1ο ΓΕΛ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΑΞΗ – ΑΤΑΞΙΑ -ΕΠΙΝΟΗΣΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΑΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΙΤΛΟΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΑΣ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχ. Έτοσ.
Advertisements

Σημ.: Οι ώρες διδασκαλίας που αναφέρονται σε κάθε φάση και στάδιο είναι κατά προσέγγιση.
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΣΩ (ΖΩ)ΤΗ ΦΥΣΗ» ΤΑΞΗ Ε΄ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΣΑΜΑΝΤΖΗ.
Συνθετική Εργασία Αναζητώντας τον Τάφο του
Εκπαιδευτικό υλικό προγράμματος αντιμετώπισης της παιδικής επιθετικότητας για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ‘’ΠΙΝΟΚΙΟ’’
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Η ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΤΟΥ ΣΟΦΟΚΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥ JEAN ANOUILH :
Μίλα για το πρόβλημα και γίνε εσύ η λύση
Οι μαθητές να: 1.Επεξηγούν τη σχέση συναισθήματος και συμπεριφοράς 1.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Δημιουργική Γραφή ως αφορμή για καινοτόμες δράσεις
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Γυμνάσιο-Λύκειο Γραβιάς «Ο λόγος στους μαθητές»
Καραγκιόζης Από την Ειδική Μονάδα Γυμνάσιο Γερίου στο Comenius
Tο project από τα μάτια των μαθητών  ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Tο σχολείο χώρισε τους μαθητές της Α’ Λυκείου σε 9 διαφορετικά project, ανάλογα με το.
“Τάσεις, αντιθέσεις και κοινωνικά πρότυπα στον Παλαιό Ελληνικό Κινηματογράφο” Σχ. Έτος: , A ΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: 2ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ ΤΑΞΗ: Β ΄
Δραματική ποίηση, Ευριπίδη Ελένη Α΄ Στάσιμο, στίχ
Προσκεκλημένοι συγγραφείς στο σχολείο μας. Λειτουργεί από το σχολικό έτος αρχικά ως Λέσχη Ανάγνωσης και από το ως Όμιλος. * Υπεύθυνοι.
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Ά Τρίμηνο
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ = ΕΠΙΤΥΧΙΑ Μια ερευνητική εργασία μαθητών και μαθητριών της Α τάξης του 1 ου ΓΕΛ. Ηλιούπολης.
1ο ΓΕΛ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ομότιμοι Μεσολαβητές»
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΑΞΗ Β Σχολ. Έτος «Η έμπνευση γεννά έμπνευση» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Κατερίνα Θεοδωροπούλου, ΠΕ 06 Rob.
Είναι άδικο: M ία π ροσέγγιση της έννοιας της αδικίας μέσα από μια αφήγηση Νηπιαγωγός : Αμαλία Παππά 10 ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Θήβας.
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΒΑΡΔΑΛΑΧΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ. 1 ΔΡΙΒΗΛΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ 2 ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ 3 ΙΩΑΝΝΟΥ ΗΛΙΑΣ 4 ΛΕΩΝΙΔΑ ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ 5 ΜΑΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΒΙΚΤΩΡ 7 ΤΖΑΝΗΣ.
2ο ΓYMNΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΟΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ ΤΑΞΗ Α ΘΕΜΑ – Η ΦΙΛΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ – Η υπεύθυνη καθηγήτρια Βαρβιτσιώτη Κων/να ΠΕ06.
Ειδικό Επαγγελματικό Εργαστήριο Επαγγελματικής Κατάρτισης Ελευσίνας Οι εκπαιδευτικοί Παναγιώτα Καρτσάκη (ΠΕ30), Χριστίνα Μωραϊτη (ΠΕ 19.50) και Ρουντίν.
4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Εργαστήριο Δημοσιογραφίας VII : πολιτισμός, τέχνη, βιβλίο [410247]
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Παρουσίαση προγράμματος Τ4Ε «Ταξιδεύουμε στην Ευρώπη»
Παρουσίαση προγράμματος Τ4Ε «Ταξιδεύουμε στην Ευρώπη»
HACK YOUR CLASSROOM ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΕΓΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΩΝ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ONASSIS Παρουσίαση από: ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ ΔΗΜΗΤΡΑ Γ1’ ΚΑΛΟΓΝΩΜΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Γ2’ ΣΧ. ΕΤΟΣ:
2ο Δημοτικό Σχολείο Ασπροπύργου
Στέφανος Σκαρπέλλος (Φιλόλογος) Σωτηρία Διαμαντοπούλου (Φιλόλογος)
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΣ ΠΕΡΑΜΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
20ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΠΑΙΔΙΑ; ΟΛΟΙ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ Παπαδοπούλου Αθηνά ΠΕ71 ~ Ειδική Παιδαγωγός Κουτρουμπέλη Μαρία – Ιζαμπέλα.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Υπεύθυνη προγράμματος : Βανταράκη Χρυσάνθη
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΤΗΓΑΝΙΤΑ ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΑΓΚΛΑΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Α΄ τάξη Θετικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
«Φιλαναγνωσία» Μαραθώνιος Ανάγνωσης με τα βιβλία της Άλκης Ζέη
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΤΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Εικονογράφηση: Πριάμη Ευγενία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1ο ΓΕΛ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2015-2016 ΤΑΞΗ – ΑΤΑΞΙΑ -ΕΠΙΝΟΗΣΗ

ΤΑΞΗ - ΑΤΑΞΙΑ -ΕΠΙΝΟΗΣΗ Υπεύθυνοι καθηγητές: Τσάπος Απόστολος ΠΕ02 Λάμπρου Μυρτώ ΠΕ02

ΤΑΞΗ - ΑΤΑΞΙΑ –ΕΠΙΝΟΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ: ΤΑΞΗ - ΑΤΑΞΙΑ –ΕΠΙΝΟΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ: Βοσκοπούλου Αναστασία Ελευθερίου Σπυριδούλα Μαυράκη Σταυριάννα Μαυράκης Σπύρος Ηλία Παναγιώτα Νοδάρας Άγγελος Ίσαρη Ελένη Παπαδοπούλου Μαρία Καγιά Αφροδίτη Πετράκη Ιωάννα Καλλιέρης Σταύρος Πετράκης Εμμανουήλ Καμπόλης Βασίλης Πηλιχός Ισίδωρος Καραγιάννη Ευαγγελία Σαββινίδης Γιώργος Καψάλα Δέσποινα Σαντίκου Χρυσάνθη Καψάλα Μαρία Σερέπας Λεωνίδας Κόλλια Παναγιώτα Στυλιανόπουλος Νίκος Κρέτσιμου Ιζαμπέλα Τσίγκος Νίκος Λιάκου Αναστασία Τσισκάκης Γιάννης Μάρα Τζένη Τσόκα Μαρία Ξανθή Μάρης Δημήτρης Χιονίδης Γιώργος  

ΣΤΟΧΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Η γνωριμία Η αναζήτηση με ανθρώπους γύρω μας και διαφορετικές μορφές τέχνης Η αναζήτηση μέσα μας και γύρω μας Η ελεύθερη και δημιουργική έκφραση

ΜΕΘΟΔΟΣ Ομαδική εργασία Λογοτεχνική ανάλυση Θεατρικό παιχνίδι Αυτοσχεδιασμός Δημιουργική γραφή Ψηφιακή αφήγηση

ΑΦΟΡΜΗΣΗ Αναζητήσαμε από κοινού: τα θέματα που μας ενδιαφέρουν και τους τρόπους με τους οποίους θα μπορούσαμε να τα προσεγγίσουμε.

ΤΑΞΗ - ΑΤΑΞΙΑ –ΕΠΙΝΟΗΣΗ Δημιουργήσαμε μια κλειστή ομάδα στο Facebook, η οποία λειτούργησε ως πλατφόρμα έκφρασης, παρουσίασης και ανταλλαγής.

ΤΑΞΗ Mια «αλληγορική δυστοπία»: Ξεκινήσαμε διαβάζοντας το βιβλίο: «Ο άρχοντας των μυγών» του νομπελίστα Ουίλιαμ Γκόλντιγκ Mια «αλληγορική δυστοπία»: Η πορεία μιας ομάδας μαθητών, που βρίσκονται ουρανοκατέβατοι σε ένα παρθένο, πανέμορφο νησί. Τα αγόρια του «Άρχοντα των Μυγών» ξεκινούν να χτίσουν έναν πολιτισμό αλλά καταλήγουν σε μια αφάνταστη, αιματηρή βαρβαρότητα διχασμού που φτάνει έως την αλληλοεξόντωση.

ΤΑΞΗ Προσπαθήσαμε: να κατανοήσουμε την κατάσταση που περιγράφει το βιβλίο, να συνειδητοποιήσουμε τα βασικά χαρακτηριστικά των πρωταγωνιστών, να λάβουμε θέση πάνω στα διλήμματα που καλούνται να διαχειριστούν.

ΤΑΞΗ Επίσης προσπαθήσαμε: να αποκωδικοποιήσουμε τα σύμβολα πίσω από κάθε πρωταγωνιστή, και να διαπιστώσουμε βασικές πτυχές της ανθρώπινης ύπαρξης.

ΤΑΞΗ Κυρίαρχο σημείο: οι σχέσεις εξουσίας και οι συμπεριφορές επιβολής στο πλαίσιο μιας ομάδας ανθρώπων.

ΑΤΑΞΙΑ Η ανάγνωση μας οδήγησε σε ασκήσεις ενσυναίσθησης. Μέσα από το θεατρικό παιχνίδι σωματοποιούσαμε αυτές τις συζητήσεις, γνωριζόμασταν καλύτερα και δενόμασταν ως ομάδα. ΑΤΑΞΙΑ

ΑΤΑΞΙΑ Αναρωτηθήκαμε σε ποιες ενέργειες θα προχωρούσαμε, ποιους κανόνες θα θέταμε, και τι ρόλους θα αναλαμβάναμε σε περίπτωση που βιώναμε την αντίστοιχη εμπειρία.

Τελικά συζητήσαμε για τα συναισθήματά μας, ΑΤΑΞΙΑ Τελικά συζητήσαμε για τα συναισθήματά μας, τους φόβους μας, τη μοναξιά, το μίσος, την επιβολή και την άσκηση εξουσίας.

Στις 26 Ιανουαρίου 2016 παρακολουθήσαμε τη θεατρική παράσταση «Μισαλοδοξία» σε σκηνοθεσία Ιώς Βουλγαράκη στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών. Μια παράσταση που τροφοδότησε περαιτέρω τις συζητήσεις μας. ΑΤΑΞΙΑ

Αναζητήσαμε εικόνες που να σηματοδοτούν τις έννοιες της εξουσίας και του έρωτα μέσα στη σχολική μας καθημερινότητα. ΑΤΑΞΙΑ

Αναζητήσαμε εικόνες που να σηματοδοτούν τις έννοιες της εξουσίας και του έρωτα μέσα στη σχολική μας καθημερινότητα. ΑΤΑΞΙΑ

Αναζητήσαμε εικόνες που να σηματοδοτούν τις έννοιες της εξουσίας και του έρωτα μέσα στη σχολική μας καθημερινότητα. ΑΤΑΞΙΑ

Αναζητήσαμε εικόνες που να σηματοδοτούν τις έννοιες της εξουσίας και του έρωτα μέσα στη σχολική μας καθημερινότητα. ΑΤΑΞΙΑ

ΑΤΑΞΙΑ

ΑΤΑΞΙΑ

ΕΠΙΝΟΗΣΗ Με αφετηρία ένα γκράφιτι στον τοίχο του σχολείου μας, συγγράψαμε κατά ομάδες πρωτότυπα αφηγήματα, τα οποία στη συνέχεια διαβάσαμε και κοινοποιήσαμε στις υπόλοιπες ομάδες.

ΕΠΙΝΟΗΣΗ

ΕΠΙΝΟΗΣΗ Ταξη ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΤΑΞΙΑ