ΪيΪج ايلع Εاساέد جمانرب

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δαμιανός Χατζηαντωνίου Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Advertisements

ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ Προγραμματισμός Α.Δ. – Ανάλυση Εργασίας.
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Έρευνα δράσης (action research) Η έρευνα δράσης είναι μια ερευνητική διαδικασία που οι ίδιοι οι άνθρωποι της πράξης διενεργούν, με στόχο να βελτιώσουν.
Πρόγραμμα κατάρτισης „Lifestyle επιχειρηματικότητα για τους ενήλικους εκπαιδευομένους “ Τρίτη συνάντηση Το έργο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη.
Ε.Π.Α.Λ. Ν.ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ ΣΧ.Έτος Project:ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΗΛΙΚΙΑ
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Ποιοί είναι οι δικαστικοί σχηματισμοί του Δικαστηρίου;
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Το νερό στην λογοτεχνία
Υπόδειγμα καταχώρησης σε ιστοσελίδα των Δικαιούχων
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Workshop 1: Αναγνώριση τομεακό πρόγραμμα Erasmus
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Presenttion Title My name My position, contact information or project description.
Μαθηση για ολα τα παιδια
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Δημιουργώντας Εικονικές Συλλογές σε Ψηφιακές Βιβλιοθήκες
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Κεφάλαιο 1ο Το άτομο Το άτομο είναι το πιο μικρό κομμάτι ενός στοιχείου. Στο κέντρο βρίσκεται ο πυρήνας με τα πρωτόνια p+, που είναι θετικά φορτισμένα.
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
اـيلعلا تاـساردلا ةدامع
)نوΎعتلا ϰϠع ΔϘفاوملا ΏϠط جذومن(
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Solutions All-in-one 112 Ω Word NEAT Box Dig Dig
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Find the total resistance of this network
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
РАДИОАКТИВТІК.
يعماجلا بلاطلا ةيصΨش ϯدل سفنلاب ةقثلا ميعدت
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΪيΪج ايلع Εاساέد جمانرب Δيدϭعسلا Δيبرعلا ΔكϠمملا يلΎعلا ϡيϠعتلا ةرازϭ Δـعمجملا ΔــعمΎج ΎـيϠعلا ΕΎـساردلا ةدΎمع : جمانرلا مسا : ةيلكلا : مسقلا έارـقإ ΝΫومن ΪيΪج ايلع Εاساέد جمانرب ϡ˻˹˺˹ / ـه˺˽˼˺ .طنغمملا طيرشلا ϕΎفرإ ϭ يلآا ΏسΎحلا ϡادختسΎب ϡتت جذϭمنلا اذه Δئبعت ًاضف - ˺˺˿˹ ΔϠيϭحت ˹˿˽˼˻˺̀˺˼ ΎيϠعلا ΕΎساردلا ةدΎمعب لΎصتاا ϰجري رΎسϔتسال -

تايوتحمƃا ΏϠطلا Δمدقم .˺ هتيمهأϭ جمΎنربلا فادهأ .˻ ΔϠثΎمملا جماربلاϭ جمΎنربلا نيب ΔنرΎقم Δسارد .˼ ΕاءΎصحإا .˽ ϡسقلΎب سيردتلا Δئيه ءΎضعأ .˾ ϱرادإاϭ ينϔلا ردΎكلا .˿ ΔحΎتملا ΕΎينΎكمإا .̀ شرϭلاϭ Εاربتخملاϭ لمΎعملا ليصΎϔت .́ Δيبتكملا ΕايϬستلا .̂ ϡسقلا ةربخ .˺˹ ΔيمϠعلا ΔجردϠل Δيساردلا ΕΎبϠطتملا .˺˺ ΔيزيϠجنإا ϭ Δيبرعلا ΔغϠلΎب Δحرتقملا ΔيمϠعلا Δجردلا Εاررقمب ΔمئΎق .˺˻ ΕΎيϭتسملا Ώسح جمΎنربلا ΕΎبϠطتم .˺˼ ΔيزيϠجنإاϭ ΔيبرعلΎب Εاررقملا فيصϭت ΔمئΎق .˺˽ ΕΎظحام .˺˾ سيردتلا Δئيه ءΎضعأ Δيتاذلا ريسلا .˺˿ ˻

ديدج ايلع تاسرا د جمانرب ررا قإ بلط .......................................................... .............................................. .............................................. ................... : ΔيϠكلا ...................................................... .............................................. .............................................. ....................... : ϡسϘلا .......................................... ............................................ .............................................. .................. : ΔحرتϘملا Δجردلا ........................................................................................... ......... : ) ΔيزيϠجنإاϭ Δيبرعلا ΔغϠلΎب ( : ϡΎعلا صصختلا ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ..................................................................................... ............ : ) ΔيزيϠجنإاϭ Δيبرعلا ΔغϠلΎب ( : ϕيقدلا صصختلا ............................................................................ .............................................. ........ : جمΎنربلا ءدبل حرتϘملا خيرΎتلا ΔيϠكلا ديمع .............................................. : ϡساا ............................................. : عيقϭتلا ............................................. : خيرΎتلا ϡسϘلا سيئر .............................................. : ϡساا .............................................. : عيقϭتلا .............................................. : خيرΎتلا هارϭتكدلا جمΎنرب عϭن ΔلΎسرلاϭ Δيساردلا ΕاررϘملΎب جمΎنربلا Δيس΍έΪل΍ Ε΍έرϘϤل΍ ضعبϭ ΔلΎسرلΎب جمΎنرΒل΍ ريتسجΎملا جمΎنرب عϭن ΔلΎسرلاϭ Δيساردلا ΕاررϘملΎب جمΎنربلا يثحΒل΍ ωϭرشϤل΍ϭ Δيس΍έΪل΍ Ε΍έرϘϤلΎب جمΎنرΒل΍ ΩرفϨم جمΎنرΒل΍ )...ΔيϠك ... مδق عم( ϙرΘشم جمΎنرΒل΍ جمΎنرΒلΎب ΔكرΘشϤل΍ ϡΎδقأ΍ ϭ΃ ΕΎيϠϜل΍ مδϘل΍ ΔيϠϜل΍ ϡ ˼

هتيمه΃ϭ جمΎنربلا فاده΃ - ًاϭ΃ ΔصΎخلا فادهأا ركذ ϰجري ،ΎيϠعلا ΕΎساردϠل ةدحϭملا Δحئالا يف ةدراϭلا ΔمΎعلا فادهأا ϰلإ ΔفΎضإ -˺ .جمΎنربϠل ˺؟لمعلا ϕϭسلϭ عمتجمϠل جمΎنربلا ϡيدϘت ىϭدجϭ Εارربم يه Ύم -˻ ϡيϠعتلا صرف ريفϭت يϠبقتسم جΎيتحا دس ϡئاد جΎيتحا دس نيرضΎحم دادعإ ءΎϔكأ نيصتخم دادعإ نيديعملا ΏΎعيتسا يϠي Ύمك يهϭ ىرخأ ϡسقلا ريϭطت يمϠعلا ثحبلا عيجشت .اهتيمهأ بسح Εاباجإا هάه ميقرت لضفي Δباجإ نم رΜكا ءاطعإ Δلاح يف - ˺ ˽

؟ىرخأا ΔكϠمملا ΕΎعمΎج يف ΔϬبΎشملا جماربلا يه Ύم )˻ ةهباشمƃا جمرا بƃاو جمانربƃا نيب ةنراقم ةسرا د - ايناث ؟ىرخأا ΕΎعمΎجلا نم ϱ΃ يف هبΎشم جمΎنرب دجϭي له ) ˺ )ΔيلΎتلا ΔحϔصϠل لϘتنا( ا ϡعن ؟ىرخأا ΔكϠمملا ΕΎعمΎج يف ΔϬبΎشملا جماربلا يه Ύم )˻ ؟جماربلا ϙϠتل ϡيϭϘت ىرج له ) ˼ ا )Δساردلا نم ةرϭص ϕفرت( ϡعن ؟ϡيϭϘتلا ϙلذب ϡΎق نم ) ˽ سيردتلا Δئيه ءΎضع΃ ϡسϘلا سيئر ΔيجرΎخ Δنجل ؟ΎϬتΎيبϠس يفاتϭ ΎϬجمارب ΕΎيبΎجيإ نم ةدΎϔتسال ΕΎعمΎجلا هذه عم ϕيسنتلا ϡت له ) ˾ ا ϡعن ؟ ΔϬبΎشملا ϭ΃ ΔϠثΎمملا جماربلا نم هريغ نع جمΎنربلا زيّ مت ىدم Ύم ) ˿ نϭرخآ ˾

ΕاءΎصحإا -ًΎثلΎث ؟ΎϬعم ϕيسنتلا ϡت لهϭ ، جمΎنربلا نم ديϔتست ن΃ نكمي يتلا ΕΎϬجلا يه Ύم ˿

------ϡΎعل ϡسϘلΎب سيردتلا Δئيه ءΎضع΃ - ًΎعبار ΔيمϠعلا Δبترملا ϕيقدلا صصختلا لΎجم جرختلا Δنس Δلϭدلا ΎϬنم جرختملا ΔعمΎجلا Δيسنجلا ϡــــساا ϡ ̀

ϡسϘلΎب ينϔلا ردΎكلا - ًΎسمΎخ يلΎحلا لمعلا Εاϭنس ددع ةربخلا جرختلا ΔϬج ينϔلا له΅ملا Δيسنجلا ϡساا ϡ Δلϭدلا ΔعمΎجلا ϡسϘلΎب ϱرادإا ردΎكلا - ًΎسدΎس يلΎحلا لمعلا Εاϭنس ددع ةربخلا جرختلا ΔϬج ϱرادإا له΅ملا Δيسنجلا ϡساا ϡ Δلϭدلا ΔعمΎجلا ́

؟ ϡسϘϠل ΔعبΎت ΕΎعΎϘلا هذه له - ˼ ةيلاحا مسقلا شرو وأ لماعم نايب - ب ةحاتمƃا تايناƂمإا - اعباس ايلعلا تاساردلل ةحاتما ةيساردلا تاعاقلا - أ ؟ ΎيϠعلا ΕΎساردϠل ΔحΎتملا Δيساردلا ΕΎعΎϘلا ددع ϡك -˺ ؟ ΕΎعΎϘلا هذه زيϬجت ىدمΎم -˻ ΔϠمتكم ريغ ΔϠمتكم ؟ ϡسϘϠل ΔعبΎت ΕΎعΎϘلا هذه له - ˼ Δكرتشم ا ϡعن ؟ يفΎك ΕΎعΎϘلا هذه ددع له -˽ ا ΂يبسن ϡعن ؟ ΔيفΎك ΕΎعΎϘلا هذه ΕΎحΎسم له -˾ ةيلاحا مسقلا شرو وأ لماعم نايب - ب ا ؟ مδϘل΍ εέϭ ϭ΃ لمΎعم ΩΪع مك -˺ ؟ شرϭلا ϭ΃ لمΎعملا هذه زيϬجت ىدم Ύم -˻ ΔϠمتكم ريغ ΔϠمتكم ؟ ϡسϘϠل ΔعبΎت شرϭلا ϭ΃ لمΎعملا هذه له -˼ ا ϡعن ؟ ًΎيفΎك εέول΍ ϭ΃ لمΎعϤل΍ ϩάه ΩΪع له -˽ ΂يΒδن معن ؟ ΔيفΎك εέول΍ϭ لمΎعϤل΍ ΕΎحΎδم له -˾ ؟ ΔيΰيϠجنإ΍ ΔغϠل لمΎعم Ϊجوت له -˿ معن Δكرتشم ا ا ا . ةيلكلاب ةدوجوما بتاكماب نايب س ج ؟ سيέΪΘل΍ ΔΌيه ءΎضعأ ΔيفΎك بتΎϜم Ϊجوي له -˺ ا معن ؟ΔيϠϜلΎب ΎيϠعل΍ ΕΎس΍έΪل΍ Ώاτل ΔصصΨم بتΎϜم Ϊجوي له -˻ ا معن ؟ .تنرΘنإΎب ΓΩϭΰم بتΎϜϤل΍ ϩάه له -˼ ا معن

شرϭلا ϭ΃ Εاربتخملا ϭ΃ لمΎعملا ليصΎϔت – ًΎنمΎث ΔيلΎحلا ϡسϘلا لمΎعمب ΔمئΎق .΃ Δشرϭلا ϭ΃ ربتخملا ϭ΃ لمعملا عϭن ϡ حرتϘملا جمΎنربلا ءدب ϰϠع رث΅ت اϭ ًابϘتسم Ύه΅Ύشنإ حرتϘملا لمΎعملΎب نΎيب .Ώ عقϭتملا خيرΎتلا ليغشتلا ءدبل Δشرϭلا ϭ΃ ربتخملا ϭ΃ لمعملا عϭن ϡ ˺˹

ΔيΒΘϜϤل΍ ΕايϬδΘل΍ س ًΎعسΎت ؟ ϡسϘϠل Δبتكم دجϭت له -˺ ا ϡعن ؟ ΔيϠكϠل Δبتكم دجϭت له -˻ ا ϡعن ؟ ةرفϭتم ΔيمϠعلا ΕΎيرϭدلا له -˼ ا ΎنΎيح΃ ϡعن ؟ΔبسΎنم Δيبتكملا Δمدخلا له -˽ ا Δطسϭتم ϡعن ؟ Δيبتكملا ΕΎمدخϠل يل΃ ثحب ϡΎظن دجϭي له -˾ ا ϡعن ؟ سيردتلا Δئيه ءΎضعأ Δبتكملا يف Δصصخم نكΎم΃ ϙΎنه له -˿ ا ϡعن ؟ ΎيϠعلا ΕΎساردلا Ώاطل Δبتكملا يف نكΎم΃ صيصخت نكمي له -̀ ا ϡعن ΔيϠكلا يف Εاجملاϭ ΕΎيرϭدلاϭ عجارملا ددع -́ يلΎمجإا ددعلا نΎيبلا ىرخ΃ ΕΎغϠب ΔيزيϠجنإا ΔغϠلΎب Δيبرعلا ΔغϠلΎب عجارملاϭ Ώتكلا ΔيمϠعلا ΕΎيرϭدلا ΔيمϠعلا Εاجملا ˺˺

ϡسϘلا ةربخ – ًارشΎع -: مδϘل΍ سيسأت خيέΎت - ˺ ΔيضΎϤل΍ Δثاثل΍ ϡ΍وعأ΍ϭ ϡΎعل΍ ΍άϬل αويέولΎϜΒل΍ ΔϠحرم يف نيΪيϘϤل΍ ΩΪع - ˻ ΩΪعل΍ ϡΎعل΍ ΔيضΎϤل΍ Δثاثل΍ ϡ΍وعأ΍ϭ ϡΎعل΍ ΍άϬل αويέولΎϜΒل΍ ΔϠحرϤل مδϘل΍ نم نيجيرΨل΍ ΩΪع - ˼ ΩΪعل΍ ϡΎعل΍ ΔمΩΎϘل΍ Δثاثل΍ ϡ΍وعأل مδϘل΍ نم مϬجرΨت عقوΘϤل΍ Ώاτل΍ Ω΍Ϊع΃ - ˼ ΩΪعل΍ ϡΎعل΍ ΔيضΎϤل΍ Ιاثل΍ Ε΍وϨδϠل مδϘل΍ يف ΔيϤϠعل΍ ΙوحΒل΍ ΩΪع -˽ ΩΪعل΍ ϡΎعل΍ ϱΰيϠجن· يبرع ΏΎصϨل΍ طسوΘم ϭ مδϘلΎب سيέΪΘل΍ ΔΌيه ءΎضع΃ ΩΪع - ˾ ΏΎصϨل΍ طسوΘم ϱΩوعس ريغ ϱΩوعس ΩΪعل΍ ΔيϤϠعل΍ ΔجέΪل΍ ΫΎΘس΃ ϙέΎشم ΫΎΘس΃ ΪعΎδم ΫΎΘس΃ يلΎϤج· ˺˻

ΔيمϠعلا ΔجردϠل Δيساردلا ΕΎبϠطتملا - رشع ϱدΎحلا : لϭبϘلا طϭرش -˺ : ىرخ΃ ΕΎبϠطتم -˻ : لϭبϘلا لϭح ΕΎظحام -˼ ˺˼

؟ΕΎبلΎطلا لمشي جمΎنربلا له -˺ ا ϡعن ؟ΕΎبلΎطلا لمشي جمΎنربلا له -˺ ا ϡعن ؟ΕΎبلΎطلا سيردتل ΔيفΎك ΕازيϬجت ϙΎنه له -˻ ا ϡعن ؟جمΎنربلΎب ϡϬقΎحتلا Ώجي نيذلا Ώاطلا ددعل ϰندأا دحلا Ύم -˼ ؟جمΎنربلا يف نϭϠبϘيس نيذلا Ώاطلا ددعل ϰϠعأا دحلا Ύم -˽ ؟ جمΎنربلا يف عبتتس يتلا سيردتلا ϕرط يه Ύم -˾ Δيربتخملا ΕΎساردلا ϭ΃ نيرΎمتلا ΕارضΎحملا ΎϬعيمج Δيساردلا ΕΎϘϠحلا ؟ ΎϬب سيردتلا ϡتيس يتلا ΔغϠلا يه Ύم -˿ ΔيزيϠجنإا Δيبرعلا ؟ ىرخأا ϡΎسقأا ΎϬمدϘت ΕاررϘم ϰϠع دΎمتعاا ىدم Ύم -̀ ليئض طسϭتم ريبك ؟ىرخأا ϡΎسقأا نم ΔمدϘملا ΕاررϘم يه Ύم -́ ىرخ΃ Δغل )ΔيلΎتلا ΔحϔصϠل لϘتنا( دجϭي ا ϡسϘلا Εادحϭلا ددع ررϘملا ϡسا ϡقرلاϭ زمرلا ؟ ΎيϠع ΕΎسارد جمارب جمΎنربلا سيردت يف ΔكرΎشملا ىرخأا ϡΎسقأا Εسرد له -̂ ا ϡعن ؟ددصلا اذϬب ىرخأا ϡΎسقأا عم ϕيسنتلا ϡت له -˺˹ ا ϡعن ˺˽

:يثحبلا عϭرشملا ϭ΃ ΔلΎسرلا -ج ΔحرتϘملا ΔيمϠعلا Δجردلا ΕاررϘمب ΔمئΎق - رشع ينΎثلا ΏϠطتملا ϕبΎسلا Δيساردلا Εادحϭلا ررϘملا ناϭنع ϡقرϭ زمر ررϘملا دمتعم يϠمع ϱرظن : ΔيرΎبجإا ΕاررϘملا -΃ : ΔيرΎيتخاا ΕاررϘملا -Ώ :يثحبلا عϭرشملا ϭ΃ ΔلΎسرلا -ج ΔغϠلΎب سردت يتلا ΕΎيϠكلا Ύم΃ . Δيبرعلا ΔغϠلΎب سردت يتلا ΕΎيϠكϠل ΔبسنلΎب جذϭمنلا اذه Δئبعتب ϰϔتكي ΔيزيϠجنإا ΔغϠلΎب فدارملا جذϭمنلا عم جذϭمنلا اذه ΄بعي ن΃ Ώجيف ΔيزيϠجنإا ˺˾

List of Courses for the suggested Degree :رشع ثلΎثلا List of Courses for the suggested Degree Course No. Course Title Credits Prerequisite Th. Pr. Total Compulsory Courses: Elective Courses Thesis or Research Project ˺˿

ΕΎيوΘδϤل΍ بδح جمΎنرΒل΍ ΕΎΒϠτΘم - رشع عبارلا يثح عورشم وأ ةلاسر )( + تاررقم )( = )( جمانرلل ةبلطتما تادحولا ددع : ϝϭأ΍ يس΍έΪل΍ لصفل΍ ΩΪع Ε΍Ϊحول΍ έرϘϤل΍ مس΍ ϩΰمέϭ έرϘϤل΍ مقέ ωوϤجϤل΍ : ينΎثل΍ يس΍έΪل΍ لصفل΍ ΩΪع Ε΍Ϊحول΍ έرϘϤل΍ مس΍ ϩΰمέϭ έرϘϤل΍ مقέ ωوϤجϤل΍ : ثلΎثل΍ يس΍έΪل΍ لصفل΍ ΩΪع Ε΍Ϊحول΍ έرϘϤل΍ مس΍ ϩΰمέϭ έرϘϤل΍ مقέ ωوϤجϤل΍ Δيس΍έΪل΍ ϝوصفل΍ ΩΪع بδح Δحفصل΍ έرϜت -:Δψحام ˺̀

ΕاررϘملا فيصϭت ΔمئΎق - رشع سمΎخلا ΔيزيϠجنإاϭ Δيبرعلا نيتغϠلΎب ΄بعي :Εادحϭلا ددع : ررـــــϘملا ϡسا :ررϘـملا ϡقرϭ زمر έرقملا فيصوت :Εادحϭلا ددع : ررـــــϘملا ϡسا :ررϘـملا ϡقرϭ زمر έرقملا فيصوت ˺́

List of Courses Description :رشع سدΎسلا List of Courses Description Course No.:.................................. Credits: ............................................. Title : ................................................ Description Prerequisite: Course No.:.................................. Credits: ............................................. Title : ................................................ Description Prerequisite: ˺̂

Εدجϭ نإ ΏϠطلا ϡيعدتل ΎϬتفΎضإ ΔيϠكلا Ώغرت ΕΎظحام Δي΃ ΕΎــظحام - رشع عبΎسلا Εدجϭ نإ ΏϠطلا ϡيعدتل ΎϬتفΎضإ ΔيϠكلا Ώغرت ΕΎظحام Δي΃ ˻˹

سيردتƃا ةئيه وضعƃ ةيتاذƃا ةريسƃا ةέوص Δيسمش ةيدوعسƃا ةيبرعƃا ةƂلممƃا يƃاعƃا ميلعتƃا ةرزا و ةعمجمƃا ةعماج ايلعƃا تاسرا دƃا ةدامع سيردتƃا ةئيه وضعƃ ةيتاذƃا ةريسƃا ΔيصΨشل΍ ΕΎنΎيΒل΍ ˺ مــــسا΍ ΩايϤل΍ ϥΎϜمϭ خيέΎت ΔيعΎϤΘجا΍ ΔلΎحل΍ ϥ΍وϨـعــل΍ Δيس΍έΪل΍ ΕاهΆϤل΍ ˻ خيέΎΘل΍ ΎϬل ΔحنΎϤل΍ ΔϬجل΍ صصΨΘل΍ ΔيϤϠعل΍ ΔجέΪل΍ ϡΎϤΘها΍ ΕاΎجمϭ صصΨΘل΍ ˼ ϡΎعل΍ صصـΨΘل΍ قيقΪل΍ صصΨΘل΍ ϡΎϤΘها΍ ΕاΎجـم ΔيϤϠعل΍ ˻˺

ϥΎجϠل΍ϭ Δيέ΍Ωإ΍ ϝΎϤعأ΍ ˾ خيέΎΘل΍ ϡΎϬϤل΍ϭ ϥΎجϠل΍ /ϱέ΍Ωإ΍ لϤعل΍ ϰϤδم يفيυول΍ لجδل΍ ˽ خيέΎΘل΍ ΎϬن΍وϨعϭ لϤعل΍ ΔϬج Δفيυول΍ ϥΎجϠل΍ϭ Δيέ΍Ωإ΍ ϝΎϤعأ΍ ˾ خيέΎΘل΍ ϡΎϬϤل΍ϭ ϥΎجϠل΍ /ϱέ΍Ωإ΍ لϤعل΍ ϰϤδم ΓέوشϨϤل΍ ΔيϤϠعل΍ ΙΎحبا΍ ˿ خيέΎΘل΍ϭ رشΎϨل΍ϭ ثحΒل΍ ϥ΍وϨع )نيثحΎΒل΍( ثحΎΒل΍ مس΍ ΔيδيέΪΘل΍ Δτشنأ΍ ̀ ΕΎس΍έΪل΍ ΎيϠعل΍ ΔϠحرϤل΍ ΔيعمΎجل΍ يΘل΍ ΔيδيέΪΘل΍ Ε΍έرϘϤل΍ ΎϬδيέΪت يف مهΎس  خيέΎΘل΍ .............. عيقوΘل΍ .............. مسا΍ .............. : سيέΪΘل΍ ΔΌيه وضع عيقوتϭ مس΍ .............. : مــδϘــل΍ سيئέ عيقوتϭ مس΍ ˻˻