1ο Γενικό Λύκειο Χολαργού Καραϊσκάκη και Β.Μελά 16 Χολαργός Τηλ: Ε-mail: ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ ΣΑΠΟΥΝΙ ΑΠΟ ΑΓΝΑ ΥΛΙΚΑ Αρωγοί.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΜΑΔΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
Advertisements

39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
BIOPHELIA - GREEK FINE PRODUCTS
Σαπούνι συνταγές Μπούρα Αγνή Μουτζούρη Μαρία Πετριτζικλή Ταξία
ΑΝΤΙΚΑΡΚΙΝΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα διατροφής (16 Οκτωβρίου)
ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΙΤΑ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΜΑΚΡΟΒΙΟΤΗΤΑΣ
Ελένη Αλεξοπούλου Ευφροσύνη Αγγέλη
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
ΜΑΘΗΜΑ :ομαδεΣ τροφιμων
“To κάθε φύλλο της Ελιάς έσταζε φως¨
ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
ΘΑΝΑΣΗΣ και ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΣΤ1 109 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΣΠΙΤΙΚΟ ΓΛΥΚΟ ΚΥΔΩΝΙ.
OΞΥΤΗΤΑ -ΒΑΣΙΚΟΤΗΤΑ Φτιαγμένο με τον παραδοσιακό τρόπο με τα πιο αγνά έλαια. Όλα έχουν πιστοποίηση βρώσιμων οργανικών ελαίων. Το νερό είναι βρόχινο ή απιονισμένο,
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
ΤΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ
Greek Foodosophy- Mall για παραγωγούς Η φρέσκια, νέα ιδέα εμπορίου.
Χημεία και καθημερινή ζωή Ομάδα Εργασίας
Oι ξηροί καρποί αποτελούν μια υγιεινή, θρεπτική και νόστιμη διατροφική επιλογή και γι’ αυτό δεν πρέπει να λείπουν από το διαιτολόγιό μας, όχι μόνο σε γιορτές.
ΡΟΦΗΜΑΤΑ ΣΤΟΧΟΙ.Ο Μαθητής να μπορεί 1.Να αναφέρει χώρες που παράγουν καφέ 2.Κατονομάζει διάφορα είδη καφέ,όπως προσφέρονται στη Κυπριακή αγορά 3.Κατονομάζει.
Σχολείο:10ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης Τομέας: Υγείας Πρόνοιας Τάξη:Βυπ3
ΔΙΑΤΡΟΦΗ & ΑΝΤΙΓΗΡΑΝΣΗ
ΚΟΣΜΗΤΟΛΟΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑ 2 10/02/2015
ΣΤΟΧΟΙ Ξηροί καρποί Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ:
ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΗΡΕΜΙΣΤΙΚΗ ΜΑΛΑΞΗ
ΚΟΣΜΗΤΟΛΟΓΙΑ I.
Ερευνητική εργασία «ΒΟΤΑΝΑ ΚΑΙ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ»
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΙΑΛΥΣΟΥ ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ ΕΛΕΝΗ ΠΑΤΤΑ ΦΑΝΗ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΔΗ ΕΛΙΑ – ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ – ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ.
Ομάδες Τροφών Ελευθερία ΣΤ’1.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ♪ ΑΦΘΟΝΙΑ ΤΡΟΦΩΝ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ (ΦΡΟΥΤΑ,ΛΑΧΑΝΙΚΑ,ΠΑΤΑΤΕΣ,ΟΣΠΡΙΑ) ♪ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ♪ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ.
2013 ΚΟΣ ΚΟΣΜΗΤΟΛΟΓΙΑ ΕΑΡΙΝΟ Ε ΞΑΜΗΝΟ 2015 ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ ΚΤΕΝΑ ΔΙΑΛΕΞΗ¨5
ΧΛΩΡΕΛΛΑ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Γιώργος Αθανασόπουλος Κατερίνα Αθανασοπούλου
Ποια είναι η μεσογειακή διατροφή;
2103 κoσ κοσμητολογια eapino ΕΞΑΜΗΝΟ 2015
ΦΑΓΗΤΟ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ.
ΜΑΘΗΜΑ 7 ΚΟΣΜΗΤΟΛΟΓΙΑ.
ΕΠΑΛ ΑΓΙΑΣ Σχολικό έτος :
Παρασκευή σαπουνιών 7 ο Γυμνάσιο Ν. Ιωνίας. Στις 16/10/2014  Ομάδα μαθητών της Γ΄ Γυμνασίου με τη βοήθεια εκπαιδευτικών τους παρασκεύασαν με επιτυχία.
Η ελιά καρπός ζωής για τον άνθρωπο
ΟΙ ΜΕΛΙΣΤΑΛΑΧΤΕΣ Σχολείο: Γενικό Λύκειο Μύρινας Τάξη: Α
Το δένδρο της ελιάς. Η σχέση του με τα φάρμακα και τα καλλυντικά
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟΙ MASTER CHEF
4 η ομάδα ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΙ Γαρυφαλλής Δημήτρης Γρύλλη Μαρία Καραντάνης Νικόλας Σκεμπές Παναγιώτης Τσακυριού Μαρία Ελιά: από το δέντρο στο … πιάτο μας.
Υγιεινή διατροφή: Είμαστε ό,τι τρώμε. Μια εργασία των μαθητών της Β΄ τάξης.
Καρρά Αναστασία Σέρρες ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ‘’ Διαχείριση και παραγωγή προϊόντων από φυσικούς πόρους. Το παράδειγμα της σπιρουλίνας’’ Φοιτήτρια: ΚΑΡΡΑ.
KΛΕΟΠΑΤΡΑ ΚΤΕΝΑ LECTURE:2 KΛΕΟΠΑΤΡΑ ΚΤΕΝΑ LECTURE:2.
7ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Δ2’ Αλέξανδρος, Δημήτρης, Μάρκος
ΔΙΑΤΡΟΦΗΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.
BABY BOOM. HOW THE FIRST NINE MONTHS SHAPE THE REST OF YOUR LIFE.
Λαχανικά. Τα λαχανικά χωρίζονται σε έξι ομάδες: Καρποί Πράσινα φυλλώδη Ρίζες Κόνδυλοι Βολβοί Άνθη.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Β΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΩΝ - ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΩΝ Αλεξάκου Θωμαή Δημητρίου Μαρία Μακρή Ραφαέλα Νικηταρά Κατερίνα.
Eυέλικτη ζώνη « Παιδί και υγιεινή διατροφή »
Ισχυρό αλκαλικό καθαριστικό
4o Γυμνάσιο Σπάρτης «Γ. Ρίτσος» Τάξη Α’ Τμήμα Α1 Σχ
Φαινόλες Ενώσεις που έχουν ένα τουλάχιστον –ΟΗ απευθείας ενωμένο σε C βενζολικού δακτυλίου. Οι φαινόλες έχουν αντιοξειδωτική δράση και δρουν ως παρεμποδιστές.
ΧΡΥΣΑ ΜΑΝΤΖΑ ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΑΪΣΚΟΥ
Πρακτική στη κοινότητα Τσομπανάκη Ελένη, 21035
Η ελληνική κουζίνα και τα οφέλη της
08/06/2018.
« Μεσογειακή Διατροφή – Ομάδες Τροφίμων »
ΕΛΙΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΚΑΙ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
ΑΓΝΑ – ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ
ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ Ο ΥΓΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣ
Ορθόδοξη Χριστιανική Διατροφή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1ο Γενικό Λύκειο Χολαργού Καραϊσκάκη και Β.Μελά 16 Χολαργός Τηλ: Ε-mail: ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ ΣΑΠΟΥΝΙ ΑΠΟ ΑΓΝΑ ΥΛΙΚΑ Αρωγοί - Χορηγοί: Ορέστης Καμπάνης : Πρώτες Ύλες Καλλυντικών και Αρωμματοθεραπείας Άκης Γιούχας : ACCENTURE - SENIOR MANAGER Δημήτρης Θανασάς : Intron ΕΠΕ, Accounts Director, Αθήνα Αγνή Ησαΐα : Τμήμα Αργυροχρυσοχοΐας 2ο ΕΠΑΛ Αγ. Παρασκευής Μαρία Σουσούνη : Προσφορά αγνού ελαιόλαδου Σπύρος Μπεσλεμές : Γραφίστας Συναργαστήκαμε με τα σχολεία: 1ο ΓΕΛ ΠΑΛΛΗΝΗΣ 2ο ΓΕΛ Ν. ΣΜΥΡΝΗΣ 3ο ΕΠΑΛ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ Να πλυθώ με το σαπούνι της «χαράς» Να λουστώ με το νερό της «ευτυχίας» Να φορέσω το πιο γλυκό μου «χαμόγελο» Να μια συνταγή «επιτυχίας» !!! 1ο Γενικό Λύκειο Χολαργού

ΤΑ ΣΑΠΟΥΝΙΑ ΜΑΣ Σαπούνια με άρωμα βανίλιας και άρωμα μήλου – κανέλας! Σε πλάκες ή υγρό κρεμοσάπουνο ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΜΑΣ ΥΛΕΣ Ελαιόλαδο Tο ελαιόλαδο, ο «υγρός χρυσός» κατά τον Όμηρο, είναι ο πρωταγωνιστής της μεσογειακής διατροφής και αποτελεί το βασικό συστατικό για την κατασκευή του σαπουνιού. Από τον καρπό του ελαιόδενδρου. Λάδι καρύδας Είναι σίγουρα ένα από τα πιο δημοφιλή φυσικά υλικά, με πολλά οφέλη για την ομορφιά και την αντιγήρανση. Σκοτώνει τους μύκητες που προκαλούν λοιμώξεις, παράσιτα, βακτηριακές μολύνσεις, επιδερμικούς μύκητες, ερεθισμούς του δέρματος και άλλες μολύνσεις. Το φοινικέλαιο Πλούσιο σε ισχυρά αντιοξειδωτικά καροτενοειδή (εξού και το χαρακτηριστικό σκούρο κόκκινο χρώμα του), όπως το α- και β-καροτένιο, το λυκοπένιο και τουλάχιστον 10 ακόμα καροτένια. Αμυγδαλέλαιο Η αμυγδαλιά είναι για τους Κινέζους σύμβολο της γυναικείας ομορφιάς και σύμβολο της άνοιξης στην Ελληνική Μυθολογία. Χρησιμοποιείται παραδοσιακά στην αρρωματοθεραπεία ως βασικός φορέας διάλυσης των αιθέριων ελαίων. Το αμυγδαλέλαιο περιέχει βιταμίνες Α, Ε, Β1, Β2, Β6 και Κ. Είναι πλούσιο σε λιπαρά οξέα και περιέχει ψευδάργυρο και σίδηρο, στοιχεία πολύτιμα για την επιδερμίδα μας. Η επιχείρησή μας διαθέτει αγνά χειροποίητα προϊόντα που δημιουργούνται με μεράκι και άριστες πρώτες ύλες Δοκιμάστε τώρα τα σαπούνια παραγωγής μας Γιατι οι…. Ξεχωριστοί Άνθρωποι πρέπει να έχουν Ξεχωριστή Επιδερμίδα Με την σωστή καθοδήγηση, αποκτήσαμε την εμπειρία για την παραγωγή και πρώθηση των προϊόντων μας και δημιουργήσαμε συνεργασίες με άλλες σχολικές επιχειρήσεις ώστε να διευρύνουμε τον κύκλο εργασιών μας.