Oι θεωρίες της κοινωνικής μάθησης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δραστικές – Λογικές Θεωρίες
Advertisements

Φυσική Γ’ Λυκείου Γενικής Παιδείας
ELDRUG ΕΛΣΑΡΤΑΝΗ ΕΛΜΥΕΛΙΝΗ
Θεωρίες Συμπεριφορών και Υγεία
Ο ιδρυτής του συμπεριφορισμού Βιογραφικά στοιχεία (1 από 2)
Η συμπεριφορά και οι συνέπειές της
Π ο λ ι τ ι σ τ ι κ ό Π ρ ό γ ρ α μ μ α 3 Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΉ ΨΥΧΟΛΟΓΊΑ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΆ - ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΊΑ Δήμητρα Παπαστεργίου MSc- Λάρισα 2014.
ΠΑΞΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΡ.ΚΛΙΝΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Νίκος Καζαντζάκης «Χαρά στον άνθρωπο συλλογίζουμαι που αξιώθηκε, προτού πεθάνει, ν’ αρμενίσει το Αιγαίο. Πουθενά αλλού δεν μετατοπίζεσαι τόσο γαλήνια και.
Αναπτυξιακή Ψυχολογία Ενότητα 3: Θεωρίες ανθρώπινης ανάπτυξης Διδάσκουσα: Ειρήνη Σκοπελίτη Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική.
Το ψυχοπαιδαγωγικό υπόβαθρο της Διδακτικής. Σκοπός της Διάλεξης Να μελετηθεί η ανάδυση του γνωστικού πεδίου που οριοθετείται με τον όρο ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 8 – ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΖΩΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
GIANNI VERSACE. H ζωή του… Ο Gianni Versace, γεννήθηκε στις 2 Δεκεμβρίου του 1946 στην Reggio Calabria της Ιταλίας. Εκεί μεγάλωσε με τον μεγαλύτερο αδελφό.
Μεθοδολογία Έρευνας Εισαγωγή στην έννοια και αναγκαιότητα της έρευνας Προσεγγίσεις - είδη επιστημονικής έρευνας Δρ Σοφία Ζυγά Επίκουρη Καθηγήτρια Βασικής.
«Κοινωνική Μάθηση» Α.Bandura
Γνωσιακή Επιστήμη Εισαγωγή.
Καλτσονούδη Καλλιόπη Αναστασία Αθανασούλα-Ρέππα Βόλος 2015
Δημιουργία κινήτρων στην εκπαίδευση
Δρ Γιασεμίνα Καραγιώργη Δρ Αλεξάνδρα Πετρίδου Σοφία Βλάμη
ΕΡΓΑΣΙΑ 1Η Δήμητρα Βαγιωνά Νίκος Μαρούσης.
Μη γραμμική αφήγηση To grapple with these issues, it's best to recall the difference between story and plot. The following sentence outlines a story: The.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
ΨΥΧΟKOIΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ Μάθημα 3-4
Εισαγωγή στην Ψυχολογία
Καλλιρρόη Παπαδοπούλου
Holmberg Ingrid: The creation of the Ancient Greek Epic Cycle
Προγραμματισμός -Chuck Conradt
Albert Bandura Κοινωνιογνωστική Θεωρία
2005 Παγκόσμιο έτος Φυσικής 100 χρόνια από «τότε» που συνέβη «κάτι».
Μικροδιδασκαλία Η μικροδιδασκαλία ως μέθοδος εκπαίδευσης εκπαιδευτικών εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στη δεκαετία του 1960 στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Υπεύθυνος Καθηγητής: Μάριος Κουκουνάρας Λιάγκης
Τοποθέτηση Φορμών στο Microsoft Word
Οι Εξισώσεις τού Maxwell Παρουσίαση: Διονύσης Παρασκευόπουλος
Λίλλη Σοφία Σμιτ Γογγάκη
ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ Ερευνητική εργασία Ο ΓΕ.Λ Ν.ΣΜΥΡΝΗΣ
Εισαγωγή στην Γενική ψυχολογία Βρεφονηπιοκομιά-Εργοθεραπεία
Γενικό Λύκειο Αναβύσσου Ερευνητική εργασία Β΄ τάξης Σχολικό έτος:
Άνθρωπος και Ιατρική Οι μαθητές του Παλλατιδείου Λυκείου Σιδηροκάστρου επιλέξαμε στα πλαίσια της ερευνητικής εργασίας να ασχοληθούμε με την ιατρική και.
Albert Einstein Ζωή και έργο Μπαλάσκας Ευάγγελος.
Ο ΜΙΚΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΡενΕ ΓκοσιΝΙ-Ζαν Ζακ ΣανπΕ
Λογικο-Ενορατικές θεωρίες (Rational-Emotive Therapies) Albert Ellis
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ (Ψ-2601)
Μέθοδοι έρευνας της ψυχολογίας
Από τις θεωρίες μάθησης… στην θεωρία του BLOOM
Π Ένας μαγικός αριθμός.
Οι ΚοινωνικογνωστικεΣ και ΚονστρουκτιβιΣτικεσ ΑποψειΣ για την ΜΑθηση
Πίστευε … και μη ερεύνα.
Το βιογραφικό για το γιατρό του μέλλοντος
Νίκος Δρακωνάκης Οικονομολόγος Νοέμβριος 2017 Κύπρος
Διδακτικές Μέθοδοι – Εκπαιδευτικές Τεχνικές
Πολιτισμική διαμεσολάβηση στο σχολικό πλαίσιο
Η βεβαιότητα της μαθηματικής αλήθειας
Από τον αιθέρα στη θεωρία πεδίων
Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
ΗΘΙΚΟΤΗΤΑ ένα σύστημα αξιολόγησης των ανθρώπινων πράξεων. Η ανάπτυξη της ηθικότητας αποτελεί το βασικό πυρήνα της διαδικασίας κοινωνικοποίησης του παιδιού.
Ο Ελληνικός Μοντερνισμός & η νεότερη εποχή: Γενιά 1930
Ο περιοδικός πίνακας των Στοιχείων. (I)
Ευ. Φρυδάκη Καθηγήτρια Παιδαγωγικής
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Η Σχετικότητα δεν είναι τόσο δύσκολη όσο νομίζετε!
ΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΙΔΟΥΣ
Λειτουργεί ο Παραδειγματισμός
ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΟΥ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΙΣΜΟΥ
ΠΡΟΔΙΑΘΕΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ, ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ, ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ, ΚΙΝΗΤΡΑ
Οι Εξισώσεις τού Maxwell Παρουσίαση: Διονύσης Παρασκευόπουλος
Η Γνωστική εξελικτική θεωρία του Jean Piaget
ΨΥΓΕΙΟ Παρασκευή, 5 Απριλίου 2019 ΜΙΑ ΧΡΗΣΙΜΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ.
Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Μανινασ νικολαοσ Παγιδασ κωνσταντινοσ-εφραιμ
Δρ. Κατερίνα Αργυροπούλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Oι θεωρίες της κοινωνικής μάθησης

Η θεωρία της γνωστικο-κοινωνικής μάθησης του Albert Bandura

Πώς οι άνθρωποι μαθαίνουν πλήθος πολύπλοκων μορφών συμπεριφοράς σε σχετικά σύντομο χρόνο χωρίς εμφανή άσκηση;

Η θεωρία του Bandura Υποστήριξε την άποψη ότι μαθαίνουμε με έμμεσο τρόπο. To άτομο είναι ενεργητικός μεσολαβητής που επενεργεί στο περιβάλλον του με βάση συγκεκριμένες προσδοκίες και ταυτόχρονα προβλέπει τις πιθανές συνέπειες της συμπεριφοράς του. Η ουσιαστική μάθηση συντελείται μέσω της διαδικασίας της μίμησης.

Η θεωρία του Bandura Η θεωρία της κοινωνικής μάθησης αποδίδει μεγάλη σημασία στις επιδράσεις που ασκούν πάνω στην ανάπτυξη οι εσωτερικές διαδικασίες μεσολάβησης. Η εξελικτική διαδικασία χαρακτηρίζεται από την αμοιβαιότητα ανάμεσα στο άτομο και το περιβάλλον (αμοιβαίος καθορισμός).

Η θεωρία του Bandura Το άτομο επεξεργάζεται τις πληροφορίες που του παρέχει το πρότυπο και αναπτύσσει ένα σύνολο συμβολικών αναπαραστάσεων της συμπεριφοράς με την οποία, μέσω της δοκιμής και της αποτυχίας, ταυτίζεται αργότερα.

Ο ρόλος της ενίσχυσης κατά τη μίμηση Παράγοντες που καθορίζουν την ισχύ ενός ενισχυτή: Πόσο σύντομα ένα ερέθισμα-συμβάν έπεται της συμπεριφοράς του ατόμου. Το πλάνο ενίσχυσης και η συχνότητα με την οποία εμφανίζονται τα ενισχυτικά συμβάντα.

Λειτουργίες της ενίσχυσης Παροχή πληροφοριών (εμπρόθετη συμπεριφορά, μάθηση μέσω της εμπειρίας, διαμόρφωση προσδοκιών, πρόβλεψη). Εξασφάλιση κινήτρων (οι άνθρωποι μαθαίνουν να προβλέπουν ποια ερεθίσματα θα λειτουργήσουν ως ενισχυτές σε κάποια δεδομένη συνθήκη – μαθαίνουν από τις θετικές και αρνητικές εμπειρίες των άλλων ανθρώπων).

Η θεωρία της κοινωνικής μάθησης ως διαδικασία Για να επιτευχθεί η μίμηση ή η μάθηση μέσω παρατήρησης είναι αναγκαίες τέσσερις διαδικασίες: Προσοχή Συγκράτηση Κινητική αναπαράσταση Κίνητρα

Η παρατήρηση ενός προτύπου είναι δυνατόν να έχει τρεις διαφορετικές επιδράσεις: Επιδράσεις που σχετίζονται με τη μίμηση Με πρόκληση νέας συμπεριφοράς Με την ενθάρρυνση ή αποθάρρυνση μιας συμπεριφοράς.