Μάθημα στην τάξη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Advertisements

Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Κάμπος Χίου- Περιδιαβαίνοντας το μυροβόλο δάσος των εσπεριδοειδών
ΣΤ΄ Τάξη 42ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
“ Εγχειρίδιο” εύχρηστων εφαρμογών για την εκπαιδευτική πράξη.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑ:ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα Ε. Α. Ε. Π (961)
Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ΄ Αθήνας
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΙΓΟΘΕΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Μάθημα 14ο «Ισοδύναμα κλάσματα» Δάσκαλος: Γιάννης Στυλιανού
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Στην τάξη μου.
ΤΟ ΝEΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑ PROJECT ALBANIA PRESS Ντότσε Ενέα Βίσκουλι Λέντι Μπάκου Τζουλιάν Περισνάκα Μαρτίν Μπράτη Δημήτρης.
ΤΟΜΕΑΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ Ειδικότητα: Σχεδιαστής Δομικών Έργων
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟΧOI ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ Η ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ 1.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
Μέθοδοι διδασκαλίας των Μαθηματικών
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Προαγωγή δημιουργικότητας και καινοτομίας στην Επιστήμη στο Δημοτικό Σχολείο Η Επιστήμη προσφέρεται ιδιαίτερα για προαγωγή του πιο πάνω στόχου γιατί τα.
Σύνδεση στόχου με Πληροφορική 1 Παραδείγματα κριτικής σκέψης –Δημιουργία ιστοσελίδας ή video clip με καθορισμένα κριτήρια για ένα θέμα της επικαιρότητας.
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (ΜΗ-ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ – WHILE – REPEAT) Καλλονιάτης Χρήστος Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα.
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
 Τι είναι;  Γιατί η γνώση είναι καλύτερα να είναι οργανωμένη;  Ποια η οργάνωση στο μαθητή, στον εκπαιδευτικό, στα βιβλία;
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Παιδαγωγικό Υλικό και οι εφαρμογές του
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Η χρήση του Kidspiration στα Ελληνικά Θέμα « Ανθρώπινα Δικαιώματα »
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
Βιωματική δράση Ταξιδεύοντας με τα παραμύθια Β΄ Τάξη 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΑΞΗ Β Σχολ. Έτος «Η έμπνευση γεννά έμπνευση» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Κατερίνα Θεοδωροπούλου, ΠΕ 06 Rob.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Το μοναχικό σκυλάκι Συγγραφείς: Οι μαθητές του Γ2 του 2 ου δημοτικού σχολείου Περάματος Επιμέλεια παρουσίασης: sxolikes ataxies Συγγραφείς: Οι μαθητές.
4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα.
Αξιοποίηση της μεικτής μάθησης με το LAMS στο Λύκειο Τσέχωφ: Αυτός ο πασίγνωστος- άγνωστος Σε συνεργασία με το Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής.
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Σχεδιασμός και Τεχνολογία
Σχολικό έτος Γ’ Λυκείου
Παρασκευή Βάγια ΠΕ13 Νομικός 20ο Γυμνάσιο Αθηνών
Πορεία Διδασκαλίας-Στάδια Διδασκαλίας
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
Η πορεία των Projects στα ΕΠΑΛ – ΓΕΛ (Πρώτος απολογισμός)
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Διδάσκοντας Φυσικές Επιστήμες στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Αμπελοκήπων
2η εκπαιδευτική συνάντηση στη Γερμανία Νοεμβρίου 2017
Πρακτικές δραστηριότητες
Παρατήρηση στην Α’ Δημοτικού
Α' ΤΑΞΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ - ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
«Τρόποι δημιουργίας μιας μεταλλαγμένης Ψηφιακής τάξης»
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ
ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μάθημα στην τάξη

Μάθημα στην τάξη

Οι ΝΤ χρησιμοποιούνται σε όλα τα μαθήματα

Μάθημα με ΝΤ- στον τοίχο είναι αναρτημένες οι οδηγίες για την ασφάλεια στο διαδίκτυο.

Οι στόχοι των μαθημάτων γλώσσας και Μαθηματικών είναι αναρτημένοι στην τάξη.

Ο πίνακας αυτοαξιολόγησης της τάξης.

Η παρουσίαση των εργασιών των μαθητών είναι πραγματικά έργα τέχνης

Η παρουσίαση των εργασιών των μαθητών είναι πραγματικά έργα τέχνης

Η διευθύντρια διαβάζει παραμύθι σε όλα τα παιδιά (καθισμένη σ’ ένα καφάσι, για να είναι στην ευθεία των ματιών τους)

Ειδικό ντύσιμο για το μάθημα στην αυλή

Βιωματική μάθηση στο ύπαιθρο

Έπιπλα χαμηλά,ξύλινα και λειτουργικά

Bιωματικό εργαστήριο σε παλιά αγροικία (στην κουζίνα)

Bιωματικό εργαστήριο σε παλιά αγροικία (στο πλυσταριό)

Η ομάδα από τη Δ/νση ΠΕ Κεφαλληνίας που έλαβε μέρος στην επίσκεψη στο Walsall