Τα ΜΜΕ και το Διαδίκτυο. Τα σπουδαιότερα ΜΜΕ της εποχής μας Τύπος Εφημερίδες Περιοδικά Ραδιόφωνο Διαδίκτυο Τηλεόραση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Advertisements

Σχέσεις με κοινωνικούς και πολιτιστικούς φορείς
Στρατηγική Προώθησης.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Η κατανόηση των συστηµάτων επικοινωνιών.
«Ενδυμασία και πολιτισμός: πορεία μέσα στο χρόνο»...
Το 10ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
Ποδόσφαιρο: Από το άθλημα στο πρωτάθλημα
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΙΣΧΥΟΝΤΩΝ Α.Π. ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ Α.Π.
ΠΕΡΙΛΗΨΗ 1ο ΒΗΜΑ  Διαβάζουμε ανάγνωση όλο το κείμενο, για να καταλάβουμε την άποψη του συγγραφέα.
10ο δημοτικό σχολείο Κατερίνης
«Το κολλάζ της επικοινωνίας»
Είμαστε οι μαθητές του 10 ου Δημοτικού Σχολείου Κατερίνης ( ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ)
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ και η επίδρασή τους στη ζωή μας
Κοσμαρά Μαρκέλλα Κληματσίδα Κατερίνα Καρβουνίδου Ελευθερία
Μέσα επικοινωνίας Αιμιλία Αριστείδου.
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Δ1΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ 10΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ:
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εφαρμογές Πληροφορικής Β’ & Γ’ Λυκείου Γεωργαλλίδης Δημήτρης 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
«Η τηλεόραση χειραγωγεί: πώς πρέπει να αντιδρούν οι τηλεθεατές;»
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
 Τι είναι διαφήμιση  Διαφήμιση μέσω  Τηλεόρασης  Ραδιοφώνου  Περιοδικών  Εφημερίδων  Διαδίκτυο.
Αναστάσιος Μιχαηλίδης Λέκτορας Α.Π.Θ. Γεωργικές Εφαρμογές.
Εφαρμογές Πληροφορικής Β’ & Γ’ Λυκείου
2ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΤΑΞΗ Β5 ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΚΑΡΑΚΟΥΛΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΝΓΚΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Βιβλιογραφία: σχολικό.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ)
ΑΡΧΙΣΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
3.4.2 Επικοινωνίες Οι άνθρωποι επικοινωνούν με τις κινήσεις, τον λόγο, την εικόνα και τη γραφή.
Προώθηση / Επικοινωνία
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ – ΤΟΥΡΝΟΥΑ - CAMPS
Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ, ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ
Διάλεξη 12η Μεταβολές στο περιεχόμενο της εκπαιδευτικής γνώσης Αναπληρωτής Καθηγητής Γιώργος Πλειός.
Ραδιόφωνο και Αισθητική1 Ραδιόφωνο και αισθητική.
Μ.M.E. ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ η ελληνική πραγματικότητα η ελληνική πραγματικότητα Λέλα Κεσίδου Δημοσιογράφος.
Μ.M.E. και πληροφόρηση του κοινού σχετικά με την HPV λοίμωξη, τις συνέπειές της και τη δυνατότητα πρόληψης με εμβολιασμό Λέλα Κεσίδου Φοίβος Κεσίδης.
Παράθυρο στα γεγονότα και τον κόσμο Ψυχαγωγία, ευκολία επαφής με την τέχνη Παιδαγωγικός χαρακτήρας Διευκόλυνση συναλλαγών, επικοινωνίας Έλεγχος τρόπου.
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ & ΜΜΕ Πανεπιστημιο Αθηνών, Τμήμα ΕΜΜΕ Καθηγητής Νίκος Δεμερτζής.
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ & ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ. ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΙΑΣ ΕΙΔΗΣΗΣ Εγγύτητα Σπουδαιότητα Επικαιρότητα Ενδιαφέρον Ψυχαγωγία; 2.
ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ – Μ.Μ.Ε – ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ – ΑΝΑΜΝΗΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΨΗΦΟΣ – ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΕΜΜΕ ΠΜΣ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ» ΑΘΗΝΑ.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
Περιβαλλοντική Νομοθεσία Νόμος για την ποιότητα του ατμοσφαιρικού αέρα 2008/50/ ΕΚ.
Introduction to Telecommunications- Εισαγωγή στις Τηλεπικοινωνίες Με τον γενικό όρο τηλεπικοινωνίες, (telecommunications), χαρακτηρίζεται η κάθε μορφής.
Η ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΕΠΑΚ- ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ 25 Νοεμβρίου 2011 ΝΙΚΟΣ ΔΕΜΕΡΤΖΗΣ ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Στρατηγική Προώθησης.
Πως γεννήθηκε η ιδέα της πρώτης επαγγελματικής
ΝΕΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ ΜΕΣΑ.
Οι εταιρείες/συγκροτήματα ΜΜΕ στην Κύπρο-2010
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ – ΤΟΥΡΝΟΥΑ - CAMPS
Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία/1
Πολιτική οικονομία των ΜΜΕ
Από τις θεωρίες μάθησης… στην θεωρία του BLOOM
ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔIΚΤYΟΥ
Πληροφορίες στον Παγκόσμιος Ιστός
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
: Τίτλος εργασίας: « Εργαλείο εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017.
ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ
Θέμα: «Ενημέρωση, ψυχαγωγία και σύγχρονα Μ.Μ.Ε.»
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τίτλος εργασίας: «Εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της χειραγώγησης αγώνων»
ΔΙΚΤΥΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ.
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔιΚΤυΟΥ
Περιβαλλοντική Νομοθεσία
Εφηβικές Συμπεριφορές υψηλού κινδυνου και ΜΜΕ
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΙΣΧΥΟΝΤΩΝ Α.Π. ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ Α.Π.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τα ΜΜΕ και το Διαδίκτυο

Τα σπουδαιότερα ΜΜΕ της εποχής μας Τύπος Εφημερίδες Περιοδικά Ραδιόφωνο Διαδίκτυο Τηλεόραση