Εμβολιασμός, ασπίδα προστασίας κατά των λοιμώξεων, στάσεις και αντιλήψεις. Η περίπτωση του εμβολίου κατά των ιών HPV. Πώς επηρεάζει ο εμβολιασμός των.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Απόψεις, Γνώσεις και Θέσεις των Μαθητών για Θέματα Ντόπινγκ
Advertisements

Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
1 Μεταλλαγμένα και Ποιότητα Τροφίμων Ποιοτική Γεωργία Δευτέρα Θεσσαλονίκη Οργάνωση : Υ.Α.Α.Τ και ο Α΄ Σοροπτιμιστικός Όμιλος Θεσ/νικης. Η χρήση.
Παρατηρητήριο Media Terra
Στάδια διεξαγωγής εκπ/κής έρευνας
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Ι Α Τ Ρ Ι Κ Ο Τ Μ Η Μ Α ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΥΓΙΕΙΝΗΣ, ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΛΕΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
LIFE- ENVIRONMENT PROGRAMME ‘Starting with the promotion of IPP approach in Mediterranean countries’’ Αθήνα, 19 Σεπτεμβρίου 2005 Παρουσίαση Start-IPP.
Στάδια της έρευνας 1. Τίτλος της έρευνας 2
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
1 ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις.
Διερεύνηση της χρήσης των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας από εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής Αν. Χατζηπαρασίδης, Π. Αντωνίου,Β. Γούργουλης, Ευαγ.
«Η τηλεόραση χειραγωγεί: πώς πρέπει να αντιδρούν οι τηλεθεατές;»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
CHERNOBYL FUKUSHIMA.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Ασκήσεις - Εφαρμογές Διάλεξη 6η
Η ΜΑΣΤΙΓΑ ΤΗΣ ΑΓΝΟΙΑΣ… Είμαστε οι Nos AIDS fovemus, που σημαίνει «περιβάλλουμε με αγάπη το AIDS» και σκοπός της έρευνάς μας είναι να ενημερώσουμε για.
Εργαστηριακή διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στα Σχολεία Δ/θμιας Εκπ/σης του Ν. Καρδίτσας Σεραφείμ Μπίτσιος, Φυσικός, υπεύθυνος Ε.Κ.Φ.Ε. Ν. Καρδίτσας.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Πρόγραμμα «Αγρο-οικοσυστήματα στα νησιά του Αιγαίου ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΝΕΟΛΑΙΑ Πρωτοβουλίες Νέων ΣΠΑΤΠΕ Σύλλογος Περιβαλλοντικής Αγωγής Τμήματος Περιβάλλοντος Παρουσίαση.
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Αντιλήψεις Γονέων για τη Σχολική Φοίτηση των Διδύμων
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Η ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΤΟΥ Α.Π ΤΩΝ Φ.Ε ΜΕ ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ EΛΛΗΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ  Ζ. Σμυρναίου   Λέκτορας στη Διδακτική Θετικών Επιστημών, 
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Μ.M.E. και πληροφόρηση του κοινού σχετικά με την HPV λοίμωξη, τις συνέπειές της και τη δυνατότητα πρόληψης με εμβολιασμό Λέλα Κεσίδου Φοίβος Κεσίδης.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ:ΔΗ.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΟΜΑΔΑ 2 ΓΙΟΣΜΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΓΙΟΣΜΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΓΡΑΦΙΑΔΕΛΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΡΑΦΙΑΔΕΛΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΣΟΛΑΚΗΣ ΑΚΗΣ ΤΣΟΛΑΚΗΣ ΑΚΗΣ.
ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΣΤΗΝ HIV ΛΟΙΜΩΞΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΕ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ Διονύσιος.
Γίνε ειδικός στις ΟΒΕΑ.
Στατιστικές Υποθέσεις
Ανασκόπηση βιβλιογραφίας
Παρουσίαση στο Slideshare «Η ελληνική εκπαιδευτική blogoσφαιρα»
ΣΤΑΣΙΝΟΥ ΑΓΝΗ ΕΣΔΥ/ΤΕΙ: ΕΦΗΡΜΟΣΜΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ
ΓΝΩΣΗ, ΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥ
ΟμΑδα 1 - Ενδοοικογενειακη Βια
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση!
«Προστασία περιβάλλοντος & βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της κατασκευής
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Κλιματική αλλαγή 1o Γυμνάσιο Χολαργού Τίτλος Έρευνας:
Γίνε ειδικός στις ουσίες που βελτιώνουν την απόδοση και την εμφάνιση
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΑΓΧΟΣ και ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
Μαρία Δούκα, Ευαγγελία Μπουγατζέλη, Νικόλαος Μπέκος, Έφη Παπαδημητρίου
Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας με τη μορφή ερωτηματολογίου
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Καταναλωτής, περιβάλλον και γεωργία στην ΕΕ Δ
Αποτελέσματα έρευνας πολιτικών απόψεων 18ο κύμα
Ινστιτούτο Ωκεανογραφίας Ελληνικό Κέντρο Θαλάσσιων Ερευνών
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Τακτικό Ευρωβαρόμετρο 90   ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2018 ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΥΠΡΟΣ Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Κύπρο Τακτικό.
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Αποτελέσματα έρευνας πολιτικών απόψεων 21ο κύμα
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εμβολιασμός, ασπίδα προστασίας κατά των λοιμώξεων, στάσεις και αντιλήψεις. Η περίπτωση του εμβολίου κατά των ιών HPV. Πώς επηρεάζει ο εμβολιασμός των οργανισμών γενικότερα το φυσικό μας περιβάλλον και γιατί; Περίληψη Ο εμβολιασμός αποτελεί διαχρονικό παγκόσμιο κοινονικο-επιστημονικό ζήτημα (π.χ. η πρόσφατη επανεμφάνιση στην Ευρώπη της ασθένειας της ιλαράς). Είναι ή όχι χρήσιμα και απαραίτητα τα εμβόλια και ο εμβολιασμός; Υπάρχουν επιπτώσεις από τον εμβολιασμό στο φυσικό μας περιβάλλον και αν ναι ποιες είναι αυτές και σε ποιο βαθμό το επηρεάζουν; (ανασκόπηση βιβλιογραφίας) Ομάδες ενδιαφερομένων από διάφορα επίπεδα της κοινωνίας των πολιτών όπως: Επιστημονικές, (κυρίως από τις βιοεπιστήμες και την ιατρική οι οποίοι συνήθως είναι υπέρμαχοι), Σκεπτικιστές, κινήματα κατά των εμβολίων (κυρίως ομάδες που εναντιώνονται). Στόχος της έρευνας Η διερεύνηση του θέματος κατά πόσο οι γονείς - κηδεμόνες των μαθητών/τριών του σχολείου μας: Γνωρίζουν τι είναι τα εμβόλια και τι εξυπηρετεί ο εμβολιασμός. Από ποιες πηγές ενημερώνονται σχετικά με τα εμβόλια και τον εμβολιασμό. Αν εμπιστεύονται τα εμβόλια και αν έχουν ή όχι εμβολιάσει τα παιδιά τους και γιατί. Αν γνωρίζουν το εμβόλιο κατά των ιών HPV και αν έχουν ή προτίθενται να εμβολιάσουν τα παιδιά τους. Αν ο εμβολιασμός επηρεάζει και πώς το φυσικό περιβάλλον. Μεθοδολογία Χρησιμοποιήθηκε εγκυροποιημένο ερωτηματολόγιο* και δόθηκε σε όλους τους μαθητές/τριες του σχολείου (286). 154 ερωτηματολόγια απαντήθηκαν από τους γονείς – κηδεμόνες και επιστράφηκαν στο σχολείο. Τα αποτελέσματα έτυχαν ανάλυσης και επεξεργασίας σε ένα υπολογιστικό φύλλο. Ανασκόπηση βιβλιογραφίας σχετικής με τις πιθανές επιπτώσεις των εμβολίων στο φυσικό μας περιβάλλον. Εξάχθηκαν και καταγράφηκαν τα συμπεράσματα. *Πηγές ερωτηματολόγιου: *Survey of Parents on Key Issues Related to Immunization Submitted to: Public Health Agency of Canada EKOS RESEARCH ASSOCIATES INC. September 2011 •MoschopoulouVasilikiMsc2017 https://dspace.lib.uom.gr/bitstream/2159/20044/3/MoschopoulouVasilikiMsc2017.pdf Ταυτότητα δείγματος Δόθηκαν 286 ερωτηματολόγια Επιστράφηκαν απαντημένα 154 (54%) κυρίως από τις κηδεμόνες-μητέρες (80%) με ηλικίες κυρίως μεταξύ 35-45 χρόνων (66%) Επίπεδο Μόρφωσης- Εκπαίδευσης: 1% Πρωτοβάθμια 67% Δευτεροβάθμια 32% Τριτοβάθμια 61% Μισθωτοί Μαθητική ομάδα: «ΕυΖην» / Οικολογική επιτροπή Σχολική Χρονιά: 2017 - 2019 Σχολείο: Περιφερειακό Γυμνάσιο Ξυλοτύμπου Υπεύθυνος εκπαιδευτικός: Γιώργος Λάζου Αποτελέσματα Όλοι γνωρίζουν τι είναι τα εμβόλια και σχεδόν όλοι εμβολίασαν τα παιδιά τους. Αλλά το 71% έχει ψάξει για περαιτέρω πληροφορίες σε διάφορες πηγές έτσι ώστε να πάρει τελική απόφαση για τον εμβολιασμό των παιδιών τους. Το 67% δηλώνει ικανοποιημένο από την ενημέρωσή του έτσι ώστε να πάρει αποφάσεις, ενώ το 33% όχι. Ελάχιστη αρθρογραφία για σχέση εμβολίων /φυσικού περιβάλλοντος. Συμπεράσματα Όσον αφορά τον εμβολιασμό γενικότερα: Η συντριπτική πλειοψηφία έχει εμβολιάσει τα παιδιά της σύμφωνα με το Εθνικό Σχέδιο Εμβολιασμών. Ένα μεγάλο ποσοστό έχει ενημερωθεί από τους παιδίατρους ή έχει κάνει ορθή χρήση της διαδικτυακής έρευνας. Ελάχιστοι δεν εμβολίασαν ή εμβολίασαν μερικώς τα παιδιά τους αλλά δεν γνωρίζουμε ποιοι, (ανώνυμη έρευνα, άγνωστη εθνικότητα των παιδιών και των γονέων-κηδεμόνων τους). Κυριότεροι λόγοι σημειώθηκαν ως το κόστος του εμβολιασμού, άρα συνάγεται, με επιφύλαξη, το συμπέρασμα να αναφέρεται σε παιδιά άλλων χορών όπου δεν παρέχεται δωρεάν εμβολιασμός σε εθνικό επίπεδο. Επίσης αναφέρθηκαν και οι πιθανές παρενέργειες από τα ίδια άτομα άρα δεν μπορεί να αποκλειστεί και η πιθανή παραπληροφόρησή τους. Όσον αφορά τον εμβολιασμό ειδικά για τους HPV: Η πλειοψηφία γνωρίζει την ύπαρξη των ιών HPV που προκαλούν τον καρκίνο καθώς και του εμβολίου που κυκλοφορεί. Ως πηγές ενημέρωσης παρουσιάζονται όπως περίπου και προηγουμένως για τα εμβόλια γενικά. Ανάλογο ποσοστό γνωρίζει και τον σωστό τρόπο μετάδοσης και διάδοσης των συγκεκριμένων ιών. Τα 2/3 του δείγματος θα δεχόταν να εμβολιαστεί τόσο αυτό, όσο και οι κόρες αλλά και οι γιοί τους, άρα φαίνεται να εμπιστεύονται τα επιστημονικά δεδομένα ή και τις πηγές πληροφόρησής τους, οι οποίες δήλωσαν ότι ήταν κυρίως ο παιδίατρός τους. Το υπόλοιπο 1/3 περίπου έχει ενδοιασμούς ή αρνείται για τους ίδιους λόγους που είχαν αναφερθεί γενικά για τον εμβολιασμό. Όσον αφορά το ερώτημα αν ο εμβολιασμός επηρεάζει το περιβάλλον: Δεν υπάρχει σχεδόν καμιά μελέτη αναφορικά με τη σχέση του εμβολιασμού των ανθρώπων ή των ζώων και το περιβάλλον, π.χ. εξελικτική επίδραση. Ελάχιστες πηγές αναφέρουν: (α) τα χημικά προϊόντα συντήρησης ή ενίσχυσης των εμβολίων, (π.χ. το θειοκυανιούχο κάλιο), που κατά καιρούς αφέθηκαν ελεύθερα στο περιβάλλον και προκάλεσαν το θάνατο σε ζώα όπως ψάρια. (β) τη χημική ουσία σκουαλένιο, (διεγερτικό του ανοσοποιητικού συστήματος), η οποία προέρχεται κυρίως από ιχθυέλαια και ιδίως από το συκώτι του καρχαρία. Αυτό έχεις ως αποτέλεσμα να θυσιάζονται άδικα χιλιάδες καρχαρίες για το εμπόριο της ουσίας αυτής.