GLOGSTER.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
To Εκπαιδευτικό Glogster
Advertisements

Τελική εργασία του μαθήματος “Σχεδιασμός Δημιουργικού & Διαφημιστικών Μηνυμάτων” Ιανουάριος 2054 Ομάδα Χ Ονοματεπώνυμο 1 Ονοματεπώνυμο 2 Ονοματεπώνυμο.
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Εργασία στην Κ.Π.Α. Γ’ Γυμνασίου Θέμα: «ΤΑ ΜΜΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ» Διδάσκουσα καθηγήτρια: Μαγαλιού Λαμπρινή Γυμνάσιο Κολινδρού Τμήμα Γ1 Σχολικό έτος:
ΜΜΕ, ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Συνοπτικά Συμπεράσματα έρευνας φοιτητών του Πανεπιστημίου Αθηνών.
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ισόρροπης ανάπτυξης Κορεσμένες ή συμφορημένες - Υψηλό βαθμό ανάπτυξης- Υπερσυγκέντρωση.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Aντώνιος Γ. Περδικάρης Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ04) Ιονίων Νήσων.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Σημειώσεις Α’ Εξαμήνου Διδάσκων: Κος. Μουρλάς Κωνσταντίνος.
ΠΥΡΙΤΙΟ ΟΠΤΙΚΕΣ ΙΝΕΣ Τα είναι οπτικές ίνες; Οι οπτικές ίνες είναι πολύ λεπτά νήματα φτιαγμένα από πλαστικό ή γυαλί, με διάμετρο μικρότερη των 8μm μέσα.
Ηλεκτρονική Αδελφοποίηση και Κοινωνική Δικτύωση Επιμέλεια Υλικού: ΕΥΥ e twinning Πρεσβευτής Κεντρικής Ελλάδας: Ιουλία Γκίκα.
ERASMUS+ - ΒΔ 1 Σχολική Εκ π αίδευση – Εκ π αίδευση Ενηλίκων Ημερίδα Παροχής Πληροφοριών για τη Διαχείριση και Υλοποίηση των Εγκεκριμένων Σχεδίων (Πρόσκληση.
Μάθημα 1ο. Σχεδίαση Γραφικών Adobe Illustrator Σχεδίαση Διανυσματικών Γραφικών Δηλαδή αποτελούνται από γραμμές και καμπύλες που ορίζονται από μαθηματικά.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ Οι νέες διαστάσεις του διαδικτύου web 2.0 Μαρία Β. Χατζή Δασκάλα, Δρ. Διδακτικής των Φ.Ε. Επιμορφούμενη ΠΑΚΕ.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Εκπαίδευση Microsoft® Office Access 2007
ΤΙΤΛΟΣ POSTER ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Απλά βήματα για τη χρήση της πλατφόρμας e-learning του EVANDE Συγγραφέας: Dr. Χαρ. Φασουλάς, Επιστ. Υπεύθυνος έργου/ΜΦΙΚ, Παν/μιο.
Παρουσιάστε το έργο σας σε Word, PowerPoint ή Visio
Το Διαδίκτυο στο Μάθημα της Ξένης Γλώσσας
Ερευνητική εργασία Διαδίκτυο και Επικοινωνία
Συμβουλευτική Ψυχολογία
Η Κοκκινοσκουφίτσα σε νέες περιπέτειες
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης
Κέντρο Συμβουλευτικής
Εάν τις αγαπάς ΑΛΗΘΙΝΑ ενθάρρυνε ΟΛΕΣ τις γυναίκες που γνωρίζεις να κάνουν τακτικά αυτοεξέταση και να κάνουν τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο μαστογραφία.
Web 2.0 Χαρακτηριστικά-Εργαλεία
Ορισμός, μέσα και χαρακτηριστικά φαινομένου
… αισθάνομαι τον Διάλογο σαν έναν "φορτιστή" δημιουργικότητας και αλληλεπίδρασης … συμμετέχουσα.
Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση, ασύνδετο σχήμα
Τα Βασικά δόγματα Γιώργος Λεπίδας Γ΄2.
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
Δημιουργώ με το Animoto ένα μήνυμα για την Ιστορία
Μουσείο μαραθώνιου δρόμου Ολυμπιακός Μαραθώνιος του 1896
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ.
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ Learning Apps
ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΒΑΠΤΙΣΗ Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Τάξη: Γ2
Σέρρες, 2016 Πτυχιακή εργασία της Κωνσταντίνας Παπαζήση
ΤΙΤΛΟΣ E-POSTER Συγγραφείς και Φορείς
Project: Εθισμός στο Internet
Εργασία Πληροφορικής Ασφαλής Πλοήγηση στο Διαδίκτυο
Βιβλιογραφική αναφορά ενός κοινωνικού δικτύου:
Διαχείριση εγγράφων Microsoft Office Word.
Το Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β1
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Διδακτικη της ιστοριας με ΤΠΕ 4ο μαθημα
Ευρύτερη Άποψη της Κοινωνίας των Πολιτών για την Κατάσταση στην Κύπρο - Γραφείο Επιτρόπου Εθελοντισμού και Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Δημιουργία ομάδας στο facebook
(ΠΔ71) ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2018
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
Σωστή Χρήση & Κατάχρηση του Internet
ΤΙΤΛΟΣ E-POSTER Συγγραφείς και Φορείς
Μια άλλη εκπαίδευση για τα παιδιά της μειονότητας στη Θράκη
ΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΕ ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ ΣΕΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΗΦΑΙΣΤΕΙΩΝ Σχολικό έτος
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ
Γ2 Σοφία Χαντζή.
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
TIPS για ασφάλεια στο FACEBOOK
ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Audacity lesson.
Ψευδή προφίλ στο facebook
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΑΣΦΑΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΜΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΛΩΝ
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

GLOGSTER

GLOGSTER – graphical blog Glogster (www.glogster.com , 2007) Μέσον κοινωνικής δικτύωσης που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργήσουν δωρεάν διαδραστικές αφίσες ή glogs (σύμπτυξη των όρων graphical blog) πάνω από ένα εκατομμύριο εγγεγραμμένους χρήστες - πλειοψηφία είναι έφηβοι παρέχει το περιβάλλον για το σχεδιασμό διαδραστικών αφισών με την εισαγωγή κειμένου, εικόνων, φωτογραφιών, ήχου (MP3), βίντεο, ειδικά εφέ και άλλα στοιχεία ώστε να δημιουργήσει κανείς online μία πολυμεσική (multimedia) αφίσα βασίζεται σε τεχνολογία flash ( προτείνεται η εγκατάσταση του πιο πρόσφατου Adobe Flash Player plugin για το browser σας από τη διεύθυνση www.adobe.com ). αφίσες μπορούν να μοιραστούν με άλλους χρήστες στην περιοχή, που είναι ενταγμένα στο πλαίσιο των εξωτερικών wikis και τα blogs, και από κοινού με πολλά κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook και το Twitter. Glogster EDU (edu.glogster.com , 2009) Για εκπαιδευτικούς και μαθητές - να χρησιμοποιούν glogs ως εκπαιδευτικά βοηθήματα και να τα διαμοιράσουν σε ασφαλή, ιδιωτική εικονική αίθουσα διδασκαλίας. Δωρεάν για λογαριασμό απλού χρήστη (εκπαιδευτικού ή μαθητή) Συνδρομή για λογαριασμό εκπαιδευτικού με δυνατότητες διαχείρισης λογαριασμών μαθητών και επιπλέον χαρακτηριστικά (π.χ. e-mail και chat υποστήριξης, διαχείριση των σπουδαστών, διαχείριση της τάξης, διαχείριση του έργου, πρόσθετα εργαλεία δημιουργίας, οργάνωσης και άλλα χαρακτηριστικά)

Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ EDU.GLOSTER.COM

ΒΗΜΑ 1: ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΤΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΤΟ EDU GLOGSTER Πατήστε στο πράσινο κουμπί με τίτλο «CHOOSE YOUR ACCOUNT LEVEL» και στη συνέχεια επιλέξτε την δωρεάν άδεια χρήσης (στήλη «SINGLE FREE») πατώντας το κουμπί «GET IT» Συμπληρώστε τη φόρμα “Register to EDU” Επιλέξτε ένα όνομα χρήστη (nickname ) , το οποίο να μην χρησιμοποιείται από άλλο χρήστη Δηλώστε έναν έγκυρο προσωπικό λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Ενεργοποιήστε τον λογαριασμό edu.glogster: Ακολουθήστε τον σύνδεσμο, ο οποίος θα συμπεριλαμβάνεται στο ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης της δωρεάν εγγραφής, το οποίο θα σας έχει αποσταλεί αυτόματα με την υποβολή της φόρμας Συνδεθείτε με το nickname και το password σας στο edu.gloster.com

BHMA 2: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗΣ/ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΗΣ ΑΦΙΣΑΣ (GLOG) Πατήστε στο κουμπί “CREATE NEW GLOG” για να δημιουργήσετε μία νέα αφίσα Χρησιμοποιήστε το εργαλείο “Magnet Tool” για να προσθέσετε πολυμεσικά αντικείμενα στην αφίσα σας Επιλέξτε έτοιμα αντικείμενα από τις ενσωματωμένες βιβλιοθήκες (galleries) ή «ανεβάστε» τα δικά σας (ήτοι ανεβάστε αρχεία ή προσδιορίστε συνδέσμους ή καταγράψτε ήχο ή/και βίντεο επί τόπου) Tip: Ξεκινήστε από το αντικείμενο wall (τοίχος)

ΒΗΜΑ 3A (I): ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ

ΒΗΜΑ 3A(II): ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΔΙΚΟΥ ΣΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

ΒΗΜΑ 3Β: ΒΑΣΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ Επιλέξτε το αντικείμενο με το ποντίκι κάνοντας κλικ επάνω του Χρησιμοποιήστε την γραμμή εργαλείων “EDIT” του αντικειμένου για να: το μεταφέρετε μπροστά/πρώτο πλάνο το μεταφέρετε στο φόντο το αντιγράψετε/κλωνοποιήσετε ακυρώσετε τις όποιες αλλαγές του κάνατε το διαγράψετε Χρησιμοποιήστε τις λαβές (handles) του αντικειμένου για να: αλλάξετε το μέγεθος του το περιστρέψετε το μετακινήσετε

ΒΗΜΑ 3C: ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ Επιλέξτε το κουμπί “EDIT” στη γραμμή εργαλείων του αντικειμένου σας και θα ανοίξει μία γραμμή εργαλείων προσαρμογής (customization toolbar), έτσι αναλόγως το είδος του αντικειμένου μπορείτε να αλλάξετε τα χρώματα του προσθέσετε σύνδεσμο αλλάξετε εφέ που το αφορούν αλλάξετε το κείμενο (γραμματοσειρά, χρώμα, στοίχιση, κ.α.)

ΒΗΜΑ 4: ΓΡΑΜΜΗ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΝΟΥ Βασικές λειτουργίες Ανεβάστε τα αρχεία σας από τον υπολογιστή σας Δημιουργήστε συνδέσμους προς αρχεία που υπάρχουν ήδη στο Διαδίκτυο Καταγράψτε ήχο ή/και βίντεο χρησιμοποιώντας το μικρόφωνο και την webcam του υπολογιστή σας Κάντε προεπισκόπηση του glog σας όσο εργάζεστε πάνω σε αυτό Αποθηκεύστε και δημοσιεύστε το glog σας Εξέλθετε (Exit) από την λειτουργία επεξεργασίας (edit mode) του glog σας σε λειτουργία διαχείρισης (Dashboard - management mode)

ΒΗΜΑ 5: ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΤΕ ΤΟ GLOG Καταγράψτε την διαδικτυακή διεύθυνση (address) του νέου σας glog Επιλέξτε μία από τις κατηγορίες θεματολογίας στην οποία θεωρείται ανήκει το glog σας Προσθέστε δικές λέξεις κλειδιά (tag) που να προσδιορίζουν την κατηγορία θεματολογίας Αποθηκεύστε το glog σας πατώντας το κουμπί “Save” επιλέγοντας πρώτα Unfinished – εφόσον δε θέλετε να το δημοσιεύσετε ακόμη Finished - εφόσον είναι έτοιμο για δημοσίευση

ΒΗΜΑ 6: ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΤΟ GLOG είτε μέσω ενός συνδέσμου που θα φτιάξετε στην ιστοσελίδα σας (αντιγράψτε τη διαδικτυακή διεύθυνση του glog – πρώτο “copy”) είτε ενσωματώνοντας το στην ιστοελίδα σας, αντιγράφοντας (δεύτερο “copy”) απλά τον κώδικα HTML και εισάγοντας τον στην αντίστοιχη ιστοσελίδα.

ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ Glogster in 90 seconds - Βίντεο 90” (χωρίς λόγια) που παρουσιάζει τη δημιουργία μίας διαδραστικής/πολυμεσικής αφίσας χρησιμοποιώντας το Glogster Creating Effective Poster Presentations :: An Effective Poster Αναλυτικός οδηγός και παρουσιάσεις (στην αγγλική), αναφορικά με τη δημιουργία μιας αποτελεσματικής αφίσας, στα πλαίσια ενός project στο North Carolina State University). How to use glogster The basics – Βίντεο (στην αγγλική) όπου ένας μαθητής παρουσιάζει επί ενός ΔΣΔ τις βασικές λειτουργίες του Glogster. Glogster Edu - Ένα wikispace για την χρήση του Glogster (στην αγγλική) με tips, tricks lesson ideas, rubric examples και resources. Glogpedia - the best of Glogs – Οι καλύτερες αφίσες (glogs) από εκπαιδευτικούς και μαθητές e- Θρησκευτικά - Παράδειγμα ενσωμάτωσης μίας αφίσας τύπου glogster σε ιστολόγιο για το μάθημα των Θρησκευτικών από μαθητές Β΄ Λυκείου