Σ.Στυλιανού/Εκδηλώσεις/061 Αθλητικές Εκδηλώσεις με όλους για όλους Η θέση του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού (Δημοτική Εκπαίδευση) Παγκύπριο συνέδριο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Advertisements

ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Ο Αθλητισμός στο κυπριακό Δημοτικό Σχολείο
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Νέο Ωρολόγιο Πρόγραμμα Δημοτικών Σχολείων ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης Δεκέμβριος 2010.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής
Διασχολική ημερίδα αθλοπαιδιών και παιχνιδιών δεξιοτήτων Παγκύπριο συνέδριο Αθλητικές Εκδηλώσεις με όλους για όλους Λεμεσός, Νοέμβριος 2006 Χαράλαμπος.
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ RELEASE ‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning as a Core in Teachers” In-Service Training in Cyprus Δημοτικό Σχολείο Άγιος Σπυρίδωνας.
Στο γυμνάσιο γίνονται πιλοτικά ευρωπαϊκά προγράμματα
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Η αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε) για ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης Παντελής Μακρής Επιθεωρητής Δημοτικής.
European Foundation for Quality Management «ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ»
Ορισμός της διδασκαλίας Οι ενέργειες και οι χειρισμοί, στους οποίους προβαίνει ο εκπαιδευτικός για να βοηθήσει το μαθητή στην οικειοποίηση γνώσεων και.
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΤΣΟΝΙΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΑΡΕΔΡΟΣ Π.Ι.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
<< EY AΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ>>
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Ψυχολογία Φυσικής Αγωγής ΜΚ 208, Διάλεξη 12
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Κολύμβηση στο Δημοτικό
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
Ο ρόλος του καθηγητή Φυσικής Αγωγής στο Σχολείο Στυλιανίδης Χριστόδουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Νομού Μεσσηνίας Καλαμάτα, Ιούνιος 2009.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Ευάγγελος Αλμπανίδης Αναπληρωτής Καθηγητής
Ποιότητα και αποτελεσματικότητα στην Εκπαίδευση: Παράγοντες που την επηρεάζουν Συνέδριο του Εκπαιδευτικού Ομίλου Κύπρου Σάββατο 24 Οκτωβρίου, 2015.
Εκπαιδευτική Ημερίδα ΑΚΙΔΑ Δημοτικό Σχολείο Κωνσταντινουπόλεως Λευκωσία 22 Νοεμβρίου ος Στόχος υπό έμφαση : «Βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων»
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ;;; COX Αθλητική Ψυχολογία είναι η επιστήμη η οποία εφαρμόζει τις αρχές της ψυχολογίας στον χώρο του αθλητισμού. Συχνά.
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
Σχολικές πρακτικές για την καλλιέργεια θετικού κλίματος Φραντζή Αντιόπη Διευθύντρια 70 ου Δ.Σ Αθηνών Σάββατο, 16 Μαΐου ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
John Dewey
«Βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων»
Βασικοί Παιδαγωγικοί όροι
Ερωτηματολόγιο Α.Κί.ΔΑ για τις βασικές πρόνοιες ενός Νέου Σχεδίου Αξιολόγησης Απόψεις Εκπαιδευτικών.
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Παρουσίαση στο μάθημα «Διγλωσσία και εκπαίδευση»
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
H ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ THΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΑΚΟΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Η δραστηριότητα του ευρωπαϊκού προγράμματος Inspiring Science Education ( προτείνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Δημοτικό Σχολείο
Ελληνογερμανική Αγωγή
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σ.Στυλιανού/Εκδηλώσεις/061 Αθλητικές Εκδηλώσεις με όλους για όλους Η θέση του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού (Δημοτική Εκπαίδευση) Παγκύπριο συνέδριο Αθλητικές Εκδηλώσεις με όλους για όλους Λεμεσός, Νοέμβριος 2006 Στέλιος Στυλιανού Γενικός Επιθεωρητής Δημοτικής Εκπαίδευσης

Σ.Στυλιανού/Εκδηλώσεις/062 Ποια στοιχεία συνθέτουν το θέμα; 1. Η παρούσα κατάσταση. 2. Η εθνική εκπαιδευτική πολιτική (γενικά). 3. Η πολιτική του τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης σχετικά με τις εκδηλώσεις. 4. Ο σκοπός και οι κύριοι στόχοι της Φυσικής Αγωγής στο Δημοτικό Σχολείο. 5. Διαθεματικοί στόχοι μέσα από τη Φυσική Αγωγή. 6. Η Απάντηση στο ερώτημα.

Σ.Στυλιανού/Εκδηλώσεις/063 Η παρούσα κατάσταση • Μέχρι πέρσι γινόταν προσπάθεια συμμετοχής όλων των παιδιών σε ενδοσχολικές εκδηλώσεις. Στις διασχολικές, περιφερειακές και παγκύπριες εκδηλώσεις γινόταν επιλογή των 2-4 καλύτερων παιδιών και συνεχής αποκλεισμός των υπολοίπων. • Το όλο σύστημα οργάνωσης περιόριζε στο ελάχιστο τη δυνατότητα μικρών σχολείων να μετέχουν στις «επίσημες διοργανώσεις» αθλοπαιδιών (περιορισμένες εμπειρίες, οικονομικό κόστος, ειδίκευση δασκάλου...). • Οι σύμβουλοι και επιθεωρητές αφιέρωναν πολύ χρόνο στην οργάνωση εκδηλώσεων, μειώνοντας τον επιμορφωτικό τους ρόλο. • Η περσινή χρονιά αποτέλεσε μεταβατικό στάδιο, στο οποίο δοκιμάστηκαν διάφορα μοντέλα μαζικής συμμετοχής.

Σ.Στυλιανού/Εκδηλώσεις/064 Η παρούσα εθνική εκπαιδευτική πολιτική (γενικά). • Γενική παραδοχή για ανάγκη ποιοτικής βελτίωσης της παρεχόμενης εκπαίδευσης (Εκπαιδ. Μεταρρύθμιση). • Έχει ζητηθεί από ειδικούς να υποβάλουν εισηγήσεις (ομάδα μεταρρύθμισης, κοινοπραξία Αθηνά, Ν. Χαραλάμπους - επιμόρφωση, Π.Ι.). • Μελετούνται εκπαιδευτικά συστήματα και εφαρμόζονται πιλοτικά προγράμματα και καινοτομίες (Φινλανδικό μοντέλο, Αναλυτικό Πρόγραμμα «Αγωγής Ζωής», ενιαίο ολοήμερο...). • Ξεκαθαρίστηκε ότι ο δάσκαλος είναι ο ειδικός για την παρεχόμενη εκπαίδευση. Παράλληλα άρχισαν να γίνονται προγράμματα επιμόρφωσης (Brunel). • Παροχή αντισταθμιστικών μέτρων όπου υπάρχουν εκπαιδευτικά ελλείμματα (ΖΕΠ, αθλητικό υλικό σε μικρά σχολεία...)

Σ.Στυλιανού/Εκδηλώσεις/065 Εκδηλώσεις - Διαγωνισμοί: Η πολιτική του τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Φαίνεται μέσα από τις εγκυκλίους : • Προσπάθεια και ευκαιρία συμμετοχής όλων των παιδιών. • Αποτελούν φυσική απόρροια της καθημερινής εργασίας του σχολείου. • Μέσα από τις εκδηλώσεις επιδιώκεται η καλλιέργεια ήθους και δεξιοτήτων ζωής. • Περιορισμός απώλειας διδακτικού χρόνου. • Περιορισμός οικονομικού κόστους. Οι διαγωνισμοί γίνονται:  Εθελοντικά σε μη εργάσιμο χρόνο ή  Με συμμετοχή όλων των παιδιών σε εργάσιμο χρόνο.

Σ.Στυλιανού/Εκδηλώσεις/066 Ο σκοπός και οι κύριοι στόχοι της Φ.Α. στο Δημοτικό Σχολείο (Υφιστάμενο Αναλυτικό Πρ.) • Α.Π. ΣΚΟΠΟΣ : Η ολόπλευρη ανάπτυξη ( σωματική, πνευματική, συναισθηματική) των μαθητών, η βελτίωση και ενίσχυση της υγείας τους και η ομαλή ένταξη τους στο κοινωνικό σύνολο. • ΣΤΟΧΟΙ : Η ανάπτυξη της αγάπης για τον αθλητισμό και η καλλιέργεια του αθλητικού πνεύματος • Η καλλιέργεια της αγάπης για τη φύση • Η καλλιέργεια των ψυχικών, ηθικών και κοινωνικών αρετών • Η ανάπτυξη των διανθρώπινων σχέσεων • Η καλλιέργεια και η ανάπτυξη της καλαισθησίας και της συναισθηματικής έκφρασης • Η συνειδητοποίηση της ευεργετικής επίδρασης της άσκησης στον άνθρωπο...

Σ.Στυλιανού/Εκδηλώσεις/067 Διαθεματικοί στόχοι μέσα από τη Φυσική Αγωγή • Όπως φαίνεται μέσα από το υφιστάμενο Α.Π. αλλά και στα πλείστα Α.Π. άλλων χωρών η Φ.Α. συνδέεται άμεσα με την υγεία (σωματική, συναισθηματική, κοινωνική, πνευματική, κοινοτική, ψυχική...). • Μέσα από όλα τα θέματα του Α.Π. γίνεται προσπάθεια διαθεματικής προσέγγισης σπάζοντας τα διαχωριστικά όρια των μαθημάτων. • Η/Ο δάσκαλα/ος αναμένεται : 1. Να προάγει καθημερινά την υγεία σε όλες τις πτυχές της. 2. Να γνωρίζει την ύλη των άλλων μαθημάτων και να ενεργεί συντονισμένα με το υπόλοιπο προσωπικό.

Σ.Στυλιανού/Εκδηλώσεις/068 Η απάντηση στο ερώτημα(1) Επιστημονικές απόψεις: • Η έλλειψη ευχαρίστησης (enjoyment) μεγαλώνει τον κίνδυνο αποφυγής (drop-out) συμμετοχής (Weiss & Petlichkoff, 1989). • Πολλές έρευνες έχουν δείξει ότι η παραχώρηση εξωτερικών κινήτρων σε δραστηριότητες που εμπεριέχουν ευχαρίστηση και εσωτερικά κίνητρα πιθανό να οδηγήσει σε μείωση του ενδιαφέροντος συμμετοχής (Deci & Ryan, 1985). • Όταν το παιδί έχει θετικές εμπειρίες συμμετοχής βελτιώνεται η αυτοπεποίθησή του (Sonstroem & Morgan, 1989). • Φαίνεται ότι πολλοί δάσκαλοι (Αγγλία) αντί να ξεκινούν από το παιδί και να χρησιμοποιούν τη δραστηριότητα, ξεκινούν από τη δραστηριότητα (Pickup, 2006)

Σ.Στυλιανού/Εκδηλώσεις/069 Η απάντηση στο ερώτημα(2) • ‘learning to move’ and ‘moving to learn” (Baalpe 2005) • Παιδιά που έχουν αναπτύξει ευρύ πεδίο φυσικών δεξιοτήτων είναι πολύ πιθανό να μετέχουν σε κινητικές και υγιεινές δραστηριότητες ζωής στο μέλλον (Malina, 1996). • H μη απόκτηση των βασικών κινητικών δεξιοτήτων μπορεί να οδηγήσει σε κατοπινή ηλικία στην απομάκρυνση από την κινητική δραστηριοποίηση (Jess, et.al. 2004). • Όταν εστιάζουμε την προσοχή μας στο αποτέλεσμα (result or ego orientation) πάντα κάποιος θα μας ξεπεράσει κάποτε, δημιουργώντας αρνητικά συναισθήματα, ενώ όταν προσανατολιζόμαστε στη σύγκριση με τον εαυτό μας (task orientation) μπορούμε σχεδόν πάντα, με την κατάλληλη προσπάθεια να νιώθουμε την επιτυχία (Duda &Whitehead, 1998).

Σ.Στυλιανού/Εκδηλώσεις/0610 Η απάντηση στο πρώτο ερώτημα Αθλητικές εκδηλώσεις με όλους; • Αποτελεί μέρος της εθνικής εκπαιδευτικής πολιτικής. Τονίζεται στις σχετικές εγκύκλιους των τελευταίων χρόνων. • Αποτελεί βασικό στοιχείο της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης (σελ. 306,307,313). • Τονίστηκε μέσα από τους υπό έμφαση στόχους του 2004 (Ευρωπαϊκό έτος παιδείας μέσω του αθλητισμού) και 2005 (Διεθνές έτος για τον Αθλητισμό και τη Φ.Α.). • Αποτελεί ποιοτική βελτίωση της παρεχόμενης παιδείας (χωρίς να θεωρείται μομφή για την προηγούμενη πρακτική). • Η θέση βασίζεται στην αξιολόγηση – βελτίωση – ανανέωση στόχων, στα διεθνή δεδομένα και στην ενδοϋπηρεσιακή επιμόρφωση.

Σ.Στυλιανού/Εκδηλώσεις/0611 Η απάντηση στο δεύτερο ερώτημα Αθλητικές εκδηλώσεις για όλους; • Αποτελεί θεμελιώδη αρχή της εκπαίδευσης. Η παιδεία προσαρμόζεται στις ανάγκες του παιδιού. Η αθλητική εκδήλωση πρέπει να παρέχει στο παιδί ικανοποιητικές πιθανότητες επιτυχίας. • Χρειάζεται προετοιμασία στην οργάνωση των δραστηριοτήτων. • Παιδιά που δεν θέλουν να μετέχουν στο αγωνιστικό μέρος μπορούν να μετέχουν στο οργανωτικό (βοηθοί, γραμματεία, διαφήμιση, οικονομικοί διαχειριστές...)

Σ.Στυλιανού/Εκδηλώσεις/0612 Η εγκλύκλιος • Αναφέρει τις απαιτήσεις του τμήματος (2 ενδοσχολικές ημερίδες, 2 διασχολικές, περιφερειακοί αγώνες). • Δεν περιορίζει όπου υπάρχει ευχέρεια για άλλες εκδηλώσεις (π.χ. τουρνουά Στροβόλου, Λεμέσια, κατεχομένων Δήμων, κοινότητες,...). • Τονίζει την ανάγκη για καθημερινή παροχή ποιοτικής Φυσικής Αγωγής. Οι αθλητικές εκδηλώσεις αποτελούν ένα πολύ μικρό μέρος της αγωγής αυτής.

Σ.Στυλιανού/Εκδηλώσεις/0613 Ευχαριστώ για την προσοχή σας σας σας έργο έργο στο στο επιτυχία επιτυχίαΚαλή

Σ.Στυλιανού/Εκδηλώσεις/0614 Αναφορές και βιβλιογραφία Παπαϊωάννου, Α. Θεοδωρακάκης, Ι. Γούδας, Μ.(2003): Για μια καλύτερη Φυσική Αγωγή. Θεσσαλονίκη: Χριστοδουλίδη Liukkonen, J., Pickup, I., Τσαγγαρίδου, Ν., Ζαχοπούλου, Ε. (2006): Συγχρονες Εκπαιδευτικές τάσεις της Φυσικής Αγωγής στην προσχολική ηλικία. Πανεπιστήμιο Κύπρου Baalpe et. Al (2005): Declaration from the National Summit on Physical Education. London Deci, E.L. & Ryan,R.M.(1985): Intrinsic motivation and self -determination in human behaviour. London: Plenum Press. Duda, J.L. & Whitehead, J. (1998): Measurement of goal perspectives in thwe physical domain. WV: Fitness Information Technology. Sonstroem, R & Morgan, W.(1989): Exercise and self-esteem: Rational and model: Medicine and Science in Sports and Exercise,21, Weiss, Μ.R. & Petlichkoff, L. (1989): Children motivation for participation in and withdrawal from sport: Identifying the missing links. Pediatric Exercise Science, 1, ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ