ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Για το μάθημα της γλώσσας…
Advertisements

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Κεφ. 8 ο : Εκπαιδευτικό Λογισμικό Γενικοί ορισμοί: Γενικοί ορισμοί: (software): –Λογισμικό (software): οι καταγραφές σε υλικό –Υλικό hardware –Υλικό (hardware):
Διδάσκοντας με τη βοήθεια επεξεργαστή κειμένου. Word: (Microsoft Office) Write: (Open Office) Ισχυρό μέσο διδασκαλίας. Δραστηριότητες προγύμνασης και εξάσκησης(drill.
ΤΠΕ - ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΛΩΣΣΑΣ
Εκπαιδευτικό λογισμικό. Εκπαιδευτικά περιβάλλοντα Δε σχεδιάστηκαν για εκπ/κή χρήση αλλά χρησιμοποιούνται.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Γνωρίζω τις κατηγορίες του εκπαιδευτικού λογισμικού (Ε.Λ.) όσον αφορά:  Θεωρίες μάθησης που.
ΟΡΘΟΣΩΜΙΚΕΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ Θεωρία και ασκήσεις. Τι είναι οι ορθοσωμικές ανωμαλίες Κατηγορίες Αίτια ανά κατηγορία Στατιστικά στοιχεία Τρό π οι αντιμετώ π ισης.
Απόκλίσεις της σπονδυλικής στήλης Σκολίωση, Κύφωση, Λόρδωση
Θ. Καλλινικάκη, Θεωρία κοιν εργασίας. Εισαγωγή ΘΕΩΡΙΑ ΚΟΙΝ. ΕΡΓΑΣΙΑΣ Εισαγωγή: το διεπιστημονικό υπόβαθρο της κοινωνικής εργασίας Καθηγήτρια Θ. Καλλινικάκη,
Η ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ...ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!! ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ: Καλλιόπη Κρασίδου Μπερναντέτ Χριστοφή.
12. Αναπαραγωγή & ανάπτυξη Βιολογία Α’ Λυκείου. Αναπαραγωγή Το μόνο σύστημα που δεν είναι απαραίτητο για επιβίωση Ύπαρξη 2 διαφορετικών φύλων Πρωτεύοντα.
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών Ενότητα 3: Ποιοτικός Έλεγχος στα Έπιπλα Γεώργιος Νταλός, Καθηγητής, Τμήμα Σχεδιασμού & Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου, T.E.I.
4 ο Εργαστήριο επιδημιολογίας. Διαγνωστικές δοκιμασίες Όταν αξιολογούμε μια διαγνωστική δοκιμασία πρέπει να σκεφτούμε 3 πράγματα. Είναι χρήσιμη ; Είναι.
  Θέμα :   Εφαρμογή Ι Διδασκαλία 9ης περίπτωσης : Ενόργανη γυμναστική ► Η Ειρήνη είναι προπονήτρια ενόργανης γυμναστικής και φέτος ανέλαβε μία ομάδα.
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΒΟΛΙΚΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
1 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Μουντάκης Κώστας Ομ. Καθηγητής Πρώην σύμβουλος του Παιδ. Ινστιτούτου Μάθημα 1 ΠΗΓΕΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ.
Қуат.
Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση.
Test.
Test.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΚΥΠΡΟΥ 9, 10 Οκτωβρίου 2015
Εκπαιδευτικό Λογισμικό & Θεωρίες Μάθησης
Πρόσθετη αξία από την αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων έκφρασης για τα μαθηματικά Χρόνης Κυνηγός
Τίτλος Μαθήματος Ενότητα 3 : Φάσεις, Μοντέλα και Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις Ένταξης των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση Βασίλειος Κόμης ΤΕΕΑΠΗ.
Διδακτική της Πληροφορικής
Γραμμική παλινδρόμηση και Συσχέτιση: έλεγχοι με τον συντελεστή συσχέτισης r Στην ενότητα αυτή μελετάται η σχέση ανάμεσα σε δυο ποσοτικά χαρακτηριστικά.
Η επιχειρηματικότητα ως επιλογή καριέρας
Συμπεριφορισμός και Εκπαίδευση
Κεφάλαιο 4 Βενζινομηχανές (4χρονες – 2χρονες)
Οξέως και χρονίως πάσχοντες
Επιστημολογικό παράδειγμα Θεωρία μάθησης Προσέγγιση ε/τ
Το Πλαίσιο της Παροχής Σ.Υ.Υ. Ορισμοί
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ
Κατηγορίες Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΣ.
Ιδιότητα του Πολίτη Εύη Ζαμπέτα.
Σχεδιασμός των Μεταφορών
ΕΛΕΓΧΟΙ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΣΕ ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής
Εκπαιδευτικό λογισμικό
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 Χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Keep calm and Keep writing «Οι μαθητές γράφουν ποιήματα-πεζά-θεατρικά»
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΜΣ «ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ»
Εκπαιδευτικό Λογισμικό
Προσεγγίσεις εκπαιδευτικής τεχνολογίας: 1. η προσέγγιση CAI
Η σοκολάτα στη διατροφή μας
ΔΙΑΛΕΞΗ 1 Σκοπός και λειτουργία νοσοκομείων
Ρεαλισμός, Θεμελιωμένη Θεωρία και Εθνογραφικές Μελέτες.
«Επιλογή Ανθρώπινου Δυναμικού στη Δημόσια Υπηρεσία: η Κυπριακή Εμπειρία» Ομιλία του Προέδρου της Επιτροπής Δημόσιας Υπηρεσίας της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Βασικές αρχές διδακτικής αξιοποίησης
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
βλέπουμε – διαβάζουμε – γράφουμε»
Πειράματα Χημείας για τη Β’ τάξη Γυμνασίου Σχολ. έτος
أثر بعض استراتيجيات حل المشكلات الرياضية وتكوينها
ΦΥΛΕΤΙΚΟΣ ΔΙΜΟΡΦΙΣΜΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ
Εκπαιδευτικό Λογισμικό
Τέστ Μπανάνας Test de la banane: Κάνε κλίκ!.
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ : ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ – Β’ ΚΥΚΛΟΣ
Εκπαιδευτικές διαδικασίες με τη βοήθεια των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας ΚΛΕΙΣΑΡΧΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ (MEdu, Phd) ΕΔΙΠ.
Περιγραφή διεργασίας Διάφοροι εθνικοί και διεθνείς οργανισμοί χρηματοδότησης ερευνητικών προγραμμάτων χρησιμοποιούν σύστημα κρίσης για να αποφασίσουν ποιές.
Passive Voice GRK 102.
4η ΕΝΟΤΗΤΑ «Φορείς – Οργανισμοί – Χάρτα δικαιωμάτων»
Κάτω Αχαΐα, Τετάρτη 10η Οκτωβρίου 2018
Διδάσκουσα: Λήδα Αναγνωστάκη
Β. Λαμπροπούλου, Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ

Η εισήγηση περιλαμβάνει… Μια σύντομη θεωρητική παρουσίαση δεκαπέντε (15) λεπτών περίπου, Μια παρουσίαση λογισμικών και εφαρμο-γών για εκπαιδευτικούς και μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες 11/11/2018

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ 11/11/2018

Αξιοποίηση στη διδασκαλία Εκπαιδευτικός Μαθητής Συλλογή πληροφοριών-πηγών test Διαφοροποιημένο πλαίσιο διδασκαλίας-μάθησης Προετοιμασία μαθήματος 11/11/2018

Για τους Εκπαιδευτικούς… αναθεώρηση στρατηγικών για τη διδασκαλία και τη μάθηση, περισσότερες ευκαιρίες διαφοροποίησης, περισσότερες προσδοκίες από την πλευρά των μαθητών, περισσότερες ευκαιρίες για εξατομικευμένη διδασκαλία και ομαδική εργασία, καλύτερη κατανόηση του βαθμού μάθησης των μαθητών. 11/11/2018

παρουσιάζουν καλύτερα εργασίες και υλικό Για τους Μαθητές αποκτούν κίνητρα παρουσιάζουν καλύτερα εργασίες και υλικό αποκτούν ικανότητες για την απάντηση ερωτήσεων επιλύουν προβλήματα διαχειρίζονται πληροφορίες εξοικειώνονται με τις τεχνικές μοντελοποίησης 11/11/2018

μπορούν να παράσχουν ταχύτητα προ-σαρμοσμένη στις ανάγκες των μαθητών Οι νέες τεχνολογίες: μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να ξεπεραστούν οι φυσικές ανικανότητες και να δώσουν επιπλέον ευκαιρίες μάθησης μπορούν να παράσχουν ταχύτητα προ-σαρμοσμένη στις ανάγκες των μαθητών επιτρέπουν σε ένα μαθητή να γυρίσει πίσω, να ζητήσει διευκρινίσεις …. μπορούν να παρέχουν άμεση θετική ανταπόκριση Παρέχουν πληθώρα πηγών 11/11/2018

11/11/2018

11/11/2018

11/11/2018

11/11/2018

11/11/2018

κι επιπλέον…. προάγουν την εξατομικευμένη και την ανακαλυπτική μάθηση, συμβάλλουν στην αύξηση της ενεργη-τικής και αυτόνομης συμπεριφοράς των μαθητών, προωθούν την ομαδική εργασία, 11/11/2018

Οι νέες τεχνολογίες μπορούν να ενισχύσουν ειδικότερα.. Οι νέες τεχνολογίες μπορούν να ενισχύσουν τη διδασκαλία και τη μάθηση στον τομέα των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών 11/11/2018

Επιτρέπουν εστίαση στους ακόλουθους τομείς των βασικών λειτουργιών του παιδιού: 1. Ακουστική αντίληψη 2. Οπτική αντίληψη 3. Γλώσσα και εξέλιξη γλώσσας 4. Κινητική εξέλιξη 5. Προσοχή – συγκέντρωση προσοχής 6. Μνήμη – δεξιότητες (βραχυπρόθεσμη – μακροπρόθεσμη) 7. Πλευρίωση (χέρι, πόδι, μάτι, αφτί) 11/11/2018

Για μαθητές με σωματικές και αισθητηριακές αναπηρίες… Παρέχουν εναλλακτική πρόσβαση στις δραστηριότητες της τάξης, όπως ταίριασμα, διαλογή και επεξεργασία κειμένου Δυνατότητα μετάφρασης του κειμένου σε ομιλία και της ομιλίας σε κείμενο Προετοιμασία εργασίας ειδικά προσαρμοσμένης, με μεγάλες γραμματοσειρές, σύμβολα και συγκεκριμένα χρώματα 11/11/2018

Για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες.. Παρέχουν ένα περιβάλλον εργασίας συνδεδεμένο με τις ικανότητες των μαθητών Ενθαρρύνουν την ανάπτυξη δραστηριοτήτων οι οποίες είναι σαφείς, εστιασμένες και ελκυστικές για τους μαθητές Επιτρέπουν στους μαθητές να εξασκήσουν τις δεξιότητες σε ένα διαφορετικό πλαίσιο που επιτρέπει πολλές επαναλήψεις για να βοηθήσει στη μάθηση Υποστηρίζουν δραστηριότητες γλωσσικής ανάπτυξης και προσφέρουν πολυαισθητηριακούς τρόπους μάθησης Προσφέρουν μέσα για διαφοροποιημένες δραστηριότητες 11/11/2018

Για μαθητές με συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες.. Προσφέρουν στους μαθητές ένα μη απειλητικό και μη επικριτικό περιβάλλον Επιτρέπουν τη θετική κινητοποίηση των μαθητών και προσφέρουν ευκαιρίες για επιτυχία Δίνουν στους μαθητές την ευκαιρία να είναι υπεύθυνοι για τη δική τους μάθηση Επιτρέπουν στους μαθητές να ασχοληθούν με εργασίες που είναι περισσότερο εύχρηστες και εφικτές 11/11/2018

Ταξινόμηση εκπαιδευτικών εφαρμογών των Τ.Π.Ε Ο υπολογιστής σε ρόλο δασκάλου (καθοδηγούμενη διδασκαλία) -Προγράμματα εξάσκησης και πρακτικής (drill and practice) -Προγράμματα διδασκαλίας (tutorials) -άμεση ανατροφοδότηση -άπειρες επαναλήψεις -δυνατότητα αξιολόγησης Περιβάλλοντα μάθησης με την υπο-στήριξη του υπολογιστή (ανακάλυψης & διερεύνησης) (Ο υπολογιστής ως μέσο εργασίας) -Προγράμματα προσομοίωσης (simulations) -Προγράμματα υποστήριξης της διαδι-κασίας παραγωγής γραπτού λόγου (writing process) -αναπαράσταση πραγματικότητας -κριτική σκέψη -ομαδική εργασία 11/11/2018

Η υποστηρικτική τεχνολογία περιλαμβάνει, ανάμεσα στα άλλα… Υπολογιστές με λογισμικό εκτύπωσης-αναγνώρισης το οποίο διαβάζει το κείμενο φωναχτά Συστήματα αναγνώρισης ομιλίας που μετατρέπουν την προφορική γλώσσα σε κείμενο Ομιλούσες αριθμομηχανές που βοηθούν μαθητές με προβλήματα στα μαθηματικά Λογισμικό που προβλέπει και επεξεργάζεται λέξεις για μαθητές με προβλήματα στην ορθογραφία 11/11/2018

Η υποστηρικτική τεχνολογία μπορεί.. Να ελαχιστοποιήσει το βαθμό στον οποίο τα άτομα με Μ.Δ. χρειάζονται να ζητήσουν βοήθεια (τους επιτρέπει, δηλαδή, να γίνουν ανεξάρτητοι μαθητευόμενοι) Βελτιώνει την ταχύτητα και την ακρίβεια της εργασίας Ενισχύει την αποτελεσματική διδασκαλία στην τάξη και ενδυναμώνει την ανάπτυξη δεξιοτήτων Βοηθά τους μαθητές να συμβαδίσουν με τη μάθηση και τις ρουτίνες της τάξης Παρακινεί τους μαθητές να βάζουν ψηλούς στόχους και να τους πετυχαίνουν 11/11/2018

Η υποστηρικτική τεχνολογία δεν μπορεί…. Να αντισταθμίσει την αναποτελεσματική διδασκαλία Να «εξαφανίσει» μια δυσκολία μάθησης Να αναμένουμε να προσφέρει τα ίδια οφέλη για διαφορετικούς μαθητές Να προωθήσει αυτόματα τη θετική στάση προς τη μάθηση (Marshall, H., Raskind) 11/11/2018

Αποφασίστε ποιες εφαρμογές είναι καταλληλότερες για σας… Ποιες συγκεκριμένες ανάγκες θα θέλατε να αντιμετωπίσετε με αυτό το εργαλείο; Ποια είναι τα δυνατά σημεία του μαθητή; Πόσο ενδιαφερόμενος (ή κινητοποιημένος) είναι ο μαθητής στη χρήση της υποστηρικτικής τεχνολογίας; Ποια είναι τα εργαλεία και που θα χρησιμοποιηθούν; Πόσο εύκολη είναι η εφαρμογή για να μαθευτεί και να λειτουργήσει; Τι είδους τεχνολογική υποστήριξη προσφέρει ο κατασκευαστής (Assistive Technology Guide, at GreatShools.net) 11/11/2018

11/11/2018

11/11/2018

11/11/2018