Σύστημα Αξιολόγησης Μαθημάτων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2013 Javita. All rights reserved.. Java που σημαίνει καφές! Vita που σημαίνει ζωή! Τι σημαίνει η λέξη Javita; Για μας Javita σημαίνει, ΝΑΙ στην ΖΩΗ!!!
Advertisements

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΟΔΙΠ ΕΚΠΑ δρ. ΣΠΥΡΟΣ ΜΠΟΛΗΣ
Harvard ManageMentor ® Επικοινωνώντας ένα Κοινό Όραμα.
1 ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης – Δημοκρίτου 27 τηλ: web:  Δευτεροβάθμιος Κύκλος Σπουδών Εσπερινό Επαγγελματικό.
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 4.4: Αρχιτεκτονική και Εικονογραφημένο Βιβλίο Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΞΑΓΩΓΩΝ B2B-B2D Πριν μόλις χρόνια η ανάπτυξη σε ξένες αγορές εξαρτιόταν αποκλειστικά από τις διαδικασίες των εκθέσεων και.
ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΘΗΜΑ: «ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ»
ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ιωάννης Δούρβας, εκπαιδευτικός ΠΕ20 Κύριες Πηγές Πληροφόρησης eureka.lib.teithe.gr:8080/bitstream/handle/.../Methodologia.doc.
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Μεθοδολογία επιμόρφωσης δραστηριότητα ενότητας 8 επιμόρφωσης επιμορφωτών β' επιπέδου στις Τ.Π.Ε Κωνσταντίνα Ματσούκα Φιλόλογος.
Η καθημερινή ζωή στο Βυζάντιο Εργασία της μαθήτριας: Τζένη Αλουσάι στο μάθημα της Ιστορίας ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:κα.Τσαούση.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 4.7: Κινηματογράφος και Εικονογραφημένο Βιβλίο Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και.
Ο υπολογιστής στην εκπαίδευση. Η αναβάθμιση του μαθησιακού περιβάλλοντος στο σχολείο, με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων των υπολογιστών, δεν είναι εύκολη.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Το πλαίσιο Διαλειτουργικότητας της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Εργασία για το μάθημα της Πληροφορικής. Θέμα: Εφαρμογές Νέφους
Τι είναι πνευματική ιδιοκτησία;
The University of Adelaide, School of Computer Science
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Μπότσια Boccia.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Ένα ζευγάρι ηλικιωμένων παίρνει διαζύγιο…..
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Φυσιολογικό λεμφοκύτταρο αίματος
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το αθλητικό ιδεώδες στην ποίηση: η ταύτιση του κάλλους με το αγαθό
ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΕΡΕΧΘΕΙΟ - ΚΑΡΥΑΤΙΔΕΣ
Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Πράξη με τίτλο «Συλλογική Δράση για την Απασχόληση Στην Κορινθία »
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ζωική Ποικιλότητα Ενότητα 7. Bauplan
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΚΠΑ
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ιστοπαθολογία (Θ) Ενότητα 2: Παθήσεις Αιμοποιητικού Συστήματος
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
Η στήριξη και η κίνηση στους ζωικούς οργανισμούς
Η Κωνσταντινα και οι αραχνεσ τησ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Γεώργιος Βιζυηνός Γέννηση Θάνατος Υπηκοότητα Ιδιότητα
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Πρακτική άσκηση – μελέτη περίπτωσης
A.E Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. Master in Business Administration
Μεσογειακή διατροφή.
Φυσικοί Πόροι και Περιβαλλοντική Αειφορία
Διεθνές Νομισματικό Σύστημα και Χρηματοοικονομικές Δυνάμεις
Ανεξιθρησκία Επιμέλεια: Χριστίνα Ιωαννίδου, Κατερίνα Ζιάκα, Ευαγγελία Ζιάκα, Ελένη Βλέτσα, Αργυρώ Δάβου.
Πρακτικές Εξαγωγών και Εισαγωγών
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΣ – Σύμβουλος Υπουργείου Υγείας σε θέματα ΙΤ
Κοινωνικές & Πολιτισμικές Δυνάμεις
Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού σε ένα Διεθνές Πλαίσιο
Εισαγωγή στον αλγεβρικό λογισμό
EU in My Region 2018 Χίος, Ανάδειξη του έργου ανάπλασης της Απλωταριάς
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Η φοίτηση στο ….
Τα άστρα και οι μύθοι τους.
«Τα ανθρώπινα Δικαιώματα»
Από την επικύρωση στην εφαρμογή
EU in My Region 2018 Χίος, Ανάδειξη του έργου ανάπλασης της Απλωταριάς
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σύστημα Αξιολόγησης Μαθημάτων ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Διαχείριση ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων αξιολόγησης μαθημάτων

Γενικές Πληροφορίες Πλατφόρμα Αξιολόγησης Μαθημάτων Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ Πλατφόρμα Αξιολόγησης Μαθημάτων Πλατφόρμα ανοικτού λογισμικού συνδυαστικά με in-house customized υλοποίηση για την διαχείριση ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων αξιολόγησης μαθημάτων. Η υπηρεσία Orange Survey δημιουργήθηκε με στόχο να βοηθήσει στην αποτύπωση του εκπαιδευτικού έργου του ΕΚΠΑ. Τα ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια δίνουν την δυνατότητα της συνεχούς παρακολούθησης και εξέλιξης των ακαδημαϊκών δραστηριοτήτων και συνδράμουν στη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Σύστημα Αξιολόγησης Μαθημάτων, © 2019 ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΩΝ, All Rights Reserved

Στατιστικά Χρήσης Η Υπηρεσία σε Αριθμούς ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Η Υπηρεσία σε Αριθμούς Λειτουργεί περίπου από το ακ. έτος 2011. https://survey.uoa.gr/ για Φοιτητές και https://survey.uoa.gr/manage για ΟΜΕΑ και μέλη ΔΕΠ 229 Τμήματα (Προπτυχιακά και Μεταπτυχιακά) 115 Πρότυπα 10.801 Ερωτηματολόγια (*) Στατιστικά Ιούνιος 2019 Σύστημα Αξιολόγησης Μαθημάτων, © 2019 ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΩΝ, All Rights Reserved

Πληροφοριακό Σύστημα ΜΟ.ΔΙ.Π ΥΠΟΒΑΘΡΟ, ΣΤΟΧΟΙ & ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Πυλώνες Ανάπτυξης ΔΕΝ Μπορεί… Ποσοτικές Μετρικές Συλλογή & ανάλυση δεδομένων που συντηρούνται σε οργανωμένα πληροφοριακά συστήματα Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου Αξιολόγηση μαθημάτων από αυτούς στους οποίους απευθύνονται οι υπηρεσίες εκπαίδευσης Διαδικασίες Να καλύψει τις ασάφειες του πλαισίου λειτουργίας των ερωτηματολογίων Φιλοσοφία Να εμφυσήσει την κουλτούρα αξιολόγησης Σύστημα Αξιολόγησης Μαθημάτων, © 2019 ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΩΝ, All Rights Reserved

Προβλήματα Διαδικασίας Αξιολόγησης Μαθημάτων Που κρύβονται τα προβλήματα? ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ Χρονοβόρα και περίπλοκη διαδικασία Απαιτούμενο προσωπικό υποστήριξης Θέματα αξιοπιστίας & εμπιστοσύνης Θέματα ασφαλείας Έλλειψη ενιαίας ιδρυματικής διαδικασίας Περιορισμένες δυνατότητες ανάλυσης αποτελεσμάτων

Εναλλακτικές που Εξετάστηκαν ΑΛΛΕΣ ΛΥΣΕΙΣ Πιθανές Εναλλακτικές Διανομή εντύπων ερωτηματολογίων στο αμφιθέατρο και επεξεργασία τους με υποστήριξη scanner. Προσέλευση φοιτητών σε κατάλληλα εξοπλισμένα αμφιθέατρα και συμμετοχή με clickers (CRS). Ολοκλήρωση ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων (eSurveys) με Φοιτητολόγιο. Σύστημα Αξιολόγησης Μαθημάτων, © 2019 ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΩΝ, All Rights Reserved

Οι Δυνατότητες Περιληπτικά ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Λειτουργικότητα Τα ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια παρέχονται αυτόματα επιλέγοντας ένα από τα διαθέσιμα πρότυπα. Για κάθε ερωτηματολόγιο παρουσιάζονται στατιστικά συμμετοχής καθώς και τελικά στατιστικά αξιολόγησης. Οι διαδικασίες δημιουργίας, ενεργοποίησης και παραμετροποίησης του ερωτηματολογίου μπορούν να πραγματοποιηθούν είτε από ένα μέλος της ΟΜ.Ε.Α. είτε από τον διδάσκοντα του μαθήματος, ανάλογα με την πολιτική διαχείρισης που έχει οριστεί από το Τμήμα. Τα εμφανιζόμενα μαθήματα προκύπτουν από την απευθείας σύνδεση με την υπηρεσία φοιτητολογίου (my- studies). Σύστημα Αξιολόγησης Μαθημάτων, © 2019 ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΩΝ, All Rights Reserved

Αρχιτεκτονική Πληροφοριακού Συστήματος ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ, API, ΔΙΕΠΑΦΕΣ Διασύνδεση με Πληροφοριακά Συστήματα (Web Services) Διαχειριστικό Back-end Νέο Διαχείριση Ομάδων ΟΜΕΑ Διαχείριση Ημ. Ερωτηματολογίων Διαχείριση Import Προτύπων Διαχείριση Μαζικού Export Διαχείριση Τμημάτων Προγράμματα σπουδών τμημάτων (Φοιτητολόγιο) Αναθέσεις μαθημάτων (Φοιτητολόγιο) Δηλώσεις μαθημάτων φοιτητών (Φοιτητολόγιο) Κατάθεση βαθμολογιών (Φοιτητολόγιο) Πρότυπα ερωτηματολογίων (eSurveys) Μέθοδοι συμμετοχής (eSurveys) Πιστοποίηση Χρηστών (SSO, LDAP) Σύστημα Αξιολόγησης Μαθημάτων, © 2019 ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΩΝ, All Rights Reserved

XML-RPC/JSON-RPC Χαρακτηριστικά Ερωτηματολογίων REMOTECONTROL 2 API Χαρακτηριστικά Ερωτηματολογίων Χαρακτηριστικά Απαντήσεων & Συμμετεχόντων Δημιουργία ή εισαγωγή ερωτηματολογίου Διαχείριση παραμέτρων ερωτηματολογίων Διαχείριση πολύ-γλωσσικών παραμέτρων ερωτηματολογίων Προσθήκη ενοτήτων και ερωτήσεων σε υφιστάμενα ερωτηματολόγια Ενεργοποίηση ερωτηματολογίων Περίληψη υποβολών ερωτηματολογίου Εξαγωγή μέρους ή όλων των στατιστικών ενός ερωτηματολογίου Εξαγωγή απαντήσεων Εισαγωγή απαντήσεων Εξαγωγή χρονοσειράς υποβολών ερωτηματολογίου Προσθήκη συμμετέχοντα Λίστα συμμετεχόντων Πρόσκληση και υπενθύμιση συμμετεχόντων Σύστημα Αξιολόγησης Μαθημάτων, © 2019 ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΩΝ, All Rights Reserved

Χαρακτηριστικά συστήματος (1/2) Βασικά Χαρακτηριστικά Δημιουργία, ενεργοποίηση και διαχείριση ερωτηματολογίων από διδάσκοντες, μέλη Δ.Ε.Π και μέλη ΟΜ.Ε.Α. Υποστήριξη διαφορετικών προτύπων ανά τμήμα. Προεπισκόπηση προτύπου ερωτηματολογίου και της λίστας φοιτητών που έχουν δηλώσει το μάθημα και αποτελούν τους συμμετέχοντες. Αυτόματη παραγωγή στατιστικών, μετά την λήξη του ερωτηματολογίου και κατόπιν κατάθεσης βαθμολογίας του μαθήματος στη γραμματεία. Σύστημα Αξιολόγησης Μαθημάτων, © 2019 ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΩΝ, All Rights Reserved

Χαρακτηριστικά συστήματος (2/2) Βασικά Χαρακτηριστικά Υποστήριξη τριών μεθόδων συμμετοχής: Κουπόνι - εκτύπωση, διανομή στο αμφιθέατρο. Κουπόνι - email, όσοι έχουν δηλώσει το μάθημα. Ηλ. λογαριασμός, όσοι έχουν δηλώσει το μάθημα. Με κουπόνι (εκτύπωση ή email). Ευκολότερα αποδεκτή από όσους έχουν επιφυλάξεις σχετικά με την ανωνυμία. Με τον ηλ. λογαριασμό ή κουπόνι – email. Δεν περιορίζεται στη φυσική παρουσία. Πλήρως αυτοματοποιημένη διαδικασία Σύστημα Αξιολόγησης Μαθημάτων, © 2019 ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΩΝ, All Rights Reserved

Μελλοντικές Δραστηριότητες ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ Τι νέο; Υποστήριξη ενός ελάχιστου βασικού προτύπου για όλα τα τμήματα του Ε.Κ.Π.Α. Δυνατότητα προσθήκης ερωτήσεων από τον κάθε διδάσκοντα ή μέλος της ΟΜ.Ε.Α για την κάλυψη ειδικών αναγκών ανά τύπο μαθήματος. Πιλοτική εφαρμογή πρόσβασης φοιτητών σε αποτελέσματα αξιολόγησης προηγούμενων ετών για μαθήματα επιλογής / κατεύθυνσης. Ενδιαφέρον από GUNET για αναβάθμιση υπηρεσίας και deployment και σε άλλα ιδρύματα. Σύστημα Αξιολόγησης Μαθημάτων, © 2019 ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΩΝ, All Rights Reserved

Σενάριο Ενεργοποίησης Ερωτηματολογίου DEMO Ροή Demonstration Μέλος Δ.Ε.Π και ΟΜ.Ε.Α: Πραγματοποιεί είσοδο στην εφαρμογή Επιλέγει ως μέθοδο συμμετοχής το κουπόνι Ενεργοποιεί ερωτηματολόγιο μαθήματος αξιολόγησης Δημιουργεί και εκτυπώνει κουπόνια Φοιτητής: Συμμετοχή στο ερωτηματολόγιο Μετά την ολοκλήρωση: Εξαγωγή στατιστικών στοιχείων Σύστημα Αξιολόγησης Μαθημάτων, © 2019 ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΩΝ, All Rights Reserved

ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ Σας Ευχαριστώ. Χαράλαμπος Βασιλείου ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ 210-7275424 survey@uoa.gr https://survey.uoa.gr/