PRO BOT.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του
Advertisements

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟΙ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΙ
Δημιουργία της πρώτης σας βάσης δεδομένων Access 2013 j και στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο F5 ή κάντε κλικ στις επιλογές Προβολή παρουσίασης > Από την.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥ ΜΟΤΕP
 Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μέσα σε έναν Μικρόκοσμο  με την βοήθεια μιας Μικρογλώσσας.
Ο Προγραμματισμός στην Πράξη 2.1 Το προγραμματιστικό περιβάλλον του Micro Worlds Pro 1 Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το λογισμικό του υπολογιστή
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Δημιουργία εφαρμογών Επίπεδο.
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Βασικές πληροφορίες για τους υπολογιστές:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΡΟΜΠΟΤ.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
Το υλικό του Υπολογιστή
H διαδικασία ανάπτυξης λογισμικού. Tι θα γνωρίσουμε •Τις φάσεις ανάπτυξης του λογισμικού. •Γιατί χρειάζεται να γίνει ανάλυση του προβλήματος. •Τι θα πρέπει.
Κατασκευή προγραμμάτων στον υπολογιστή με τη βοήθεια του MSWLogo
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Η πιο έξυπνη χελώνα στον κόσμο
Σιδηρόπουλος Δημήτρης
Lego Mindstorms & Bee-Bot
Γνωριμία με το Λογισμικό του Η/Υ
Engino Robotics Controller (ERC) Η τεχνολογία που στηρίζει τη νέα ρομποτική πλατφόρμα Engino Δρ. Γιώργος Α. Δημητρίου Τμήμα Πληροφορικής και Μηχανικών.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ
Το νέο λογισμικό προγραμματισμού ρομποτικών συσκευών για αποτελεσματικότερη διδασκαλία Αντώνης Λάμπρου Υποψήφιος Διδάκτωρας.
Ηλεκτρονικά και Τεχνολογία Ελέγχου
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Πρόγραμμα Είναι μία ακολουθία από εντολές, σε λογική σειρά, με σκοπό να κατευθύνουν τον Η.Υ. στην εκτέλεση των επιθυμητών εργασιών. ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
Επιμορφωτική ημερίδα Εκπαιδευτική Ρομποτική 5/12/2014.
21η Συνάντηση Εκπαιδευτικών στη ΔΜ σε Θέματα Τ.Π.Ε. Καστοριά, 18 Οκτωβρίου 2009 Εισαγωγή στην Logo Στυλιάδης Κων/νος, Υπ. Κέντρου ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ν. Φλώρινας.
ΗΥ302 Διδακτική της Πληροφορικής Η γλώσσα προγραμματισμού LOGO Writer Ομάδα Εργασία: Αλεβίζου Βασιλική (Α.Μ.:1029) Κοφφινά Ιωάννα (Α.Μ.:1035) Τριανταφυλλίδου.
ΚΑΡΤΑ ΓΡΑΦΙΚΩΝ.
Κεφάλαιο 6 -Περιβάλλοντα Ανάπτυξης Εφαρμογών
1.5 Γλώσσες Προγραμματισμού
Υλικό – Λογισμικό – Μονάδες εισόδου/εξόδου
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Από την ιδέα μέχρι το λογισμικό. Ξεκινώντας από το πρόβλημα...
1 ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕ SCRATCH ΤΜΗΜΑ ΣΤ1.
Προγραμματισμός ύλης Β’-Γ’ Γυμνασίου
Συντήρηση Υπολογιστών Εργασία του μαθητή Γεράσιμου Ευριπίδη.
Γλώσσα Προγραμματισμού MicroWorlds Pro
Ανεβοκατεβάσματα Ζευγαρά Βάλια Καρανάσιου Κων/να Καστανούλια Γεωργία Σφίγγας Νάσος Φούκα Μελίνα Χαρκοπλιά Αναστασία Εκπ/κός Πληροφορικής: Μαυραντζάς Νικόλαος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
Τα μέρη του υπολογιστή ΕΝΑΡΞΗ Quiz Γνώσεων.
Lego Mindstorms Προγραμματισμός μέσα από το παιγνίδι Βεργεράκης Παναγιώτης
Α Τα Χαρακτηριστικά των ΤΠΕ που Ευνοούν τη Μάθηση.
A’ ΕΠΑ.Λ. Εφαρμογές Πληροφορικής Γεωργιλά Χιονία 1.
Ελληνογαλλική σχολή Πειραιά
Κελεπούρη Μαρία Σπανός Βασίλειος Χρυσικού Χρυσάνθη ΒΟΛΟΣ, 31/05/2016
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Εφαρμογές Εκπαιδευτικής Ρομποτικής LEGO MINDSTORMS
Εκπαιδευτικός Διαδραστικός Χάρτης της Ευρώπης για Mobile Συσκευές
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
Βασικές Έννοιες και Ορισμοί
Η Logo και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΣΟΔΟΥ-ΕΞΟΔΟΥ
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
Workshops Εισηγητής: Παλιούρας Αριστείδης
Εκπαιδευτική ρομποτική
Παρουσίαση εντολών: στκ στα - μπ πι αρ δε - σβγ
TO BIOS βρίσκεται στην μητρική πλακέτα και τα αρχικά του σημαίνουν: Βασικό Σύστημα Εισόδου-Εξόδου.
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Άνοιγμα/κλείσιμο Υπολογιστή
ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
Παρουσίαση εντολών: στκ στα - μπ πι αρ δε - σβγ
Γ' ΤΑΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Κατασκευή ανιχνευτή θέσης αντικειμένου με Arduino
Μεταγράφημα παρουσίασης:

PRO BOT

ΤΙ ΕΙΝΑΙ; To Pro-Bot βασίζεται πάνω στην τεχνολογία Logo. Είναι βασικά ένα ρομπότ χελώνα, μεταμφιεσμένο σε αγωνιστικό αυτοκίνητο.

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ; Οι εντολές προγραμματισμού εισέρχονται με τη βοήθεια κουμπιών με βελάκια κατεύθυνσης και αριθμών που βρίσκονται πάνω στο ρομπότ Φορτίζεται με καλώδιο USB με χρήση θύρας USB υπολογιστή

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ; Ενσωματωμένη οθόνη Η ενσωματωμένη οθόνη στο πάνω μέρος του Pro–Bot κάνει τον προγραμματισμό εύκολο. Κάθε φορά που ένα πλήκτρο πιέζεται, εμφανίζεται στην οθόνη η αντίστοιχη οδηγία και τιμή. Με το πάτημα του κουμπιού GO, κάθε εντολή στην ακολουθία τονίζεται στην οθόνη καθώς εκτελείται. Τα προγράμματα μπορούν να επεξεργαστούν και να αλλάξουν στην οθόνη χρησιμοποιώντας τα πλήκτρα, χωρίς να χρειάζεται να εισαχθεί ξανά το σύνολο του προγράμματος.

Μαρκαδόρος για σχεδίαση Στο Pro-Bot μπορεί να στερεωθεί ένας μαρκαδόρος σε ειδική θήκη στο κέντρο του, που του επιτρέπει να σχεδιάζει καθώς κινείται!

Αποθήκευση Το Pro-Bot έχει τη δυνατότητα για αποθήκευση και εκτέλεση ενός προγραμματισμού, αλλά και τη δυνατότητα για αποθήκευση «υπο-προγραμματων», δηλαδή μικρών προγραμμάτων που μπορούν να ενσωματωθούν σε ένα κεντρικό πρόγραμμα

Ενσωματωμένοι Αισθητήρες Tο Pro-Bot έχει αρκετούς ενσωματωμένους αισθητήρες, Οι εμπρός και πίσω προφυλακτήρες είναι αισθητήρες αφής. Επίσης στο Pro-Bot υπάρχουν αισθητήρες ήχου και φωτός.

Άλλες δυνατότητες Το Pro-Bot μπορεί να συνδυαστεί με ειδικά χαλάκια (έτοιμα ή αυτοσχέδια) ώστε να γίνει πιο ελκυστικό για τους μαθητές. Επίσης το Pro-Bot μπορεί να συνδυαστεί και με Η.Υ. αφού συνδεθεί με καλώδιο USB και συγκεκριμένο λογισμικό (αγορά)

Συμπερασματικά, το PRO-BOT είναι ένας τρόπος για διαδραστική εισαγωγή στη γλώσσα Logo και ένα εργαλείο το οποίο ενθαρρύνει τη συνεργατική και βιωματική εισαγωγή των μαθητών στον κόσμο της ρομποτικής!