ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΩΝ
Advertisements

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Οι μηχανές δημιουργούν τον βίο των ανθρώπων, δημιουργούν το περιβάλλον που φυλακίζεται η σύγχρονη καταναλωτική κοινωνία, και αποτελούν μέρος.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Aντώνιος Γ. Περδικάρης Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ04) Ιονίων Νήσων.
1 Έλεγχος και τα μέσα ελέγχου. 2 Θέματα που αναλύονται Η αναγκαιότητα του ελέγχου Τα χαρακτηριστικά του αποτελεσματικού ελέγχου. Η διαδικασία του ελέγχου.
1 Φάκελος υλικού & επαγγελματική ανάπτυξη Μαυρομμάτη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος.
1 Κεφάλαιο 8 Αξιολόγηση & Επιλογή Στρατηγικής Θα ολοκληρώσουμε την αναφορά μας στο δεύτερο στάδιο της διαδικασίας της «Στρατηγικής Διοίκησης», στην «Επιλογή.
Portfolio εκπαιδευτικών- τα ΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΓΙΑΤΙ Οι αλλαγές στην εκπαίδευση προτείνουν ανάμεσα στα άλλα και τη διαμόρφωση του επαγγελματικού portfolio του.
1 Ο Φ ΥΛΛΟ Ε ΡΓΑΣΙΑΣ : ΟΡΜΟΝΕΣ ΑΔΕΝΕΣ: ΥΠΟΘΑΛΑΜΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΦΥΣΗ, ΘΥΡΕΟΕΙΔΗΣ, ΠΑΡΑΘΥΡΕΟΕΙΔΕΙΣ ΑΔΕΝΕΣ, ΕΠΙΝΕΦΡΙΔΙΑ, ΠΑΓΚΡΕΑΣ Ελένη Στεφανίδη Δρ Βιολόγος 1.
Τεχνικές Εξοικονόμησης Χρόνου Αναφέρετε κάποιες τεχνικές που μπορούν να βοηθήσουν στην εξοικονόμηση χρόνου.
Άγγελος Βαλλιανάτος Αξιολόγηση: δηλαδή μαθητών εκπαιδευτικών αλλά απαραίτητα και.
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (ΕΠΠΑΙΚ) ΜΑΘΗΜΑ: Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα (Ε) YΠΕΥΘΥΝΟΣ.
Απογραφή Δικαιούχων Προνοιακών και Κοινωνικών Επιδομάτων Επιδόματα: 1. Τυφλότητας 2. Κωφαλαλίας 3. Παραπληγίας / Τετραπληγίας / Ακρωτηριασμού σε ανασφάλιστους.
Πρόγραμμα Δημιουργικής χρήσης της τεχνολογίας στα Μαθηματικά μέσω της αυτενέργειας των μαθητών Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου – Ερευνητικό Εργαστήριο για.
Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων
Τεχνικες Αξιολογησης της Επιδοσης των Εκπαιδευομενων
Συμβουλευτική Ψυχολογία & Προσανατολισμός
Νερό: Πηγή Ζωής, Πολιτισμού, Υγείας και Ομορφιάς
ΕΛΕΝΗ ΚΑΡΝΟΥ ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΡΙΑ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΟΕΔ
Διδασκαλία με Ανάπτυξη Φακέλου Μαθητή (Portfolio)
Στάδια προώθησης του 1ου στόχου
Εισαγωγή στη διαχείριση χαρτοφυλακίου
Δημιουργία-Επιμέλεια: Φιλιππούσης Γεώργιος
Νέο Τεχνολογικό Λύκειο
Εργομετρια 4 Πηγές μυικης ενέργειας
Ο ΦΥ ως εργαλείο και μέσο
Blogs, E-PORTFOLIO, WIKIS
Ευρωπαϊκά Προγράμματα 2013 Περ/κης Δν/σης Εκπ/σης Κρήτης
Θεωρία & πράξη της αξιολόγησης: Εναλλακτικές μορφές στην εκπαίδευση
Η παιδαγωγική φυσιογνωμία του εκπ/κού στα ΣΔΕ
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Ενότητα 1.1,1.2,1.3 Ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης, Ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010 και επιμόρφωση.
Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Π.Ε. Δράμας
Αρχές καλής λειτουργίας του θεσμού της παράλληλης στήριξης
Αρχές καλής λειτουργίας του θεσμού της παράλληλης στήριξης
Τι είναι το Portfolio Το Portfolio είναι ένα βιογραφικό σημείωμα στο οποίο παρουσιάζονται τα προσωπικά επιτεύγματα ενός ανθρώπου.
Ατομικός Φάκελος Αξιολόγησης Νηπίου (Portfolio Assessment)
Τίτλος Σχεδίου Μαθήματος
Γραμμένου Ευαγγελία.
Κασιμάτη Αικατερίνη Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
Κανοντας μαθημα με… Σχεδια εργαςιας (projects) ςε τμημα ενταξης ΠΑΡΟΥΣΙΝΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ Τ.Ε. ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ.
AQUADEL® 60 διχλωροισοκυανουρικό νάτριο 56%
Επιμορφωτική Ημερίδα Φιλολόγων
Ο δάσκαλος ως εμψυχωτής
Εύη Κάϊλα Προϊσταμένη Επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ Υπ. Εργασίας, Κοιν
ΕΙΣΟΔΗΜΑ – ΔΑΠΑΝΕΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΩΝ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΟΠΤΣΗΣ.
Επιμορφωτική Ημερίδα καθηγητών που εφαρμόζουν το ΣΕΠ στα ΕΠΑ.Λ.
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Ετήσιο αναμενόμενο ποσοστό απόδοσης (%)
Κυριάκος Λίγκας Μίλητος Συμβουλευτική Α.Ε.
Marketing για εκπαιδευτικούς
Πρακτική Άσκηση Σπουδαστών ΙΙΕΚ δήμου βόλου
شبیه سازی یکنواخت به منظور تخمین گنجایش بازده صفحات اتصال، شبیه سازی کششی یکنواخت انجام پذیرفت. از موضوعات مربوط به کششی توانی، توان بازده با استفاده از.
Μοντέλα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
Οικογένεια και νηπιαγωγείο: Σχέσεις – προοπτικές συνεργασίας
Περιγραφή διεργασίας Διάφοροι εθνικοί και διεθνείς οργανισμοί χρηματοδότησης ερευνητικών προγραμμάτων χρησιμοποιούν σύστημα κρίσης για να αποφασίσουν ποιές.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ερώτηση της Δευτέρας 03 – 05 Δεκεμβρίου 2018 σε συνεργασία με την.
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ
Συνεκπαίδευση μαθητών σε τάξεις μεικτής ικανότητας
Η ελληνική αγορά προμήθειας και η σύγκριση με την ευρωπαϊκή εμπειρία
Ερώτηση της Δευτέρας 21 – 23 Ιανουαρίου 2019 σε συνεργασία με την.
Ερώτηση της Δευτέρας 15 – 17 Οκτωβρίου 2018 σε συνεργασία με την.
ερώτηση της εβδομάδας του Newpost.gr
Ερώτηση της Δευτέρας 21 – 23 Ιανουαρίου 2019 σε συνεργασία με την.
Παλαιολόγου Μπενιζέλου 7 Αθήνα 10556
ερώτηση της εβδομάδας του Newpost.gr
Από τα παράλληλα κείμενα στα αναγνωστικά δίκτυα
Ο ερμηνευτικός διάλογος
ερώτηση της εβδομάδας του Newpost.gr
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΩΝ ΦΑΚΕΛΟΣ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΩΝ (Portfolio) Αραμπατζή Κατερίνα & Μιχαήλ Κατερίνα

PORTFOLIO folium + portare μεταφερόμενος φάκελος «Συλλογή» των έργων ενός μαθητή τα οποία έχουν επιλεγεί με τη συναίνεσή του και με βάση συγκεκριμένο στόχο. Τα έργα αυτά αποτελούν τεκμήρια για την προσπάθεια, την πρόοδο και την επίδοσή του. Είναι γνωστό επίσης ως: Φάκελος Εργασιών και Δραστηριοτήτων Φάκελος Εργασιών του Μαθητή

ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΦΑΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΦΑΚΕΛΟ PORTFOLIO ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΦΑΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΦΑΚΕΛΟ Η βασική διαφορά είναι ότι με το ΦAE επιλέγονται εργασίες από το μαθητή (και τη βοήθεια της Δ και κάποιων κριτηρίων - ερωτηματολογίων). Έτσι καλλιεργούνται οι μεταγνωστικές δεξιότητες του μαθητή και η αυτογνωσία μέσα από τα ερωτηματολόγια αυτό- και ετερο-αξιολόγησης. Βασική προϋπόθεση επιτυχίας: να μην επικρατεί ανταγωνιστικό κλίμα στην τάξη και να ενδιαφέρονται να βελτιώσουν τον εαυτό τους σε σχέση με τον προηγούμενο.

PORTFOLIO Ορισμοί Στάδια Περιεχόμενο Φύλαξη Καταχώρηση Αξιολόγηση

PORTFOLIO - Ορισμοί • Συστηματική και οργανωμένη συλλογή ενδείξεων, που χρησιμοποιούνται από τον εκπαιδευτικό και το μαθητή για να παρακολουθήσουν τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις στάσεις του μαθητή • Αντιπροσωπεύει τις εργασίες και δημιουργίες του μαθητή που διαφωτίζουν τις δεδομένες γνώσεις, την ικανότητα, και την προσωπικότητα του. • Είναι ένα καλό πορτρέτο μια συλλογή των καλύτερων εργασιών του μαθητή που παρουσιάζει την ανάπτυξη και την πρόοδο του κατά τη διάρκεια ενός δεδομένου χρόνου

PORTFOLIO - Ορισμοί Ακόμη ορίζεται ως «φάκελος υλικού που περιλαμβάνει σκόπιμη συλλογή εργασιών του μαθητή, η οποία παρουσιάζει στο μαθητή (και/ή σε άλλους) τις προσπάθειες, την πρόοδο ή την επίδοσή του σε ορισμένη περιοχή. Η συλλογή πρέπει να περιλαμβάνει τη συμμετοχή του μαθητή στην επιλογή του περιεχομένου του Φακέλου, τα κριτήρια επιλογής, τα κριτήρια με τα οποία κρίθηκαν αξιόλογα τα περιεχόμενα και ενδείξεις για τις βαθύτερες σκέψεις του μαθητή.

PORTFOLIO - Στάδια Συλλογή (collection) Επιλογή (selection) Ανατροφοδότηση (reflection) Αξιολόγηση (evaluation) Παρουσίαση (celebration)

PORTFOLIO- Περιεχόμενο Τοποθετούνται όλα εκείνα τα απαραίτητα στοιχεία που αντανακλούν την προσπάθεια που κατέβαλε, μέσα από τις εργασίες που πραγματοποίησε, τις πρωτοβουλίες που ανέπτυξε, καταλόγους με βιβλία που διάβασε, ζωγραφιές, φωτογραφίες. Τον τηρεί και τον ενημερώνει ο ίδιος ο μαθητής .

PORTFOLIO- Περιεχόμενο Τι μπορεί να περιλαμβάνει; Αυτοβιογραφία Εργασίες του μαθητή στο σχολείο ή στο σπίτι Τα projects σε συνεργασία με τους συμμαθητές του Ζωγραφιές – Φωτογραφίες – videos Κριτήρια αξιολόγησης – Τεστ – Φύλλα εργασίας Σημειώσεις – Ημερολόγιο – Παρατηρήσεις ή προτάσεις του μαθητή για τη διδασκαλία

PORTFOLIO- Περιεχόμενο Συνεντεύξεις από φίλους – γονείς – συμμαθητές Επαίνους – Βραβεία – Εξωσχολικές δραστηριότητες και διακρίσεις Ερωτηματολόγια αξιολόγησης του μαθητή Ελέγχους προόδου Εργασία που επαναλήφθηκε

PORTFOLIO - Φύλαξη Οι φάκελοι Παραμένουν στο σχολείο Συμπληρώνονται με ευθύνη του μαθητή. Έχουν πρόσβαση, εκτός από το δάσκαλο, οι γονείς και ο Σχολικός Σύμβουλος.

PORTFOLIO – Καταχώρηση Σε κάθε εργασία αναγράφεται η ημερομηνία. Επιδιώκεται η εμπλοκή του παιδιού στην επιλογή των εργασιών επισημαίνοντας τους λόγους επιλογής (μπορεί, π.χ. να ξεχώρισε αυτή την εργασία, επειδή χρησιμοποίησε σωστά τις παρομοιώσεις κ.α..).

PORTFOLIO – Καταχώρηση Οι συνθετικές δημιουργικές εργασίες φωτοτυπούνται για τον κάθε μαθητή Ο κάθε μαθητής επισημαίνει το τμήμα της συμμετοχής, την προσφορά και τη δημιουργική του συμμετοχή του.

PORTFOLIO - Αξιολόγηση Παράδειγμα Θαυμάσια ! Ναι μπράβο μου. Πολύ καλή! Με κάποιες αλλαγές θα είναι τέλειο. Μέτρια ! Όχι και τόσο καλά. Θα κάνω κάποιες διορθώσεις. Χαμηλή ! Πρέπει να ξαναπροσπαθήσω.

PORTFOLIO - Αξιολόγηση ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Στην 1η εργασία Ερωτήσεις Στη 2η εργασία Ερωτήσεις Απαντήσεις Εγώ τι έκανα; Οι άλλοι τι έκαναν; Η συμμετοχή μου ήταν ….. Η συνεργασία ήταν….. Τέλος την επόμενη φορά που θα συνεργαστώ με τους άλλους θα προσέξω να ……

PORTFOLIO - Αξιολόγηση ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Σημειώνω ό,τι ισχύει για μένα

PORTFOLIO - Αξιολόγηση

Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας! PORTFOLIO Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας!