Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ Π.Κ ΣΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ Στέλλα-Μαρία Βασιλείου Λειτουργός Πανεπιστημίου Γραφείο Διεθνών Σχέσεων και Προβολής Τομέας Διεθνών Σχέσεων ΥΕΔΣ.
Advertisements

ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
2.3.Στόχοι. Στόχος είναι κάτι το ιδιαίτερο που θέλουμε πολύ να πετύχουμε ανεξάρτητα από τις δυσκολίες που θα συναντήσουμε, που μπορεί να είναι και πρόκληση.
ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ Philip Kotler Τόμος Α΄ κεφ Τόμος Β΄ κεφ Επιμέλεια: Ταμπαχανιώτης Δημήτρης.
ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΑΜ: 4906 ΑΚ. ΕΤΟΣ : ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ.
Αξιολόγηση απόδοσης εργαζομένων Σπύρος Αβδημιώτης MBA PhD Μόνιμο μέλος ΕΠ Αλεξάνδρειου ΤΕΙ- Θ Ερευνητικός Συνεργάτης Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου.
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Στρατηγική Επιχειρήσεων Ενότητα 8: Το υπόδειγμα Ansoff Νικόλαος Καρανάσιος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ» ΦΟΙΤΗΤΗΣ:ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΑΜ:1919 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΧΕΙΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 24/9/2016ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ1.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Στρατηγική Επιχειρήσεων Ενότητα 2: Έννοια και Ιστορία της Στρατηγικής Νικόλαος Καρανάσιος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 8 ο εξάμηνο, Διάλεξη 18 η, 27/5/2016 Διδάσκουσα: Ασημίνα Χριστοφόρου.
1 FDL Group 1 ο Αγροτικό Συνέδριο Ναυτεμπορικής. 2 Τι είναι logistics ; Παγκόσμιος κύκλος εργασιών εταιρειών Logistics 2013 Ελληνικός Κ.Ε. εταιρειών Logistics.
Σεπτέμβριος 2013 «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ » ΚΥΠΡΟΥ Εργαστήριο Πολιτικής Οικονομίας & Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης. Επιβλέπων Καθηγητή: Ευστάθιος.
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών Ενότητα 1: Εισαγωγή - Ορισμοί Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος.
Σχεδιασμός για την κατάρτιση του Περιφερειακού Σχεδίου Ανάπτυξης της περιόδου ΕΥΔ ΠΕΠ Ν. ΑΙΓΑΙΟΥ/ ΑΙΓΑΙΟ ΕΠΕ.
Δρ. Σπυρούλα Σπύρου C.D.A. Κολλέγιο  Μάθημα
Ανάπτυξη και διαχείριση καινοτομιών στη μαθησιακή διαδικασία.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των παρεμβάσεων των ΕΠ «Αειφόρος Ανάπτυξη και Ανταγωνιστικότητα» και «Απασχόληση, Ανθρώπινο Κεφάλαιο και Κοινωνική Συνοχή»
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Επιχειρησιακή Στρατηγική
ΔΙΑΛΕΞΗ 9η Οργανωτική Δομή και Ανάλυση Γραφειοκρατία Οργανογράμματα
Έρευνα δράσης (action research) Η έρευνα δράσης είναι μια ερευνητική διαδικασία που οι ίδιοι οι άνθρωποι της πράξης διενεργούν, με στόχο να βελτιώσουν.
Μορφές και πεδία εφαρμογής του Μάρκετινγκ - (Β2Β)
Αξία Μέσω Προϊόντων και Μαρκών
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία Ι
Εργασια Επιχειρηματικου σχεδιασμου
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Στρατηγική Διοίκηση και ο Επιχειρηματίας
Η ΕΡΕΥΝΑ ΠΕΔΙΟΥ & Η ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΣΤΟ ΣΣΜ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός των Πωλήσεων
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
Γενικό Πλάνο Ανάπτυξης της Νήσου Θηρασιάς
Κοινωφελης δημοτικη επιχειρηςη πειραια (κοδεπ)
ΧΟΡΗΓΙΑ.
Καθορισμός στόχων-Εναλλακτικές Στρατηγικές.
ACTION AID: ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Δουλεύοντας σε ομάδες Together we stand, Divided we fall.. Page  1.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΌΤΗΤΑΣ
Νέα Εργαλεία Διαδραστικής Εκπαίδευσης
Ανάλυση PEST και SWOT ΜΕΡΟΣ Β’
Απ’ το ΚΕΔΔΥ στο ΚΕΔΔΥ Ξάνθη 21/3/2017.
Αξιολόγηση Επιχειρηματικής Ιδέας
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΠΑΥΕΥΣ-Πληροφοριακό Σύστημα Παροχής Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας Βουτσινάς Β.,Καθηγητής Κατσαντά Δ.,Μανιατέλλης Α.,Παντελή Α.,Ραβασόπουλος.
Εθνικό Κέντρο Βιβλίου Λέσχες Ανάγνωσης.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (II) Παράδειγμα (ΟΠΑΑΧ).
ΔΙΑΛΕΞΗ 1 Σκοπός και λειτουργία νοσοκομείων
Photo © Andrea Bonetti/WWF Greece
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης 1.7 & 1.8
ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΑΙΡΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ
Κίνηση σχεδίου και εικόνας
ΟΡΑΜΑ: Παραγωγή ποιοτικών και ασφαλών προϊόντων φυτικής παραγωγής με εξαγωγικό προσανατολισμό.
“Τίτλος του άρθρου” Ονόματα συγγραφέων Ονόματα Φοιτητών.
Ψηφιακή ανάπτυξη και χρηματοδοτικά εργαλεία
Μορφές συστημάτων Υγείας των χωρών: Τα επιμέρους χαρακτηριστικά των συστημάτων υγείας των χωρών εξαρτώνται από: -Τα επιδημιολογικά χαρακτηριστικά της.
Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες
ΜΠΣ: Διοίκηση & Διαχείριση
«Προώθηση οίνων σε αγορές τρίτων χωρών»
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
Με Αφορμή Ένα Πρόβλημα …
Μάθημα 12ο Διδακτικά σενάρια
Peer Coaching and Mentoring
Σχεδιασμός - Προγραμματισμός Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Στρατηγικές διοίκησης προϊόντων Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Οδηγός υπολογισμού και κοινοποίησης της επιτυχίας
Ηλεκτρονικές εφαρμογές Φορολογίας Κεφαλαίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία Στρατηγική Μάρκετινγκ Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία

Φιλοσοφία Που βρισκόμαστε? Που θέλουμε να πάμε? Πως θα πάμε εκεί? Πήγαμε εκεί?

Αποτελεί τον πυρήνα της διοίκησης Φιλοσοφία Στηρίζεται σε μοναδικές δραστηριότητες Πραγματοποιεί δραστηριότητες με διαφορετικό τρόπο από τους ανταγωνιστές Συνδυάζει τις λειτουργίες & τις δραστηριότητες της επιχείρησης Αναπτύσσει μακροχρόνιο σχεδιασμό της επιχείρησης Αποτελεί τον πυρήνα της διοίκησης

Η αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ πρέπει Φιλοσοφία Η αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ πρέπει Να ορίζει ξεκάθαρα την αγορά στόχο Να τοποθετεί με βάση τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα την επιχείρηση στην αγορά Να επιλέγει την σωστή χρονική στιγμή εισόδου & εξόδου Να παρέχει την ευλυγισία ανταπόκρισης στον ανταγωνισμό & τις αλλαγές του περιβάλλοντος Να εστιάζει στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα & το γενικό όραμα και την αποστολή της επιχείρησης Να επιτυνχάνει ολοκλήρωση των λειτουργιών Να υιοθετεί μακροπρόθεσμη προοπτική

Στάδια στρατηγικού σχεδιασμού Σχεδιασμός μάρκετινγκ & άλλων στρατηγικών Ορισμός Αποστολής Καθορισμός αντικειμενικών στόχων Σχεδιασμός επιχειρηματικού χαρτοφυλακίου

1ο Στάδιο στρατηγικού σχεδιασμού Διατύπωση του σκοπού Απάντηση βασικών ερωτήσεων Παροχή κινήτρων Με προσανατολισμό στην αγορά Ικανοποίηση των αναγκών των πελατών Τι είναι η επιχείρηση, τι θα πρέπει να είναι? Ποιοι είναι οι πελάτες και οι αξίες που προσδοκούν? Κατανόηση του περιβάλλοντος της αγοράς

2ο Στάδιο στρατηγικού σχεδιασμού Μετατροπή αποστολής σε στόχους Ιεράρχηση αντικειμενικών στόχων Οι στόχοι πρέπει να είναι SMART Αναλυτικούς για κάθε επίπεδο διαχείρισης Γενικοί στόχοι , στόχοι μάρκετινγκ Specific, Measurable, Action oriented, Realistic & Relevant, Time Based

3ο Στάδιο στρατηγικού σχεδιασμού Ανάπτυξη του συνόλου των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων & προϊόντων που συνιστούν την εταιρεία Ανάλυση χαρτοφυλακίου Εκπόνηση στρατηγικών ανάπτυξης & συρρίκνωσης Ανάλυση τρέχοντος χαρτοφυλακίου, διαμόρφωση μελλοντικού Μήτρα ανάπτυξης Πλέγμα διεύρυνσης προϊόντων-αγοράς

Boston Consulting Group

Ansoff matrix

Ανάλυση SWOT

Βάσεις ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος

4ο Στάδιο στρατηγικού σχεδιασμού 4ο Στάδιο στρατηγικού σχεδιασμού Συνεργασία με άλλα τμήματα της εταιρείας Συνεργασία με άλλους στο σύστημα μάρκετινγκ Αλυσίδα αξίας Δίκτυο παροχής αξίας

Πρόγραμμα μάρκετινγκ Στάδια προγράμματος μάρκετινγκ Περίληψη για τα διευθυντικά στελέχη Υφιστάμενη κατάσταση μάρκετινγκ Ανάλυση ευκαιριών –απειλών- δυνάμεων -αδυναμιών Καθορισμός στόχων Στρατηγική μάρκετινγκ Προγράμματα δράσης Προβλέψεις κερδών – ζημιών Έλεγχος

Εργασία Επιλογή εταιρίας και περιγραφή των βασικών της στοιχείων Ανάπτυξη ενός σχεδίου μάρκετινγκ – Ανάλυση των σταδίων του σχεδίου μάρκετινγκ