Ἑλλήνων Οἶνος Project Α1 59ο Γενικό Λύκειο Αθηνών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Βόρειας Αμερικής Κεφ. 39 Ουρδας Ιωάννης 2013.
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
> > Ερευνητική εργασία Β λυκείου. Κανελλοπούλου Αλεξία Πατσούρα Εύη Σινάνος Νίκος Σίνανος Παναγιώτης Σχολικό έτος Σχολικό έτος Γενικό.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Κανονικά πολύγωνα. Κανονικά πολύγωνα στη φύση, τέχνη, ανθρώπινες κατασκευές, Μαθηματικά …
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ Ν.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΟΙΚΑ
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ρομαντισμός.
ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ.
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2016 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ.
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Μαρία Αμπατζή, Ε2, Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Μαθηση για ολα τα παιδια
«Το κάπνισμα στην καθημερινή ζωή των μαθητών
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ἑλλήνων Οἶνος Project Α1 59ο Γενικό Λύκειο Αθηνών

Ομάδες-Θέματα Ιστορικά στοιχεία για το κρασί στον ελλαδικό χώρο. (Μάνος Διαμαντής, Αλινσαουί Κάις, Γιώργος Δερμετζίδης, Δημήτρης Δανακούρτης, Βυθούλκας Βαγγέλης) Ποικιλίες και περιοχές παραγωγής. (Καράμπελας Γιάννης, Βέρο Βασίλης, Ζιώγγα Άγγελος, Αντωνέα Ελένη, Βυθούλκα Αθηνά) Διαδικασία παραγωγής. (Καπονικολού Χριστίνα, Δημητρή Μαρίνα, Καλύβη Θωμαή, Καραγεώργου Λαμπρινή, Κατσάλη Εύα, Κανάνη Παναγιώτα) Επίδραση του κρασιού στον άνθρωπο (βιολογικές επιπτώσεις). (Καμινίδου Ευγενία, Βασίλεβα Νικόλ, Δαβή Κατερίνα, Ζίντρο Έλενα, Βαθίστα Ρούλα) Χρήση του κρασιού. (Θωμά Νίκη, Βουλγαράκη Ευαγγελία, Αναστασίου Ματίνα, Καλαποθαράκου Γεωργία)

Ομάδα 1η Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΣΙΟΥ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1.Πρόλογος. 2.Το κρασί στη μυθολογία. 3.13ος έως 11ος αιώνας π.Χ. 4.Βυζαντινά χρόνια 5.Η ανάπτυξη του κρασιού στη σύγχρονη Ελλάδα. Γιώργος Δερμετζίδης, Δημήτρης Δανακούρτης, Βαγγέλης Βυθούλκας, Μάνος Διαμαντής, Κάις Αλινσαουί.

ΠΡΟΛΟΓΟΣ 5

ΤΟ ΚΡΑΣΙ ΣΤΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

13ος έως 11ος αιώνας π.Χ.

ΒΥΖΑΝΤΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ

ΤΟ ΚΡΑΣΙ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΑΔΑ

Ποικιλίες και Περιοχές Παραγωγής Ομάδα 2η Ποικιλίες και Περιοχές Παραγωγής Καράμπελας Γιάννης, Βέρο Βασίλης, Ζιώγγα Άγγελος, Αντωνέα Ελένη, Βυθούλκα Αθηνά

Διαμερίσματα Παραγωγής Πελοπόννησος : Αγιωργίτικο , Κορινθιακή , Μοσχάτο Λευκό, Μοσχοφίλερο , Ρεφόσκο , Ροδίτης. Κρήτη : Βηλάνα , Κοτσιφάλι , Λιάτικο , Μαντηλιάρα, Ρωμέϊκο Στερεά Ελλάδα : Σαββατιανό Μακεδονία και Θράκη : Ασυρτικό , Αθήρι , Ροδίτης , Ξυνόμαυρο , Νεγκόσκα Θεσσαλία : Κρασάτο , Μπατίκι , Σταυρωτό , Μαύρο Νησιά Ιονίου Πελάγους : Μαυροδάφνη , Ρομπόλλα , Μοσχάτο Λευκό Νησιά Αιγαίου Πελάγους : Αρσυτικό , Μαληνταριά , Μονεμβασιά Δωδεκάνησα : Αθήρι , Μοσχάτο Λευκό , Μαληνταριά Ήπειρος : Ντεμπίνα

Κυριότερες Λευκές Ποικιλίες Αθήρι : Συναντάται στα νησιά κυρίως του Νοτίου Αιγαίου και στην Χαλκιδική. Ασυρτικό : Πολυδυναμική ποικιλία από τις πιο αξιόλογες στη Μεσογείου. Βηλάνα : Η ευγενική λευκή ποικιλία της Κρήτης. Μαλαγουζιά : Λευκή ποικιλία έντονα αρωματική, με καταγωγή την ορεινή Ναυπακτία. Μοσχάτο άσπρο : Αρχαιοελληνική ποικιλία ευρύτατα διαδεδομένη στον κόσμο. Ντεμπίνα : Λευκή ποικιλία με καταγωγή την Ήπειρο. Ρόμπολα Σαββατιανό

Κυριότερες Ερυθρωπές Ποικιλίες Μοσχοφίλερο : ποικιλία που συναντάται στο γεωγραφικό διαμέρισμα της Πελοποννήσου (Αρκαδία , Μεσσηνία). Ροδίτης : Ποικιλία με πολλές παραλλαγές από τις πιο διαδεδομένες στον Ελλαδικό χώρο. Αγιωργίτικο : Θεωρείται πιο αξιόλογη ερυθρή ποικιλία της Νότιας Ελλάδας. Κοτσιφάλη : Η ευγενική ερυθρή ποικιλία της Κρήτης. Λημνιό : Αρχαία ελληνική ποικιλία , την βρίσκουμε στην Λήμνο και στην Χαλκιδική.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ Ομάδα 3η Θώμη Καλύβη Μαρίνα Δημητρή Χριστίνα Καπονικολού Λαμπρινή Καραγεώργου Ευαγγελία Κατσάλη Παναγιώτα Κανάνη

Εισαγωγή Θραύση – Γλευκοποίηση Πρώτη ύλη για την παραγωγή κρασιού είναι τα φρέσκα και πλήρως ωριμασμένα σταφύλια, τα οποία περιέχουν σάκχαρα και οξέα (ιδιαίτερα σημαντικά για το τελικό αποτέλεσμα) Θραύση – Γλευκοποίηση Η σύνθλιψη των σταφυλιών γίνεται με 2 τρόπους Με τη χρήση θραυστήρα (σύγχρονος) Με τη χρήση πατητηριού (αρχαίος)

Ο διαχωρισμός του χυμού Στη συνέχεια πρέπει να διαχωριστεί ο χυμός από τους φλοιούς και τους σπόρους. Τα συντετριμμένα σταφύλια τοποθετούνται σε ένα κοντέινερ και αποτελούν το μούστο. Η κατεργασία του μούστου Οι λευκοί μούστοι είναι συχνά θολοί και είναι απαραίτητη η κατακάθιση των αιωρούμενων σωματιδίων ώστε να γίνει ο διαχωρισμός τους. Μέτρα όπως η προσθήκη διοξειδίου του θείου και η ελάττωση της θερμοκρασίας κατά τη διάρκεια της καθίζησης βοηθούν ώστε να αποτραπεί η ζύμωση και επιτρέπουν στο αιωρούμενο υλικό να καθιζάνει κανονικά.

Επεξεργασία μετά τη ζύμωση Ζύμωση Ζύμωση είναι η αερόβια διάσπαση από το ένζυμο ζυμάση απλών σακχάρων (γλυκόζη, φρουκτόζη, γαλακτόζη) προς αιθανόλη και διοξείδιο του άνθρακα. Μπορεί να διαρκέσει από 8-9 έως 25 ημέρες. Επεξεργασία μετά τη ζύμωση Ο διαχωρισμός του επιπλέοντος κρασιού από τα κατακάθια καλείται racking . Μηλονικογαλακτική ζύμωση Κατά την αλκοολική ζύμωση παράγεται κυρίως διοξείδιο του άνθρακα. Τα νέα όμως κρασιά έχουν μια δευτεροβάθμια εξέλιξη του διοξειδίου του άνθρακα, που προκύπτει από την μηλονικογαλακτική ζύμωση κατά την οποία το μηλικό οξύ διασπάται σε γαλακτικό οξύ και διοξείδιο του άνθρακα.

Διαχωρισμός Η αφαίρεση του αποβαλλόμενου υλικού (κύτταρα ζύμης, κομμάτια από τα σταφύλια, κ.λπ.) κατά τη διάρκεια της ωρίμανσης καλείται διαχωρισμός. Εξευγενισμός Με την πρακτική του εξευγενισμού προστίθενται στο κρασί ένα υλικό που βοηθά τον διαχωρισμό . Οι κύριες διαδικασίες είναι η προσρόφηση και η φυσική κίνηση. Φιλτράρισμα – Διήθηση Η διήθηση πραγματοποιείται με τη χρήση φίλτρων. Το μέγεθος των πόρων μερικών φίλτρων είναι αρκετά μικρό για να αφαιρέσει τα κύτταρα της ζύμης και τα περισσότερα βακτηριακά κύτταρα, αλλά τα φίλτρα λειτουργούν όχι μόνο λόγω του μεγέθους των πόρων αλλά και από ένα ορισμένο ποσό προσρόφησης.

Ιοντική ανταλλαγή Φυγοκέντριση Η φυγοκέντριση χρησιμοποιείται για την διαχώριση του μούστου. Απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή ώστε να μην οξειδωθεί ή να μην χάσει αλκοόλη κατά τη διάρκεια της διαδικασίας. Ψύξη Η μείωση της θερμοκρασίας αποτρέπει την ανάπτυξη ζύμης και την παραγωγή διοξειδίου του άνθρακα, η οποία τείνει να κρατήσει τα κύτταρα ζύμης ανασταλμένα.  Θέρμανση Πολλά κρασιά περιέχουν μικρές ποσότητες πρωτεϊνών που μπορούν να προκαλέσουν θόλωμα. Η χρήση του βεντονίτη αφαιρεί κάποια πρωτεΐνη και η πρωτεϊνική προσρόφηση αυξάνεται εάν το κρασί είναι ζεστό όταν εξευγενίζεται. Ιοντική ανταλλαγή Μια άλλη μέθοδος σταθεροποίησης του τρυγικού είναι να περαστεί ένα μέρος του κρασιού μέσα από μία συσκευή αποκαλούμενη ιονικός εναλλάκτης.

ΟΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΡΑΣΙΟΥ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ Ομάδα 4η ΟΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΡΑΣΙΟΥ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ Ρούλα Βαθίστα Έλενα Ζίντρο Νικόλ Βασίλεβα Ευγενία Καμινίδου Κατερίνα Δαβή

Θετικές επιδράσεις του κρασιού στην υγεία μας. Περιεχόμενα: Θετικές επιδράσεις του κρασιού στην υγεία μας. Αρνητικές επιδράσεις του κρασιού στην υγεία μας. Αλκοολισμός.

Οι ευεργετικές επιδράσεις της κατανάλωσης του κρασιού. Μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Μείωση του στρές- Βελτίωση της ψυχικής κατάστασης. Βοηθάει στην αντιμετώπιση του Αλτσχάιμερ. Συμβάλλει στην πύκνωση οστών. Δρα ως αντιοξειδωτικό. Περιέχει πολυφαινόλες.

Αρνητικές επιδράσεις του κρασιού στην υγεία Εθισμός, αποτρόπαια συμπεριφορά, βιαιοπραγίες. Συμβάλλει στην αποξένωση του ανθρώπου. Αυξάνει τα τροχαία ατυχήματα. Προκαλεί ενδοοικογενειακά προβλήματα.

Αλκοολισμός Ο αλκοολισμός είναι ασθένεια που παρουσιάζει τα εξής τέσσερα συμπτώματα: Διακαή πόθο Χάσιμο ελέγχου Φυσική εξάρτηση Εθισμός

Ομάδα 5η Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΣΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΛΑΠΟΘΑΡΑΚΟΥ ΜΑΤΙΝΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΝΙΚΗ ΘΩΜΑ

Θρησκεία Ο οίνος στη χριστιανική θρησκεία συμβολίζει το αίμα του Χριστού. Στη Θεία Κοινωνία χρησιμοποιείται καθαρός και ερυθρός οίνος για να μοιάζει με το αίμα του Χριστού.

Ιατρική Μικρή ποσότητα κρασιού καθημερινά ωφελεί τον κορεσμένο οργανισμό και τον βοηθά να συντηρείται. Τα συστατικά του είναι αντικαρκινογόνα και το κόκκινο κρασί ανοίγει την όρεξη ατόμων που πάσχουν από αναιμία. Είναι κατά του κρυολογήματος και βοηθά στην κυκλοφορία του αίματος. Ως δυναμωτικό και πηγή θερμίδων περιγράφει ο Ιπποκράτης το κρασί.

Οι πιο περίεργες χρήσεις του κρασιού Οι πιο περίεργες χρήσεις του κρασιού Καθαρίστε τους λεκέδες από κρασί. Πλύνετε το πρόσωπό σας . Πλύνετε τα φρούτα και τα λαχανικά σας. Απολυμάνετε τον πάγκο σας.

Μαγειρική Το κρασί είναι από τα ισχυρότερα μυρωδικά . Το κρασί χρησιμοποιείται στο μαρινάρισμα ,ώστε να μαλακώσει το κρέας και να ψηθεί πιο ομοιόμορφα και σωστά.

Πηγές: http://diatrofi.medlook.gr http://krasi-ygeia.htm http://www.zarariswines.gr http://www.wikipedia.com Εικόνες Google

Τελοσ Μάνος Διαμαντής Μάνος Διαμαντής 31