ΕΕΕΕΚ ΡΟΔΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελεγχόμενη και τροποποιημένη ατμόσφαιρα στη συντήρηση Προϊόντα ζωϊκής προέλευσης που είναι ιδιαίτερα ευαίσθητα στα βακτήρια αποθηκεύονται υπό συνθήκες.
Advertisements

Αγχολυτικά & Υπνωτικά φάρμακα. Το άγχος είναι μια δυσάρεστη κατάσταση έντασης και ανησυχίας. Tα συμπτώματα σοβαρού άγχους είναι παρόμοια με αυτά του.
ΑΣΦΥΚΤΙΚΟΙ ΘΑΝΑΤΟΙ Βίαιοι στερητικοί θάνατοι από αποστέρηση οξυγόνου.
ΑΡΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
Σχέδιο Απόσυρσης και Αντικατάστασης Παλαιών Οχημάτων Παρουσίαση Κινήματος Οικολόγων Περιβαλλοντιστών.
Λίμνη Πλαστήρα Εναλλακτικές Μορφές Ενέργειας ΤΟ Φ Ρ Α Γ Μ Α.
Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας: Βασικές έννοιες, εφαρμογές και παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας Ανέστης Τσαϊρίδης Επιβλέπων: Δρ. Δημήτριος Καλπακτσόγλου.
ΠΡΑΣΙΝΟ ΣΠΙΤΙ 1ο ΕΠΑΛ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Μηχανές Εσωτερικής Καύσης. Λειτουργία θερμικής μηχανής Απαιτείται θερμότητα: Απαιτείται θερμότητα: Εκλύεται με τη μετατροπή χημικής ενέργειας σε θερμότητα,
ΚΟΡΕΣΜΕΝΟΙ ΥΔΡΟΓΟΝΑΝΘΡΑΚΕΣ (ΑΛΚΑΝΙΑ & ΚΥΚΛΟΑΛΚΑΝΙΑ)
Οι υδρογονάνθρακες Στην ενότητα αυτή θα ασχοληθούμε με τις ενώσεις του άνθρακα, οι οποίες είναι το αντικείμενο μελέτης ενός κλάδου της Χημείας που ονομάζεται.
Αισθητήρια Όργανα και Αισθήσεις 1.  Σύστημα αισθητηρίων οργάνων: αντίληψη μεταβολών εξωτερικού & εσωτερικού περιβάλλοντος  Ειδικά κύτταρα – υποδοχείς.
Αιμόπτυση και Δύσπνοια σε ασθενή με Καρκίνο του Πνεύμονα Κυριάκος Π Καρκούλιας Επίκ. Καθηγητής Πνευμονολογίας.
Χημικά φαινόμενα ή χημικές αντιδράσεις ονομάζονται οι μεταβολές κατά τις οποίες από ορισμένες αρχικές ουσίες (αντιδρώντα) δημιουργούνται νέες ουσίες (προϊόντα)
Κατηγορίες εμφιαλωμένου νερού : Υπάρχουν τρεις κατηγορίες εμφιαλωμένου νερού, αναγνωρισμένες από την Ευρωπαϊκή Ένωση: το φυσικό μεταλλικό νερό, το επιτραπέζιο.
ΘΕΩΡΙΑ 1. 2 Oι παράγοντες, οι οποίοι επέδρασαν σημαντικά και αποφασιστικά στην αναβάθμιση του ρόλου της συσκευασίας στην παραγωγή και εμπορία των προϊόντων,
1 Μετασυλλεκτικοί Χειρισμοί Γεωργικών Προϊόντων Ενότητα 1: Εισαγωγικές Έννοιες. Διδάσκων: Παπαιωάννου Χρυσούλα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια. Τμήμα Τεχνολόγων.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Φαινόμενο του θερμοκηπίου
Αισθητήρια όργανα – αισθήσεις
Χημεία και Αέρια θερμοκηπίου
Αίμα.
Αιμόπτυση και Δύσπνοια σε ασθενή με Καρκίνο του Πνεύμονα
Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1975 ΚΑΙ ΜΕΤΑ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΣΤ΄ 1 ΤΑΞΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ
ΑΝΤΙΡΡΥΠΑΝΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΘΕΡΜΑΝΣΗ
Ενεργειακός Σχεδιασμός για Παραγωγή Ενέργειας Καβάλα 2017
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΟΡΙΣΜΟΣ Το φαινόμενο του θερμοκηπίου είναι η διαδικασία κατά την οποία η ατμόσφαιρα ενός πλανήτη συγκρατεί θερμότητα και συμβάλλει στην αύξηση της θερμοκρασίας.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΜΘ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΤΕ Βιομάζα.
Το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Ανακύκλωση απορριμμάτων είναι η διαδικασία με την επαναχρησιμοποίηση και την επανεπεξεργασία εν μέρει ή ολικά οτιδήποτε αποτελεί έμμεσα ή άμεσα.
ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
14ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΜΑΔΑ 6 ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΩΣΤΑΣ Ρ. ΝΙΚΗ Β.
ΧΗΜΙΚΗ ΚΑΡΚΙΝΟΓΕΝΕΣΗ.
Άνθρωπος και Περιβάλλον
ΤΥΠΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΟΡΓΑΝΟΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ
Στρατηγική Έξυπνης Εξειδίκευσης ΕΠ «Βόρειο Αιγαίο»
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Ενότητα 4.3 Κάπνισμα – οινόπνευμα.
Βιολογία Β’ Λυκείου Γενικής Παιδείας
2. Αντίδραση οργανισμού επηρεάζει τη σχέση
ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΒΙΔΑΛΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Β΄ 1.
Περιβαλλοντικά Εργαλεία – Περιβαλλοντική Πολιτική
Σύμβολα χημικών στοιχείων και χημικών ενώσεων
Οι φυσικές καταστάσεις.
Οξυγόνο.
Αιμόπτυση και Δύσπνοια σε ασθενή με Καρκίνο του Πνεύμονα
Σεραφείμ Μπίτσιος Φυσικός, Υπεύθυνος ΕΚΦΕ Καρδίτσας
ΑΙΜΑ Με γυμνό μάτι φαίνεται σαν ένα απλό υγρό
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Τι είναι οι ΑΠΕ; 11/11/2018 3ο Γυμνάσιο Αμαλιάδας.
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Ασφάλεια και υγιεινή στο εργαστήριο
ΚΑΠΝΙΣΜΑ-ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ Ανδρέας Κοντονίκας Γιώργος Γιαννίτσας
Μέρος 5ο: Μέθοδοι Επαύξησης της Απόληψης Πετρελαίου
ΠΑΛΜΙΚΗ ΟΞΥΜΕΤΡΙΑ ΚΑΙ ΟΞΥΜΕΤΡΙΑ CO2
ΟΜΟΙΟΣΤΑΣΗ Α) ορισμός Β) αιτίες διαταραχών της ομοιόστασης
Ονοματολογία οργανικών ενώσεων
Κοβάλτιο Co βιταμίνη B12.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
H εξέλιξη της ειδικής αγωγής στην Ελλάδα στον 20ο αιώνα
Παρασκευη φυτικου σαπουνιου
Κλιματική αλλαγή και ασθένειες οπωροφώρων δέντρων
Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Ονοματολογία οργανικών ενώσεων
ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Συρόπουλος Χαράλαμπος Αγρονόμος Τοπογράφος Μηχανικός Ε.Μ.Π., MSc
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΕΕΕΚ ΡΟΔΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου ΕΕΕΕΚ ΡΟΔΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΤΗΣ ΓΗΣ

Τί είναι το κλίμα;  Το κλίμα μίας περιοχής έχει να κάνει: Με τη θερμοκρασία (κάνει ζέστη ή κρύο;) Τις βροχές (έχει πολλές ή λίγες βροχές;) Την υγρασία (είναι υγρό ή ξηρό;)  Δεν έχουν όλες οι περιοχές της γης το ίδιο κλίμα. Η Ρόδος έχει ζέστη, λίγες βροχές και πολλή υγρασία.

Έχει αλλάξει το κλίμα του πλανήτη μας; ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ, 2017 ΑΤΤΙΚΗ, 2017

Έχει αλλάξει το κλίμα του πλανήτη μας;  Τί πιστεύετε;  Τί έχετε ακούσει από τους γονείς σας;  Τί έχετε δει στην τηλεόραση και διαβάσει στο ίντερνετ;  Τί έχετε διαπιστώσει εσείς;

 Τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει το κλίμα της γης: 1. Έχουμε περισσότερη ζέστη. 2. Πιο πολλές και πιο δυνατές βροχές. 3. Αλλά σε άλλες περιοχές έχουμε μεγάλη ξηρασία.  Αυτό οφείλεται στο Φαινόμενο του Θερμοκηπίου.

ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ

Τί είναι το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου;  Είναι ένα φυσικό φαινόμενο που στην αρχή ήταν ωφέλιμο. Χωρίς αυτό ο πλανήτης μας θα ήταν παγωμένος και δεν θα μπορούσαν να ζήσουν τα περισσότερα ζώα και φυτά, ούτε και ο άνθρωπος.

Τί είναι το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου;  Όμως τα τελευταία χρόνια ο άνθρωπος το έχει μετατρέψει σε ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα, γιατί προκαλεί όλο και περισσότερη ζέστη στη Γη.

Ποιος το ανακάλυψε;  Το 1838, ο Γάλλος φυσικός Ζοζέφ Φουριέ. Γιατί κατάλαβε ότι η θερμοκρασία της γης είχε αρχίσει να ανεβαίνει.

Γιατί πήρε αυτό το όνομα;  Γιατί ανεβάζει τη θερμοκρασίας στον πλανήτη μας, όπως και μέσα σε ένα θερμοκήπιο κάνει περισσότερη ζέστη από ότι έξω από αυτό.

Πού οφείλεται το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου; Πού οφείλεται το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου;  Στους καπνούς και τα καυσαέρια με τα οποία ο άνθρωπος γεμίζει την ατμόσφαιρα.  Οι δύο ουσίες που ρυπαίνουν τον αέρα είναι: μεθάνιο CH4 διοξείδιο του άνθρακα CO2

ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ

Τα αίτια Οι καπνοί από τα εργοστάσια 1

Τα αίτια Οι καπνοί από τα εργοστάσια 1

Τα αίτια Τα καυσαέρια των αυτοκινήτων 2

Τα αίτια Τα καυσαέρια των αυτοκινήτων 2

Τα αίτια Οι μεγάλες πυρκαγιές 3

Τα αίτια Οι μεγάλες πυρκαγιές 3

Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ

Πώς δημιουργείται το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου; Πώς δημιουργείται το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου; Οι ακτίνες του ήλιου φτάνουν μέχρι την επιφάνεια της γης και τη ζεσταίνουν. Μετά γυρίζουν πίσω στο διάστημα. ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ

Πώς δημιουργείται το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου; Πώς δημιουργείται το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου; Οι καπνοί και τα καυσαέρια μαζεύονται γύρω από τη γη και σχηματίζουν ένα παχύ στρώμα.

Πώς δημιουργείται το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου; Πώς δημιουργείται το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου; Αυτό το στρώμα αφήνει τις ακτίνες του ήλιου να περάσουν και να φτάσουν στη γη. Όμως δεν τις αφήνει να φύγουν πάλι στο διάστημα.

Πώς δημιουργείται το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου; Πώς δημιουργείται το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου; Έτσι η ζέστη του ήλιου παγιδεύεται κοντά στην επιφάνεια της γης και ανεβάζει τη θερμοκρασία όλο και περισσότερο.

ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ

Τί προκαλεί το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου στον πλανήτη μας; 1. Λιώνουν οι πάγοι στον Βόρειο και στον Νότιο Πόλο. 2. Θα εξαφανιστούν πολλά είδη ζώων και φυτών. 3. Μεγάλες ξηρασίες. 4. Δυνατές βροχές που προκαλούν πλημμύρες.

Τί προκαλεί; Λιώνουν οι πάγοι 1 Ανεβαίνει η στάθμη της θάλασσας

Τί προκαλεί;

Τί προκαλεί; Θα εξαφανιστούν πολλά είδη ζώων και φυτών. 2

Τί προκαλεί;

Τί προκαλεί; Μεγάλες ξηρασίες. 3

Τί προκαλεί;

Τί προκαλεί; Δυνατές βροχές που προκαλούν πλημμύρες. 4

Τί προκαλεί;

ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ

Τί μπορούμε να κάνουμε; Όλοι μας μπορούμε να βοηθήσουμε τον πλανήτη μας. Προσπαθώντας να ρυπαίνουμε λιγότερο τον αέρα: 1. Με το να χρησιμοποιούμε καθαρές πηγές ενέργειας 2. Με το να κάνουμε οικονομία στο ηλεκτρικό ρεύμα 3. Με το να χρησιμοποιούμε λιγότερο το αυτοκίνητο 4. Με το να κάνουμε ανακύκλωση

Χρησιμοποιούμε καθαρές πηγές ενέργειας  Χρησιμοποιώντας τον ήλιο και τον άνεμο μπορούμε να παράγουμε ηλεκτρικό ρεύμα χωρίς να γεμίζουμε τον αέρα με βλαβερούς καπνούς.

Κάνουμε οικονομία στο ηλεκτρικό ρεύμα  Κλείνουμε τους διακόπτες  Αγοράζουμε λάμπες εξοικονόμησης ενέργειας  Δεν ξεχνάμε ανοιχτά την τηλεόραση και τον υπολογιστή  Αγοράζουμε ηλεκτρικές συσκευές που δεν ξοδεύουν ρεύμα

Χρησιμοποιούμε λιγότερο το αυτοκίνητο  Προτιμούμε να μετακινούμαστε με τα πόδια  Με το ποδήλατο  Με το λεωφορείο

Κάνουμε ανακύκλωση Δεν πετάμε στα σκουπίδια παλιά πράγματα από  χαρτί  γυαλί  αλουμίνιο  πλαστικό Τα βάζουμε στους μπλε κάδους για ανακύκλωση

ΕΕΕΕΚ ΡΟΔΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου ΕΕΕΕΚ ΡΟΔΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ