Δραστηριότητα 2 Αφορά στον κλάδο ΠΕ60

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μαρία Λαζαρίδου. Δωρεάν λογισμικό που βασίζεται στο διαδίκτυο και περιλαμβάνει: επεξεργαστή κειμένου, λογιστικό φύλλο, παρουσίαση και φόρμες και το οποίο.
Advertisements

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ – ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Σμαράγδα Φαρίδου, Θεολόγος Φίλιππος Βοϊδομάτης, Γεωλόγος.
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ  Η παιδαγωγική χρήση/αξιοποίηση της λογοτεχνίας γενικά και η «χαμένη» λογοτεχνικότητα. «ΣΧΟΛΙΟ-ΜΥΘΟΣ;» Ο.
ΕΡΕΥΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΣΕ ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΣΠΑ Κώστας Συργιάννης Θωμάς Νιαβής Τμήμα Συντονισμού & Ελέγχου ΕΦΕΠΑΕ.
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Βόρειας Αμερικής Κεφ. 39 Ουρδας Ιωάννης 2013.
Ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό υλικό & Εκπαιδευτικό Λογισμικό Διδακτική της Πληροφορικής Γιώργος Σούλτης 2009.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΕΛΕΝΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ.
> > Ερευνητική εργασία Β λυκείου. Κανελλοπούλου Αλεξία Πατσούρα Εύη Σινάνος Νίκος Σίνανος Παναγιώτης Σχολικό έτος Σχολικό έτος Γενικό.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ (BLOG) ΣΤΟ BLOGGER Τα διαδοχικά βήματα.
Αρριανού, Αλεξάνδρου Ανάβαση Ο Αρριανός - με πρότυπο τον Ξενοφώντα – σε 7 βιβλία εξιστόρησε την εκστρατεία του μεγάλου Αλεξάνδρου από την αρχή (336 π.Χ)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Μια δυναμική παρουσία στο χώρο του διαδικτύου ! Κοινωνικά.
Κανονικά πολύγωνα. Κανονικά πολύγωνα στη φύση, τέχνη, ανθρώπινες κατασκευές, Μαθηματικά …
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Ερευνητική εργασία Διαδίκτυο και Επικοινωνία
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ (9-12χρ)
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Κωνσταντινίδης Ίβο – Μπαλάφα Δήμητρα Δηώ
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ..
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Γέρικο Νομού Έβρου Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Εκπαιδευτική ομάδα: Αλεξάνδρα- Ιωάννα Βερέττα & Νετζμεττήν Πίσκα.
«Μινωικός πολιτισμός»: μία πρόταση διδασκαλίας για την
Δημιουργία και επεξεργασία ερωτηματολογίου με τις google forms
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ Ν.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΟΙΚΑ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 18 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Ιουδαϊσμός Εργασία των μαθητριών: Φωτιάδου Αναστασία
Ρομαντισμός.
Ιεραπόστολοι και Κανίβαλοι
Αρχές καλής λειτουργίας του θεσμού της παράλληλης στήριξης
ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ.
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Αρχές καλής λειτουργίας του θεσμού της παράλληλης στήριξης
ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ (ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΒΙΑ)
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ισθμός της Κορίνθου Νικόλας-Κωνσταντίνος Μπαρτζώκας
Η Ομάδα Yellow.Warriors.RacingTeam
Ινδιάνοι.
ΛαϊκέΣ παραδόσειΣ ήθη και έθιμα
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
COMENIUS-REGIO ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΙΛΩΤΑ
3ο Γυμνάσιο Τούμπας Θεσσαλονίκης Προκοπίου Αικατερίνη Φιλόλογος
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
Μαρία Αμπατζή, Ε2, Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΒΙΔΑΛΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Β΄ 1.
Από τον Web 1.0 στον Web X
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ (9-12χρ)
Σχεδιασμός και Υλοποίηση Πολιτιστικών Προγραμμάτων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Σχ. Έτους Ιωάννα Δεκατρή Υπεύθυνη Π.Θ. Γ΄ Δ.Δ.Ε. Αθήνας.
Διαχείριση εγγράφων Microsoft Office Word.
(το πείραμα και τα συμπεράσματα)
Λογισμικά Παρουσίασης
«Το κάπνισμα στην καθημερινή ζωή των μαθητών
ΑΑ042-ΣΑΚΧΑΡΩΔΗΣ ΔΙΑΒΗΤΗΣ & ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ Χατζηνικολάου Αικατερίνη1, Χατζόπουλος Στυλιανός2 1.Φοιτήτρια Νοσηλευτικής ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης 2.Φοιτητής.
ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΠΑΙΔΙΟΥ-ΜΗΤΕΡΑΣ ΧΡΗΣΤΗ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ Ουζουνάκης Πέτρος1, Φραντζανά Αικατερίνη2, Κουρκούτα Λαμπρινή3 1. Νοσηλευτής ΤΕ Πανεπιστημιακό.
Ο ρόλος της κοινωνικής δικτύωσης (social media) στην ευαισθητοποίηση των εφήβων και στη διάχυση πληροφοριών για την πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού.
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΣΕΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΦΑΙΣΤΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
Μια άλλη εκπαίδευση για τα παιδιά της μειονότητας στη Θράκη
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
ΑΙΤΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΑΓΧΟΥΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ Ηλιάδης Χρήστος1, Καρυώτη Αικατερίνη2, Κουρκούτα Λαμπρινή3 1. Νοσηλευτής ΤΕ, Ιδιωτικό Θεραπευτήριο Θεσσαλονίκης 2. Απόφοιτος.
ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Πλατή Παναγιώτα1, Βακαλοπούλου Βασιλική2, Κουρκούτα Λαμπρινή3 1. Απόφοιτος Τμήματος Ιστορίας- Αρχαιολογίας,
ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΣΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ
2 ο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής
3 Σ υ σ τ ή μ α τ α α ν α φ ο ρ ά ς κ α ι χ ρ ό ν ο υ
Ἑλλήνων Οἶνος Project Α1 59ο Γενικό Λύκειο Αθηνών.
Ενότητα No 9: Επεξήγηση των ΤΠΕ για τις Μικρές Αγροτικές επιχειρήσεις
ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΟ ΕΚΦΕ Καρδίτσας.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δραστηριότητα 2 Αφορά στον κλάδο ΠΕ60 Έστω ότι θέλετε να ετοιμάσετε ένα «ψηφιακό λεξικό» (με τη βοήθεια ενός λογισμικού γενικής χρήσης, Επεξεργαστή Κειμένου) για το νηπιαγωγείο σας, όπου ανάλογα με τη θεματική που δουλεύετε κάθε φορά και τους πίνακες αναφοράς που δημιουργείτε, θα προσθέτετε με τα παιδιά τα σχετικά λήμματα (εικόνες με αντίστοιχες λέξεις) με στόχο στο τέλος της χρονιάς να τους το διαμοιράσετε. Φτιάξτε ένα ψηφιακό λεξικό (με 10 τουλάχιστον λήμματα), επιλέγοντας τη θεματική της αρεσκείας σας, στο οποίο τα παιδιά θα πρέπει να αντιγράψουν τις λέξεις σε κενά πλαίσια που θα έχετε δημιουργήσει αντιστοίχως κάτω από κάθε εικόνα. Το ψηφιακό λεξικό θα πρέπει να είναι διαθέσιμο στους μαθητές σας διαδικτυακά μέσω του προσωπικού σας ιστολογίου (blog), το οποίο δημιουργήσατε κατά την υλοποίηση της 1ης Δραστηριότητας. Παρατηρήσεις Η δημιουργία του ψηφιακού λεξικού μπορεί να γίνει και σε ομάδες τουλάχιστον δυο-τριών ατόμων. Ωστόσο, το υλικό που θα δημιουργηθεί θα αναρτηθεί σε κάθε ιστολόγιο ξεχωριστά. Μπορείτε να συνεργαστείτε π.χ με τη βοήθεια της υπηρεσίας «Έγγραφα», «Google Docs». Ανάρτηση στον «Χώρο αποστολής αρχείων ασύγχρονων δραστηριοτήτων, Μεσοδιάστημα: Συνεδρία 5 & 6» από τον κάθε επιμορφούμενο των παρακάτω: Αντιγράψτε και επικολλήστε σε ένα αρχείο κειμένου τον δεσμό (υπερσύνδεση) προς το ιστολόγιο το οποίο δημιουργήσατε στη Δραστηριότητα 1. Επίσης, αν γνωρίζετε τη διαδικασία, μπορείτε να αναρτήσετε τον δεσμό ως απλή συντόμευση (Δεξί κλικ σε κενό χώρο της Επιφάνειας Εργασίας του υπολογιστή σας, Επιλέγετε: Δημιουργία/Συντόμευση). Όνομα Αρχείου Κειμένου ή Συντόμευσης: «S5_blog_eponymo_onoma» Το ψηφιακό λεξικό (Δραστηριότητα 2), με όνομα αρχείου: «S5_dd_eponymo_onoma». Εφόσον γνωρίζετε τη διαδικασία συμπίεσης αρχείων, μπορείτε να αποστείλετε τα δυο παραγόμενα αρχεία σε ένα συμπιεσμένο, με το εξής όνομα: «S5_eponymo_onoma».

ΕΠΙΜΟΡΦΟΥΜΕΝΟΙ : ΚΤΕΝΙΔΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΦΟΥΝΤΑ ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΕΙΚΟΝΟΛΕΞΟ ΕΠΙΜΟΡΦΟΥΜΕΝΟΙ : ΚΤΕΝΙΔΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΦΟΥΝΤΑ ΠΟΛΥΞΕΝΗ

Η δημιουργία του εικονόλεξου βασίστηκε στην θεματική ενότητα : «με αφορμή ένα βιβλίο..» . Επεξεργαστήκαμε τα βιβλία : «Ένας για όλους και όλοι για έναν» και «Με αυτή τη μπάλα παίζουμε όλοι» των Brigitte Weninger και Eve Tharlet των εκδόσεων Πατάκη.

Β β ΒΑΤΡΑΧΟΣ

Ζ ζ ΖΩΑ

Η η ΗΡΩΕΣ

Κ κ ΚΟΤΣΥΦΙΝΑ

Μ μ ΜΠΑΛΑ

Ν ν ΝΥΧΤΑ

Ο ο ΟΜΑΔΑ

Π π ΠΟΝΤΙΚΟΣ

Ρ ρ ΡΑΚΟΥΝ

Σ σ ς ΣΚΑΝΤΖΟΧΟΙΡΟΣ

Τ τ ΤΥΦΛΟΠΟΝΤΙΚΙΝΑ

Φ φ ΦΩΛΙΑ

Ω ω ΩΡΑΙΑ ΠΑΡΕΑ