Το σαλιγκάρι. Μερικές πληροφορίες : Το σαλιγκαράκι έχει μακρόστενο σωμά και κεφάλι, πάνω στο οποίο έχει 2 ζευγάρια από κεραίες. Στην πλάτη του κουβαλάει,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΘΕΑΡΕΣΤΟ ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ
Advertisements

Ο ΟΛΟΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΦΑΡΟΣ Του Φρανσίσκο Κούνα Εάν έρθεις στο σπίτι μου, από το παράθυρο της κρεβατοκάμαράς μου θα δεις τη θάλασσα, την παραλία και πολλές.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Το κοριτσάκι με τα σπίρτα
Ο τζίτζικας και ο μέρμηγκας
Στόχοι Δημιουργία power point Ροή & εικόνα στο κείμενο
ΤΟΜΑΣ ΤΟ ΤΡΕΝΑΚΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΑΞΙΔΙ
H Αιμιλία πήγε στο σχολείο ενώ δεν αισθανόταν πολύ καλά
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Management lessons  Εδώ θα βρείς 3 τρόπους, και οδηγίες του πως θα ανέλθεις επαγγελματικά, που μας τις έστειλαν 3 μεγάλες πολυεθνικές.  Θα σε βοηθήσουν.
Μετάφραση – Προσαρμογή στο Power Point: Μαρία Κασαπίδη
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους
ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ Κ ΕΊΜΕΝΑ Ν ΕΟΕΛΛΗΝΙΚΉΣ Λ ΟΓΟΤΕΧΝΊΑΣ Μ ΑΡΊΑ Μ ΟΥΡΚΟΚΏΣΤΑ Τ ΜΉΜΑ Α'2 Το σοφό σπουργίτι.
Ο λύκος που ήταν χορτοφάγος
Άρης το σαλιγκάρι Άντον Κρινγκς.
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
Αν κόψουμε τη γη μας στη μέση, πώς θα είναι; Τι θα συναντήσουμε;
Ο βασιλιάς των βατράχων
Βλέπω την ιστορία Δραστηριότητες Διαδίκτυο Χριστίνα Οικονόμου.
ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΧΑΡΗ
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Έχεις δύο επιλογές! από το
Αντίο Θάλασσα σ. 22 – 23.
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
Managing lessons YΠAΡXOYN ΑΛΛΑΓΕΣ… Εδώ θα βρείς 3 αλλαγές, στις οδηγίες του πως θα ανέλθεις επαγγελματικά, που μας τις έστειλαν 3 μεγάλες πολυεθνικές.
O ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΚΑΙ Η ΡΕΝΕΣΜΗ
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Το Λιοντάρι, ο Κυνηγός και ο Λοτόμος (Αισώπου μύθοι)
Οι δύο φίλοι και η αρκούδα
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
ΟΙ ΔΥΟ ΦΙΛΕΣ ΣΟΦΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Δ1.
Ο Δουλευτάρης και ο Ακαμάτης
Παραδοσιακά παιχνίδια
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
Τα τρία λυκάκια και το κακό γουρούνι.
ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΛΦΑ!!~!! ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΕΛΙΑΝΝΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
ΠΡΩΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ … Μπορείς να σκεφτείς αν υπάρχει τίποτα άλλο που να μας δίνει χαρτί, φρούτα, καρπούς, ξυλεία, φωλιές για τα πουλιά και τα άλλα ζώα,
Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
Μια φορά κι έναν καιρό ζούσε στην αυλή ενός χωριάτικου σπιτιού µια χελώνα, που είχε έναν µεγάλο καηµό. Ήθελε να πετάξει στον ουρανό όπως τα πουλιά. -
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση ΣΥΝ-αισθηματα 6 Μαρτίου 2014 Μαρία-Πηγή Ευταξιοπούλου Μάθε πώς τον φόβο να μειώσεις... κι εσύ κεφάλι.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ Ο ΚΑΪΖΕΡ ΜΟΥ!!!
To test της κουνιάδας.
Γεια! Καλώς ήρθες! Πώς σε λένε;
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2015 ΣΤ΄1 ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ.
τις κεραίες του κουνάει και το σπίτι του φοράει.
Βδομάδα 2_4/4/16 Στόχοι Revision.
At a restaurant Talking about future plans
ΦΤΙΑΧΝΩ ΣΧΗΜΑΤΑ …με προϋποθέσεις.
Η ιστορία της Κοκκινοσκουφίτσας
Ευσταθία Μπολιεράκη ε
Η Κοκκινοσκουφίτσα.
Δ2 Δανάη Διαμαντοπούλου.
Managing lessons YΠAΡXOYN ΑΛΛΑΓΕΣ…
Χατσίκου Ιωάννα Η παρέα Αντίο θάλασσα Α α Βιβλίο μαθητή Χατσίκου Ιωάννα
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
Βδομάδα 9_10/3/16 Στόχοι The weather.
Το κοριτσάκι με τα σπίρτα
Ένα ανοιξιάτικο πρωινό ένας λαγός είχε βγει έξω από την φωλιά του και έτρωγε φρέσκο χορταράκι. Καθώς έτρωγε, είδε μια χελώνα να περνάει λίγο πιο μακριά.
Μαθαίνω ορθογραφία με τη Β΄1
Managing lessons YΠAΡXOYN ΑΛΛΑΓΕΣ…
Ούρδας Ιωάννης Παιδιά ας μιλήσουμε για οικοσυστήματα Οικοσυστήματα τι είναι πάλι αυτό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το σαλιγκάρι

Μερικές πληροφορίες : Το σαλιγκαράκι έχει μακρόστενο σωμά και κεφάλι, πάνω στο οποίο έχει 2 ζευγάρια από κεραίες. Στην πλάτη του κουβαλάει, ένα όστρακο, το οποίο αποκαλούμε «σπίτι του». Τρώει χόρτα, φύλλα και βλαστούς. Κινείται πολύ αργά και το βλέπουμε κυρίως τις βροχερές ημέρες που έχει υγρασία. Όταν έχει ξηρασία, τις ζεστές ημέρες, μένει μεσα στο κέλυφός του, σφραγισμένο. Εκεί, μπορεί να ζήσει χωρίς νερό, για πολλούς μήνες. Για αυτό, όταν βλέπουμε το κέλυφος ενός σαλιγκαριού, κολλημένο κάπου, δεν το πειράζουμε ποτέ. Αφήνουμε το σαλιγκαράκι να «κοιμηθεί». Μπορούν να ζήσουν έως και 15 χρόνια. Σαλιγκάρια ζουν και στη θάλασσα.

Φωτογραφίες από διάφορα είδη σαλιγκαριών ξηράς.

Και κάποια από τα σαλιγκάρια που ζουν στη θάλασσα

Επιλέγω το μολυβάκι και το χρώμα που επιθυμώ και ένας – ένας ζωγραφίζουμε το σαλιγκαράκι....

Βοήθεια!!! Το σαλιγκαράκι έχασε το κέλυφός του!!! Επίλεξε το μολυβάκι στο χρώμα που επιθυμείς και ένωσε τις τελίτσες.

Ένωσε τα σαλιγκαράκια με το σωστό αριθμό.

Πάρε το μολυβάκι, διάλεξε το χρώμα που σου αρέσει και ένωσε τις τελίτσες, ώστε να σχηματιστεί το κέλυφος του σαλιγκαριού.

Πάρε το μολυβάκι, από τη γραμμή εργαλείων, και ακολουθώντας τα φυλλαράκια, βοήθησε το σαλιγκαράκι να βρει το κέλυφός του.

ηλδς μυπ η///18 6ξ

Ένωσε κάθετα με μια γραμμούλα το σαλιγκάρι με το φύλλο του.

ΚΕΛΥΦΟΣ ΚΕΡΑΙΕΣ ΚΕΦΑΛΙ ΟΥΡΑ ΣΩΜΑ Ενώνω τις λέξεις με τα μέρη του σώματος του σαλιγκαριού.

Παραμύθι Ο Άρης το σαλιγκάρι Antoon Krings Η σαλιγκαροοικογένεια, μένει εδώ και πολύ καιρό σε έναν όμορφο κήπο. Τα φύλλα από τα δέντρα του κήπου, που τα παίρνει το αεράκι

Η σαλιγκαροοικογένεια, μένει εδώ και πολύ καιρό σε έναν όμορφο κήπο. Τα φύλλα από τα δέντρα του κήπου, που τα παίρνει το αεράκι, πέφτουν κάτω και είναι υγρά από το πέρασμα των σαλιγκαριών.

Όταν βρέχει, η σαλιγκαροοικογένεια, βγαίνει μια βολτίτσα εκεί τριγύρω, ποτέ πιο πέρα από τον κήπο.

Πολύ συχνά, ο Άρης το σαλιγκάρι, ρωτάει μέχρι που φτάνει ο κήπος και τι υπάρχει πιο πέρα. Είναι μια ερώτηση που τους αναστατώνει όλους, διότι ο μπαμπάς του δεν έχει παέι ποτέ πιο πέρα και η μαμά του βιάζεται να συμπληρώσει πως και κανένας άλλος δεν έχει απομακρυνθεί ποτέ.

Είναι αλήθεια πως και στους γονείς του Άρη δεν πολυαρέσουν τα ταξίδια.

Η περιέργεια του μικρού σαλιγκαριού όμως ήταν τόσο μεγάλη που μια μέρα αποχαιρέτησε τους γονείς του και τους γείτονες του και ξεκίνησε το ταξίδι του, να δει τι υπήρχε πέρα από τα όρια του κήπου.

«Δεν είναι υπέροχο που έχω το σπίτι μου στην πλάτη μου»; Είπε και χαρούμενος προχώρησε ανάμεσα στα κλαδάκια.

« Θέλω να ζήσω έτσι, ψάχνοντας για καινούργια όμορφα μέρη». Αλλά ο Άρης ένιωσε γρήγορα πόσο βαρύ ήταν το σπίτι του, για να το κουβαλάει στην πλάτη του.

Το ταξίδι του όμως θα το έκανε, ήθελε να δει τι υπήρχε πέρα από τον κήπο. Ήθελε να τα δει όλα, μέχρι το τέρμα του κόσμου.

«Αν είχα φτερά, σαν τα χελιδόνια ή καλύτερα μακριά πόδια σαν τις ακρίδες»; Σκεφτόταν ο Άρης, όταν ξαφνικά ένα φύλλο που είχε καθίσει πάνω του να ξαποστάσει, μετακινήθηκε απότομα.

Αλλά αυτο το φύλλο δεν ήταν παρά ένας βάτραχος, που αμέσως αποφάσισε πως ήθελε να δροσιστεί λίγο και με ένα πήδημα έπεσε στο νερό.

Τα σαλιγκάρια, μπορεί να καταφέρνουν να επιπλέουν στο νερό, αλλά δεν είναι και το καλύτερό τους. Πολύ αργά..Πλουφ! Ο Άρης είχε πέσει ήδη με το κεφάλι μέσα στο ρυάκι.

«Κάποιος να με βοηθήσει!!» φώναξε. Δεν υπήρχε όμως κανείς τριγύρω και ο βάτραχος είχε εξαφανιστεί.

Ο Άρης, στην προσπάθειά του να σωθεί, πιάστηκε από μια βαρκούλα, που δεν ήταν παρά μια κονσέρβα ανοιγμένη που κάποτε μέσα της είχε σαρδέλες. Το μικρό σαλιγκάρι, χώθηκε στην κοιλιά της σκουριασμένης κονσέρβας και άρχισε να τρέμει.

Το ρεύμα γινόταν όλο και πιο δυνατό.Το ρυάκι κατευθυνόταν σε έναν παραπόταμο που κατέληγε σε έναν ποταμό κι ο ποταμός, έτρεχε βιαστικά να χυθεί στη θάλασσα. Έτσι, ο Άρης, βρέθηκε να ταξιδεύει στη θάλασσα.

Μετά από ένα μακρύ ταξίδι, η σαρδελόβαρκά του, βγήκε σε μια παραλία, όπου ζούσαν υπέροχα κοχύλια. Τα κοχύλια τα έχασαν μόλις τον είδαν.

Από πού μπορεί να ήρθε; Τον πλησίασαν για να μάθουν. Ο Άρης, τους διηγήθηκε την περιπέτειά του και έμεινε λίγο καιρό, με τα μακρινά του ξαδέρφια, στην παραλία.

Έμαθε να κολυμπάει, να τρώει φύκια, να πίνει θαλασσινό νερό...τελικά έκανε όλα εκείνα που δε συνηθίζουν να κάνουν τα σαλιγκάρια του κήπου.

Μια μέρα, ο Άρης, αποφάσισε να γυρίσει σπίτι του. Ήταν σίγουρος πως οι γονείς του θα ανησυχούσαν. Έτσι, ευχαρίστησε τα κοχύλια και καθώς απομακρυνόταν, από την κοιλιά της σαρδελόβαρκάς του, τους κουνούσε το χέρι.

Πέρασε πολύς καιρός, ταξίδευε πολλούς μήνες και μια μέρα, έφτασε στον κήπο που ήταν το σπίτι του. Ξαναβρήκε τους γονείς του, που τον περίμεναν με αγωνία. Τώρα, το μόνο που ήθελε ήταν να ξεκουραστεί. Είχε δει τι υπήρχε περα από τον κήπο και ακόμα πιο πέρα.

Και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα. Τέλος!!! Ας απαντήσουμε τώτα σε μερικές ερωτήσεις. Παίρνω το μολυβάκι και ενώνω τη σωστή απάντηση με την εικόνα.

Τί ζωάκι είναι ο ήρωας του παραμυθιού μας;;;

-Αρκούδα -Αγελάδα -Σαλιγκάρι

Πώς ονομαζόταν το σαλιγκάρι του παραμυθιού;;

-Χάρης -Άρης -Τομ

Πού ζούσε ο Άρης το σαλιγκάρι;;;

- Στο βάλτο - Στη θάλασσα - Στον κήπο

Τί ονειρευόταν να κάνει ο Άρης;;;

-Να μαγειρέψει -Να πετάξει -Να ταξιδέψει, να δει τον κόσμο

Ποιο ζωάκι κάθισε πάνω στον Άρη το σαλιγκάρι;;;

-Μία μέλισσα -Μία κάμπια -Ένας βάτραχος

Με τί ταξίδεψε ο Άρης στο ρυάκι;;;

- Με βάρκα -Με ένα φύλλο -Με μια κονσέρβα

Που κατέληξε η σαρδελόβαρκά του;;;

-Σε παραλία με κοχύλια -Στον κήπο -Σε μια φάρμα

Τί έμαθαν στον Άρη τα κοχύλια;;;

-Να ζωγραφίζει -Να κολυμπάει -Να διαβάζει

Από ποιο γράμμα ξεκινάει η λέξη Σαλιγκάρι....;;;;;;

Σωστά!!! Η λέξη Σαλιγκάρι ξεκινάει από το γράμμα Σ, το Σίγμα. Το Σ έχει πολλές μορφές. Είναι το Σ κεφαλαίο, που μπαίνει στην αρχή μιας λέξης ή ονόματος ή πρότασης, δηλαδή μετά από την τελεία.[.] Είναι το σ το μικρό, που μπαίνει στην αρχή ή μέση μιας λέξης και το ς, που μπαίνει στο τέλος μιας λέξης ή ενός ονόματος.

Το Σ. Σ σ ς

Κύκλωσε το γράμμα Σ, σ, ς. H Σ σ Κ λ ς ΝΣΜ σ Σ σΨς σ

Σε ποιες από τις παρακάτω λέξεις βλέπεις το γράμμα Σ, σ, ς;;;; Κύκλωσέ τις με το μολυβάκι. Σκαμπό Πολυθρόνα Καναπές Δέντρο Ψηλός Σπίτι Άλογο Φως Σοκολάτα σοφός

Κλείνω για 3 λεπτά την κάμερα και το μικρόφωνο και σκέφτομαι λέξεις που αρχίζουν από Σ, σ. Μόλις επιστρέψουμε, τις ανακοινώνω στους συμμαθητές μου.

Ας γράψουμε το γράμμα Σ, σ, σ με το μολυβάκι.

Συνεχίζουμε σε αυτή τη σελίδα.

Κυκλώνω τις εικόνες που ξεκινούν με το γράμμα Σ, σ.

Και συνεχίζω....

Κλείνω την κάμερα και το μικρόφωνο για 3 με 4 λεπτά και αναζητώ, στο σπίτι μου, αντικείμενα που ξεκινούν με το γράμμα Σ, σ. Μόλις επιστρέψουμε τα παρουσιάζω στους συμμαθητές μου.

Ακούω και μαθαίνω το παρακάτω τραγούδι για το σαλιγκάρι: Παρακολουθώ το παρακάτω βίντεο και παρατηρώ τα διαφορετικά είδη σαλιγκαριών που υπάρχουν στον κόσμο.

Ιδέες για το σπίτι : -Ζωγραφίζω στο χαρτί μου πολύχρωμα σαλιγκαράκια και τα παρουσιάζω στους συμμαθητές μου. -Φτιάχνω σαλιγκαράκια με πλαστελίνη. -Ζωγραφίζω το σώμα του σαλιγκαριού και στο κέλυφος του, κολώ χρωματιστά χαρτάκια. Την επόμενη ημέρα, τα παρουσιάζω στους συμμαθητές μου.

Μερικές ιδέες:

Πηγές - gr.pinterest.com - paizomemousiki.blogspot.com - mikapanteleon.blogspot.com fthinoporo-me-ton-tom-to-saligkari/ lifo.gr - iologio.blogspot.com - el.wikipedia.org