2ωρη επιμόρφωση για τις διαδικασίες μετάβασης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΧΕΣΕΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ-ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Advertisements

Η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και η καλλιέργεια του γραπτού και του προφορικού επιχειρηματολογικού λόγου Δ΄Δημοτικό Σχολείο Λατσιών.
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ.
ΙΔΒΕ του ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Εκπαιδευτικά Σενάρια: Δομή και Αξιολόγηση
Οδηγός του Εκπαιδευτικού των Ξένων Γλωσσών
Jigsaw σημαίνει Puzzle Διερευνητική μάθηση-διδασκαλία
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Η μελέτη του φαινομένου εμπεριέχει δυο τάσεις:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Εύη Μακρή - Μ π ότσαρη Πρόεδρος του τμήματος.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Επιμορφωτικό σεμινάριο “Ας κρατήσουν οι χοροί …” Για εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (πρώτο μέρος) Συνδιοργάνωση: Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής.
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Π.Ε.
Ο ρόλος του βοηθού διευθυντή στο σημερινό σχολείο. Ψηλές προσδοκίες – Σκληρή πραγματικότητα Σχολική Ηγεσία Σάββατο 10 Μαρτίου 2012 Δημοτικό Κωνσταντινουπόλεως.
Η Ανακύκλωση στη σχολική μας μονάδα Α’ τάξη Ομάδα 5 ης Ερευνητικής Εργασίας.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Γ1 – Πολύ καλή γνώση) Παρασκευή, 27 Μαρτίου ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΔΙΑΔΡΑΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Δρ. Ιωάννης A. Αποστολάκης Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ Α’ Αθήνας Δρ. Ιωάννης A. Αποστολάκης Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ Α’ Αθήνας
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Πράξη «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ, στους Άξονες Προτεραιότητας 1,2,3, - Οριζόντια Πράξη», Επιμόρφωση εκπαιδευτών στο νέο ΠΣ για.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Μίτωση Μοντέλο Driver. Φάση προσανατολισμού Η συνέχιση της ζωής στηρίζεται στο γεγονός ότι τα κύτταρα διαιρούνται. Για το λόγο αυτό η μελέτη της διαίρεσης.
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
Πρόταση για την αξιοποίηση της πολυγλωσσίας στη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών Βασίλης Συμεωνίδης
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Εκπαιδευτική Ημερίδα ΑΚΙΔΑ « Σχολική Ηγεσία » 14/3/2013, CIIM Λευκωσία Δρ Μάριος Στυλιανίδης.
Δημιουργία διδακτικού συμβολαίου- συμβολαίου τάξης Κανείς -ούτε οι ενήλικες, ούτε τα παιδιά- δεν επιθυμεί να διατάσσεται. Σε κανένα δεν αρέσει η υποταγή,
ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ: RAINBOW TEAM ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ: ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ (BULLYING)
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ.
Κοινωνιολόγος-Συστημικός Ψυχοθεραπευτής
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Το ολιγοθέσιο Δημοτικό Σχολείο – Νέο Ολοήμερο
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ: ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΟΛΗ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
Δημιουργία Ερευνητικού Εργαλείου
Ιδέες για το παρόν και το μέλλον
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Δημιουργία σεναρίου.
(Απαντήσεις σελ βιβλίου)
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Χορογραφίες Προγραμμάτων Γυμναστικής για Όλους
Χορευτικό ταξίδι στο χρόνο και στον τόπο: από το βορρά στο νότο
σχολικη αυτονομια μεσα στον συγκεντρωτισμο (. ;)
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
Η Αστυνομικός της γειτονιάς κάνει παρουσιάσεις για την Οδική Ασφάλεια στο σχολείο μας 10 Μαρτίου 2016.
Προσχολική Παιδαγωγική
Κίνητρα και μέτρα για τη σύνδεση των ακαδημιών με τα αγωνιστικά τμήματα του συλλόγου. Αθηνα / 12 / 2017 Επ.α.κ.α.β.
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 42ου Δημοτικού Σχολείου και των 27ου και 71ου Νηπιαγωγείων Πάτρας, σας προσκαλούν.
Θεωρία Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Οργάνωση, Διοίκηση και Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης
Οι εξουσίες του δικαστικού επιμελητή
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Δημοτικό Σχολείο
Best practices - Benchmarking
Υποβάλλοντας αίτηση για γερμανικά Πανεπιστήμια
Νόμος 4547/2018 (Αρ. Φύλλου 102) – άρθρο 47
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2ωρη επιμόρφωση για τις διαδικασίες μετάβασης Βασίλης – Φωτεινή Βόλος, 14 Μαρτίου 2017

Σενάριο εργασίας Ας υποθέσουμε πως αύριο, με έγγραφο από την Κεντρική Διοίκηση, ζητιέται από όλες τις σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να οργανώσουν διαδικασίες ομαλής μετάβασης από βαθμίδα σε βαθμίδα. Υποθέστε πως κάθε τμήμα, χαρακτηρίζεται ως μικτών ικανοτήτων. Σχεδιάστε και καταγράψτε επιγραμματικά τις ενέργειες που θα αναπτύσσατε στο σχολείο σας. Προσδιορίστε τον απαιτούμενο χρόνο και τα πρόσωπα που πρέπει να εμπλακούν. Καταγράψτε τυχόν προβλήματα που μπορεί να προέκυπταν κατά τη διαδικασία. Γράψτε σε μια πρόταση τη φιλοσοφία της πρότασής σας. Έχετε στη διάθεσή σας 15΄

… και ένας αγώνας επιχειρηματολογίας Χωρίζουμε τους/τις εκπαιδευτικούς σε ομάδες και αναθέτουμε σε κάποιες την εξεύρεση επιχειρημάτων «υπέρ» και σε κάποιες επιχειρημάτων «εναντίον» της ανάπτυξης διαδικασιών μετάβασης. Συζητήστε στην ομάδα σας 10΄ και καταγράψτε επιχειρήματα ανάλογα με την κατεύθυνση που σας ανατέθηκε. Κάθε ομάδα ορίζει αντιπρόσωπο που θα αντιπαρατεθεί με αντιπρόσωπο αντίπαλης ομάδας, προκειμένου να υπερασπίσει την κατεύθυνση για την οποία νωρίτερα καταγράφηκαν επιχειρήματα.