Διαδικτυακός Εκφοβισμός

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Advertisements

1 Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στην Ελλάδα. 2 ΠΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Σύνδεση περιβάλλοντος και εκπαίδευσης 1913…καθιερώνεται με νόμο η σύνδεση περιβάλλοντος και.
Χρήστος Μπαχαράκης Greek Fedora Ambassador fedoraproject.gr.
Γήρανση του πληθυσμού παροχές Μακροχρόνιας Φροντίδας Η ηλικιακή σύνθεση του πληθυσμού της γης έχει μεταβληθεί σημαντικά τα τελευταία 30 χρόνια. Το ποσοστό.
Εθισμός στο διαδίκτυο. Ο εθισμός στο Διαδίκτυο είναι μια σχετικά νέα μορφή εξάρτησης που έγινε γνωστή με την καινοτόμο έρευνα της Young (1996). Αναφέρεται.
«ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ (ΤΕΙ ΚΑΒΑΛΑΣ)» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΑΓΑΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Υπηρεσίες Μακροχρόνιας Φροντίδας στην Ελλάδα Στην Ελλάδα η Μ.Φ.Υ. είναι ελλιπώς ανεπτυγμένη. Οι υπηρεσίες Μ.Φ.Υ στην χώρα μας παρέχονται από το σύστημα.
1 Πληροφορική Υγείας Ενότητα 7 : Διαδίκτυο και υγεία Ευγενία Τόκη Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS + Κύπρος, 13-20/2/2016 ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία δυναμική Οικονομική και Κοινωνική διέξοδος για.
Ημερίδα Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γυμνάσιο19 Νοεμβρίου ο Πειραματικό ‘Σύγχρονες προσεγγίσεις μαθημάτων Νομικών και Πολιτικών Επιστημών’
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Και η «σωστή» συμπλήρωση του μηχανογραφικού.
Επιμελήθηκε από την μαθήτρια Ολίβα Μαρία Comenius Team.
Κωστής Χαρδαλιάς Νοσηλευτής, MSc Health Informatics Υποψήφιος Διδάκτορας Τμ. Νοσηλευτικής, ΕΚΠΑ.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + Εκπαίδευση Ενηλίκων.
Νοσηλευτική και Έρευνα Ιστορικές Τάσεις και Μελλοντικές Κατευθύνσεις στη Νοσηλευτική Έρευνα Δρ Σοφία Ζυγά Επίκουρη Καθηγήτρια Τμήματος Νοσηλευτικής Πανεπιστημίου.
1-1 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Τμήμα Πληροφορικής Λογική Σχεδίαση Ψηφιακών Συστημάτων Διδάσκων: Γιώργος Σταμούλης.
“Καλές πρακτικές και αξιοποίηση του υλικού του προγράμματος T4E” Χουλιάρα Ξανθή.
ΠΡΟΛΗΨΗ ΝΟΣΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Διαμεσολάβηση των συγκρούσεων - Διαιτησία
Κανελλοπούλου Γεωργία Γεωεπιστήμονας, Msc Περιβάλλον,
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
ΕΕ-Ένωση Πολιτών: Δικαιώματα Κινητικότητας
το αλσοσ μασ ειναι η μεγαλυτερη πηγη
Η Συμμετοχή της Κύπρου στα Ευρωπαϊκά Προγράμματα Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Νεολαίας.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 7
Ευρωπαϊκό πρόγραμμα  ERASMUS +  Κύπρος, 13-20/2/2016            ΠΡΑΣΙΝΗ   ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ   ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ   ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία  δυναμική  Οικονομική.
Η ΓΑΛΛΙΑ ERASMUS + ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ Ο ΣΙΤΑΡΟΥΛΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ
“ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ”
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ Η ΣΤΑΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
Πρόγραμμα «Στέγαση και Επανένταξη»
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
Ε Π Ι Σ Τ Η Μ Ο Ν Ι Κ Ο Σ Υ Ν Ε Δ Ρ Ι Ο “ Η συμβουλευτική σταδιοδρομίας στη μεταμοντέρνα εποχή: έρευνα και συμβουλευτική πρακτική” 23 & 24 Νοεμβρίου.
ΚΥΠΡΟΣ ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑ.Λ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
1992 ΜΑΚΣΑΡΥ ΠΡΩΤΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΜΕΣΩΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΩΜΩΝ
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
Βιωματικεσ δρασεισ Α΄Γυμνασιου Σχολική & Κοινωνική Ζωή
Η γλώσσα, οι διάλεκτοι και η σύζευξή τους
Ισοδύναμα Τροφίμων Αποτελούν τη βάση για το σχεδιασμό των γευμάτων και αναπτύχθηκαν από μια επιτροπή του Αμερικανικού Συλλόγου Διαιτολόγων και του Αμερικανικού.
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Εισαγωγή Είναι βράδυ και βρέχει ασταμάτητα. Ο παίκτης μυρίζει κάτι να καίγεται. Σηκώνεται από το δωμάτιο ξενοδοχείου egnatia palace και ακολουθεί.
Project: Εθισμός στο Internet
Θετικό δημιουργικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
Ι3: Διερεύνηση και καταγραφή παρουσίας στο Internet
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕ. Θ. Ε
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
מכטרוניקה אלקטרוניקה ספרתית סתיו תשס"ה 2004/2005
Μορφές συστημάτων Υγείας των χωρών: Τα επιμέρους χαρακτηριστικά των συστημάτων υγείας των χωρών εξαρτώνται από: -Τα επιδημιολογικά χαρακτηριστικά της.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 8. Ευκαιρίες ενιαίας αγοράς της ΕΕ για τις μικρές.
Μοντέλο Kaiser Το μοντέλο στηρίζεται στην αρχή της προληπτικής δράσης.
Αξιοπιστία Πληροφορίας στο Διαδίκτυο
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Κινητικοτητα Προσωπικού
ΥΓΕΙΑ … Η κατάσταση της απόλυτης φυσικής, ψυχικής και κοινωνικής ευεξίας και όχι αποκλειστικά η απουσία νόσου ή αναπηρίας . (WHO, 2001, p.1) Σύμφωνα.
Οργανόγραμμα Σχολής ΟΠΕ ΚΟΣΜΗΤΕΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΟΠΕ
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
Ασφάλεια κινητού τηλεφώνου
Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
«Τα ανθρώπινα Δικαιώματα»
Χρόνος χρήσης ψηφιακών συσκευών
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ERASMUS+2018 ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΡΑΜΟΥΤΤΗΣ
Το Β1 του 1ου Γυμνασίου Ανατολής παρουσιάζει
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διαδικτυακός Εκφοβισμός eSafetyLabel+ Ambassadors Team

Προεπισκόπηση Παρουσίασης Βασικές έννοιες (και συζήτηση): Ορισμός διαδικτυακού εκφοβισμού Καταστάσεις για συζήτηση Λεκτική βία Προστασία ιδιωτικής ζωής Ενσυναίσθηση Στοιχεία προφίλ αυτών που εκφοβίζουν Από πού πηγάζει ο εκφοβισμός Λόγοι ενίσχυσης του εκφοβισμού Τι μπορεί να προκαλέσει ο εκφοβισμός Στοιχεία συμπεριφοράς θύματος Τι κάνουμε για να προστατευτούμε - Τι δεν κάνουμε Αναφορές Ερωτήσεις

Ορισμός Τι ορισμό θα δίνατε για το διαδικτυακό εκφοβισμό; WebWeWant και Enable:

Τι είναι ο Διαδικτυακός εκφοβισμός Είναι η χρήση τεχνολογίας (διαδικτύου, κινητών τηλεφώνων, κοινωνικών δικτύων, κλπ) προκειμένου να: παρενοχλήσεις, απειλήσεις, ξεφτυλίσεις/ρεζιλέψεις ή στοχοποιήσεις κάποιον Συμβαίνει κυρίως μεταξύ νεαρών ατόμων Πρόσφατες μελέτες έδειξαν ότι 1 στους 4 εφήβους (25%) έχει υπάρξει θύμα διαδικτυακού εκφοβισμού και περίπου 1 στους 6 (16.6%) παραδέχεται ότι έχει εκφοβίσει κάποιον άλλον Παρουσίαση Δρόσου Μαρίας (Ψυχολόγου) στο SIFA

Δείτε τις καταστάσεις. Είναι εκφοβισμός; Γιατί; Γιατί όχι;

Ορισμός Τι είναι λεκτική βία;

Προστασία ιδιωτικής ζωής

Επιβίωση του ισχυρότερου

Ενσυναίσθηση

Από που πηγάζει ο εκφοβισμός Γενικά σχετίζεται με προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ίδιοι οι νέοι / τα παιδιά. Συνήθως: Έχουν γονείς που δεν ασχολούνται μαζί τους Δεν ενδιαφέρονται για το σχολείο Παρουσιάζουν νευρικότητα ή και κατάθλιψη Έχουν πρόβλημα διαχείρισης των συναισθημάτων και των παρορμήσεών τους Δυσκολεύονται να ακολουθήσουν κανόνες

Λόγοι ενίσχυσης του εκφοβισμού Ανωνυμία: θεωρούν ότι μπορούν να κρυφτούν στο διαδίκτυο, δε χρειάζεται να αντιμετωπίσουν ευθέως τα θύματα Αγνοούν τις συνέπειες: 81% θεωρεί ότι γίνεται για πλάκα. Δε βλέπουν τις αντιδράσεις των θυμάτων και δε μπορούν να φανταστούν τι προκαλούν Κοινωνική πίεση: ορισμένοι το θεωρούν φυσιολογικό και αποδεκτό, ειδικά αν τους ενθαρρύνουν οι φίλοι τους Ζήλεια για το θύμα Λόγοι Εκδίκησης

Τι μπορεί να προκαλέσει ο εκφοβισμός (έντονος/συνεχής) Κατάθλιψη (American Journal of Public Health  33% θυμάτων είχαν τέτοια συμπτώματα) Άγχος Ντροπή και φόβο για κοινωνικό στίγμα. Πολλοί φοβούνται ότι θα τους πάρουν τον ΗΥ/κινητό Απόπειρα αυτοκτονίας (38% των θυμάτων το επιχείρησαν πέρσι και 16 παιδιά αυτοκτόνησαν τα τελευταία χρόνια)

Στοιχεία συμπεριφοράς θύματος Τα σημάδια του εκφοβισμού ποικίλουν, αλλά συχνά είναι: Έντονη συναισθηματική φόρτιση κατά τη διάρκεια κλήσεων ή χρήσης διαδικτύου, θέλουν να μη τα χρησιμοποιούν άλλο Νευρικότητα, θυμός, αλλαγές στη διάθεση Έντονη μυστικοπάθεια για τη διαδικτυακή δραστηριότητα/ζωή, αποφεύγουν συζητήσεις Αποφυγή συναντήσεων σε σχολείο ή με φίλους Ανεξήγητα κακές επιδόσεις

Τι κάνουμε για προστασία ΑΓΝΟΟΥΜΕ ΤΟ ΘΥΤΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΜΕ ΖΗΤΑΜΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟΚΟΒΟΥΜΕ ΤΟ ΘΥΤΗ (πχ. αποκλείουμε από επαφές, δεν επικοινωνούμε μαζί του) ΒΕΛΤΙΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΑΣ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ και ΤΠΕ

Τι ΔΕΝ κάνουμε Δεν εκφοβίζουμε με τη σειρά μας αυτόν που εκφοβίζει Δε στέλνουμε τα μηνύματα του θύτη σε φίλους Δεν πιστεύουμε όσα λέει ο θύτης Όταν επικοινωνούμε στο διαδίκτυο γράφουμε και λέμε ότι θα λέγαμε και κατά πρόσωπο. Αν δε θα το λέγαμε, δεν το δημοσιεύουμε. Δεν κρυβόμαστε πίσω από το φόβο

Αναφορές http://www.webwewant.eu/documents/10180/556970/www_EL.PDF /a5d068e7-1492-44c8-bcd6-3eeb11973623 http://www.esafetylabel.eu/group/teacher/cyberbullying Safe Internet For All (Erasmus+ πρόγραμμα ΚΑ2 του 2ου ΓΕΛ Κω) www.sifaplus.eu Παρουσίαση Ψυχολόγου Μαρίας Δρόσου http://kidshealth.org http://www.endcyberbullying.net

Ερωτήσεις