ΕΝΟΤΗΤΑ : 6   ΘΕΜΑ: Διαίρεση –επιμεριστική ιδιότητα  ΤΑΞΗ: Δ’

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δρ Μύρια Σιακαλλή Σύμβουλος για τα Μαθηματικά Δεκέμβριος 2007
Advertisements

Συνέδριο Μαθηματικών σε A΄ τάξη
Οι πράξεις στα μαθηματικά.
Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτικοί σκοποί  Στο σύνταγμα κάθε χώρας καθορίζονται οι γενικοί σκοποί της εκπαίδευσης  Με βάση τον γενικό σκοπό.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Κλάσματα.
Διδακτική της Πληροφορικής
Δρ Μύρια Σιακαλλή Σύμβουλος για τα Μαθηματικά
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
Δρ Μύρια Σιακαλλή Σύμβουλος για τα Μαθηματικά
Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΛΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ (ΒΑΣΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ) ΤΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ.
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Παρασχίδης Κυριαζής Σχολικός Σύμβουλος 3ης Περιφέρειας Ξάνθης
MAΘHMATIKA ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ Χ.
Το παιχνίδι των πράξεων
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ.
Αφροδίτη Τέλη Δασκάλα Ειδικής Αγωγής Τμήμα ένταξης 1ο Πεύκων
Ανάλυση λαθών Πρόσθεση και Αφαίρεση
Διαίρεση Ενότητα 1 – Δ’ τάξης.
Μάθημα 5 – 6 Παίζοντας με τη διαίρεση. Επίπεδο 1Επίπεδο 2.
Μάθημα 3. Συμπλήρωσε τις πράξεις που κρατούν τα ψαράκια. Ακολόυθησε τον χρόνο και μάζεψε όσες πιο πολλές μονάδες μπορείς.
5 10 5:10 Το κλάσμα ως ακριβές πηλίκο μιας διαίρεσης
Παρουσίαση μαθήματος Α΄Γυμνασίου : Δυνάμεις ρητών αριθμών
Απαντήσεις Θεωρίας - Ασκήσεων
A΄ ΤΑΞΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΑΝΑ ΕΝΟΤΗΤΑ.
Στέλλα Καραολιά Βαλεντίνα Θεοδοσίου 20 Απριλίου 2013
Οι νοεροί υπολογισμοί Χρησιμοποιούνται περισσότερο από τους γραπτούς υπολογισμούς. Αναφέρονται συνήθως στις τέσσερις πράξεις, αλλά και στους αριθμούς και.
Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Μαθηματικών
Επιμόρφωση στα Επιμόρφωση στα νέα βιβλία Συνάντηση πρώτη Μαθηματικά Γκουτζαμάνης Βασίλης – Σχολικός Σύμβουλος Ζυγούρη Έλενα – Σχολικός.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ:
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 2. 2 Στόχοι μαθήματος Αριθμητικοί– Λογικοί Τελεστές Η εντολή IF.
Επιμέλεια: Πουλημένου Ελένη
Σχετικά με κλασματικές παραστάσεις
ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΛΗΣ
ΑΠΟ ΚΛΑΣΜΑ ΣΕ ΜΕΙΚΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΙΚΤΟ ΣΕ ΚΛΑΣΜΑ!!!
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
This project has been funded with support from the European Commission. Mathematical literacy and basic competences in science and technology Μαθηματική.
Mathematical literacy and basic competences in science and technology Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα.
Αναλυτική παρουσίαση εκτέλεσης διαίρεσης με διψήφιο διαιρέτη
Kεφάλαιο 4 ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ-ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (αναλυτική προσέγγιση)
Διδακτική Μαθηματικών Ι 23 Μαΐου 2014 Μάθημα 9 ο Πρόσθεση – αφαίρεση.
ΟΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Θα ήταν φρόνιμο… Απλές εννοιολογικές δραστηριότητες Σύνδεση υπολογισμών με κλάσματα με υπολογισμούς στους φυσικούς Εκτίμηση και προσωπικές μέθοδοι υπολογισμού.
1 Αναλυτικό Πρόγραμμα Μαθηματικών Δείκτες Επιτυχίας και Δείκτες Επάρκειας Μάριος Πιττάλης, Phd Τμήμα Επιστημών της Αγωγής, Πανεπιστήμιο Κύπρου Επιστημονικός.
ΗΜΥ 100 Εισαγωγή στην Τεχνολογία ΤΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ.
ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΕΠΑΛ» 2 Ο ΕΠΑΛ ΣΕΡΡΩΝ – ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Εισηγήτρια:
Αναδιάρθρωση και εξορθολογισμός της διδακτέας ύλης Μαθηματικά Α΄ - Στ ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70.
~ «Μαθηματικά για όλους: Από τις άτυπες στρατηγικές στους αλγόριθμους»
Γιώργος Δημητρίου Μάθημα 11-12: Σύνθετες Πράξεις
Αριθμητικές πράξεις με φυσικούς αριθμούς
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Μαθηματικά Γ΄- Δ΄ Τάξης Ιωάννης Θ. Λαζαρίδης Σχολικός Σύμβουλος Π. Ε
Η ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ Διαιρετέος: Ακέραιος διαιρέτης: Ακέραιος
Πορεία Διδασκαλίας-Στάδια Διδασκαλίας
Αριθμητικές πράξεις με χαρτί και μολύβι
ΑΠΟ ΚΛΑΣΜΑ ΣΕ ΜΕΙΚΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΙΚΤΟ ΣΕ ΚΛΑΣΜΑ!!!
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασίλης Γκιμίσης ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
Ανδρούλα Γεωργίου Χρίστου ΕΔΕ
Ενότητα Γ7.3.8(Προβλήματα Ακολουθιακής Δομής )
Υπολογιστικά Φύλλα Περιεχόμενο κελιού - Πράξεις
B' ΤΑΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 2 Κωδικοποίηση 9/12/2018 B' ΤΑΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 2.
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΝΟΤΗΤΑ : 6   ΘΕΜΑ: Διαίρεση –επιμεριστική ιδιότητα  ΤΑΞΗ: Δ’ ΧΡΟΝΟΣ: 2 × 40 λεπτά ΜΕΣΑ – ΥΛΙΚΑ: κύβοι Dienes, εφαρμογίδιο-Η.Υ., βιβλίο μαθητή σελίδες 108-111, 125-128  ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ: διαιρετέος, διαιρέτης, πηλίκο ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ: τριψήφιοι αριθμοί, επιμεριστική ιδιότητα διαίρεσης με διψήφιο διαιρετέο Δείκτες επιτυχίας Αρ2.13 Αναπτύσσουν και εφαρμόζουν αλγόριθμους της πρόσθεσης, της αφαίρεσης, του πολλαπλασιασμού με τριψήφιους αριθμούς και της διαίρεσης με μονοψήφιο διαιρέτη, χρησιμοποιώντας ποικιλία στρατηγικών, μέσων και αναπαραστάσεων. Αρ2.15 Χρησιμοποιούν και διατυπώνουν στρατηγικές νοερών υπολογισμών με αριθμούς μέχρι το 10 000. Αρ2.17 Διατυπώνουν και επιλύουν προβλήματα με ακέραιους, κλασματικούς και δεκαδικούς αριθμούς και ελέγχουν τη λογικότητα της απάντησής τους. Α2.7 Χρησιμοποιούν τις ιδιότητες των πράξεων (αντιμεταθετική, προσεταιριστική, επιμεριστική), για να απλοποιήσουν νοερούς υπολογισμούς και να ελέγχουν τα αποτελέσματά τους. Στόχοι Οι μαθητές να: Χρησιμοποιούν την επιμεριστική ιδιότητα, για να απλοποιήσουν νοερούς υπολογισμούς και να ελέγχουν τα αποτελέσματά τους. Διατυπώνουν και επιλύουν προβλήματα με ακέραιους, αριθμούς και ελέγχουν τη λογικότητα της απάντησής τους.

Ανάπτυξη μαθήματος πάνω στις ιδέες που προτείνονται από τα παιδιά Εισαγωγή στο μάθημα Ανάπτυξη μαθήματος πάνω στις ιδέες που προτείνονται από τα παιδιά Ανάπτυξη περιβάλλοντος μάθησης Όλοι οι μαθητές συναγωνίζονται σε ένα υγιές κλίμα

Προσανατολισμός στην επίτευξη των στόχων του μαθήματος Ανάπτυξη στρατηγικών μάθησης

Διαφοροποίηση σύμφωνα με τις ανάγκες των μαθητών

Υποβολή και αξιοποίηση ερωτήσεων Ερωτήσεις που εστιάζουν στη διαδικασία εύρεσης της λύσης. Αξιολόγηση

Χρήση εμπεδωτικών δραστηριοτήτων