ΣΤΟΧΟΙ: ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΤΟΧΟΙ: Με τη συμπλήρωση του διδακτικού στόχου αυτού ο/η μαθητής/τρια πρέπει: 1. Να μπορεί να διχοτομεί ευθεία γραμμή και γωνία.
Advertisements

ΤΕΧΝΙΝΟ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΚΥΠΡΟΥ
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ – Τμήμα Αυτοματισμού
ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΡΟΟΠΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
Μέθοδος Ατομικής Εργασίας
ΣΧΕΔΙΑΖΩ :ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΒΑΡΤΑΝΙΑΝ ΜΙΧΑΗΛ
"Γεωδαιτικές Εφαρμογές" θεωρία Μ. Δουφεξοπούλου ( 4ο ) Στοιχεία μεθόδων χάραξης 4ο Εξάμηνο Σχολής Πολ. Μηχ. ΕΜΠ Αφορά σε απλές επίγειες μεθόδους της Τοπογραφίας.
ΚΛΙΜΑΚΕΣ.
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
BRIEF Πρέπει να σχεδιαστεί ένα φωτιστικό εσωτερικού χώρου ειδικά σχεδιασμένο να καλύπτει τις ανάγκες σε φωτισμό των ατόμων που ασχολούνται με μοντελισμό.
Με τη συμπλήρωση της ενότητας αυτής ο μαθητής πρέπει:
ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Διαδικασία του σχεδίου
ΓΡΑΦΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ.
A 1.3 H χρήση των χαρτών στην καθημερινή ζωή
Presentation of information/Παρουσίαση πληροφοριών
ΤΟΜΕΣ.
(A) IΣOMETPIKH ΠΡΟΒΟΛH
ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Ποιο νομίζετε είναι το θέμα της εικόνας;
03 ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 01 ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ – ΟΡΓΑΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
Όλα αυτά αποτελούν την ταυτότητα του κάθε ανθρώπου.
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
ΕΝΟΤΗΤΑ 7: ΚΛΙΜΑΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
Με τη συμπλήρωση του διδακτικού στόχου αυτού ο/η μαθητής/τρια πρέπει:
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
ΤΟΜΕΣ.
Ενότητα 1 - Κεφάλαιο 3 - Εργονομία
Γιατί πρέπει να έχουμε σωστή στάση του σώματος
ΕΙΔΗ ΓΡΑΜΜΩΝ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
Hot Potatoes. Είναι java scripts που δημιουργούνται με έναν ιδιαίτερα φιλικό τρόπο. Το Hot Potatoes (καυτές πατάτες) είναι πρόγραμμα ανοιχτού λογισμικού.
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
ΤΟΜΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ.
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Η γραφική ε π ικοινωνία στο Αναλυτικό π ρόγραμμα Μάντολε Ειρήνη Σύμβουλος Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Εφαρμογές Πολυμέσων: Εισαγωγή στην HTML (1)
Εργονομία Η Εργονομία μελετά τις μεθόδους με τις οποίες σχεδιάζονται οι διάφορες συσκευές , τα εργαλεία και οτιδήποτε άλλο χρησιμοποιεί ο άνθρωπος καθώς.
Τι είναι η γωνιά; Γωνιά είναι το άνοιγμα μεταξύ δυο πλευρών που ενώνονται σε μια κορυφή και, μετριέται σε μοίρες. α α = 30°
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Διαστάσεις Εργαστήριο Μηχανολογικού Σχεδιασμού Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης Επ. Καθηγητής Μπότσαρης Παντελεήμων Lesson 3 1 Γραμμές διαστάσεων.
Σχεδίαση Διαφανειών Πρακτικός Οδηγός Μιχαηλίδη Αφροδίτη.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Διαδικασία σχεδίασης τομών
Έξι τρόποι θέασης αντικειμένου
Hot Potatoes.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ : ΣΧΕΔΙΑΣΤΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ 1 ΕΠΑΛ ΝΙΚΑΙΑΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
Εισαγωγή Η παρουσίαση αυτή στόχο έχει να βοηθήσει τους σπουδαστές να αποκτήσουν θεωρητικές γνώσεις και να κατανοήσουν τις τεχνικές σχεδίασης μέσα από πρακτικές.
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΡΟΠΗ ΔΥΝΑΜΗΣ – ΡΟΠΗ ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ.
Καταςκευαςτικα ςχεδια ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
ΓΩΝΙΑ ΣΤΟΧΟΙ: Με τη συμπλήρωση του διδακτικού στόχου αυτού θα μπορείτε να: (α) δίνετε τον ορισμό της γωνίας (β) χαρακτηρίζετε γωνίες (γ) διχοτομείτε γωνία.
ΤΟΜΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ.
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Κεφάλαιο 11 Τροποποίηση φόρμας.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΤΟΧΟΙ: ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ Με τη συμπλήρωση του διδακτικού στόχου αυτού ο/η μαθητής/τρια πρέπει να μπορεί να : γράφει ομοιόμορφα, συμμετρικά και αισθητικά ωραία γράμματα και αριθμούς με ελεύθερο χέρι, καθώς και με γεωμετρικά όργανα.

Τα γράμματα και οι αριθμοί που χρησιμο- ποιούνται σε ένα σχέδιο πρέπει να έχουν καλαισθησία, συμμετρία και να συμπλη- ρώνουν την όλη αισθητική του σχεδίου.

Ανάλογα με το πλάτος των γραμμάτων, η γραφή διακρίνεται σε: α) Στενή (ύψος α, πλάτος ½ α) β) Μέση (ύψος α, πλάτος ¾ α) γ) Πλατιά (ύψος α, πλάτος α)

Ανάλογα με την κλίση των γραμμάτων η γραφή διακρίνεται σε ορθή και κεκλιμένη. Τα γράμματα πρέπει να είναι απλά και ευανάγνωστα. Η επιλογή του μεγέθους των αριθμών και των γραμμάτων εξαρτάται κυρίως από την κλίμακα σχεδίασης, αλλά και από το ρόλο τους στο σχέδιο (τίτλος, επεξήγηση κ.τ.λ.) Για γρήγορη και ομοιόμορφη γραφή χρησιμοποιούνται οδηγοί γραφής (στένσιλ) Συνήθως χρησιμοποιείται η μέση ορθή γραφή για γράμματα και αριθμούς.

Όταν γράφουμε με ελεύθερο χέρι, για να έχουμε ομοιόμορφα και συμμετρικά γράμματα, χαράζουμε δύο βοηθητικές γραμμές (οδηγούς) σε απόσταση ίση με το ύψος των γραμμάτων. Επίσης, χαράζουμε και κάθετες βοηθητικές γραμμές ίσες με το πλάτος των γραμμάτων, καθορίζοντας ταυτόχρονα και τη μεταξύ των γραμμάτων απόσταση.

ΥΠΟΜΝΗΜΑ Το υπόμνημα του σχεδίου σύμφωνα με τις διεθνείς προδιαγραφές, σχεδιάζεται στην κάτω δεξιά γωνιά του πλαισίου του φύλλου σχεδίασης. Στο υπόμνημα γράφονται οι διάφορες λεπτομέρειες του σχεδίου, δηλαδή ο τίτλος του εργοστασίου (σχολείου), η ονομασία του αντικειμένου, το όνομα του σχεδιαστή, το υλικό κατασκευής, ο αριθμός σχεδίου, η κλίμακα σχεδίασης, η ημερομηνία κ.τ.λ. Για τη συμπλήρωση των στοιχείων χρησιμο-ποιούμε κεφαλαία γράμματα.