Ιακώβου Κώστας Ψυχολόγος Διεύθυνσης μεταβολικών Νοσημάτων και Βιοχημικών Εργαστηρίων Ινστιτούτου Υγείας Του Παιδιού.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΑΠΝΙΣΜΑ 1. Επιπτώσεις στης υγεία 2. Επιπτώσεις στην ψυχολογία 3. Τι θα κάνετε εσείς;
Advertisements

Παιδικοί Σταθμοί Αγίας Παρασκευής «Βάζοντας όρια στα παιδιά»
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ : Πρόγραμμα ενίσχυσης πρωτοβουλιών σε θέματα Αγωγής Υγείας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΝΟΤΑΣ
ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΝΟΤΑΣ
Ο ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΟΙΝΩΝ & ΠΟΤΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΦΕΤ
Σελ. 1/16 Μελέτη για την Υλοποίηση Γενικού Εμπορικού Μητρώου Επιχειρήσεων (Γ.Ε.ΜΗ.) Αθήνα, 28/06/2003 Εισηγητής: Σ. Πάγκαλος, Διευθυντής Temagon.
Podcast με ΘΕΜΑ «Διατροφη και υγεια»
Ο ρόλος του Ε.ΣΥ.Δ. στην εποπτεία της αγοράς Γιώργος Αναστασόπουλος Πρόεδρος ΕΣΥΔ.
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
Η υφιστάμενη κατάσταση στα καταστήματα κράτησης νέων
Το έργο χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας», στο πλαίσιο του Γ’ ΚΠΣ, σε ποσοστό 80% από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΤΠΑ)
25 σεπτεμβρίου ΓΥΝΑΙΚΑ- ΕΡΓΑΣΙΑ- ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ελευθερία αραβανή ψυχολόγος.
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
«Προαγωγή Ψυχικής Υγείας παιδιών/εφήβων και των οικογενειών τους»
Επίσημοι Έλεγχοι Γεωργικών Φαρμάκων
Οι μαρτυρίες της εξέλιξης
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΘΕΣΗ Οι κοινωνική θέση των γιατρών στην Αρχαία Αθήνα ήταν πολύ υψηλή μιας και υπήρχαν λιγοστοί οι οποίοι μπορούσαν να κάνουν αυτή την δουλειά.
«Ιατρική Εκπαίδευση και εξατομικευμένα ιατρικά συστήματα» Αντωνίου Θεοδώρα Κυριάκου Ελπίδα Παπαδοπούλου Ευθυμία Τορτούρη Κατερίνα.
Εκπαιδευτικός και Παιδί με Διαβήτη
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Δρ. ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ Σχολική Ψυχολόγος Αν. Προϊσταμένη.
Συνεργασίες Πανεπιστημίου Πατρών με τον παραγωγικό τομέα «Εργαστηριακή Υποστήριξη Πρωτογενούς Τομέα» Απόστολος Βανταράκης Αναπληρωτής Καθηγητής Υπεύθυνος.
Η Φυσική με Πειράματα Α΄ Γυμνασίου.
5 ο Γυμνάσιο Γαλατσίου Ενημέρωση Γονέων 21/9/2011.
H ψυχολογία του αρρώστου απέναντι στην εγχείρηση Μαγιόγλου Παναγιώτα ΑΣΠΑΙΤΕ 2010.
Αγωγή Υγείας στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ 7 η Υ.ΠΕ ΚΡΗΤΗΣ Επιχειρησιακό Σχέδιο ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Διατροφή και υγεία Πρόγραμμα Αγωγής υγείας Υπεύθυνη δασκάλα : Τσουλφά Μαρία Τάξη Δ΄ Σχ. έτος
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ ΕΙΔΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΣΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ Ν 504 Μαζική Άσκηση 24/02/2015.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
Η διατηρησιμότητα των πελατών στο γυμναστήριο.
“Κακοποίηση των Παιδιών” Ελένη Πουλακίδα,Γιώργος Φωτιάδης,'Αρης Χατζηιωαννίδης,Γιάννης Ρούσσος.
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΚΕΝΤΡΟ Π.Ο.Υ. Γιάννης Τούντας Καθηγητής Ιατρικής Σχολής ΕΚΠΑ Αθήνα, Μάρτιος 2015 ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΛΕΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΚΑΙ.
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 024 ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΑΣΚΗΣΗ Διδάσκοντες.
Ψυχιατρική Ενότητα 17: Θεραπευτικές παρεμβάσεις στην ψυχιατρική Ευάγγελος Γ. Παπαγεωργίου Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ.
Εργαστήρι ΜΜΕ & η φωνή του ασθενή Λευκωσία, 16 Μαΐου 2016 Εμπειρίες από την Κύπρο στον χώρο της Ιατρικής Δημοσιογραφίας Χρύστα Ντζάνη, Δημοσιογράφος «Πολίτη»
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Εργασία για το μάθημα της Ιστορίας Α’ λυκείου στα πλαίσια της ενότητας Η πόλη-κράτος, νομοθέτες Η πόλη-κράτος, νομοθέτες.
ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ (ΔΠΔ) ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΘΕΣΜΟΙ και ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ Γιώργος Παγουλάτος
1 Διατροφή και Πρόληψη Νοσημάτων στην Κοινότητα Community Nutrition and Disease Prevention.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 4: Στρες και Στρατηγικές Αντιμετώπισης – Νοσηλευτική Φροντίδα. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής,
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ: ΚΙΤΣΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΜΗΜΑ: ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Α.Μ.: Δ15311.
Ευαισθητοποίηση εκπαιδευτικών για τη διαχείριση της πολυμορφίας των ιδιαιτεροτήτων του μαθητικού πληθυσμού Ιδιαιτερότητες μάθησης & προσαρμογής στο σχολείο.
Project 6 Φάρμακα και πολυφαρμακία. Τι είναι φάρμακο Ορισμός Σύμφωνα με τον ορισμό του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (WHO) φάρμακο χαρακτηρίζεται:Παγκόσμιου.
ΕΥΗ ΖΑΜΠΕΤΑ.  Α. ΟΙ ΔΥΟ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ  Β. Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΎ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ  Γ. Ο ΒΑΘΜΟΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ.
 1. Διαμόρφωση Εκπαιδευτικής Πολιτικής  2. Θέση Εκπαιδευτικής Μονάδας στον τομέα διαμόρφωσης Ε. Π.
Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΘΟΔΩΡΗΣ ΤΖΙΤΖΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΟΥΚΑΣ ΚΥΡΙΑΚΗ ΦΙΛΙΑ.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ Α.Ν.Παπαδόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ.
Εθνικό Συμβούλιο Έρευνας & Τεχνολογίας Ε.Σ.Ε.Τ.
1.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ψωρίαση Μαρία Ζάουρα.
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Εκπαιδευτική διοίκηση και καινοτομία
Βιταμίνες και Ιχνοστοιχεία
Συγκριτικά στοιχεία ελληνικής και διεθνούς νομοθεσίας
Επίσημοι Έλεγχοι Γεωργικών Φαρμάκων
ΠΑΙΔΙΚΗ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΠΝΦ
Κοινωνική Οργάνωση και Κοινωνική Μεταβολή
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
«Ιατρική Εκπαίδευση και εξατομικευμένα ιατρικά συστήματα»
4ο Επαγγελματικό Λύκειο Καβάλας
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ PROJECT
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΤΖΟΓΟΣ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ιακώβου Κώστας Ψυχολόγος Διεύθυνσης μεταβολικών Νοσημάτων και Βιοχημικών Εργαστηρίων Ινστιτούτου Υγείας Του Παιδιού

 Άγνοια των παιδιάτρων για τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες της νόσου.  Το θεσμικό πλαίσιο της πολιτείας είναι αφιλόξενο για οτίδηποτε διαφορετικό.

 Συχνά ο παιδίατρος ακούει για πρώτη φορά το νόσημα.  Ο γονιός χάνει την εμπιστοσύνη του στο πρόσωπο του γιατρού.  Αλλάζει γιατρό.  Χάνει την εμπιστοσύνη του στην ιατρική.

 Διαφορετικές ανάγκες.  Αδυναμία διαχείρισης.  Φόβος του άγνωστου.

 Δεν γινόταν δεκτός στο παιδικό σταθμό από το διευθυντή επικαλούμενος το νόμο περί απαγόρευσης εισαγωγής τροφίμων στους παιδικούς σταθμούς.  Κανένας αρμόδιος δεν υπήρχε στο Υπουργείο υγείας για να γνωμοδοτήσει.  Ο Ιάσωνας έγινε δεκτός σε άλλο παιδικό σταθμό.  Το τραύμα της απόρριψης έμεινε.

 Κατασκήνωση.  Προσκοπισμός  Εκδρομές.