ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ισόρροπης ανάπτυξης Κορεσμένες ή συμφορημένες - Υψηλό βαθμό ανάπτυξης- Υπερσυγκέντρωση.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Δρ. Σπυρούλα Σπύρου C.D.A. Κολλέγιο  Μάθημα
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΜΑΘΗΜΑ 2.  Εργασία (άνθρωπος)  Φύση/Έδαφος (γη)  Κεφάλαιο (χρήμα)  Επιχειρηματικότητα (ιδέα, διοίκηση)
Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος Λειτουργική ή κατά εργασία μέθοδος Ομαδική νοσηλευτική Πρωτοβάθμια νοσηλευτική Προσωπική διευθέτηση.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Υπεύθυνη Τμήματος Πολιτιστικών Θεμάτων Α/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
Δομή Παρουσίασης Εισαγωγή Γνωριμία με το βιβλίο Βιολογίας Α’ Γυμνασίου
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - PROJECT
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Αρχαιεσ ελληνικεσ εφευρεσεισ
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι-τριβίζουν τα στρουμπειάκια σαν ευγενικά χελιδονάκια» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αλεξία Βγενοπούλου Τάξη: τμήμα.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΑ ΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2016 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ.
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Παχυσαρκία.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Μαθηση για ολα τα παιδια
Εργασία στο Project.
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (Project)
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
Project: Το Παιχνιδι Εργασία φοιτητριών.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ 1η εβδομάδα ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ Διδασκαλία Νο:1 Νίκος Μπλάνας Νίκος Μπλάνας

Η δημιουργικότητα ενός επιχειρηματικού φορέα εξαρτάται κυρίως από τα παραγωγικά έργα που προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο. Παραγωγικά έργα: γεωργικές βιομηχανίες, μεταλλευτικές μονάδες, βιομηχανικές μονάδες, βιομηχανίες, ναυπηγεία, ξενοδοχεία, επιχειρήσεις μεταφορών κ.λ.π που δημιουργούνται για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες σε αγαθά και υπηρεσίες. Ένα παραγωγικό έργο ξεκινά από μία επιχειρηματική ιδέα ή από μια επενδυτική ευκαιρία. Διδασκαλία Νο:1 Νίκος Μπλάνας

Το σχέδιο επένδυσης (project) είναι μια πολυσύνθετη δραστηριότητα που αναλαμβάνει ο επενδυτής και απαιτεί μια σειρά από καλά σχεδιασμένες αποφάσεις και ενέργειες διάθεσης σπάνιων πόρων (το κόστος), για να δημιουργηθεί, σε επιλεγμένη θέση, μια νέα παραγωγική μονάδα ή να επεκταθεί μια υφιστάμενη, πού έχει ορισμένο χρόνο ζωής και παράγει αγαθά και υπηρεσίες (ωφέλειες), τα οποία ζητούνται στο εσωτερικό ή το εξωτερικό. Διδασκαλία Νο:1 Νίκος Μπλάνας

Κυριότερα στοιχεία επένδυσης: Πολυσύνθετη δραστηριότητα (καλά μελετημένες και σχεδιασμένες αποφάσεις). Διάθεση σπάνιων πόρων (συντελεστές παραγωγής) που συνιστούν το κόστος. Νέα παραγωγική μονάδα ή επέκταση υφισταμένης Ορισμένος τόπος Ορισμένος χρόνος (παραγωγική ζωή) Παράγει αγαθά ή/και υπηρεσίες που συνιστούν τα οφέλη ή έσοδα Ικανοποίηση της ζήτησης Διδασκαλία Νο:1 Νίκος Μπλάνας

Το σχέδιο επένδυσης γίνεται με πρωτοβουλία του φορέα και μετασχηματίζει πόρους μέσω της παραγωγικής διαδικασίας. Οι πόροι που χρησιμοποιούνται είναι οι εισροές ή κόστος. Τα παραγόμενα αγαθά ή/και υπηρεσίες αποτελούν τις ωφέλειες ή έσοδα. Διδασκαλία Νο:1 Νίκος Μπλάνας

Διδασκαλία Νο:1 Νίκος Μπλάνας

Άμεσο κόστος: πόροι για την δημιουργία της επένδυσης και την παραγωγική λειτουργία (λειτουργικό κόστος) Έμμεσο κόστος: σειρά από αρνητικές δευτερογενείς επιδράσεις ή επιπτώσεις (αλλοίωση περιβάλλοντος, καταστροφή αρχαιολογικού χώρου κ.λ.π.) Διδασκαλία Νο:1 Νίκος Μπλάνας

Έμμεσες ωφέλειες: όλες οι θετικές αναπτυξιακές επιδράσεις Άμεσες ωφέλειες: όλα τα έσοδα από την πώληση αγαθών και υπηρεσιών που παράγει το σχέδιο επένδυσης. Έμμεσες ωφέλειες: όλες οι θετικές αναπτυξιακές επιδράσεις Διδασκαλία Νο:1 Νίκος Μπλάνας

Πολυδιάστατος χαρακτήρας των σχεδίων επένδυσης Επιχειρηματική άποψη (ανάληψη ευθυνών – πρωτοβουλιών) Τεχνική άποψη (μετασχηματισμός πόρων) Οικονομική άποψη (οικονομική απόδοση του σχεδίου) Χρηματοδοτική άποψη (εξασφάλιση αναγκαίων κεφαλαίων) Χωροταξική και περιβαλλοντική άποψη Οργανωτική άποψη (καλύτερη οργανωτική δομή) Διοικητική άποψη (σύστημα management) Διαχειριστική αρχή (διαχείριση πόρων) Εργασιακή – συνδικαλιστική άποψη Κοινωνική – πολιτική άποψη Διδασκαλία Νο:1 Νίκος Μπλάνας

Από ιδιωτικό-οικονομική άποψη (τιμές αγοράς) Η ολοκληρωμένη αξιολόγηση των σχεδίων επένδυσης την διερεύνηση της ευστάθειας όλων των παραπάνω απόψεων και κυρίως τη σύγκριση ροών κόστους – ωφέλειας Από ιδιωτικό-οικονομική άποψη (τιμές αγοράς) Από οικονομική – κοινωνική άποψη (κοινωνικές τιμές) Αν υπάρχουν πολλά εναλλακτικά σχέδια επένδυσης με περιορισμένους διαθέσιμους χρηματοδοτικούς πόρους, τότε η αξιολόγηση αφορά την ιεράρχηση των επενδυτικών σχεδίων από άποψη συγκριτικής αποδοτικότητας. Διδασκαλία Νο:1 Νίκος Μπλάνας

Διακρίσεις των σχεδίων επένδυσης Από φυσική διάσταση Νέα παραγωγική μονάδα Επέκταση υφιστάμενης Συμπλήρωση ή προσαρμογή του παραγωγικού δυναμικού υφιστάμενης μονάδας Ανακατασκευή ή ανανέωση ή εκσυγχρονισμός εξοπλισμού Συμμετοχή σε υφιστάμενη επιχειρηματική δραστηριότητα Αγορά υφιστάμενης – προβληματικής παραγωγικής μονάδας Πρόγραμμα δράσης για προώθηση επιχειρηματικού σκοπού Διδασκαλία Νο:1 Νίκος Μπλάνας

Από άποψη ένταξης σε κλάδους παραγωγής Αγροτικά σχέδια Βιομηχανικά Ενεργειακά Τουριστικά Κ.λ.π. Από άποψη μεγέθους Μικρά Μεσαία μεγάλα Διδασκαλία Νο:1 Νίκος Μπλάνας

Κοινωνικού ενδιαφέροντος Ιδιωτικού ενδιαφέροντος Μεικτού σχήματος Από άποψη φορέα Κοινωνικού ενδιαφέροντος Ιδιωτικού ενδιαφέροντος Μεικτού σχήματος Από άποψη σκοπών Ενός σκοπού Πολλαπλού σκοπού Από άποψη κινδύνου Άνευ κινδύνου Χαμηλού υψηλού Διδασκαλία Νο:1 Νίκος Μπλάνας

Από άποψη έντασης χρήσης συντελεστών παραγωγής Ένταση κεφαλαίου Ένταση εργασίας Ένταση εδαφικών πόρων Από άποψη γεωγραφικής κάλυψης Τοπική Περιφερειακή Εθνική παγκόσμια Διδασκαλία Νο:1 Νίκος Μπλάνας

Η σημασία των σχεδίων επένδυσης Ροπή της κοινωνίας για επενδύσεις για την αύξηση της οικονομικής ανάπτυξης Αύξηση της οικονομικής ευημερίας με την χρήση περισσότερων αγαθών και υπηρεσιών Διεύρυνση της παραγωγικής δυνατότητας της οικονομίας (αγαθά + υπηρεσίες) Επιπτώσεις Νέες ευκαιρίες απασχόλησης Αξιοποίηση πόρων Επιταχύνουν την διαδικασία ανάπτυξης Καταπολέμηση πληθωρισμού με την αύξηση της προσφοράς Πολλαπλασιαστικά φαινόμενα Διδασκαλία Νο:1 Νίκος Μπλάνας

Αναδιανεμητικές επιπτώσεις Ενίσχυση εξαγωγών Επέκταση κύκλου εργασιών Οικονομική σταθερότητα σε περιόδους ύφεσης Καλλιέργεια κλίματος επιχειρηματικής δραστηριότητας Το καλύτερο μέσο για την προαγωγή της τεχνολογικής προόδου Ενίσχυση του γοήτρου της χώρας Αντανακλούν το δείκτη της οικονομικής δημιουργικότητας Διδασκαλία Νο:1 Νίκος Μπλάνας

Αντικειμενικοί σκοποί Εμπορική βιωσιμότητα, ως δείκτης συμβολής στην αύξηση των κοινωνικών ή κρατικών πόρων Ανακατανομή των εθνικών πόρων Επιτάχυνση του ρυθμού ανόδου του εθνικού προϊόντος Δικαιότερη κατανομή του εισοδήματος Παραγωγή κοινωνικά επιθυμητών αγαθών Επιλογή ορισμένης αναπτυξιακής στρατηγικής κατά τομείς. Συγκριτικό πλεονέκτημα: επάρκεια και ποιότητα εθνικών πόρων και κόστος αξιοποίησης τους. Διδασκαλία Νο:1 Νίκος Μπλάνας

Σχέση εθνικών αναπτυξιακών στόχων και σχεδίων επένδυσης 1η εβδομάδα Σχέση εθνικών αναπτυξιακών στόχων και σχεδίων επένδυσης Διδασκαλία Νο:1 Νίκος Μπλάνας Νίκος Μπλάνας