Στρατηγική της Π.Ν.Α για τον Τουρισμό Αντιπεριφερειάρχης Ν.Αιγαίου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισηγήτρια : Ελευθερία Φτακλακη
Advertisements

1 Κλαδικά Λογιστικά Σχέδια Ξενοδοχειακή Λογιστική Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 6η (2015 – 16) Διοίκηση Χαρτοφυλακίου Υπηρεσιών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ισόρροπης ανάπτυξης Κορεσμένες ή συμφορημένες - Υψηλό βαθμό ανάπτυξης- Υπερσυγκέντρωση.
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
Ο κλάδος του επισιτισμού ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΣΤΟ ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ & ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ Η TSAKALOU INTERACTIVE PR είναι μία σύγχρονη εταιρεία, με νέα αντίληψη για την ποιότητα των υπηρεσιών, που εξειδικεύεται.
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Στρατηγική Επιχειρήσεων Ενότητα 5: Εκτίμηση Κιδύνου Νικόλαος Καρανάσιος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΚΑ2-Στρατηγικές Συμπράξεις Τομέας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης «Τεχνική Ημερίδα Διαχείρισης Εγκεκριμένων Σχεδίων ΚΑ2» Αθήνα, 23/10/2015 Μαρία Αδαμοπούλου,
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 3: Οι μεγάλες αυτοκρατορίες Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
Στρατηγικό σχέδιο για το branding και marketing του Επώνυμου Ελληνικού Κρασιού στην Ελλάδα και το εξωτερικό ΕαρΟινά 2010 Δρ Ιωάννης Βογιατζής.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο. Ο όρος marketing είναι πολύ ευρύς και περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που γίνονται κατά τη διακίνηση των.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
ΠΥΡΙΤΙΟ ΟΠΤΙΚΕΣ ΙΝΕΣ Τα είναι οπτικές ίνες; Οι οπτικές ίνες είναι πολύ λεπτά νήματα φτιαγμένα από πλαστικό ή γυαλί, με διάμετρο μικρότερη των 8μm μέσα.
Μία εφαρμογή κατά του Σχολικού Εκφοβισμού για συσκευές Android και iOS.
Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης & Τμήμα Οικονομικών ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ‘ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
Δ.ΜΑΥΡΟΜΑΤΗΣ Ν.ΚΑΣΙΜΑΤΗΣ. 1. Δεν είναι προτεραιότητα των επιχειρήσεων λόγω συνήθειας. Μάθαμε διαφορετικά 2. Δεν υπάρχει τεχνογνωσία, κουλτούρα και νοοτροπία.
Κεντρική Ιδέα: Κύριοι στόχοι: Η ενίσχυση της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου. Η αντιμετώπιση της ανεργίας, μέσω.
Διοίκηση Λειτουργιών και Παραγωγής Ενότητα 1: Εισαγωγή στα Συστήματα Παραγωγής Διδάσκων: Βασιλική Καζαντζή Επίκουρος Καθηγήτρια Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων.
ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ. Εναλλακτικός Τουρισμός & Αειφόρος Τουριστική Ανάπτυξη.
PROJECT ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που εμφανίζεται.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 2: Η Ευρώπη πριν από τη Βιομηχανική Επανάσταση Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
SMART policies for SMART islands “Small islands: The need for tailored-made measures” ELEFTHERIOS S KECHAGIOGLOU V. President EUROPEAN SMALL ISLANDS FEDERATION.
Η αγορά εργασίας στον διαδικτυακό τουρισμό Αλέξανδρος Καραβίτης Διευθυντής Λειτουργιών.
Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 3: Γενικές επισκοπήσεις για την επιχειρηματική δράση στην πράξη στην Ελλάδα. Από την ιδέα στην υλοποίηση: Το νομικό πλαίσιο.
Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος Λειτουργική ή κατά εργασία μέθοδος Ομαδική νοσηλευτική Πρωτοβάθμια νοσηλευτική Προσωπική διευθέτηση.
Ενότητα # 1: Εισαγωγικές Έννοιες Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων Συμπεριφορά Καταναλωτή.
Το νέο τοπίο στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας και ο ρόλος του ΔΕΔΔΗΕ
Διοικητική Λογιστική Ενότητα # 1: Εισαγωγή στη λογιστική κόστους
Εισηγητής: Ανδρέας Γκόγκας, Τεχνικός Διευθυντής Αγώνων
Creative Brief Creative Concept
Mazi Travel Hotel Management Consulting
Ο Υπαλληλικός Κώδικας του 1951
Η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων
Προγραμματισμός Δράσης Επιχείρησης.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ αρχαιων θεατρων ςτην ηπειρο
Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΥΓΕΙΑΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Διοίκηση Τουριστικών Μονάδων
Αξία Μέσω Προϊόντων και Μαρκών
ΙΕΚ Πάτρας – Στέλεχος Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο.)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ Επιχειρηματικός Σχεδιασμός ΤΕΙ ΙΝ - ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ.
Ημεριδα Ενημερωσησ «Ανοικτα Ακαδημαϊκα Μαθηματα στο ΤΕΙ Ηπειρου»
Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (Educational field trips)
Εργαστήριο Τοπικής και Νησιωτικής Ανάπτυξης Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Οι διοικητικές εκκαθαρίσεις
Στρατηγική Επιχειρήσεων
Η Επικοινωνία Α΄.
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 1: Εισαγωγή Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν
Διαδικτυακές συναλλαγές στον Τουρισμό (e-tourism) (Θ)
Ενότητα 10: Άτμιση του Ξύλου.
Αν δεν υπήρχε το Tουριστικό Marketing πως θα γνωρίζαμε για…
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Εισηγητής Τσάμης Γεώργιος
Οι προοπτικές του αγροτικού τομέα στη Μεσσηνία
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΠΕΤΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΩΝ ΤΡΙΜΙΘΙΑΣ ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 2016
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ PENALTIES
Χρήση του Tablet.
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Υλικό οδηγός για την δημιουργία
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
«Οι παίδαροι του 1ου ΓΕ.Λ. ΒΥΡΩΝΑ»
ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στρατηγική της Π.Ν.Α για τον Τουρισμό Αντιπεριφερειάρχης Ν.Αιγαίου ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Στρατηγική της Π.Ν.Α για τον Τουρισμό «2014 - Έτος Πολιτισμού» Ελευθερία ΦΤΑΚΛΑΚΗ Αντιπεριφερειάρχης Ν.Αιγαίου 1

ΑΞΟΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ της ΠΝΑ Περιφερειακή τουριστική πολιτική Εναρμονισμένη με την Εθνική Στρατηγική για τον Τουρισμό. Επιτακτική η ανάγκη για περισσότερες αρμοδιότητες στον τομέα του τουρισμού. Στηρίζεται στο τρίπτυχο: ΑΝΑΠΤΥΞΗ – ΑΕΙΦΟΡΙΑ – ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΑΞΟΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ της ΠΝΑ Λαμβάνει υπ’ όψη του: Αναπτυξιακή πολιτική με όραμα 10ετίας Προσβασιμότητα Περιβάλλον ευνοϊκό για επενδύσεις Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ανά νησί Εξειδίκευση σε προϊόντα/υπηρεσίες με υψηλή προστιθέμενη αξία (γαστρονομία, πολιτισμός, κ.α) Ανθρώπινο δυναμικό Νέο επιχειρείν

ΑΞΟΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ της ΠΝΑ Κατάρτιση Ετήσιου Επιχειρησιακού Σχεδίου Δράσης. Συντονισμός, Συνέργειες και Συνεργασίες ( 3Σ) Διεκδικητικό πλαίσιο με προτάσεις για αλλαγές σε θεσμικές και οργανωτικές ρυθμίσεις. Ανάπτυξη και διαφοροποίηση του προϊόντος. Στοχευμένες δράσεις μάρκετινγκ και επικοινωνιακή προβολή. Αξιοποίηση ανθρώπινου δυναμικού.

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ Δημιουργία Ταυτότητας Προορισμού Ολοκληρωμένο Σύστημα Προώθησης του Προορισμού (DMO) (σε επίπεδο περιφέρειας) Σύστημα Διαχείρισης Προορισμού ανά νησί. Ολοκληρωμένα Σχέδιο Δράσης Ανά Νησί

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ Δημιουργία τουριστικής συνείδησης Διασύνδεση του τουρισμού με τους άλλους δυο παραγωγικούς τομείς: Πρωτογενή Τομέα Δευτερογενή Τομέα (μεταποίηση) Τρίπτυχο: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ

1. ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ Ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος, της πολιτιστικής κληρονομιάς Εφαρμογή μάρκετινγκ Ορθολογική αξιοποίηση των πόρων, Εξωστρέφεια των επιχειρήσεων, τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας, την κατάταξή μας σε υψηλές θέσεις ανάμεσα στους ελκυστικούς προορισμούς.

2. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΓΟΡΩΝ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΝΕΩΝ Παραδοσιακές αγορές με μεγαλύτερη διείσδυση ή εντατική ανάπτυξη (πχ Αγγλική, Γερμανική, Ιταλική, Γαλλική, κ.α) Σε νέες αγορές (διαδικασία προσέλκυσης νέων αγορών) πχ Ρωσία, Τουρκία, Ισραήλ, Κίνας, κα. Νέων τουριστικών προϊόντων θεματικών στις ίδιες αγορές, πολιτιστικός , θρησκευτικός γαστρονομικός, αθλητικός, ιατρικός τουρισμός κλπ

3. ΑΜΒΛΥΝΣΗ ΤΗΣ ΕΠΟΧΙΚΟΤΗΤΑΣ- ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ BRANDING για κάθε νησί Δημιουργία νέων τουριστικών προϊόντων, προσαρμογή στις απαιτήσεις της αγοράς των υφισταμένων. ( 2014- ΈΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ) Ενισχύουμε υποδομές που απαιτούνται για την ενίσχυση της τουριστικής περιόδου και την ανταγωνιστικότητα του προορισμού Σχεδιάζουμε δράσεις προβολής κάθε τουριστικού προϊόντος σε αντίστοιχα στοχευμένα κοινά της αγοράς πχ 3η ηλικία, θρησκευτικό τουρισμό, πολιτιστικό, γαστρονομικό, αθλητικό, μαθητικό τουρισμό, κινήτρων κλπ.

4. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΝΗΣΙΟΥ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ - DESTINATION BRANDING Κάθε νησί είναι ένα brand που βασίζεται στο λογότυπο, τις εικόνες, τους ανθρώπους, τις συμπεριφορές, το website, τα έντυπά του, το στυλ του, το μάρκετινγκ που εφαρμόζει. Η ιστορική κληρονομιά, η διαφορετική κουλτούρα, οι μύθοι, οι άνθρωποι και οι αξίες τους, η φιλοσοφία και ο τρόπος ζωής, η αυθεντικότητα του τόπου, η φήμη, η αξιοπιστία, το όνομα, η ποιότητα στις τουριστικές υπηρεσίες, τα σύμβολα, οι εικόνες είναι τα στοιχεία που θα χτίσουν μεταξύ των άλλων το brand του προορισμού.

5. ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ ΣΤΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ – AEGEAN ISLANDS- PLACE MARKETING Το Ν. Αιγαίο πρέπει να διαφοροποιηθεί και να «τοποθετηθεί» αντιληπτικά στις αγορές στόχους. Κάθε νησί πρέπει να ξεκαθαρίσει και να επικοινωνήσει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του και τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματά του με επιτυχία.

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ- ΑΞΟΝΕΣ ΔΡΑΣΗΣ Νέο προϊόν - θεματικές μορφές Πολιτιστικός τουρισμός. Θρησκευτικός τουρισμός, Γαστρονομικός τουρισμός- ( Aegean Cuisine – Κεράσματα του Αιγαίου) Θαλάσσιος τουρισμός Αθλητικός τουρισμός. Ιατρικός τουρισμός. MICE – Meetings Incentives Conferences Events Δράσεις προσέλκυσης αεροπορικών εταιρειών Δράσεις προσέλκυσης κρουαζιέρας & θαλάσσιου τουρισμού 19

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΗΣ ΠΝΑ Ενδυνάμωση του brand κάθε νησιού και του προορισμού «Aegean islands- Endless Blue» Επικοινωνία των θεματικών τουριστικών προϊόντων. Αύξηση της αναγνωσιμότητας. Καλλιέργεια δημοσίων σχέσεων/ΜΜΕ Διαχείριση κρίσεων. Ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων κάθε νησιού. Συμμετοχή σε εκθέσεις τουρισμού ( 19) Διοργάνωση road shows/press trips/ fam trips Συνέργειες με δράσεις πολιτισμού και αθλητισμού 20

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ & ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ Αναβάθμιση ΑΣΤΕΡ/ ΕΠΑΣ Δημιουργία μεταπτυχιακού στον τουρισμού Συνεργασία με το ΚΕΚ Γ.Γεννηματάς για υλοποίηση προγραμμάτων δια βίου μάθησης Συνεργασία με πανεπιστήμια για Summer School 21

Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου Καινοτόμες δράσεις Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου 2014- Έτος Πολιτισμού ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ Ε.Π. ΣΧΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΝΑ 22

Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου 2014- Έτος Πολιτισμού Η αξιοποίηση του 2014 ως έτους πολιτισμού και παράδοσης θα ενισχύσει την προώθηση της ταυτότητάς της, ως Αρχιπέλαγος Πολιτισμού Θα συμβάλλει στην ανάπτυξη στοχευμένων δράσεων για την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς σε κάθε της μορφή, μέσω της τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου. Σκοπός είναι η ανάδειξη των νησιών μας όχι μόνο μέσα από το δίπτυχο «Θάλασσα και Ήλιος» αλλά μέσα από τον πλούτο της παράδοσης μας, του πολιτισμού μας, της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. 23

Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου 2014- Έτος Πολιτισμού Α. Πολιτιστικές Διαδρομές στο Νότιο Αιγαίο με άξονα τα αρχαία θέατρα , τα μοναστήρια , τους αρχαιολογικούς χώρους , συνεργασία με αρχαιολογικές σχολές της Ελλάδας και του εξωτερικού, τα παραδοσιακά καφενεία, τα μουσεία, τις πινακοθήκες, τα θέατρα τους χώρους σύγχρονου πολιτισμού ανάδειξη μονοπατιών και δημιουργία δικτύου ανάδειξη παραδοσιακών χωριών δημιουργία Πολιτιστικών Διαδρομών πχ. Μεσαιωνικά κάστρα, δρόμοι κρασιού, δρόμοι του Οδυσσέα, δρόμος του λουκουμιού, κτλ. 24

Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου 2014- Έτος Πολιτισμού Β. Ανάδειξη του λαϊκού πολιτισμού καταγραφή και ανάδειξη τοπικών πανηγυριών και δημιουργία οδηγού λαϊκών δρώμενων ως πολιτιστικό καλαντάρι Γ. Διεκδίκηση διοργάνωσης mega-events και απονομής ευρωπαϊκών τίτλων Δ. Προβολή και τουριστική αξιοποίηση φεστιβάλ Σύσταση δικτύου φεστιβάλ Ανάπτυξη ηλεκτρονικού κόμβου για φεστιβάλ ως ενότητα του portal τουριστικής προβολής www.aegeanislands.gr Δημιουργία οδηγού πολιτιστικών φεστιβάλ για την τουριστική αξιοποίησή τους -πολιτιστικό καλεντάρι Ε. Δικτύωση και επιμόρφωση πολιτιστικών φορέων 25

Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου 2014- Έτος Πολιτισμού ΣΤ. Προώθηση δημιουργικής βιομηχανίας (creative industry) Ζ. Ανάπτυξη των μύθων των νησιών. Μέσα από τις νησιώτικες ιστορίες μυθολογίας προβάλλεται όχι μόνο η πολιτιστική φυσιογνωμία των νησιών της Περιφέρειας μας αλλά και η πολιτισμική μας ταυτότητα. Η. Χρήση Ν.Τ για τη δημιουργία ψηφιακών μουσείων. ΑΞΟΝΕΣ ΔΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ : ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΔΡΑΣΕΩΝ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ & ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΝΑ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΕ ΔΗΜΟΥΣ & ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΧΑΡΑΞΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ MARKETING ΧΑΡΑΞΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ & ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ (ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ- ΠΟΙΟΤΗΤΑ- ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ) 26

Παρατηρητήριο Αειφόρου Τουρισμού ( WTO) ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΝΑ Παρατηρητήριο Αειφόρου Τουρισμού ( WTO) Επιστημονική ομάδα προβληματισμού επιστημόνων τουρισμού (think tanκ). Διαδικτυακή πλατφόρμα destination management system (DMS)

www.aegeanislands.gr IOS &Android Εξειδικευμένες εφαρμογές που θα εξυπηρετούν τον θεματικό τουρισμό (Ιστιοπλοΐα, Περιπατητικός τουρισμούς κλπ) Χρήση γεωγραφικών δεδομένων (εξεύρεση σημείων ενδιαφέροντος γύρω από τον ταξιδιώτη) Island Hopping Όλο το περιεχόμενο θα είναι διαθέσιμο σε offline mode

www.aegeanislands.gr Πανεπιστήμιο της Κρήτης Περιεχόμενο 48 νησιών Θεματικός τουρισμός Στόχος: Παροχή πληροφορίας για πριν, μετά και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

ΔΙΑΤΙΘΕΜΕΝΟΙ ΠΟΡΟΙ ΕΣΠΑ « Κρήτης κα Νήσων Αιγαίου 2007-2013 - Πράξη Προβολή Τουριστικού Προϊόντος της Περιφέρειας Ν.Αιγαίου Προγραμματική περίοδος 2014-2020 Υποβολή ανταγωνιστικών προγραμμάτων Ιδίοι πόροι