Χριστιάνα Κναή, Γενική Διευθύντρια, ΜΜC Management Center Ltd

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 The Knowledge Economy and Public Administration Dr. Costis Toregas George.
Advertisements

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS+ Σέρρες, 6/11/2015 ΟΜΙΛΟΣ ΟΥΝΕΣΚΟ ΣΕΡΡΩΝ ΑΝΤΩΝΙΑ ΤΣΑΪΡΑ, ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΕΡΓΩΝ.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
Δια Βίου Μάθηση και το ρόλος της στην επαγγελματική αποκατάσταση Καλησπέρα σας, Ευχαριστώ τον ΔΗΜΟ ΝΙΚΑΙΑΣ - ΑΓ. Ι. ΡΕΝΤΗ και τους οργανωτές αυτής της.
MT+ (Mobility Tool +). Mobility Tool + Διαδικτυακή Πλατφόρμα που λειτουργεί ως εργαλείο για τη διαχείριση και την υποβολή εκθέσεων στο πλαίσιο των σχεδίων.
KA2: ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ CO-OPERATION FOR INNOVATION AND GOOD PRACTICES CAPACITY BUILDING, STRATEGIC PARTNERSHIPS &
SCHOOL OF EUROPEAN EDUCATION - HERAKLION OPTIONS OF SUBJECTS FOR YEAR 3 (Γ’ ΤΑΞΗ)
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Ρούλα Κυρίλλου-Ιωαννίδου Ανώτερη Λειτουργός ΙΔΕΠ Λάρνακα 26 Απριλίου 2016 Αξιοποίηση του Erasmus+ από Νέους, Οργανισμούς και Επιχειρήσεις στην ΕΕΚ και.
ERASMUS+ το Ευρω π αϊκό Πρόγραμμα για την Εκ π αίδευση, την Κατάρτιση, τη Νεολαία και τον Αθλητισμό ( ) Λευκωσία, 09 Δεκεμβρίου
321. Perathoraki Chryssoula & Mandilara Cristiana.
Ερωτήματα αναφορικά με την Ευρωπαϊκή Εκπαιδευτική Πολιτική Γιατί προκύπτει μια τέτοια ανάγκη για την Ε.Ε.; Ποιοι είναι οι θεσμοί, οι μορφές και η μέθοδος.
Συμβουλευτική και Δια Βίου Ανάπτυξη Καθηγήτρια: Θ. Τσακίρη Δια Βίου... Μάθηση - Εκπαίδευση - Κατάρτιση - Ανάπτυξη Εννοιολογικές αποσα Δια Βίου... Μάθηση.
“Κινητικότητα Erasmus & ECTS/DS Labels” Αθήνα, 6 Απριλίου 2012 National Teams of Bologna Experts Άσπα Καράμπελα Υπεύθυνη Erasmus/Bologna Experts.
European Perspectives in Language Teaching, Learning, Assessment The European Language Portfolio: What, why and how Bessie Dendrinos School of Philosophy.
Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος Λειτουργική ή κατά εργασία μέθοδος Ομαδική νοσηλευτική Πρωτοβάθμια νοσηλευτική Προσωπική διευθέτηση.
ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
Δομή παρουσίασης Γενική παρουσίαση προγράμματος Erasmus+ Βασική Δράση 1: Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων Αποκεντρωμένη Δράση – Σχέδια Κινητικότητας Βασική.
Εκπαιδευτικό Λογισμικό και Θεωρίες Μάθησης
Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών
Διδακτική Εργαστηριακών Μαθημάτων
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS+ Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης
Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2011 Αθήνα, Ξενοδοχείο ‘Athens Park Hotel’
Η επιχειρηματικότητα ως επιλογή καριέρας
ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Ρ. ΚΑΛΟΥΡΗ
Key Action 2: Καταληκτική ημερομηνία: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2014
Εργασία, ψυχαγωγία, κατάρτιση
Επιμέλεια-παρουσίαση
Η Συμμετοχή της Κύπρου στα Ευρωπαϊκά Προγράμματα Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Νεολαίας.
Ευρωπαϊκά Προγράμματα 3ο ΓΕΛ Τρικάλων «Οδυσσέας Ελύτης»
Ευρωπαϊκά Προγράμματα 2013 Περ/κης Δν/σης Εκπ/σης Κρήτης
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Διδακτική Εργαστηριακών Μαθημάτων
Chemicals: The first link in many value chains ENΕΡΓΟUMΕ ΜΕ TO NOMO
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Δ ι α χ ε ί ρ ι σ η Έ ρ γ ο υ P r o j e c t M a n a g e m e n t
Multi-purpose center for adult education in clean environment
STRATEGIC PARTNERSHIPS IN THE FIELD OF EDUCATION, TRAINING AND YOUTH
Το νέο πρόγραμμα ERASMUS + :
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ & ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ FULBRIGHT
UNICA Network of Universities from the Capitals of Europe
Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος(DSM V)
Διασύνδεση Νοσοκομειακής και Εξω-νοσοκομειακής Φροντίδας
Η γλώσσα, οι διάλεκτοι και η σύζευξή τους
ECTS-DS Labels Selection 2011 Αθήνα, 28/11/2011
ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Αντιστοιχία δεξιοτήτων – αγοράς εργασίας Η θεωρία συναντά την πράξη
Υγιείς Εργασιακές Σχέσεις, Σύγχρονες Επιχειρήσεις
Δομή του Προγράμματος ΒΔ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων
This story was written in Cyprus by Primary School children.
Θεωρία Θεσμών Επιχειρηματικότητας Καθηγητής Σπύρος Ι. Βλιάμος Τμήμα Μ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ GRUNDTVIG
Policies, issues and challenges of Adult Education in Cyprus
ERASMUS+ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ (ΕΕΕ) το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα
ERASMUS+ για την Εκπαίδευση, την Κατάρτιση,
Ενημέρωση σε Διοικητικό Συμβούλιο ΑΝΑΔ (Info Day)
Η Συμμετοχή των Μεταναστών στη Δημόσια Ζωή: Εμπειρίες από την Ελλάδα και την Ευρώπη Immigrant Participation in Public Life: European & Greek experiences.
اـيلعلا تاـساردلا ةدامع
Χαρακτηριστικά της αποτελεσματικής διδασκαλίας και μάθησης
Soft & Transversal Skills
Δ. ΚΙΟΥΚΙΑΣ, «ΦΟΡΜΕΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ»
Ημερίδα Παροχής Οδηγιών Για Συμπλήρωση Αιτήσεων Πρόσκληση 2019
Τμήμα Θεολογίας Α.Π.Θ.
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ
Δ. ΚΙΟΥΚΙΑΣ, «ΦΟΡΜΕΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ»
Έργο “PECVET” (Partnership for ECVET) 01/09/2018 – 31/8/2020 KA202 – Στρατηγικές Συμπράξεις στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση.
ECVET Permit Tι είναι το έργο « Ecvet Permit» Tαυτότητα του έργου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Χριστιάνα Κναή, Γενική Διευθύντρια, ΜΜC Management Center Ltd EUPA NEXT Validation of formal, non formal and Informal Learning: The Case Study of Administration Personnel Χριστιάνα Κναή, Γενική Διευθύντρια, ΜΜC Management Center Ltd

EupaNext Βασικά Στοιχεία Πρόγραμμα: Erasmus+ Βασική Δράση: 2- Strategic Partnership Τίτλος: Validation of Formal, Non-Formal and Informal Learning: The case study of Administration Personnel Ακρώνυμο: EUPA_NEXT Διάρκεια: 3 χρόνια (09/2015-09/2018) Συμφωνία: 2015-1-CY01-KA202-011853

Βασισμένο σε προηγούμενο έργο Έργο Eupa Validation of formal, non formal and informal learning for personal assistants Lifelong Learning Programme- Development of Innovation (Central Action Managed by EACEA Brussels) High evaluation score presented in several conferences in Cyprus and Europe

Εταίροι

Πλαίσιο επαγγελματικών προσόντων επίπεδο 2-5 Πιστοποίηση με ISO αναλυτικών προγραμμάτων και εκπαιδευτικών υλικών. Πιστοποίηση με ISO 17024 της εξέτασης Αναλυτικό πρόγραμμα, εκπαιδευτικά υλικά και εργαλείο αξιολόγησης -επίπεδα 2-5 Αναλυτικό πρόγραμμα, εκπαιδευτικά υλικά και εργαλείο αξιολόγησης - επίπεδο 2 Πλαίσιο επαγγελματικών προσόντων επίπεδο 2-5

Σκοπός του EupaNext Σε επίπεδο τομέα Πως Ανάπτυξη μιας Ευρωπαϊκής/ Διεθνούς πιστοποίησης για διοικητικό προσωπικό σε 4 διαφορετικά επίπεδα βασισμένο στο EQF Πως Εστιάζουμε στα αποτελέσματα (τι ξέρει και τι μπορεί να κάνει κάποιος/α και όχι στο χρονικό διάστημα των σπουδών, το είδος του εκπαιδευτικού ινστιτούτου κλπ) Output vs input

Σκοπός του EupaNext Σε επίπεδο πολιτικής Εντοπισμός της κατάστασης των χωρών της σύμπραξης όσον αφορά την εφαρμογή του EQF και του ECVET. Δημιουργία οδηγού καλών πρακτικών για την επαλήθευση της μη τυπικής και άτυπης μάθησης για τα μη θεσμοθετημένα επαγγέλματα

Ομάδες στόχοι Στελέχη εταιριών που εργάζονται ως διοικητικό προσωπικό Κέντρα κατάρτισης και εκπαιδευτές στην Ευρώπη Φοιτητές στον τομέα της διοίκησης γραφείου Άνεργοι που ενδιαφέρονται να εργαστούν σε αυτό το τομέα Εργοδότες European Policy Makers Κέντρα πιστοποίησης

Μεθοδολογία Ανάπτυξη του πλαισίου επαγγελματικών προσόντων Καθορισμός της μεθοδολογίας για κατανομή μονάδων ECVET Ανάπτυξη σχεδίων πιστοποίησης Ανάπτυξη εκπαιδευτικών προγραμμάτων Ανάπτυξη υλικών για εκπαίδευση στην τάξη και ebooks Ανάπτυξη και πιστοποίηση της εξέτασης Πιστοποίηση των καταρτιζόμενων Μεθοδολογία

Μελέτη διαφόρων έργων που εφάρμοσαν EQF, ECVET  ECVET Projects http://www.ecvet-projects.eu/ ECVET: European credit system for vocational education and training/ Archived projects (http://www.cedefop.europa.eu/en/events-and-projects/projects/archived-projects) Best practice and examples from ECVET projects (http://www.ecvet-secretariat.eu/en/best-practice-and-examples-ecvet-projects) Adam Database (http://www.adam-europe.eu/adam/project/search.htm#.V6RFJvl97X4) Websites of projects partners suggested to the consortium Εντοπισμός του τρόπου με τον οποίο αυτά τα έργα έχουν διαμοιράσει μονάδες ECVET

Έργα που μελετήθηκαν THEME SME MASTER Plus I CARE ZOOM 2get1care NETW.O.R.K EUPA Recomfor, NetinVet, Cominter EASYMetal ESyCO

Μελέτη σε 11 διαστάσεις Πως ορίζονται τα μαθησιακά αποτελέσματα στα επιλεγμένα έργα ( γνώσεις, δεξιότητες, ικανότητες; Ολιστική προσέγγιση; άλλη;) Σε ποιο πλαίσιο χρησιμοποιούνται τα μαθησιακά αποτελέσματα; Επαγγελματικά προσόντα, εκπαιδευτικά προγράμματα, εξεταστικά εργαλεία; Ποια είναι η διαδικασία για ανάπτυξη επαγγελματικών προσόντων ή εκπαιδευτικών προγραμμάτων χρησιμοποιώντας το EQF και το ECVET; Ποια είναι η διαδικασία για την ανάπτυξη δραστηριοτήτων κινητικότητας χρησιμοποιώντας το ECVET? Ποια τεχνικά εργαλεία χρησιμοποιούνται: Τα μαθησιακά αποτελέσματα χρησιμοποιούνται για ένα ολοκληρωμένο επαγγελματικό προσόν ή αναλυτικό πρόγραμμα ή μέρος του;

Μελέτη σε διαστάσεις Γίνεται κατανομή πιστωτικών μονάδων; Aν ναι ποια προσέγγιση χρησιμοποιείται? Ποιες είναι οι μέθοδοι και τα κριτήρια αξιολόγησης των μαθησιακών αποτελεσμάτων Υπάρχουν πλαίσια επαγγελματικών προσόντων; Χρησιμοποιήθηκαν κατά την διάρκεια του έργου? Υπάρχει αναφορά στο EQF/NQF; Ικανοποιούνται τα κριτήρια περιγραφής των μαθησιακών αποτελεσμάτων; (ξεκάθαρη γλώσσα, ενεργός συμμετοχή, αξιολογήσιμα)

Έχει γίνει κατανομη των μονάδων πίστωσης; Αν ναι ποια προσέγγιση χρησιμοποιήθηκε Χρήσιμη και εκπαιδευτική διαδικασία 7 από 10 έργα υλοποίησαν πίστωση μονάδων Πολύ διαφορετικές μεθοδολογίες – ανάγκη για ξεκάθαρες οδηγίες που θα καθορίσουν ένα ισχυρό και συμβατό σύστημα σε όλες τις χώρες της Ευρώπης

Επιπλέον Με βάση τον χρόνο Συγκρίσιμο με το ECTS Μη συμβατό με το Output orientation Με βάση την γνώμη του ειδικού (δίνονται credits σε ένα ολόκληρο προσόν (qualification) Έργα που κατανέμουν credits σε μαθησιακά αποτελέσματα ή σε ενότητες (Learning outcomes vs units) Κάποια έργα δίνουν μονάδες με βάση τον φόρτο εργασίας ή τη σχετική σημασία την ενότητας στο όλο προσόν. Σε κάποιες περιπτώσεις αυτό στηρίζεται καθαρά στην γνώμη ειδικού

Recomfor, NetinVet, Cominter Δεν υπάρχει μαθηματικός τρόπος κατανομής μονάδων Διαβούλευση με όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη Είναι δύσκολο να πούμε εάν το αποτέλεσμα είναι μια ουδέτερη αναπαράσταση της σπουδαιότητας των ενοτήτων Στο ECTS, οι ενότητες αντιπροσωπεύουν τον όγκο του φόρτου εργασίας από άποψη χρόνου, ο οποίος ίσως θεωρείται ως πιο ουδέτερη εκπροσώπηση. Δεδομένου ότι αυτό δεν είναι δυνατό με το ECVET, η μόνη λύση είναι να εργαστούμε για μια κοινή συμφωνία και τη συναίνεση όλων των ενδιαφερομένων

Κατανομή πιστωτικών μονάδων στο EupaNext Brainstorming survey- εντοπισμός σημασίας και φόρτου εργασίας διαφόρων περιοχών /units Workload Importance

Λαμβάνοντας υπόψη ομάδες στόχου Εργοδότες Διοικητικό προσωπικό Κέντρα κατάρτισης (VET providers) ΈΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΣΤΟΧΟ

Χρήση ηλεκτρονικού εργαλείου Για το διοικητικό προσωπικό Εντοπισμός επιπέδου με βάση δηλώσεις Κατανομή μονάδων σε Units με βάση το Workload (δηλαδή πόσο χρόνο αναλώνουν υλοποιώντας συγκεκριμένες εργασίες)

Κάποιες δηλώσεις που χρησιμοποιήθηκαν I have a bachelor or a master's degree and I work as an administrative assistant, personal assistant, secretary etc. I am a secondary school graduate and I have just started working in the field of administration. I do not speak a second language and I am a basic user of ICT.

Οι εργοδότες και τα κέντρα κατάρτισης Κατανομή μονάδων μονάδων στα units με βάση το “perceived importance”- πόσο σημαντική είναι η συγκεκριμένη εργασία στην συνολική απόδοση του ατόμου Σε όλα τα επίπεδα

Κατανομή πιστωτικών μονάδων Μέσος όρος πιστωτικών μονάδων στην κάθε ενότητα από διοικητικό προσωπικό, εργοδότες και τα κέντρα επαγγελματικής κατάρτισης [AverageAdmin] [Average Employer] [Average VET] Υπολογισμός του μέσου όρου που δόθηκε από εργοδότες και κέντρα επαγγελματικής κατάρτισης [AverageEmplVet] Υπολογισμός μέσου όρου μεταξύ [AverageAdmin] and [AverageEmplVET]

Κατανομή πιστωτικών μονάδων Average= ([AverageAdmin]+ [AverageEmplVet])/2

Περισσότερες πληροφορίες http://eupanext.projectsgallery.eu

Ευχαριστω! Χριστιάνα Κναή Γενική Διευθύντρια, Μ.Μ.C christiana@mmclearningsolutions.com www.eupanext.eu