σχολείο Eastbourne and Maidstone(same level/different days) Tάξη: Pre-GCSE Μάθημα:Πέμπτη,6:15-8:15μ.μ.  Ενότητα :Εισαγωγικό μάθημα  Στόχοι:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
Advertisements

Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Φέρη Γαλιατσάτου: Η γλωσσική διδασκαλία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Μετά από έρευνα που διενήργησε εταιρεία ερευνών, διαπιστώθηκε πως στην εταιρεία μας οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν μεταξύ τους ένα λεξιλόγιο κάπως ανάρμοστο.
Παρουσίαση Περιστατικού
ΣΧΠ102 To σχολικό περιβάλλον και η οργάνωση του στο Δημοτικό Σχολείο Στέλιος Ορφανός Χειμερινό Εξάμηνο 2009.
πώς να βοηθήσω το παιδί μου με τη μελέτη στο σπίτι
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
ΡΗΜΑ – ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ - ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟ
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ»
Το γλωσσικό μάθημα στο Δημοτικό Σχολείο Δ’ τάξη
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
«Γραμματική Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού»
Σεμινάριο Επιμόρφωσης ΚΕΑ Ομαδική εργασία εκπαιδευτικών ΚΕΑ
Καλή και δημιουργική χρονιά.
ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΝΕΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ Α΄, Β΄, Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ανάλυση του λευκού φωτός και χρώματα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ»
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
Προγραμματισμός Ενότητας στο μάθημα των Ελληνικών
Ενότητα :1.Γνωριμία με την Κύπρο μας μέσα από εικονικό υλικό
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΣΕΙ Δ.Λ.Π. (ΕΝΑΡΞΗΣ)
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΛΗΣ
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Η ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ Ε’ ΚΑΙ Στ’ ΤΑΞΗΣ.
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Σχολικό Έτος Ενημέρωση Γονέων-Κηδεμόνων
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ1 ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΙΩΝ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΥΚΕΙΟ.
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Teaching, Managing and Enhancing Diversity
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
Το συγκεκριμένο διδακτικό σενάριο σχεδιάστηκε, προκειμένου να διδαχτεί σε τμήμα της β ’ Γυμνασίου που απαρτίζεται από αμιγώς αλλοδαπούς μαθητές με χώρες.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Για τα Τμήματα Υποδοχής Από το υλικό Διδασκαλίας Ελληνικής σε Αλλόγλωσσους Δρ. Σεραφείμ Ευαγγελία.
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
Σχέδιο Μαθήματος στα Ελληνικά Ενότητα 4: Το σύννεφο έφερε βροχή. Μάθημα: Χωρίς φως,σελ Επεξεργασία του Φφ.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΧΡΟΝΟΙ-ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ- ΠΟΙΟΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Επίθετα Επίθετα σε -ης -ης -ες ες Επίθετα σε -ης -ης -ες ης.
ΔΕΚΑΡΧΟ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Αβραάμ Ιντζεβίδης
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημοτικό Σχολείο Eastbourne and Maidstone(same level/different days) Tάξη: Pre-GCSE Μάθημα:Πέμπτη,6:15-8:15μ.μ.  Ενότητα :Εισαγωγικό μάθημα  Στόχοι:  1.Γνωριμία με τους μαθητές  2.Γνωριμία με την Κύπρο μας,μέσα από εικονικό υλικό.  3.Αναφορά στις κατεχόμενες πόλεις μας,ως θέμα σχετικό με το γνωρίζω,δεν ξεχνώ και αγωνίζομαι.  4.Αναφορά στην ύλη και στους στόχους που θα καλύψουμε την παρούσα σχολική χρονιά.  5.Συνομιλία με τους μαθητές και διάγνωση του επιπέδου τους(της γλωσσικής τους επάρκειας στην Ελληνική,της χρήσης της στην καθημερινή τους ζωή και του γνωσιολογικού τους υποβάθρου). Ημερομηνία :9/9/04 Δασκάλα :Έλενα Καδή-Montague

Δημοτικό Σχολείο Eastbourne Tάξη: Pre-GCSE Μάθημα:Πέμπτη,6:15-8:15μ.μ.  Ενότητα :Κάθε κατεργάρης στον πάγκο του(Τεύχος 5 Α )  Στόχοι:  1.Να αναφέρουν την κατάσταση ή ενέργεια και να δηλώνουν το αποτέλεσμα της(χρήση τόσο..,ώστε/που).  2.Αποτελεσματικές προτάσειςκαι χρήση τους στο λόγο.  3.Λεξιλόγιο σχετικό με το κείμενο και επίλυση των ασκήσεων των σελ  Προφορική έκφραση-δημιουργία δικών τους προτάσεων που να φανερώνουν το αποτέλεσμα.  Ημερομηνία : 16/9/04 Δασκάλα :Έλενα Καδή-Montague

Δημοτικό Σχολείο Eastbourne Tάξη: Pre-GCSE Μάθημα:Πέμπτη,6:15-8:15μ.μ.  Ενότητα :Ο Αίσωπος  Στόχοι:  1.Γνωριμία με τον Αίσωπο και αναφορά στους μύθους του.  2.Επεξήγηση-τονισμός της αλληγορικής σημασίας που έχει ένας μύθος.  3.Ανάγνωση-κατανόηση κειμένου.  4.Επεξήγηση άγνωστων λέξεων και χρήση τους σε προτάσεις.  5.Ερωτήσεις κατανόησης και επίλυση των ασκήσεων του βιβλίου-σελ.12  Ημερομηνία :23/9/04 Δασκάλα :Έλενα Καδή-Montague

Δημοτικό Σχολείο Eastbourne Tάξη: Pre-GCSE Μάθημα:Πέμπτη,6:15-8:15μ.μ.  Ενότητα :Πρώτη μέρα(σελ.13-τεύχος 5 Α )  Στόχοι:  1.Ενεστώτας ενεργητικής και παθητικής φωνής.  2.Μέλλοντας Στιγμιαίος ρημάτων ενεργητικής φωνής.  3.Προφορική και γραπτή έκφραση με θέμα ενέργειες που κάνω καθημερινά(επαναλαμβανομενες).  4.Επεξήγηση άγνωστων λέξεων του κειμένου και ασκήσεις κατανόησης.  Ημερομηνία : 30/9/04 Δασκάλα :Έλενα Καδή-Montague

Δημοτικό Σχολείο Eastbourne Tάξη: Pre-GCSE Μάθημα:Πέμπτη,6:15-8:15μ.μ.  Ενότητα :Το καινούριο σίριαλ  Στόχοι:  1.Αναφορά στο Θησέα και στο Μινώταυρο.  2.Προφορική έκφραση-αναφορά στα αγαπημένα τους τηλεοπτικά προγράμματα.  3.Γραμματική-Παρελθοντικοί χρόνοι - Αόριστος - Παρατατικός -Παρακείμενος 4.Διάκριση των ομοιοτήτων και διαφορών τους και αναφορά στην περίπτωση χρήσης του κάθενός. Ημερομηνία : 7/10/04 Δασκάλα :Έλενα Καδή-Montague

Δημοτικό Σχολείο Eastbourne Tάξη: Pre-GCSE Μάθημα:Πέμπτη,6:15-8:15μ.μ.  Ενότητα :Ο Θησαυρός  Στόχοι:  1.Πιο εκτεταμένη αναφορά στον Αίσωπο και στην προσφορά του.  2.Ανάλυση και κατανόηση κειμένου,καθώς επίσης και της αλληγορικής σημασίας του συγκεκριμένου μύθου.  3.Επεξήγηση άγνωστων λέξεων και χρήση τους σε ασκήσεις κατανόησης.  Εμπεδωτικές ασκήσεις σε ρήματα στον ενεστώτα,παρατατικό και αόριστο. Ημερομηνία : 14/10/04 Δασκάλα :Έλενα Καδή-Montague

Δημοτικό Σχολείο Eastbourne Tάξη: Pre-GCSE Μάθημα:Πέμπτη,6:15-8:15μ.μ.  Ενότητα :Οι ψυχές τους έμειναν δεμένες-σελ.28  Στόχοι:  1.Να αναφέρουν ενέργειες που έγιναν χρονικά πριν από κάποιες άλλες(Όταν..,είχε ήδη...).  2.Χρήση ρημάτων Υπερσυντέλικου της ενεργητικής φωνής(Είχα +ρήμα).  3.Ανάλυση και κατανόηση κειμένου.  4.Επεξήγηση άγνωστων λέξεων και χρήση τους σε προτάσεις. Ημερομηνία :21/10/04 Δασκάλα :Έλενα Καδή-Montague

Δημοτικό Σχολείο Eastbourne Tάξη: Pre-GCSE Μάθημα:Πέμπτη,6:15-8:15μ.μ.  Ενότητα :  Στόχοι: Το μάθημα δεν έγινε,λόγω έργων ανακαίνισης που γίνονταν στο χώρο του σχολείου. Ημερομηνία : 4/11/04 Δασκάλα :Έλενα Καδή-Montague

Δημοτικό Σχολείο Eastbourne Tάξη: Pre-GCSE Μάθημα:Πέμπτη,6:15-8:15μ.μ.  Ενότητα :Ο Δαίδαλος και ο Ίκαρος  Στόχοι:  1.Ανάλυση και κατανόηση κειμένου.  2.Επεξήγηση άγνωστων λέξεων και ασκήσεις κατανόησης  3.Χρήση προτάσεων επιθυμίας/αναγκαιότητας/ικανότητας.  4.Ενεστώτας και αόριστος υποτακτικής φωνής(να μαζεύω,να μαζέψω).  Ημερομηνία :11/11/04 Δασκάλα :Έλενα Καδή-Montague

Δημοτικό Σχολείο Eastbourne Tάξη: Pre-GCSE Μάθημα:Πέμπτη,6:15-8:15μ.μ.  Ενότητα :Ο Μίνωας και ο Μινώταυρος-σελ.39  Στόχοι:  1.Αναφορά στην Κρήτη και στα ανάκτορα του Μίνωα.  2.Επεξήγηση του κειμένου και γραπτή περίληψη του μύθου.  3.Σύνταξη προτάσεων και ασκήσεις τοποθέτησης των όρων της πρότασης στη σωστή σειρά.  4.Επίθετα και αντίθετες λέξεις.  5.Τονισμός της σωστής χρήσης των άρθρων(αδυναμία μαθητών). Ημερομηνία : 18/11/04 Δασκάλα :Έλενα Καδή-Montague

Δημοτικό Σχολείο Eastbourne Tάξη: Pre-GCSE Μάθημα:Πέμπτη,6:15-8:15μ.μ.  Ενότητα :Η γιαγιά μου και η αλεπού-σελ.41  Στόχοι:  1.Να περιγράφουν πρόσωπα ή ζώα(προφορική και γραπτή έκφραση).  2.Θηλυκά ανισοσύλλαβα σε-ου και αρσενικά ανισοσύλλαβα σε – ους.  3. Μεταφορά τους από ενικό σε πληθυντικό αριθμό και αντίστροφα(π.χ. Η αλεπού-οι αλεπούδες/ο παππούς-οι παππούδες) .Επεγήγηση άγνωστων λέξεων και χρήση τους σε προτάσεις. Ημερομηνία : 25/11/04 Δασκάλα :Έλενα Καδή-Montague

Δημοτικό Σχολείο Eastbourne Tάξη: Pre-GCSE Μάθημα:Πέμπτη,6:15-8:15μ.μ.  Ενότητα :Χριστουγεννιάτικο σκετσάκι «ΤΑ Χριστούγεννα της κυρίας Μαριάννας»  Στόχοι:  1.Τονισμός της σημασίας των Χριστουγέννων για την ανθρωπότητα.  2.Ανάγνωση του σκετς με ύφος και κατανομή ρόλων.  3.Επεξήγηση του περιεχομένου του και της σημασίας του.  4.Εξάσκηση του καθενός στο ρόλο του.  5.Δραματοποίηση.  Ημερομηνία : 2/12/04 Δασκάλα :Έλενα Καδή-Montague

Δημοτικό Σχολείο Eastbourne Tάξη: Pre-GCSE Μάθημα:Πέμπτη,6:15-8:15μ.μ.  Ενότητα :Επανάληψη –σελ  Στόχοι:  1.Επανάληψη του βασικού λεξιλογίου που διδάχτηκαν όλο το τρίμηνο.  2.Επανάληψη στους χρόνους του ρήματος.  3.Επανάληψη στις δευτερέυουσες προτάσεις(Επιθυμίας,αποτελεσματικές κ.τ.λ.)  3.Επίλυση σχετικών ασκήσεων,μέσα από το βιβλίο,αλλά και προφορικά.  4.Εξάσκηση στη δραματοποίηση του Χριστοθγεννιάτικου τους ρόλου. Ημερομηνία : 9/12/04 Δασκάλα :Έλενα Καδή-Montague

Δημοτικό Σχολείο Eastbourne Tάξη: Pre-GCSE Μάθημα:Πέμπτη,6:15-8:15μ.μ.  Ενότητα : Χριστουγεννιάτικη γιορτή,με παρουσία όλων των μαθητών του σχολείου,αλλά και των γονιών τους.  Στόχοι:  1.Αγιασμός από τον ιερέα της κοινότητας,Πάτερ Ιερόθεο Γεωργίου.  2.Σκετσάκι από τα προχωρημένα παιδιά.  3.Ποίημα από το μεσαίο επίπεδο.  4.Τραγούδια από τα μικρά παιδιά.  5.Ανταλλαγή Χριστουγεννιάτικων ευχών και δώρων. Ημερομηνία : 16/12/04 Δασκάλα :Έλενα Καδή-Montague

Δημοτικό Σχολείο Eastbourne Tάξη: Pre-GCSE Μάθημα:Πέμπτη,6:15-8:15μ.μ.  Ενότητα :Εισαγωγή στο Α΄τεύχος του βιβλίου του GCSE.  Στόχοι:  1. Γνωριμία με τα καινούρια βιβλία και τους στόχους τους.  2.Αναφορά στα 4 μέρη του εξεταστικού δοκιμίου του GCSE και επεξήγηση των απαιτήσεων της συγκεκριμένης εξέτασης(σε επίπεδο προετοιμασίας και ατομικής προσπάθειας)  Προφορική έκφραση  3.Συγγραφή έκθεσης με θέμα: Η πιο ωραία μέρα των διακοπών των Χριστουγέννων.  Ημερομηνία : 13/1/05 Δασκάλα :Έλενα Καδή- Montague

Δημοτικό Σχολείο Eastbourne Tάξη: Pre-GCSE Μάθημα:Πέμπτη,6:15-8:15μ.μ.  Ενότητα :1.Ποιοί είμαστε  Στόχοι:  1.Ανάλυση κειμένου και επίλυση ερωτήσεων κατανόησης σελ.9  2.Επεξήγηση των άγνωστων λέξεων και των λέξεων της αποθήκης.  3.Προφορική έκφραση με θέμα- Από πού κατάγομαι.  4.Καταλήξεις ρημάτων του ενεστώτα και βοηθητικά ρήματα.  5.Επίλυση ασκήσεων βιβλίου εργασιών(τονισμός λέξεων που φανερώνουν την καταγωγή ενός ατόμου- Κίνα –Κινέζος/α κ.ο.κ). Ημερομηνία : 20/1/05 Δασκάλα :Έλενα Καδή-Montague

Δημοτικό Σχολείο Eastbourne Tάξη: Pre-GCSE Μάθημα:Πέμπτη,6:15-8:15μ.μ.  Ενότητα :2.Οι πιο καλοί μας φίλοι  Στόχοι:  1.Κατανόηση κειμένου και ανάγνωση από τους μαθητές.  2.Επίλυση ερωτήσεων σελ.15 και επεξήγηση λέξεων αποθήκης.Τονισμός επιθέτων που φανερώνουν τα χαρακτηριστικά ενός ατόμου.  3.Περιγραφή ενός φίλου τους,με χρήση των λέξεων της αποθήκης  4.Τα γένη του Ουσιαστικου->Αριθμοί-Καταλήξεις  5.Ασκήσεις βιβλίου εργασιών,με έμφαση στη σωστή χρήση των Ουσιαστικών(σελ.12-15).  Ημερομηνία : 27/1/05 Δασκάλα :Έλενα Καδή-Montague

Δημοτικό Σχολείο Eastbourne Tάξη: Pre-GCSE Μάθημα:Πέμπτη,6:15-8:15μ.μ.  Ενότητα :3.Ραντεβού στις δέκα και είκοσι,σελ.18  Στόχοι:  1.Να μάθουν να συμπληρώνουν αίτηση για εγγραφή τους σε κάποιο ίδρυμα.  2.Λεξιλόγια σχετικό με την καταγραφή προσωπικών τους στοιχείων.  3.Απόλυτα και τακτικά αριθμητικά επίθετα.  4.Κτητική αντωνυμία-Δικός μου/δικός σου κ.ο.κ.  5.Κατανόηση της συγγενικής σχέσης μεταξύ ατόμων(ξαδέρφη,κουμπάρος,πεθερά κ.τ.λ.).  Ημερομηνία :3/2/05 Δασκάλα :Έλενα Καδή-Montague

Δημοτικό Σχολείο Eastbourne Tάξη: Pre-GCSE Μάθημα:Πέμπτη,6:15-8:15μ.μ.  Ενότητα :4.Ποιοί είναι όλοι αυτοί; σελ.26  Στόχοι:  1.Περιγραφή συγγενικών προσώπων και γεγονότων – σταθμών στην οικογένεια(π.χ.γάμος,βάφτιση κ.τ.λ.).  2.Κτητικές αντωνυμίεςμου,σου,του κ.τ.λ.).  3.Προσωπικές αντωνυμίες(εγώ-εμένα).  4.Επίλυση ασκήσεων βιβλίου εργασιών  5.Προφορική έκφραση-μια οικογενειακή γιορτή. Ημερομηνία : 10/2/05 Δασκάλα :Έλενα Καδή-Montague

Δημοτικό Σχολείο Eastbourne Tάξη: Pre-GCSE Μάθημα:Πέμπτη,6:15-8:15μ.μ.  Ενότητα :5.Ένας σπουδαίος άνθρωπος,σελ.30  Στόχοι: 1.Αναφορά σε διάσημους συγγραφείς και καλλιτέχνες. 2.Καινούριες λέξεις-επίθετα για χαρακτηρισμούς προσωπικοτήτων.  3.Επιλογή ενός ατόμου και προφορική περιγραφή των βασικών του χαρακτηριστικών.  4.Επίλυση γραπτών ασκήσεων-χρήση επιθέτων στο λόγο. Ημερομηνία :24/2/05 Δασκάλα :Έλενα Καδή-Montague

Δημοτικό Σχολείο Eastbourne Tάξη: Pre-GCSE Μάθημα:Πέμπτη,6:15-8:15μ.μ.  Ενότητα :6.Γιορτάσαμε δύο μεγάλες γιορτές,σελ.36  Στόχοι:  1.Διάκριση εορτών σε θρησκευτικές,εθνικές και οικογενειακές.  2.Επανάληψη στους παρελθοντικούς χρόνους(αόριστος,παρατικός,παρακείμενος και υπερσυντέλικος).  3.Επίλυση ασκήσεων κατανόησης του κειμένου και στους χρόνους των ρημάτων.(σελ.30-33).  Ημερομηνία : 3/3/05 Δασκάλα :Έλενα Καδή-Montague

Δημοτικό Σχολείο Eastbourne Tάξη: Pre-GCSE Μάθημα:Πέμπτη,6:15-8:15μ.μ.  Ενότητα :7.Όταν είχα χρόνο,συνέχεια σκούπιζα και σιδέρωνα,σελ.40  Στόχοι:  1.Αναφορά στα ρήματα που φανερώνουν ενέργεια.  2.Προφορική έκφραση-κατονομασία ενεργειών και δραστηριοτήτων.  3.Αντικείμενα που συναντούμε σε διάφορα μέρη του σπιτιού και η χρήση τους.  4.Ρήματα στον παρατατικό και αόριστο(ασκήσειςβιβλίου εργασιών). Ημερομηνία :10/3/05 Δασκάλα :Έλενα Καδή-Montague

Δημοτικό Σχολείο Eastbourne Tάξη: Pre-GCSE Μάθημα:Πέμπτη,6:15-8:15μ.μ.  Ενότητα :8.Όλοι χαίρονται εκτός από μένα,σελ.44  Στόχοι:  1.Συγγραφή γράμματος για ανακοίνωση ενός σπουδαίου γεγονότος.  2.Τα μέρη ενός σπιτιού και το τι συναντάμε στο καθένα(σχετικό λεξιλόγιο και χρήση του σε ασκήσεις κατανόησης).  3.Έννοιες σχετικές με την κατοίκηση(γειτονιά,οικισμοί και είδη κτιρίων).  5.Ασκήσεις με ρήματα στο σωστό τύπο και χρόνο. Ημερομηνία :17/3/05 Δασκάλα :Έλενα Καδή-Montague

Δημοτικό Σχολείο Eastbourne Tάξη: Pre-GCSE Μάθημα:Πέμπτη,6:15-8:15μ.μ.  Ενότητα :9.Κάρτα από την Μαργαρίτα,σελ.50  Στόχοι:  1.Περιγραφή του εξωτερικού ενός σπιτιού,του κήπου και των ειδών βλάστησης που συναντούμε συνήθως.  2.Πτώσεις και αριθμοί ουσιαστικών και χρήση τους στο λόγο.  3. Επίλυση ασκήσεων σχετικών με τις ονομασίες αντικειμένων,τα είδη σπιτιών και τη χρήση των ουσιαστικών(σε,49-57 βιβλίου εργασιών).  4.Προφορικός λόγος-επιλογή ενός αντικειμένου και πλήρης περιγραφή του.  Ημερομηνία :24/3/05 Δασκάλα :Έλενα Καδή-Montague

Δημοτικό Σχολείο Eastbourne Tάξη: Pre-GCSE Μάθημα:Πέμπτη,6:15-8:15μ.μ.  Ενότητα :  Στόχοι:  Προς τι τελικα?... Ημερομηνία : 14/4/05 Δασκάλα :Έλενα Καδή-Montague