Croy 12 - Exercises 1. ἐθαυμάζομεν ἐν τοῖς ἔργοις τοῦ διδασκάλου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Directions In the following exercises chose the correct answer by clicking it!
Advertisements

Σχεδιασμός εκτάκτου ανάγκης (Emergency Planning)
MySQL + Γλώσσα Προγραμματισμού
AΩ Summer Greek 2003 Croy Lesson 13. Greek Verbs Who is acting Kind (and with Indic, Time) of action Manner in which action is regarded by subject Relation.
Fall Greek 2003 Croy Lesson 15.
Summer Greek 2003 Croy Lesson 14.
AΩ Fall Greek 2003 Croy Lesson 20. Participles, Tenses & Translation Participle Main Verb PRESENT FUT will be saved PRES are being saved Believing, they.
Fall Greek 2003 Croy Lesson 19.
Κατηγορίες Ασκήσεων & Ισοκινηση
The numbers.
Εγκυρότητα Γ. Σιδερίδης
ELEMENTARY GREEK GREK 1001 M-Th 8:40-9:30 ***. C.W. Shelmerdine Introduction to Greek 2 nd edition (Newburyport, MA: Focus, 2008) Chapter 1.
Αναλύοντας το Άνω και Κάτω Άκρο
Croy—Lesson 22 Liquid Verbs Verbs ending in λ μ ν ρ CLASS REPRESENTATIVES!!!!
AΩ Summer Greek 2003 Croy Lesson 12. Principal Parts BelieveBelievedHave believed HitHitHave hit RunRanHave run GoWentHave gone.
AΩ Fall Greek 2003 Croy Lesson 17. GENDERNUMBERCASE masculine feminine neuter singular plural Nominative Genitive Dative Accusative Vocative Greek Nouns.
AΩ Summer Greek 2003 Croy Lesson 16. Principal Parts Present Active (Deponent) Future Active (Deponent) Aorist Active (Deponent) Perfect Active.
Class X: Verbal Roots and Imperfect
AΩ Summer Greek 2003 Croy Lesson 15 Fall Greek
Principles of programming languages 9: Answers for exercises Isao Sasano Department of Information Science and Engineering.
AΩ Fall Greek 2003 Croy Lesson 21. Contract Verbs ANALYZE (PNTMV or GNCTV) forms of λαλεω = to speak ἐ λαλησαμεν ἐ λαλησαμεν ἐ λαληθη ἐ λαληθη λαλησω.
What time is it? Όταν η ώρα είναι ακριβώς μία, πέντε, δέκα κλπ., χρησιμοποιούμε τη φράση o’clock. For example: it’s one o’clock Aκριβώς - o’clock.
Present Continuous Ο Present Continuous χρησιμοποιείται για πράξεις που γίνονται τώρα. Π.χ. The girls are swimming now. Κάτι που γίνεται προσωρινά. Π.χ.
Lesson Plan 2 Magic Moments 3 Unit 12 Fashion Teachers: Athena Onoufriou Ioustini Neofytou Zouanna Neofytou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
LOM Educational Ontology Αργυρώ Δαφέρμου Α.Μ Δημήτρης Καμπάς ΜΕΤ 4 Τηλέμαχος Τζανάκης Α.Μ Αναπαράσταση γνώσης στο διαδίκτυο.
Άσκηση με αντίσταση Είναι ο οποιοσδήποτε τύπος ενεργητικής άσκησης στον οποίο η δυναμική ή στατική μυϊκή σύσπαση βρίσκει αντίσταση από μία εξωτερική.
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
LESSON PLAN 1 Magic Moments 3 Unit 12 Fashion Teachers: Athena Onoufriou Ioustini Neofytou Zouanna Neofytou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
C.W. Shelmerdine Introduction to Greek 2 nd edition (Newburyport, MA: Focus, 2008) Chapter 6.
Basic Settings 1st Exercise Program Appendix Hardware More Exercises Software 1ç ÌåôáôñïðÞ: Ëåéôïõñãßá AND Óêïðüò: ÐñÝðåé íá åíåñãïðïéåßôáé êáé ï äéáêüðôçò.
Basic Settings 1st Exercise Program Appendix Hardware More Exercises Software Program Disk MåôÜ èá åîïéêåéùèåßôå ìå ôç ëåéôïõñãßá ôïõ ðñïãñÜììáôïò ðïõ.
Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece “Digital sightseeing of Municipal Theatre.
Εγκυρότητα Γ. Σιδερίδης. Είδη Εγκυρότητας (Validity)  Εννοιολογική “Construct” validity  Περιεχομένου “Content” validity  Συγκλίνουσα “Convergent”
UNIVERSITY OF THE AEGEAN
Τεχνικές εκτίμησης περιβαλλοντικών κινδύνων - διαχείριση κρίσεων Ι
Συμπεράσματα Νίκος Καραβίδας, MSc, PT SOSORT guidelines on PSSΕ (2011)
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΛΑΡΙΣΑΣ -ΛΑΜΙΑΣ
Εγκυρότητα Γ. Σιδερίδης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Class XI: 2nd Aorist Act/Mid Ind.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
New Testament 2 & Greek 2: An Introduction
Βιολογική Μηχανική Εργονομία (Ε)
Eιδικά θέματα μαχητικών και δυναμικών αθλημάτων
Λιβέρη Δήμητρα Επιβλέπων: Γκρίτζαλης Δημήτρης
Reasons for Setting up a Busines
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
Croy 15 - Exercises 1. ἐν ταῖς ἡμέραις ἐκείναις ἦν ὁ υἱὸς αὐτῆς μικρός, νῦν δὲ γέγονεν ἄνθρωπος καὶ ἔχει αὐτὸς υἱόν.
Croy 9 - Exercises οἱ πονηροὶ ἁμαρτωλοὶ οὗτοι ἐξέρχονται
Class V: Personal Pronouns and 3rd Decl. Cont.
ΑΣΚΗΣΗ στην ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ
Croy 13 - Exercises 1. Τότε ὁ διδάσκαλος ἀπέλυσε τὸν ὄχλον
Croy 8 - Exercises ὁ θεὸς ἀποστέλλει τοῦτον τὸν προφήτην εἰς τὸν λαόν.
Class VII: Relative Pronouns; Pr. Ind.Verbs
Semantics.
Class V: Personal Pronouns and 3rd Decl. Cont. (chs )
Croy 7 - Exercises 1. λέγετε λόγον κατὰ τοῦ κυρίου τοῦ οὐρανοῦ;
Class VII: Relative Pronouns; Present Indicative Verbs
Class XI: 2nd Aorist Act/Mid Ind. © Dr. Esa Autero
Croy 10 - Exercises 1. ἡ δόξα τοῦ θεοῦ ἀπέρχεται ἀπὸ τῆς
Croy 14 - Exercises 1. ἐν ἐκείνῃ τῇ ἡμέρᾳ ἡμεις ἐπίομεν οἶνον
Croy 11 - Exercises 1. Οἱ οφθαλμοὶ τοῦ τέκνου ἐθεραπεύοντο
Υλικά και Δραστηριότητες Διδασκαλίας Μαθηματικών ΙΙ
Class X: Verbal Roots and Imperfect © Dr. Esa Autero
Croy 16 - Exercises 1. ὁ δοῦλος ἀπεκρίθη τῷ ἀνθρώπῳ, ἀπεστάλην
Croy 4 - Exercises 1. γράφει ἄνθρωπος λόγους ζωῆς ἀδελφῇ.
Croy 5 - Exercises 1. δίκαιος καὶ ἅγιος ὁ κύριος τοῦ οὐρανοῦ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Croy 12 - Exercises 1. ἐθαυμάζομεν ἐν τοῖς ἔργοις τοῦ διδασκάλου ἡμῶν, καὶ ὑμεῖς δὲ θαυμάσεσθε ἐν τῇ ἡμέρᾳ ἐκείνῃ.

2. τότε μὲν οὐκ ἐγινώσκομεν τὰς ὁδοὺς τῆς εἰρήνης, νῦν δὲ ἐλεύσεται ὁ προφήτης καὶ ἀνοίξει τὴν καρδίαν ἡμῶν.

3. προσεύχονται τὰ τέκνα ὑπὲρ τῆς ἀδέλφης αὐτῶν, ἀλλ οὐ πιστεύουσιν εἰς τὸν κύριον καὶ θεοὶ τοῦ λίθου οὐκ ἀποκρίνονται.

4. εἰ δόξαζετε τὸ ἔργον ἁμαρτωλῶν, οὐ λήμψεσθε τὸ δῶρον ζωῆς ἐν ταῖς ἡμέραις ταῖς ἐσχάταις.

5. ὁ διδάσκαλος λέγει τῷ πονηρῷ ὄχλῳ, Κηρύσσω ὑμῖν τὸν λόγον τῆς ἀληθείας ἀλλὰ οὐ λήμψεσθε αὐτόν.

6. τὰς ἁμαρτίας μου οὐκ ἐδυνάμην φέρειν, ὁ δὲ κύριος οἴσει αὐτὰς ὑπὲρ ἐμού.

7. ἰδοὺ ἡ ὥρα τοῦ θανάτου ἐλεύσεται καὶ αἱ κακαὶ ἐξουσίαι τούτου τοῦ κόσμου γνώσονται ὅτι θεός ἐστιν ὁ κύριος.

8. οἱ δοῦλοι αὐτοὶ γενήσονται μαθηταὶ τοῦ ἀποστόλου καὶ διδάξουσιν ἄλλους.

9. ἀνοίξω τὸ ἱέρον τῷ λαῷ καὶ τότε ἀκούσουσι καὶ γνώονται τὸν νόμον τοῦ οὐράνου.

10. τὰ τέκνα θεοῦ ἔσονται φωνὴ ἀληθείας ἐν τῷ κόσμῳ, διδάξουσιν οὖν ἡμὰς προσεύχεσθαι.

11. εἰ θεὸς νῦν δοξάζεται ὑπὸ τοῦ ἀδελφοῦ μου, καὶ ἐγὼ γενήσομαι ἄγγελος καὶ ἄξω τὸν υἱὸν μου πρὸς δόξαν.

12. εἰ κηρύσσεται ὅτι δαιμονία ἄρξεται κρίνειν τὸν κόσμον, οὐ πιστεύσομεν τοῦτο οὔδε κηρύξομεν αλλοις.

13. ἡμεὶς μὲν ἐσόμεθα ἐν τῷ οἴκῳ καὶ φαγόμεθα τὸν ἄρτον τῆς γής, ὑμεὶς δὲ ἔσεσθε ἐν τῃ ἐκκλησίᾳ καὶ φάγεσθε τὸν ἄρτον τοῦ οὐράνου.

14. ὁ υἱὸς μου οὔτε πέμψει ἀγγέλους οὔτε γράψει μοι ἀπ’ ἄλλης γής.