Περιβάλλον εργασίας του διαδραστικού πίνακα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του
Advertisements

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΟΦΕΛΗ αξιοποίηση τους κατά την προετοιμασία
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥ∆ΩΝ
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Βασικές πληροφορίες για τους υπολογιστές:
Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
Πίνακες.
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
ΟΙ “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Οι “multi-Διαστασεις” Των Multimedia
EΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ
Οι Διαδραστικοί Πίνακες σε 4 ώρες… Επιμέλεια: Γ. Κωτσάνης, Β. Οικονόμου, 20-22/6/2012.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Επεξεργασία κειμένου Επίπεδο.
Support.ebsco.com Εισαγωγή στο EBSCOhost Εκπαιδευτικό μάθημα.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
IT-SKILLS Διάλεξη Παρουσιάσεις (PowerPoint)
Ένα απλό σχεδιαστικό πρόγραμμα για παιδιά
Συντάκτης :Δομουχτσής Στέργιος Κατασκευή Ιστοσελίδας Αυτόματο σύστημα Σχολικού Δικτύου Iware.
Τρόποι χρήσης του διαδραστικού πίνακα. Μάιος 2014.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
Παρουσίαση Περιβάλλοντος του Scratch. Σκηνή Η σκηνή είναι ο χώρος, που εκτυλίσσονται οι ιστορίες, τα παιχνίδια σου και τα animations. Τα αντικείμενα.
Δημιουργία Παρουσίασης
Διαχείριση αντικειμένων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΜΕ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΕΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ.
Επεξεργαστής Παρουσιάσεων λογισμικό Ο Επεξεργαστής παρουσιάσεων είναι και αποτελείται από μια ομάδα από οπτικά εργαλεία που βοηθούν το χρήστη να δημιουργεί.
Γρήγορη αναφορά για © 2012 Microsoft Corporation. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Lync Web App Συμμετοχή σε σύσκεψη Lync με ήχο από τον υπολογιστή.
Διεύθυνση Α/θμιας Εκπ/σης Ν. Σερρών Κατασκευή Ιστοσελίδας  Απόλυτα πεπεισμένοι πως η κοινωνία της γνώσης προσκαλεί αλλά και προκαλεί τα Στελέχη της Εκπαίδευσης.
MACROMEDIA FLASH ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ. Τι είναι το flash; To macromedia flash είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τη γρήγορη και εύκολη δημιουργία κινούμενων εφέ υψηλής.
Power Point Κεφάλαιο 5.
Microsoft PowerPoint Powerpoint Κίκα Χρυσοστόμου.
Hot Potatoes. Είναι java scripts που δημιουργούνται με έναν ιδιαίτερα φιλικό τρόπο. Το Hot Potatoes (καυτές πατάτες) είναι πρόγραμμα ανοιχτού λογισμικού.
«Υλοποίηση παρουσίασης στo PowerPoint»
1. 1. Εισαγωγή Φωτογραφίας Τοποθετούμε με το ποντίκι ή το πληκτρολόγιο το σημείο που θέλουμε να εισάγουμε την εικόνα Στην καρτέλα Insert πατούμε το κουμπί.
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ. Η διανομή επιτρέπεται μόνο σε Συνεργάτες με τον όρο μη κοινοποίησης. Η Microsoft δεν παρέχει καμία εγγύηση, ρητή ή σιωπηρή. © 2012 Microsoft.
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Μενού,Εντολές και Παράθυρα Διαλόγου Καθηγητής: Γρηγόριος Νικ. Καρατάσιος.
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού. Γενικές προδιαγραφές Να αξιοποιεί όλα τα επικοινωνιακά μέσα (κείμενο, εικόνα, ήχο, μουσική, video, σχέδια και κινούμενα.
Η ΑΠΟΜΥΘΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ…. ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ 1. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ Η/ΥΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ Η/Υ 2. ΕIΝΑΙ ΣΥΝΔΕΜΕΝΟΣ ΜΕ EΝΑΝ PROJECTORΕIΝΑΙ ΣΥΝΔΕΜΕΝΟΣ.
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 13: Επεξεργασία κειμένου – LibreOffice #3
Microsoft® Office Excel® 2007
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Καλώς ορίσατε στο PowerPoint
Συνεδρία 8 Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 12: Επεξεργασία κειμένου – LibreOffice #2
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Ενότητα # 10: Εισαγωγή στο Ms Powerpoint Τμήμα Ιστορίας
ΕνΟτητα # 6: Ms Word IΙΙ CLAUDIA BOETTCHER ΤμΗμα ΙστορΙαΣ
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 11: Επεξεργασία κειμένου - LibreOffice
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού
Hot Potatoes.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ POWERPOINT
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
εισαγωγή στο SCRATCH μια περιήγηση στις βασικές εντολές
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη»
Επίβλεψη συνεργατικών δραστηριοτήτων με Ταμπλέτα
Περιβάλλον Εργασίας του Διαδραστικού Πίνακα
Καλώς ορίσατε στο PowerPoint
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Περιβάλλον Εργασίας του Διαδραστικού Πίνακα
Διαδραστικά συστήματα διδασκαλίας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β΄ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΙΑ ΠΕ03
Παράδειγμα χρήσης διαδραστικών βιβλίων
Γρήγορη αναφορά του Lync 2013 για Office 365
Δημιουργία πλάνου καθισμάτων
Δημιουργία πλάνου καθισμάτων
Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Περιβάλλον εργασίας του διαδραστικού πίνακα Συστάδα 2: Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Φυσική Αγωγή και Υγεία

Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση Περιβάλλοντος εργασίας (βασικό λογισμικό) διαδραστικού πίνακα Βασικών εργαλείων των διαδραστικών πινάκων

Να λάβουμε υπόψη Στην παρουσίαση αυτή θα παρουσιαστεί ενδεικτικά το περιβάλλον εργασίας notebook (έκδοση 14) της εταιρείας SmartBoard. Για την πραγματοποίηση της συνεδρίας απαιτείται να είναι εγκατεστημένο στους υπολογιστές των επιμορφούμενων και των επιμορφωτών το λογισμικό διαδραστικού πίνακα (π.χ. Smart Notebook: www.smarttech.com/downloads).

Βασικά στοιχεία αλληλεπίδρασης Δύο φορές διαδοχικό πάτημα με τη γραφίδα, είναι το ίδιο με το να κάνουμε διπλό κλικ με το ποντίκι Μια φορά πάτημα με τη γραφίδα είναι το ίδιο με το να κάνουμε μονό κλικ με το ποντίκι Γράφω με την γραφίδα ή με το εικονικό πληκτρολόγιο

Η γραμμή των κινούμενων εργαλείων

Το περιβάλλον εργασίας

Η παρουσίαση του μαθήματος σε ένα διαδραστικό πίνακα Είναι οργανωμένη σε σελίδες. Για τις σελίδες αυτές, που μοιάζουν με τις διαφάνειες των λογισμικών παρουσιάσεων, έχουμε ποικίλες δυνατότητες οργάνωσης : εισαγωγή, διαγραφή, αλλαγή σειράς, ομαδοποίηση κλπ.

Διαχείριση σελίδων στο Διαδραστικό πίνακα

Γραφίδες (Πένες) σχεδίασης στον διαδραστικό πίνακα

Δραστηριότητα (1/10) Σχεδιάζω και πληκτρολογώ Χρησιμοποιήστε τις πένες και σχεδιάστε στο διαδραστικό σχήματα Χρησιμοποιήστε και τη μαγική πένα, τι παρατηρείτε; Πληκτρολογήστε με τη βοήθεια του εικονικού πληκτρολογίου Όσοι δεν είστε μπροστά στο διαδραστικό πίνακα, χρησιμοποιήστε το ποντίκι σας και κάντε τα παραπάνω στον υπολογιστή σας στο περιβάλλον του διαδραστικού.

Δραστηριότητα (2/ 10) Στυλογράφος αναγνώρισης σχημάτων Χρησιμοποιήστε το στυλογράφο αναγνώρισης σχημάτων και σχεδιάστε σχήματα και γράψτε κείμενο. «Ζητήστε» την αυτόματη αναγνώριση σχημάτων και κειμένου

Δραστηριότητα (3/10) Εισάγετε τα γεωμετρικά όργανα Σχεδιάστε και μετρήστε

Δραστηριότητα (4/10) Μορφοποιήστε τα σχήματα και το κείμενο Η καρτέλα Ιδιότητες: Μπορούμε να μορφοποιήσουμε αντικείμενα σε μια σελίδα, μεταξύ των οποίων ψηφιακή μελάνη, σχήματα, γραμμές, κείμενο και πίνακες. Η εργαλειοθήκη αυτή προσαρμόζεται ανάλογα με το αντικείμενο που επιλέγουμε

Δραστηριότητα (5/10) Χρησιμοποιήστε έτοιμες εικόνες και εντάξτε τες στη σελίδα που εργάζεστε. Καρτέλα συλλογή Περιλαμβάνει πολυμεσικό περιεχόμενο, clip art, φόντα, αρχεία και σελίδες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στα μαθήματα σας. Παρέχει επίσης πρόσβαση σε άλλους online πόρους. Μπορείτε επίσης να συμπεριλάβετε το δικό σας περιεχόμενο και περιεχόμενο από άλλους.

Δραστηριότητα (6/10) Εισάγετε κάποιους συνδέσμους Συνδέστε κάποιον από τους συνδέσμους με κάποια εικόνα ή σχήμα Καρτέλα Συνημμένα Εμφανίζει τα αρχεία και τις ιστοσελίδες που επισυνάπτονται στο τρέχον αρχείο.

Δραστηριότητα (7/10) Συνδέστε τα σχήματα με ήχους ή με πολυμεσικό υλικό που θα βρείτε στο διαδίκτυο. «Ζητήστε» εφέ κίνησης των σχημάτων

Δραστηριότητα (8/10) Εισάγετε έναν πίνακα με τρεις στήλες και 5 γραμμές Προβολέας και μεγέθυνση Κάτω από τον πίνακα τοποθετήστε μια εικόνα Σχεδιάστε με την μαγική πένα ένα οβάλ ή ένα ορθογώνιο πάνω στην εικόνα, τι παρατηρείτε;

Δραστηριότητα (9/10) Εργαστείτε σε άλλο περιβάλλον και αξιοποιήστε ταυτόχρονα τις δυνατότητες του πίνακα Επιλέξτε «προβολή»- «διαφανές φόντο»

Δραστηριότητα (10/10) Στην επιλογή πρόσθετα στοιχεία επιλέξτε την επιλογή Insert Geogebra Construction Φτιάξτε ένα τρίγωνο

Για την εφαρμογή του διαδραστικού πίνακα στην σχολική αίθουσα: Να λάβουμε υπόψη: Οι πίνακες να τοποθετηθούν στην αίθουσα σε σημείο: που να υπάρχει πρόσβαση από τους μαθητές/ εκπαιδευτικούς σε όλα τα σημεία της οθόνης εύκολα που θα εκπέμπεται το λιγότερο φως του ήλιου που δεν θα παρεμβάλλονται εμπόδια μεταξύ του προβολέα και του πίνακα Μόνιμη και σταθερή τοποθέτηση του πίνακα Μεγαλύτερη ακρίβεια στην αλληλεπίδραση με τον πίνακα. Η ευθυγράμμιση και ο προσανατολισμός γίνεται αρχικά κατά την εγκατάσταση του πίνακα

Δικτυογραφία: https://www.smarttech.com/downloads