ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Λαφαζάνη Τέτα Μακρή Παναγιώτα ΘΕΜΑ: ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ.
Advertisements

Ράλλης Γκέκας Διευθύνων Σύμβουλος Ε.Ε.Τ.Α.Α. A.E. Ε.Ε.Τ.Α.Α. A.E.
9.7. Υπηρεσία Πολυμορφικής Ψηφιακής Βιβλιοθήκης με Προσβάσιμη Βιβλιογραφία για τους Φοιτητές με Αναπηρίες Πάντειο Πανεπιστήμιο Ειρήνη Δαφέρμου 20ο Πανελλήνιο.
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ
1ο ΕΠΑΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ «Μικρές Αγγελίες – Μεγάλες Αλήθειες» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ AΛΚΟΟΛΙΣΜΟΣ               ΜΑΝΕΝΤΗ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΤΖΕΦΡIΟΥ ΤΡΙΣΕΥΓΕΝΗ.
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
1ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΜΚΦ
ΠΑΙΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
Παγκόσμια ημέρα του παιδιού
ΨΗΦΙΑΚΟ ΧΑΣΜΑ Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΗΣ
ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΣ Ορισμός: O αναλφαβητισμός ορίζεται ως η ανικανότητα γραφής και ανάγνωσης ενός απλού κειμένου σε μία έστω γλώσσα.
Γιατί πάχυναν τα Ελληνόπουλα; Τ. Μπακάλη Υπεύθ. Αγωγής Υγείας Β/θμια Διεύθυνση Δ΄Αθήνας.
Η Αποδοχή της διαφορετικότητας Άτομα με αναπηρία που προέκυψε
Μαθήτρια : Πατατούκου Μαρία Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Θέμελη Γεωργία
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ της Μιχάλη Αργυρώς.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ «ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ.
«Συνθήκες Εργασίας Γυναικών σε Νοσοκομεία.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Ερευνητικη εργασια: «ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ εξαρτησεισ»
ΑΛΚΟΟΛ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΒΑΡΒΑΡΕΣΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΙΑ
“Τι είναι τα Ανθρώπινα Δικαιώματα”
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΕΡΟΣ Δ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΑΙΝΕΣΗΣ ΝΙΚΟΣ Εργαστηριακός Συνεργάτης ΤΕΙ Αθήνας MSc Ιατρική Σχολή Παν. Αθηνών ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Επίδοση στο σχολείο και κοινωνική προέλευση. Δεκαετία 1960 Πολυάριθμες έρευνες σε πολλές δυτικές χώρες με στόχο να διαπιστωθεί αν το σχολείο προσφέρει.
Bullying Το νταηλίκι είναι μια μορφή κακοποίησης, πιο συγκεκριμένα εκφοβισμού ή εξαναγκασμού. Αυτή συνεπάγεται περιοδικά επαναλαμβανόμενες πράξεις που.
Προτάσεις για την εξειδίκευση της διάστασης της αναπηρίας κατά την εφαρμογή του Ε.Π. - Περιφερειακή Στρατηγική για την Αναπηρία Εισηγητής: Λογαράς Δημήτρης,
Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΣΗΜΕΡΑ
Κοινωνική Εργασία στην υγεία και ψυχική υγεία Ενότητα 11: Φιλοξενούσες οικογένειες - Ο θεσμός της ανάδοχης οικογένειας ως μέθοδος αποϊδρυματισμού και ψυχοκοινωνικής.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
3o ΛΥΚΕΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΙΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ-Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΘΕΜΑ:Η ΒΙΑ ΣΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΘΕΜΑ ΟΜΑΔΑΣ:ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΒΙΑ ΟΜΑΔΑ: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΙΧΑΛΗΣ ΙΩΣΗΦ.
ΜΑΘΗΜΑ PROJECT - Α ΤΡΙΜΗΝΟ Νικόλαος Καλιβόπουλος - ΤΑΞΗ Α1 Υπεύθυνη Καθηγήτρια-Ρίγγα Ειρήνη ΠΕ15 Αποφεύγω το Αλκοόλ.
Η Επίδραση της Οικονομικής Κρίσης σε Κοινωνικούς Δείκτες και Δείκτες Υγείας Γεώργιος Πιερράκος Αναπληρωτής Καθηγητής ΤΕΙ Αθήνας Δήμητρα Λατσού Εργαστηριακός.
Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
Πρακτική άσκηση στην κοινότητα «Βοήθεια στο σπίτι» Δήμος Γλυφάδας Κωνσταντίνος Κορομπόκης Α.Μ.:
Συμβουλευτική ΑμΕΑ Άτομα με Ειδικές Ανάγκες ή Αναπηρία; Άτομα με Ειδικές Εκπαιδευτικές & Κοινωνικές Ανάγκες.
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΥΠΟΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ
ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΣΤΗΝ HIV ΛΟΙΜΩΞΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΕ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ Διονύσιος.
ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
ΣΤΑΣΙΝΟΥ ΑΓΝΗ ΕΣΔΥ/ΤΕΙ: ΕΦΗΡΜΟΣΜΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
Η Εκπαίδευση Είναι το λίκνο που ανατρέφει: Δημόσιους λειτουργούς,
Κοινωφελής Απασχόληση
«Διαχρονική εξέλιξη της Φυματίωσης στο νομό Μαγνησίας»
Μάθημα: Πολιτική Παιδεία
Project Όνομα: Μαρία – Ηλέκτρα Γοντσιτοπούλου Τάξη: Β’1
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ!!! Είναι δικαίωμά μου;
«Συνθήκες Εργασίας Γυναικών σε Νοσοκομεία.
1η Δεκεμβρίου.
UNICEF Η UNICEF αναγνωρίζει πως οι έγκαιρες παρεμβάσεις είναι οι πιο αποτελεσματικές και συνεργάζεται στενά με τα Υπουργεία Παιδείας των αναπτυσσόμενων.
ΤΟ ΝΕΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΥΠΟΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ
Πρόταση Έργου: «ΣτοχευμενεΣ ΠαρεμβασειΣ ΠαροχηΣ Υπηρεσιων ΥγειαΣ για την υποστηριξη ασθενων ευαλωτων κοινωνικων ομαδων με ΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ» 9/20/2018.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΣΑΚΧΑΡΩΔΗ ΔΙΑΒΗΤΗ ΤΥΠΟΥ ΙΙ
ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ
Τσιγκάρη Κυριακή1, Τζιαφέρη Στυλιανή2 , Καλατζή Παναγιώτα3
Σύνδρομο μετά ΜΕΘ νοσηλεία
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΥΠΟΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΚΑΡΚΙΝΟ ΠΑΧΕΟΣ ΕΝΤΕΡΟΥ ΠΟΥ ΥΠΕΒΛΗΘΗΣΑΝ ΣΕ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ Κωνσταντίνου Νεκτάριος 1, Λαβδανίτη Μαρία2, Ζυγά Σοφία3, Σαπουντζή.
Προσβασιμότητα για ΑμεΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΘΕΜΑ 2016 Ανεργία και Απασχόληση και οι συνέπειες τους για την οικονομία. α) Αίτια και πολιτικές αντιμετώπισης της ανεργίας. β) Η επίδραση της σημερινής.
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΥΠΟΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ Tσόμπο Πετράκη1, Χύσα Λεονόρα1, Πολυκανδριώτη Μαρία2   Φοιτητές Νοσηλευτικής ΤΕΙ, Αθήνας Επίκουρος Καθηγήτρια Νοσηλευτικής ΤΕΙ, Αθήνας ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Σύμφωνα με έρευνα της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία, το 2008, βρέθηκε ότι, η πλειοψηφία των ατόμων έχει ποσοστά αναπηρίας που κυμαίνονται από 67% έως 99% και είναι ηλικίας 60 έως 79 χρόνων. Στην Ελλάδα, παρότι, έχει μειωθεί σημαντικά ο κοινωνικός στιγματισμός εντούτοις παρατηρούνται διάφορα προβλήματα όπως αδυναμία εύρεσης εργασίας η οποία ακολουθείται από ανεπαρκή επιδόματα ή κοινωνική ασφάλιση, ανεπάρκεια κρατικών και δημόσιων υποδομών υγείας, φτωχές συνθήκες διαμονής σε ιδρύματα και ανεπαρκής εκπαίδευση Σε παγκόσμια κλίμακα διαφαίνεται ότι, τα ΑμΕΑ βιώνουν ανισότητες στην εκπαίδευση, στην υγεία, στην εργασία και ποικίλα προσωπικά, οικονομικά και ψυχο-κοινωνικά προβλήματα. Παράλληλα, ο κοινωνικός στιγματισμός που δυστυχώς φαίνεται να παραμένει σε διάφορες χώρες του κόσμου, σε συνδυασμό με το χαμηλό κοινωνικό-οικονομικό και μορφωτικό επίπεδο αυτών των ατόμων πυροδοτούν τη βία και την κακή μεταχείριση. Επιπλέον, από την ανασκόπηση της βιβλιογραφίας αναδεικνύεται: α) Mειωμένη διάθεση απαραίτητου εξοπλισμού, β) Eξάρτηση από τρίτα πρόσωπα και κοινωνική απομόνωση, γ) Eξαναγκαστική απομάκρυνση από την οικογένεια (παιδιά ή συζύγους) και αποτροπή κάθε δικαιώματος αναπαραγωγής κυρίως σε γυναίκες με νοητική στέρηση και δ) Yψηλότερη συχνότητα εμφάνισης χρόνιων νοσημάτων λόγω του τρόπου ζωής, της απουσίας συναισθηματικής στήριξης, η αμέλεια ως προς την προτεινόμενη θεραπεία, τη λήψη φαρμάκων ή τη διενέργεια προληπτικού ελέγχου. Από την άλλη πλευρά, τα ΑμΕΑ αντιλαμβανόμενα τη κοινωνική διάκριση, συχνά βιώνουν χαμηλή αυτοεκτίμηση και είναι περισσότερο ευάλωτα σε καταχρήσεις όπως κατανάλωση αλκοόλ. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η αναπηρία αποτελεί παγκόσμιο φαινόμενο το οποίο συνεπάγεται πολλαπλά και σύνθετα προβλήματα. Σύμφωνα με εκτιμήσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ), περισσότερο από ένα δισεκατομμύριο άτομα παγκοσμίως, ζουν με αναπηρίες (ΑμΕΑ). Σκοπός της εργασίας ήταν η ανασκόπηση της βιβλιογραφίας σχετικά με τα προβλήματα ατόμων με ειδικές ανάγκες (ΑμΕΑ). Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε περιελάμβανε αναζήτηση ξένης βιβλιογραφίας σε επιστημονικές βάσεις δεδομένων κυρίως στη"pubmed". ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Απαιτείται ανάγκη εκσυγχρονισμού του Συστήματος κάθε χώρας όσον αφορά τα προβλήματα και την ένταξη των ΑμΕΑ στην κοινωνική ζωή όπως επίσης ανάγκη καταπολέμησης κάθε κοινωνικής διάκρισης, παγκοσμίως.