ΟΡΑΜΑ: Παραγωγή ποιοτικών και ασφαλών προϊόντων φυτικής παραγωγής με εξαγωγικό προσανατολισμό.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
Advertisements

6 ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ Ε.Ε. για την περίοδο για την περίοδο (ΔΕΥΤΕΡΟΣ.
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΘΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ T SWOT ANALYSIS Μάθημα: Πολεοδομική και Οικιστική Ανάπτυξη και Πολιτική.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Ενδιάμεση Διαχειριστική Αρχή ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Π.Ε.Π. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Λάρισα,
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 Η Επικοινωνία & ο Ρόλος της στις Επιχειρήσεις Παροχής Υπηρεσιών.
C.D.A. COLLEGE Διαιτολογία - ECTS 2 Styliana Ioannou Bsc Food Technologist & Nutrition M.B.A Business Administration.
Παπαμιχαήλ Δημήτρης MSc, BSc, RD Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος Τηλ : Διατροφή και Αθλητισμός.
C.D.A. COLLEGE Διαιτολογία - ECTS 2 Styliana Ioannou Bsc Food Technologist & Nutrition M.B.A Business Administration.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
C.D.A. COLLEGE Διαιτολογία - ECTS 2 Styliana Ioannou Bsc Food Technologist & Nutrition M.B.A Business Administration.
Οργάνωση τμήματος προμηθειών κεφ.2
1 ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΦΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ - ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΙΓΙΚΗ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΠΑΦΟΥ
Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 8 ο εξάμηνο, Διάλεξη 18 η, 27/5/2016 Διδάσκουσα: Ασημίνα Χριστοφόρου.
Σεπτέμβριος 2013 «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ » ΚΥΠΡΟΥ Εργαστήριο Πολιτικής Οικονομίας & Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης. Επιβλέπων Καθηγητή: Ευστάθιος.
Κοινωνική επιχειρηματικότητα στον Μαραθώνα και προϋποθέσεις επιτυχίας Υπάρχουν δύο Ελλάδες. Αυτή που εξαναγκάζει και τους ίδιους τους υπηκόους της να καταπονεί.
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών Ενότητα 2: Οι Λειτουργίες του Μάνατζμεντ Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του.
Θεωρία πληροφορίας και στοιχεία κωδίκων: Ενότητα 4 Α. Κατσιώτης Εαρινό εξάμηνο 2016.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Royal.
Σχεδιασμός για την κατάρτιση του Περιφερειακού Σχεδίου Ανάπτυξης της περιόδου ΕΥΔ ΠΕΠ Ν. ΑΙΓΑΙΟΥ/ ΑΙΓΑΙΟ ΕΠΕ.
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 4: Εντοπισμός Κινδύνου. Διδάσκων: Βασιλική Καζαντζή, Επίκουρος Καθηγήτρια. Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος Ενότητα 17: Ραδιοσυχνότητες Ευθυμία Μικελάτου Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 11: Κλασικό Μακιγιάζ Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Ανοικτά.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΤI EINAI ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ; Το άτομο που αναλαμβάνει ή ελέγχει μία επιχείρηση το οποίο φέρει το ρίσκο του κέρδους ή της ζημίας (Μικρό.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 1: Αρχαίο αιγυπτιακό μακιγιάζ Ευθυμία Μικελάτου Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας.
Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των παρεμβάσεων των ΕΠ «Αειφόρος Ανάπτυξη και Ανταγωνιστικότητα» και «Απασχόληση, Ανθρώπινο Κεφάλαιο και Κοινωνική Συνοχή»
Αθλητική Διοίκηση Ενότητα 4: Στρατηγική στον αθλητισμό
Επιχειρησιακή Στρατηγική και Πολίτικη
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Ανάπτυξη και Αξιολόγηση Έννοιας Νέου Προϊόντος/Υπηρεσίας
Επαγγελματική Μάθηση σχολικής μονάδας
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία Ι
Προγραμματισμός -Chuck Conradt
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Εργασια Επιχειρηματικου σχεδιασμου
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
κεφαλαιο 3 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ
Στρατηγική Επιχειρήσεων
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός των Πωλήσεων
ΣΠΟΥΔΑΣΤΡΙΑ: ΚΟΤΗ ΜΑΡΙΑ ΜΕΝΤΟΡΑΣ: κ. ΜΟΣΧΗΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ
Το Marketing Β΄.
Προτεραιότητες πολιτικής
Γενικό Πλάνο Ανάπτυξης της Νήσου Θηρασιάς
Κοινωφελης δημοτικη επιχειρηςη πειραια (κοδεπ)
Καθορισμός στόχων-Εναλλακτικές Στρατηγικές.
Ανάλυση δυνάμεων-αδυναμιών και ευκαιριών- απειλών.
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Έχετε επιχειρηματική ιστοσελίδα ή e-shop;
Σχεδίαση Λογισμικού Διδάσκων: Κων/νος Κώτης (BSc, PhD)
Ανάλυση PEST και SWOT ΜΕΡΟΣ Β’
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Εκτίμηση αναγκών & Κοινωνικός σχεδιασμός
ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Επιχειρηματικότητα σε εποχή κρίσης
Το μάρκετινγκ του Capsis Hotel Thessaloniki
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (II) Παράδειγμα (ΟΠΑΑΧ).
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ Partalidou Xanthi, PhD Candidate, MSc, BSc.
Στρατηγικό Σχέδιο για το Συνήγορο του Πολίτη 20 χρόνια μετά - Στόχοι 2020.
Κατηγοριοποίηση Δήμων
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Συνοπτική Παρουσίαση
Συμβουλευτική υποστήριξη κοινωνικών vs
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Partalidou Xanthi, PhD Candidate, MSc, BSc.
Κολοστούμπης Γιώργος , BSc, MSc, PhD Μακρυγιαννάκη Κλεάνθη , RN, MSc
Σχεδιασμός - Προγραμματισμός Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ – Γενική Διεύθυνση Φυτικής Παραγωγής

ΟΡΑΜΑ: Παραγωγή ποιοτικών και ασφαλών προϊόντων φυτικής παραγωγής με εξαγωγικό προσανατολισμό

Την παραγωγή γεωργικών προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας ΑΠΟΣΤΟΛΗ: Η διαμόρφωση του κατάλληλου παραγωγικού και επιχειρηματικού περιβάλλοντος …με ΣΚΟΠΟ: Την παραγωγή γεωργικών προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας

Διασφάλιση υψηλών ποιοτικών χαρακτηριστικών ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ Αυστηρή και πιστή εφαρμογή της Κοινοτικής νομοθεσίας και διεξαγωγή των προβλεπόμενων ελέγχων Προώθηση της εξωστρέφειας και άρση εμποδίων στην ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας, υιοθέτηση διεθνών προτύπων ποιότητας ΑΞΙΕΣ Διασφάλιση υψηλών ποιοτικών χαρακτηριστικών Τυποποίηση ποιότητας γεωργικών προϊόντων

SWOT ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Δυνατά σημεία Δυνατά σημεία - Θεσμικό πλαίσιο - Υψηλή Τεχνογνωσία του προσωπικού - Καλή φήμη του Φορέα - Ύπαρξη Μητρώων - Οργανωτική δομή – Κεντρική & Αποκεντρωμένες Υπηρεσίες Ευκαιρίες - Διαμόρφωση νέου σχεδίου οργανισμού με επανασχεδιασμό αρμοδιοτήτων και διαδικασιών. - Εκμετάλλευση του ΕΣΠΑ και Ενισχύσεων 1ου πυλώνα - Κωδικοποίηση και απλούστευση διαδικασιών - Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Αδύνατα σημεία - Έλλειψη διασύνδεσης των πληροφοριακών συστημάτων - Επικάλυψη και διασπορά αρμοδιοτήτων - Έλλειψη συνεργιών μεταξύ των εμπλεκομένων Υπηρεσιών - Μεγάλος αριθμός και μικρό μέγεθος των γεωργικών επιχειρήσεων Απειλές - Αντικρουόμενα συμφέροντα των παραγωγικών και εμπορικών εταίρων - Υψηλό κόστος παραγωγής, τυποποίησης και πιστοποίησης των μικρών γεωργικών επιχειρήσεων - Αποσύνδεση των ενισχύσεων από τη γεωργική παραγωγή - Προτιμησιακές συμφωνίες της Ε.Ε. με Τρίτες χώρες που είναι εις βάρος του ελληνικού εμπορικού ισοζυγίου

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ 1. Βελτίωση της διασύνδεσης των Υπηρεσιών και πληροφοριακών συστημάτων 2. Δημιουργία οικονομιών κλίμακος στις γεωργικές παραγωγικές και εξαγωγικές επιχειρήσεις 3. Αναβάθμιση του νομοθετικού πλαισίου και διαδικασιών 4. Στήριξη των ενεργών γεωργών στο πλαίσιο της νέας ΚΑΠ 5. Εντατικοποίηση των ενεργειών για την ενίσχυση του εξαγωγικού χαρακτήρα των γεωργικών προϊόντων μας

BSC ΑΝΑΛΥΣΗ 1) ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΟΥ / ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΣΤΟΧΟΙ ΔΕΙΚΤΕΣ ΕΠΙΔΙΩΚ/ΝΕΣ ΤΙΜΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ Συγκέντρωση στοιχείων ως προς: Τις καλλιεργούμενες εκτάσεις -Την παραγωγή - Την τιμή - Το ισοζύγιο, των γεωργικών προϊόντων Από 0 σε 5 ανά Περιφέρεια Αριθμός γεωργικών προϊόντων Βελτίωση του συστήματος προώθησης δυναμικών γεωργικών προϊόντων κατά Περιφέρεια (Καλάθι γεωργικών προϊόντων) Από 5% σε 4% ανά Περιφέρεια Ποσοστό μη συμμορφώσεων Δημιουργία κατάλληλου πληροφοριακού συστήματος Αύξηση της αποτελεσματικότητας των διενεργούμενων ελέγχων

2) ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ BSC ΑΝΑΛΥΣΗ 2) ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΟΧΟΙ ΔΕΙΚΤΕΣ ΕΠΙΔΙΩΚ/ΝΕΣ ΤΙΜΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ Βελτίωση του συστήματος παρακολούθησης των δυναμικών – ανταγωνιστικών προϊόντων ανά Περιφέρεια Θεσμοθέτηση κανονιστικού πλαισίου Αριθμός Περιφερειακών ενοτήτων που αποστέλλουν στοιχεία Από 0 σε 20

3) ΣΥΝΕΧΗΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ BSC ΑΝΑΛΥΣΗ 3) ΣΥΝΕΧΗΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟΧΟΙ ΔΕΙΚΤΕΣ ΕΠΙΔΙΩΚ/ΝΕΣ ΤΙΜΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ Βελτίωση της κατάρτισης των υπαλλήλων για την χρήση του πληροφοριακού συστήματος Επιμόρφωση των εργαζομένων Αριθμός εκπαιδευτικών δράσεων Από 2 σε 3 Αριθμός Περιφερειακών ενοτήτων που εντάσσονται στην εκπαιδευτική διαδικασία Βελτίωση της κατάρτισης των αγροτών. Από 0 σε 10 Επιμόρφωση αγροτών

BSC ΑΝΑΛΥΣΗ 4) ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΔΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΔΙΩΚ/ΝΕΣ ΤΙΜΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ποσοστό απορρόφησης κατά 10% σε σχέση με το 2010 -Εγκαθίδρυση Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού συστήματος Αύξηση χρηματοδότησης από ΕΣΠΑ

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ Αύξηση χρηματοδότησης από ΕΣΠΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΙ ΠΟΡΟΙ ΕΙΣΡΟΗ Βελτίωση του συστήματος παρακολούθησης των δυναμικών – ανταγωνιστικών προϊόντων ανά Περιφέρεια ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΙΣΡΟΗ Βελτίωση της κατάρτισης των υπαλλήλων για την χρήση του πληροφοριακού συστήματος Βελτίωση της κατάρτισης των αγροτών. ΣΥΝΕΧΗΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΙΣΡΟΗ Βελτίωση του συστήματος προώθησης δυναμικών γεωργικών προϊόντων κατά Περιφέρεια (Καλάθι γεωργικών προϊόντων) Αύξηση της αποτελεσματικότητας των διενεργούμενων ελέγχων ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ/ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ. ΕΚΡΟΗ