Δρ. Γεωργία Κηπουροπούλου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 7 η (2015 – 16) Ερευνητική Μεθοδολογία Ι Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Advertisements

ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Εργασία στο μάθημα: Συγκριτική Κοινωνική Εργασία. Καθηγήτρια: Κανδυλάκη Αγάπη. Φοιτητής: Καβούκης.
Δ.Π.Θ. ΤΕΦΑΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΜΑΘΗΜΑ: ΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια Μ. Μιχαλοπούλου.
2016. Σύνοψη δράσεων προγράμματος πρόληψης και ευαισθητοποίησης Κεντρική φιλοσοφία του προγράμματος αποτέλεσε ο στόχος μέσω των δράσεων το μήνυμα για.
Α Θ Η Ν Α Ϊ Κ Ο Κ Ε Ν Τ Ρ Ο Ε Ρ Ε Υ Ν Ω Ν Μαθήματα Έρευνας Αγοράς στο ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 3 ο και 4 ο.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ »
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9 η (2015 – 16) Ερευνητική Μεθοδολογία ΙΙ Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεθοδολογίες Τουριστικής Αγοράς 2 η Διάλεξη TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Γ.Ν.Π «ΤΖΑΝΕΙΟ» Το Γ.Ν.Π «ΤΖΑΝΕΙΟ» προσφέρει τις υπηρεσίες του αδιάλειπτα από το 1873.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΘΗΜΑ ΚΟΡΜΟΥ: ΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ.
Δρ. Ευριπίδου Πολύκαρπος C.D.A. College Limassol 2014/2015.
Γ ΕΝΙΚΟ Ν ΟΣΟΚΟΜΕΙΟ Π ΑΙΔΩΝ «Η Α ΓΙΑ Σ ΟΦΙΑ » Θηβών & Παπαδιαμαντοπούλου, Γουδή.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΔΠΜΣ : ΑΣΚΗΣΗ & ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Παυλόπουλος Θεμιστοκλής Α.E.M.: 804 Θέμα : Η εκμάθηση μπάσκετ σε αρχάρια.
1 ΓΕΝΙΚΑ ΠΕΡΙ ΝΕΟΠΛΑΣΙΑΣ Δρ. Παπαδημητρίου Μαρία Νοσηλεύτρια -Ιατρός Καθηγήτρια-Διευθύντρια ΣΕΥΠ ΤΕΙ Πατρών Χρήστος Ν. Χριστόπουλος, MD Ακτινοθεραπευτής.
Ε. Νέλλας Ανάλυση Δεδομένων με Χρήση του Στατιστικού Πακέτου SPSS για Windows (Τεύχος Διαφανειών 2) 1.
Κίνηση και επεξεργασία – μαθησιακές προσαρμογές (804)
Test.
Test.
Διεθνές Μάρκετινγκ Ενότητα # 6: Διεθνής Έρευνα Αγοράς
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 1η: Εισαγωγή στη Μεθοδολογία Έρευνας
Φροντίδα Ψυχικά Πάσχοντος στο Σπίτι
Επιλογή τοποθεσίας και προγραμματισμός των εγκαταστάσεων
ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Έρευνα δράσης (action research) Η έρευνα δράσης είναι μια ερευνητική διαδικασία που οι ίδιοι οι άνθρωποι της πράξης διενεργούν, με στόχο να βελτιώσουν.
ΈΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 1: ΕΙΣΑΓΩΓΗ – ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Δρ. Πέτρος Τομάρας Καθηγητής Μάρκετινγκ ΤΕΙ Αθήνας
Εκτιμητική: σημειακές εκτιμήσεις παραμέτρων
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Το Πλαίσιο της Παροχής Σ.Υ.Υ. Ορισμοί
Κεντρο πληροφορησησ ανεργων τησ γ.σ.ε.ε.(κεπεα)
Εισαγωγή στην Ψυχολογία
Συγκέντρωση Πρωτογενών Πληροφοριών
ΕΛΕΓΧΟΙ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΣΕ ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
Έρευνα της Κοινής Γνώμης Στον Νομό Θεσσαλονίκης
ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΦΟΡΕΑΣ: «MAGDIET CENTER» μηλιας α. γεωργιος Κατσιβέλη Στέλλα (Α.Μ )
12/05/2018.
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Προσεγγίζοντας την έννοια της αειφόρου τοπικής ανάπτυξης μέσα από τον σχεδιασμό ενός ψηφιακού παιχνιδιού 1ο ΕΠΑ.Λ. Αμαρουσίου Σχ. Έτος 2015-’16 Ευτυχία.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 7η: Ποιοτική Έρευνα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΜΣ «ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ»
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ??
ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΔΥΟ ΠΑΙΚΤΩΝ
Πρακτική άσκηση στην κοινότητα
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ
Πρακτική Άσκηση στην Κοινότητα Α’ & Β΄ Εξάμηνο
ΜΕΓΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΑΘΗΝΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2011
Μέθοδοι Έρευνας Στις Επιχειρήσεις και την Οικονομία
Η σοκολάτα στη διατροφή μας
Τα συστήματα επιλογής Προϊσταμένων στο δημόσιο την τελευταία εικοσαετία Η πρόκληση της εφαρμογής του Ν. 4369/16 Ιωάννης Σπηλιωτόπουλος Προϊστάμενος Γενικής.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 7η: Ποιοτική Έρευνα
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΟΙ Επιθεώρηση
Σκιαγραφώ το μέλλον μου: πού, πώς, πότε και γιατί
ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟΙ , ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΧΡΟΝΙΑ ΝΕΦΡΙΚΗ ΝΟΣΟ. Φραδέλος Ευάγγελος1, Τζαβέλλα Φωτεινή1,
Η ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΝΟΣ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ Παναγιώτου Νικολέτα1, Πρεζεράκος Παναγιώτης2, Κουράκος Μιχαήλ3, Δρελιώζη.
أثر بعض استراتيجيات حل المشكلات الرياضية وتكوينها
تقدير المتغيرات في دراسات الجدوى
ΦΥΛΕΤΙΚΟΣ ΔΙΜΟΡΦΙΣΜΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Τμήμα: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ
Στατιστικές Υποθέσεις
Διδάσκουσα Δρ. Γεωργία Κηπουροπούλου
يئΎصحإ΍ ليϠحتل΍ يف ΔصصΨتϤل΍ ΔيΒيέΪتل΍ ΓέϭΪل΍ عϤجتϤل΍ ΔيϠك ΏΎحέ يف ΕΪقع جمΎنήب ϡ΍ΪΨتسΎب (SPSS) ήيمأ΍ ΪϬعم ΎϬϤظن يتل΍ϭ ،ΔعمΎجلΎب سيέΪتل΍ ΔΌيه.
ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ
Φ. ΜΗΛΙΩΝΗ, Δ.Ν., Δ/ΝΤΡΙΑ ΝΠΙΔ ΕΠΑΝΟΔΟΣ
Μέθοδοι συλλογής δεδομένων στην ποιοτική έρευνα
Σεμινάριο -e – Τασούλα Βερβενιώτη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δρ. Γεωργία Κηπουροπούλου ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Τμήμα: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ Μεθοδολογία Έρευνας Κοινωνικών Επιστημών Διδάσκουσα Δρ. Γεωργία Κηπουροπούλου

ΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ Αγορά είναι η διαδικασία σχεδιασμού και εκτέλεσης της αρχής της τιμολόγησης, προώθησης και διανομής ιδεών, αγαθών και υπηρεσιών ώστε να δημιουργήσουμε συναλλαγές που ικανοποιούν ατομικές προσωπικότητες και οργανισμούς.

Η «αρχή» της αγοράς προϋποθέτει τον: Προσανατολισμό του καταναλωτή Προσανατολισμό ενός στόχου Προσανατολισμό ενός συστήματος

Έρευνα Αγοράς Έρευνα Αγοράς είναι η διαδικασία ανακάλυψης χρήσιμων πληροφοριών σχετικά με τους πελάτες, τον ανταγωνισμό και το περιβάλλον Η Έρευνα Αγοράς μειώνει τον κίνδυνο και την αβεβαιότητα κατά τη λήψη αποφάσεων Πρόκειται για τις «αισθήσεις» τις επιχείρησης που την βοηθούν να επικοινωνεί με το εξωτερικό περιβάλλον Βοηθά την καλύτερη επαφή με τους πελάτες και την επιτυχέστερη κατανόησή τους

ΔιαχωρισμΟΣ των όρων ΕρευναΣ Μάρκετινγκ και ΕρευναΣ ΑγορΑΣ ΔιαχωρισμΟΣ των όρων ΕρευναΣ Μάρκετινγκ και ΕρευναΣ ΑγορΑΣ Έρευνα Μάρκετινγκ είναι ο συστηματικός σχεδιασμός, η συλλογή, η ανάλυση και η αναφορά στοιχείων και διαπιστώσεων που έχουν σχέση με μία συγκεκριμένη περίπτωση μάρκετινγκ που αντιμετωπίζει η εταιρία. Δεν πρέπει, λοιπόν, να συγχέουμε τους όρους έρευνα μάρκετινγκ και έρευνα αγοράς. Η έρευνα αγοράς ερευνά σε κάποια συγκεκριμένη αγορά και είναι απλώς μία συνιστώσα της έρευνας μάρκετινγκ.

Η σημασία των δεδομένων Για να αποκτηθεί η γνώση απαιτείται μετατροπή κάποιων βασικών δεδομένων σε πληροφορίες και αποφάσεις Τα δεδομένα είναι η ακατέργαστη μορφή της πληροφορίας Η πληροφορία προκύπτει μετά την επεξεργασία των ακατέργαστων δεδομένων Η ερμηνεία των πληροφοριών θα οδηγήσει στη λήψη συγκεκριμένων αποφάσεων

Χαρακτηριστικά των δεδομένων Τα δεδομένα που αποκτώνται θα πρέπει να είναι: Αξιόπιστα Αντιπροσωπευτικά και γενικεύσιμα Έγκυρα

Έρευνα Αγοράς – Διαδικασία Πρόβλημα/ Ευκαιρία Αναγνώριση και Διατύπωση Δημιουργία του Σχεδίου της Έρευνας Επιλογή Μεθόδου της Έρευνας Επιλογή της δειγματοληπτικής Διαδικασίας Συλλογή των Δεδομένων Ανάλυση των Δεδομένων Σύνθεση και Παρουσίαση των αποτελεσμάτων Follow-up

Βασικά μοντέλα έρευνας Διερευνητική έρευνα (exploratory research): ανακάλυψη γενικού χαρακτήρα ενός προβλήματος, της επίδρασης που έχει και των μεταβλητών που το χαρακτηρίζουν Περιγραφική έρευνα (descriptive research): περιγραφή των επιρροών συγκεκριμένων μεταβλητών σε ένα πρόβλημα Αιτιακή έρευνα (causal research): εξερεύνηση συσχετίσεων μεταξύ διαφορετικών μεταβλητών

ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΠΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Η δειγματοληπτική έρευνα είναι πολύ σημαντική διότι είναι δύσκολο να εξετάσουμε στο σύνολο του πληθυσμού. Παρέχει ταχύτητα και δίνεται η δυνατότητα να μελετηθούν περισσότερα χαρακτηριστικά της εξεταζόμενης ομάδας με ακρίβεια διότι μειώνονται τα σφάλματα τα παρατήρησης. Η δειγματοληψία είναι η τεχνική επιλογής ενός μέρος του πληθυσμού. Ο πληθυσμός είναι τα άτομα μιας προς μελέτη ομάδας που θέλει να προσεγγίσει η έρευνα. Το δείγμα είναι το υποσύνολο του πληθυσμού, το οποίο είναι αντιπροσωπευτικό, επαρκή αριθμητικά σαν να αποτελεί μια μικρογραφία του πραγματικού πληθυσμού.

ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑΣ Τυχαία δειγματοληψία: πίνακας τυχαίων αριθμών Στρωματοποιημένη δειγματοληψία: ένα στρώμα δημιουργείται από τη διαίρεση ενός πληθυσμού και προκύπτουν υποσύνολα με σχετικά ομοιογενή στοιχεία Συστηματική δειγματοληψία: κάθε στοιχείο του πληθυσμού τοποθετείται σε ορισμένη θέση σύμφωνα με κάποια κατάταξη Δειγματοληψία κατά συστάδες: η διαίρεση του πληθυσμού σε λειτουργικές ομάδες με ένα τυχαίο δείγμα Επιφανειακή δειγματοληψία: επιλογή δείγματος από μία επιφάνεια

Μέθοδοι συλλογής δεδομένων ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ-ΠΕΙΡΑΜΑ

Ποιοτική έρευνα 1. Focus Groups / ομαδικών συζητήσεων Full (6-10 ερωτώμενοι) Mini (3-5 ερωτώμενοι) 2. Dual interview – 2 ερωτώμενοι (συνήθως ανδρόγυνο, 2 φίλοι, γενικά γνωστοί μεταξύ τους ερωτώμενοι) 3. In depth personal interview – 1 ερωτώμενος (συνήθως επαγγελματίες όπου πηγαίνει ο moderator στο χώρο τους)

Ποσοτική έρευνα Συνεντεύξεις Β2Β 2. Μέτρηση ροής / παρατηρήσεων 3. Συνεντεύξεις μπροστά στο ράφι και σε εξόδους καταστημάτων 4. Συνεντεύξεις door to door 5. Συνεντεύξεις “test center” 6. Τηλεφωνικές 7. Μυστικές επισκέψεις 8. Self completion (στέλνω το ερωτηματολόγιο)

Έρευνα αγοράς και μέθοδοι ανάλυσης δεδομένων Έρευνα αγοράς και μέθοδοι ανάλυσης δεδομένων Η έρευνα αγοράς και η στατιστική ανάλυση δεδομένων απαιτούν τρία πράγματα: βασικές γνώσεις επικοινωνίας, μάρκετινγκ και στατιστικής 2. εφαρμογή μεθόδων και τεχνικών στατιστικής ανάλυσης δεδομένων 3. φαντασία και δημιουργικότητα

Περιγραφική στατιστική ανάλυση FREQUENCIES (ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ) Με την εντολή frequencies, το SPSS υπολογίζει τη συχνότητα εμφάνισης κάθε τιμής των μεταβλητών που έχουμε επιλέξει, καθώς επίσης και κάποια βασικά μέτρα περιγραφικής στατιστικής. Η ανάλυση των συχνοτήτων αποσκοπεί στην ταξινόμηση και συμπύκνωση των δεδομένων σε κατανομές συχνοτήτων. Με τον τρόπο αυτό καθίσταται δυνατή η καλύτερη περιγραφή των βασικών χαρακτηριστικών/μεγεθών της έρευνας.

Περιγραφική στατιστική ανάλυση CROSSTABS (ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΜΕΝΗ ΠΙΝΑΚΟΠΟΙΗΣΗ) Με την εντολή Crosstabs μπορούμε να παρουσιάσουμε σε μορφή πίνακα τη σχέση μεταξύ δύο ποιοτικών μεταβλητών. Οι ποιοτικές μεταβλητές είναι εκείνες που έχουν διακριτές κατηγορίες, όπως το φύλο (γυναίκα, άνδρας), τόπος κατοικίας (πόλη, προάστιο, εξοχή), απαντήσεις (ναι, όχι) και πολλές άλλες. Έτσι, λοιπόν, η διασταυρωμένη ή συνδυαστική πινακοποίηση είναι η κατασκευή ενός πίνακα διπλής εισόδου έτσι ώστε να μπορεί να εξεταστεί με ποιο τρόπο απάντησαν σε κάποιες άλλες μεταβλητές οι ερωτώμενοι που απάντησαν κάποια συγκεκριμένη κατηγορία σε μια μεταβλητή.

Ερωτηματολόγια Τύποι ερωτήσεων Ερωτηματολόγια Τύποι ερωτήσεων ΑΜΟΙΚΤΕΣ-ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΝΟΙΚΤΕΣ: ο ερωτώμενος απαντά ή καταγράφει την απάντησή του ελεύθερα. ΚΛΕΙΣΤΕΣ: ο ερωτώμενος επιλέγει από προκαθορισμένες δυνατές απαντήσεις, τσεκάροντας την απάντηση ή τις απαντήσεις που τον αντιπροσωπεύουν περισσότερο. - «Ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών» - «διχοτομικές ερωτήσεις»

Ερωτηματολόγια Τύποι ερωτήσεων Ερωτηματολόγια Τύποι ερωτήσεων ΚΛΙΜΑΚΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ –ΙΕΡΑΡΧΗΣΗΣ «Παρακαλώ ιεραρχήστε τα παρακάτω λάστιχα αυτοκινήτων, σύμφωνα με την μεγαλύτερη πρόσφυση στο κράσπεδο» MICHELIN 1 BRIGESTON 3 PIRELLI 2 GOODYEAR 4

Ερωτηματολόγια Τύποι ερωτήσεων Ερωτηματολόγια Τύποι ερωτήσεων ΚΛΙΜΑΚΑ ΣΤΑΘΕΡΟΥ ΑΘΡΟΙΣΜΑΤΟΣ «Να κατανείμετε 100 βαθμούς ανάμεσα στα παρακάτω είδη τυριού ανάλογα με την προτίμησή σας σε καθένα από αυτά»: ΤΥΡΙ ΦΕΤΑ 30 ΚΕΦΑΛΟΓΡΑΒΙΕΡΑ 15 ΕΜΕΝΤΑΛ 35 ΓΚΟΥΝΤΑ 20 ΣΥΝΟΛΟ 100

Ερωτηματολόγια Τύποι ερωτήσεων Ερωτηματολόγια Τύποι ερωτήσεων Η κλίμακα αυτή ζητάει να δείξει ο ερωτώμενος τον βαθμό συμφωνίας ή διαφωνίας του με ορισμένες προτάσεις-δηλώσεις.

Ερωτηματολόγια Τύποι ερωτήσεων Ερωτηματολόγια Τύποι ερωτήσεων ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΕΠΙΘΕΤΩΝ

Reporting Σύνταξη αναφοράς. Παρουσίαση Ευρημάτων. Κριτική Αξιολόγηση Ευρημάτων. Παρουσίαση Προτάσεων σε σχέση με το Πρόβλημα . Παρουσίαση Περιορισμών-προβλημάτων της Έρευνας. Προτάσεις για Μελλοντική Έρευνα.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ