ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΛΑΜΠΡΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
A FRAMEWORK FOR MANAGING MULTIMODAL DIGITIZED MUSIC COLLECTIONS ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΛΥΜΟΡΦΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ FRANK KURTH, DAVID DAMM, CHRISTIAN FREMEREY, MEINARD MULLER, MICHAEL CLAUSEN
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΈΝΑ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΛΥΜΟΡΦΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΟΠΤΙΚΕΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΕΙΣ (ΑΝΙΧΝΕΥΜΕΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΦΥΛΛΩΝ - ΑΚΟΥΣΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ – ΑΚΟΥΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΣ) ΕΞΑΓΩΓΗ ΓΝΩΡΙΣΜΑΤΩΝ , ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΕΥΡΕΤΗΡΙΑΣΗ , ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ(ΧΡΟΝΟΣ) _ ΣΥΝΔΕΕΙ ΤΑ ΟΠΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΔΙΕΠΑΦΗΣ ΧΡΗΣΤΗ , ΠΛΟΗΓΗΣΗ , ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΥΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΤΟ ΧΡΗΣΤΗ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΑΝΙΧΝΕΥΜΕΝΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΝΌΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ ΏΣΤΕ ΝΑ ΨΑΞΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ Η ΔΙΕΠΑΦΗ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΗ ΚΑΙ ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΘΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΘΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΒΑΥΑΡΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΩΣ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ PROBADO PROJECT
ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΕΣΤΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΕΤΕΡΟΓΕΝΕΙΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΝΙΧΝΕΥΜΕΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΦΥΛΛΩΝ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΣ . ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ : ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΟΥΣΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΕΝΑ ΣΥΝΟΛΟ ΑΝΙΧΝΕΥΜΕΝΩΝ ΣΕΛΙΔΩΝ ΤΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΙΑ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΑΓΡΑΦΗ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΠΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥΜΟΡΦΑ
OCR OPTICAL CHARACTER RECOGNITION ΕΞΑΓΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ ΓΝΩΡΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΣΦΑΛΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΕΤΗΡΙΑΣΗ ΠΛΗΡΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΚΤΗΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ Η ΟΠΤΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΝΑ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΣΧΕΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΤΗΣΗΣ
ΠΟΛΥΜΟΡΦΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΠΟΘΗΚΗΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΌ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ( ΑΝΙΧΝΕΥΜΕΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΦΥΛΛΩΝ , ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ) ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΛΥΟΥΝ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 2 ΤΥΠΟΥΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΑ OMR , AUDIO ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΕΥΡΕΤΗΡΙΑΣΗ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΟΥΝ ( ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΤΟΥΝ) ΟΙ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΑΝΙΧΝΕΥΜΕΝΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ , ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ Η ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ OFFLINE
ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΙΕΠΑΦΗΣ ΧΡΗΣΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΤΙΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΑΝΙΧΝΕΥΜΕΝΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΦΥΛΛΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΗΧΟΥ QUERY : MARKING ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΩΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΑ ΑΝΑΚΤΩΜΕΝΑ ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΔΙΕΠΑΦΗ RESULT – VIEWER ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΑ Η ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ONLINE
SERVER ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΥΝΔΕΕΙ ΤΑ 2 ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΠΙΠΕΔΑ ΕΧΕΙ ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΤΡΩΜΑ ΑΠΟΘΗΚΗΣ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΤΑ ΠΟΙΚΙΛΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΔΙΕΠΑΦΗ ΧΡΗΣΤΗ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ Ο ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ PROBADO ΣΤΟΧΟΣ: ΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΕΠΑΦΗ ΧΡΗΣΤΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ ΤΙΑ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΝΟΛΟ ΔΙΑΘΕΣΙΜΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΜΗΧΑΝΗ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Π.Χ. Η ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΒΑΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑ Η ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ONLINE
ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΕ 12 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΝΟΥ ΕΝΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΑΒΩΝ ΤΟΥ ΤΟΝΟΥ ΕΝΤΑΣΗΣ C , C# , D , … B ΓΝΩΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΟΤΙ 2 ΤΟΝΟΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟΙ ΩΣ ΠΑΡΟΜΟΙΟΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΤΑ ΜΙΑ ΟΚΤΑΒΑ
ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΒΑΣΙΚΗ ΙΔΕΑ : Ο ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΝΙΧΝΕΥΜΕΝΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΓΝΩΡΙΣΜΑΤΩΝ Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ 2 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΤΥΠΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ _ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΧΡΩΜΑΤΟΣ . ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ : ΤΑ ΕΞΑΓΟΜΕΝΑ ΓΝΩΡΙΣΜΑΤΑ ΟΡΓΑΝΩΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΔΟΜΗΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑΣ
ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ Ο ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΣΕ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ FOURIER Ο ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΝΙΧΝΕΥΜΕΝΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΦΥΛΛΩΝ ΣΕ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΑΔΙΑ ΚΑΘΕ ΑΝΙΧΝΕΥΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ ΑΝΑΛΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ OMR ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΞΑΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΝΟΤΕΣ, ΧΡΟΝΟΙ ΑΡΧΗΣ, ΤΟΝΟΙ ΕΝΤΑΣΗΣ, ΔΙΑΡΚΕΙΕΣ, ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΙΧΝΕΥΜΕΝΗ ΕΙΚΟΝΑ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΝΑ ΧΡΩΜΑΓΡΑΜΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΕΝΤΑΣΗΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
OMR
OMR OPTICAL MUSIC RECOGNITION ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΙΧΝΕΥΜΕΝΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΦΥΛΛΩΝ SHARPEYE , VIVALDY SCAN , CAPELLA SCAN, PHOTO SCORE
OMR RESULT
SHEET MUSIC CHROMAGRAM CHROMA SCANNED SCORE OMR CONVERSION SYNCHRONIZATION SCANNED SHEET MUSIC SHEET MUSIC CHROMAGRAM CHROMA AUDIO CHROMAGRAM CHROMA CONVERSION AUDIO RECORDING WAVEFORM WAVEFORM
ΒΑΣΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑΣ ΚΑΘΕ ΜΟΥΣΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΑΠΟΘΗΚΗΣ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ 12 ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΔΙΑΝΥΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΚΟΛΟΥΘΙΕΣ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΝΙΑΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΓΝΩΡΙΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΔΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑ QUERY MUSIC CLIP , ΚΑΙ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΓΝΩΡΙΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΕΠΕΙΤΑ ΑΥΤΗ Η ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΣΥΝΑΚΟΛΟΥΘΙΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΑ ΔΙΑΝΥΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ ΒΑΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΟΙ ΣΥΝΑΚΟΛΟΥΘΙΕΣ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΣ ΟΙ ΣΥΝΑΚΟΛΟΥΘΙΕΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΙΘΥΜΗΤΕΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΒΑΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ
ΣΤΙΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΣ ΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ ΟΠΩΣ ΤΙΤΛΟΣ , ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ, ΣΤΙΧΟΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΜΙΑ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΣΧΟΛΙΑΣΜΕΝΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΌΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΦΥΛΛΩΝ ΕΠΕΙΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΑΣΜΕΝΩΝ ΑΝΙΧΝΕΥΜΕΝΩΝ ΣΕΛΙΔΩΝ ( ΣΧΕΔΙΟ 2) ΚΆΘΕ ΑΝΙΧΝΕΥΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΙΕΣ ΑΠΟ ΔΙΑΝΥΣΜΑΤΑ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΑΥΤΗ ΩΣ ΕΡΩΤΗΜΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑ ΣΤΑ ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΌΠΩΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ Η ΑΝΙΧΝΕΥΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΕΙ ΑΠΌ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΑΠΌ ΤΑ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΘΗΚΑΝ ΗΔΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ
ΒΑΣΙΚΗ ΙΔΕΑ : ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΙΧΝΕΥΜΕΝΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΙΕΣ ΓΝΩΡΙΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΤΟΥΝ ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΕΣ ΣΕ ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗΣ Π.Χ. WARPING
warping
Η ΔΙΕΠΑΦΗ SCORE – VIEWER ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΑΝΙΧΝΕΥΜΕΝΟ SCOREBOOK ΚΑΙ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΗΝ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΆ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΙΧΝΕΥΜΕΝΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΗΝ THUBNAIL BROWSER ΣΤΗΝ ΔΕΞΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ , ΈΝΑ ΤΟΠΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΕΛΙΔΩΝ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΧΟΥ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΓΙΑ ΠΛΟΗΓΗΣΗ
ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΙΛΟΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΕΊΝΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΑΠΟΘΗΚΩΝ ΜΟΥΣΙΚΗΣ PROBADO , ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΣΤΗΝ ΒΑΥΑΡΙΚΗ ΕΘΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΣΤΟ ΜΟΝΑΧΟ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΣΕ ΑΥΤΉ ΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ , ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΠΟΛΎ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΛΑΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ(PIANO SONATAS ) ΤΩΝ HAYDN, MOZARD, BEETHOVEN, SCHUBERT, SCHUMANN, CHOPIN, LISZT, BRAHMS Η ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΤΟΥ 19ΟΥ ΑΙΩΝΑ (PIANO SONGS) ΕΧΕΙ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΘΕΙ , ΚΑΙ ΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΙΣ 6000 ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΝΙΧΝΕΥΜΕΝΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΦΥΛΛΩΝ ΚΑΙ 1200 ΑΚΟΥΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΣ Η ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΣΥΛΛΟΓΗ ΔΟΚΙΜΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΌ 32 PIANO SONATAS(101 AUDIO FILES ) ΤΟΥ LUDWIG VAN BEETHOVEN ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΜΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΑΝΙΧΝΕΥΜΕΝΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΦΥΛΛΩΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ G.HENLE VERLAG , ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ 604 ΣΕΛΙΔΩΝ
ΓΙΑ ΚΑΘΕ MOVEMENT ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΜΙΑ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΕΙΝΑΙ 82,5% ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ , ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΕΧΘΗΚΑΝ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΦΥΛΛΩΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΩΝ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΔΙΕΠΑΦΗ VIEWER RESULT ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΤΗΝ AUDIO ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΔΙΕΠΑΦΗ VIEWER SCORE
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΝΙΧΝΕΥΜΕΝΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΦΥΛΛΩΝ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΖΟΜΕΝΩΝ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΩΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΣΕΛΙΔΩΝ ΤΗΣ ΑΝΙΧΝΕΥΜΕΝΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΦΥΛΛΩΝ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΗ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΦΥΛΛΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΣ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΜΟΡΦΗ ΜΟΥΣΙΚΗ : ΔΙΕΠΑΦΗ VIEWER SCORE ( ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ) ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΧΟΥ ΤΗΣ ΑΝΙΧΝΕΥΜΕΝΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΦΥΛΛΩΝ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΡΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΕΊΝΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ , ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΥΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΑΝΙΧΝΕΥΜΕΝΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΦΥΛΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΙΔΑΝΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΣ
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΤΟ ΠΙΛΟΤΙΚΟ ΑΥΤΌ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΚΛΑΣΙΚΗ ΚΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ. ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΚΟΜΜΑΤΙΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ LYRICS ; ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ; ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΥΤΌ ΑΡΚΕΤΑ ΒΑΣΙΚΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ – ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ – ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ
http://www. youtube. com/watch. v=7nWqtlG60NQ http://www. youtube http://www.youtube.com/watch?v=7nWqtlG60NQ http://www.youtube.com/watch?v=1eLAUBOq7NU http://www.youtube.com/watch?v=QfyLzQh9Hhc http://www.youtube.com/watch?v=n5PlphP_Z_4 http://www.youtube.com/watch?v=LlvUepMa31o http://www.bsb-muenchen.de/index.php?L=3
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ