Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής Εκπαιδευτικός: Κυριακή Ζαφείράκη Επιστημονική Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Μαρία Γραμματίκα Τάξη: Στ Αριθμός Παιδιών:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Καινοτόμο Πολιτιστικό Πρόγραμμα Νηπιαγωγείο Αρμένων Ρεθύμνου
Advertisements

Η σημασία της σχέσης παιδιού-περιβάλλοντος Είναι αποδεδειγμένο ότι τα παιδιά είναι ευαίσθητα απέναντι στο δομημένο χώρο. Οι διάφορες αρχιτεκτονικές μορφές.
Επιστημονική - Επιμορφωτική Συνάντηση Εκπ/κων Μουσικής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης 2014 θέμα: ''Η διδασκαλία τραγουδιών σχετικά με τις σχολικές εορτές.
Η 25 η Μαρτίου Σχέδιο Εργασίας Δ’ Δημοτικό Σχολείο Λεμεσού Κωνσταντίνου Άντρη Νικολάου Πολύμνια Στυλιανού Μαριλένα.
1o Γυμνάσιο Συκεών «Οδυσσέας Φωκάς» Comenius day for teachers.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω σωστά,μεγαλώνω σωστά» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
2η Επιστημονική - Επιμορφωτική Συνάντηση Εκπ/κων Μουσικής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης 2013 θέμα: “Μουσική γνωστική ανάπτυξη μέσα από το βίωμα” Δρ Γιώτα.
ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝ ΣΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ MedISys MedISys Ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα υγείας Τεχνολογία αιχμής Κάλυψη του θεσμικού.
1 Ζαρικάκη Ελισάβετ. 2 Διακόσμηση τάξης και δημιουργία παραμυθογωνιάς και βιβλιοθήκης μέσα στην τάξη Με μαξιλάρια, χαλάκι και παραμυθάκια που έφεραν τα.
1 ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΑΣΙΚΩΝ ΧΑΡΤΩΝ Συνέντευξη Τύπου 5 Απριλίου 2011.
 Καταργείται η θεώρηση (ή αλλιώς η διάτρηση) των βιβλίων, είτε αυτά τηρούνται χειρόγραφα, είτε μηχανογραφικά.  Καταργείται και δεν θα ενημερώνεται πλέον.
Πληροφορική στο Νηπιαγωγείο Ιστορική αναδρομή Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση + Προσχολική Εκπαίδευση (2003), με την καθιέρωση ενός προγράμματος σπουδών.
Η ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ...ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!! ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ: Καλλιόπη Κρασίδου Μπερναντέτ Χριστοφή.
ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Τάξη:Τμήμα: KΑΘΗΓΗΤΗΣ………………………………………………… ΕΤΗΣΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Της διδακτέας ύλης στο μάθημα…………………………………………… Η ύλη αυτή κατανέμεται.
Τεχνικές Εξοικονόμησης Χρόνου Αναφέρετε κάποιες τεχνικές που μπορούν να βοηθήσουν στην εξοικονόμηση χρόνου.
ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ Αγροδιατροφικών Προϊόντων. Συσκευασία ενός πρωτογενούς αγροτικού προϊόντος ονομάζεται η περικάλυψη του από κάποιο ειδικό υλικό που χρησιμοποιείται.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΩΤΣΙΟΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2015/2016.
Θεολογία και Φυσική στη στωική φιλοσοφία Φυσικοποίηση του Θεού ή θεοποίηση της Φύσης; Χριστίνα Ι. Κούρφαλη, δρ Φιλοσοφίας
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΠΟΛΥΜΕΣΑ Δημήτριος Γ. Λιόβας.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ Νίκος Σελλας, Μελετητής Workshops Αλεξανδρούπολη 15 Ιανουαρίου 2016.
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΟΥΣΕΙΑΚΟ ΧΩΡΟ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ: ΜΕΛΙΣΗ ΣΤΥΛΙΑΝΗ.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ
ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ.
Διδασκαλία μαθημάτων Φυσικών Επιστημών Γυμνασίου
Χαράλαμπος Πουλόπουλος
Πολιτιστικός Σχεδιασμός σε Περιφερειακό Επίπεδο
Ο υπολογιστής Εισαγωγή.
Καταγραφή των κυήσεων στις οροθετικές γυναίκες της ΜΕΛ του ΠΑΓΝΗ
1 περίπτωση στα πλαίσια οξείας σπειραματικής βλάβης- οξέος νεφριτιδικού συνδρόμου
Ανάλυση Νεκρού Σημείου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Eφαρμοσμένα προγράμματα Ολυμπιακής Παιδείας στο εξωτερικό
Τοπικη ιστορια- βιωματικη δραση
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 Χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
Σύμβολα ανακύκλωσης και επεξήγηση.
Μάινας Διονύσιος Η Διδασκαλία της Ιστορίας με τη βοήθεια των ΤΠΕ
ΒΙΟΛ. ΚΥΤΤΑΡΟΥ, ΑΣΚΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ-ΜΕΡΟΣ Β_2007, Λ.Χ. Μαργαρίτης
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
ΕΡΩΤΗΣΗ 1 Ως μέρος μιας επιδημιολογικής μελέτης, 2 ομάδες γυναικών ρωτήθηκαν (με συνέντευξη) για την ύπαρξη ναυτίας και στομαχικού πόνου. Σε μια σύγκριση.
Δασκάλα – σύμβουλος ΣΧΤ
Εκπαιδευτικό υλικό που αναπτύχθηκε στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΡΥΠΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Το υλικό του Υπολογιστή
Υλικό Υπολογιστών Καθηγητής: Α. Μιχαλάκης
«Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης»
Κλασικό τμήμα Σχολικό έτος «Η Αγγελική και ο Αλέξης παντρεύονται» Μια ιστορία που συνέθεσαν τα νήπια βλέποντας τους πίνακες του λαϊκού ζωγράφου.
ΕΚΔΟΣΗ ΠΡΟΗΓΜΕΝΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας Σταυρακάκης Κων/νος Εφραίμ.
NOMIKO-ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Εισαγωγή στην Ψηφιακή Τεχνολογία
Ιστορίες για παιδιά και γονείς
Kλυτία, η νύμφη που έγινε ηλιοτρόπιο
«TΑΞΙΔΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ» «ΠΕΡΙ ΚΥΠΡΟΥ»
15/11/2018 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (1) Ενότητα A1.1 Ο Δάσκαλος.
بسم الله الرحمن الرحيم.
ΠΛΑΙΣΙΟ 14ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
Ένα γεγονός που συγκλονίζει τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία
ΤΙΤΛΟΣ: Δημοσθένης (Demosthenes Speech composer)
Μέθοδοι Έρευνας Στις Επιχειρήσεις και την Οικονομία
Παιδαγωγικού Ινστιτούτου & Εκπαιδευτικής Πύλης του Υ.Π.Ε.Θ.
H ΒΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Στα διάφορα επαγγέλματα
ΗΛΙΑΚΗ ΕΚΛΕΙΨΗ Το πιο μεγαλειώδες θέαμα στη φύση.
Επιμέλεια παρουσίασης: Γεωργίου Βασίλειος ΣΤ΄ Εξάμηνο Ιούνιος 2018
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Σεμινάριο -e – Τασούλα Βερβενιώτη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής Εκπαιδευτικός: Κυριακή Ζαφείράκη Επιστημονική Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Μαρία Γραμματίκα Τάξη: Στ Αριθμός Παιδιών: 8

Το κείμενο «Η Πόλη» από το λογισμικό ο σεβντάς του σεντουκιού, τράβηξε τη προσοχή και το ενδιαφέρον των παιδιών…

Έτσι, μιλήσαμε για τα μαγαζιά της γειτονιάς τους για τον φούρνο που ψωνίζουν (τα προϊόντα που πουλάει, τις προτιμήσεις τους…) καθώς και για τα υπόλοιπα μαγαζιά που υπάρχουν στη γειτονιά τους : σούπερ μάρκετ, βιβλιοπωλείο, κουρείο…. Στο τέλος, δημιουργήσαμε ένα κολλάζ με τίτλο ¨Τα μαγαζιά της γειτονιάς μας»! Μικτό κολλάζ με ζωγραφιές και εικόνες από διάφορα περιοδικά και διαφημιστικά φυλλάδια…

Παίξαμε παιχνίδια… Από το cd ¨Να ‘χαμε και τι να ‘χαμε¨, ακούσαμε το γλυκό τραγούδι. Το παιδί που κατέγραψε τα περισσότερα γλυκά που ακουστήκαν στο τραγούδι ήταν νικητής! Η συμμετοχή ήταν μεγάλη! ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ Φέρε ένα μπακλαβά Φέρε όλο το νταβά Μα τί θέλεις παρακάλια Δες μου τρέχουνε τα σάλια! Κέρασε με λουκουμάδες Κέρασε με και μπαμπάδες, Και να έρχονται τα πιάτα με ρυζόγαλο γεμάτα…

Παίξαμε παιχνίδια ρόλων Παίξαμε παιχνίδια ρόλων! Τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά παίρνοντας το ρόλο του φούρναρη και του πελάτη. Προέκυψαν αυθόρμητα και με μεγάλη ευχαρίστηση διάλογοι (χαιρετισμοί, παζαρέματα, κριτική για τα προϊόντα…). Έφτιαξαν την ταμπέλα του φούρνου τους! Ο φούρναρης της γειτονιάς τους έχει γένια για αυτό έφτιαξαν και οι ίδιοι από βαμβάκι. Ετοίμασαν διάφορα προϊόντα από πλαστελίνη και πηλό (πίτες, κουλούρια, μπουγάτσες κ.α.). Σταδιακά στα επόμενα μαθήματα φτιάξαμε ποδιές , καπέλα…

Και το παινίδι ξεκίνησε!!! Έφτιαξαν τιμοκατάλογο με τα προϊόντα που πουλούσαν! Κατασκεύασαν χρήματα από χαρτόνι, όπου ζωγράφισαν επάνω τις αντίστοιχες εικόνες με τα αληθινά. Και το παινίδι ξεκίνησε!!!