Πώς μετράμε με το παχύμετρο;.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
BOCCIA IN ACTION! Μια σύντομη παρουσίαση του Μπότσια, για να μάθετε πως παίζεται αυτό το υπέροχο παιχνίδι!
Advertisements

Παράδειγμα 2ο : Σχεδιασμός Part / Assembly
Ισαριθμητικές ή ισάριθμες ή χωροπληθείς καμπύλες
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Πώς μετράμε με το παχύμετρο;
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Μέτρηση μήκους Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου &
Σε μια στιγμή θα περάσετε σε ένα κόσμο μαγικό. Σε μια στιγμούλα...
Εργαστηριακή άσκηση 1 ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΗΚΟΥΣ-ΧΡΟΝΟΥ-ΜΑΖΑΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗΣ
Άσκηση 6 Τα εμβαδά των τετραγώνων ΓΔΗΘ και ΑΒΛΘ του σχήματος είναι Ε 2 =900mm 2 και Ε 1 =49cm 2 αντίστοιχα. Να υπολογίσετε το μήκος της ΒΓ.
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
Βρεφική Ηλικία E- portofolio. Εν δράση Είμαι η φοιτήτρια Βαιοπούλου Ευαγγελία- Ευσταθία και πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στον χώρο του παιδικού.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΟΓΚΟΥ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥ
Δύο καθρέπτες τοποθετούνται όπως δείχνει το σχήμα
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΦΑΛΜΑΤΑ Η μέτρηση μιας ποσότητας μας δίνει το μέγεθός της
2.1 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ.
ΓΡΑΦΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ & ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
Φυσική Β’ Λυκείου Κατεύθυνσης
ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ! ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΈΝΑ ΧΡΩΜΑ ΑΤΟΥ, ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΦΙΤ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΜΠΑΙΚΤΗ.
Με το LEGO Mindstorms NXT
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ V-TEC.
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλο Εργασίας 1 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
ΕΠΛ 231 – Δομές Δεδομένων και Αλγόριθμοι13-1 Στην ενότητα αυτή θα μελετηθούν τα εξής επιμέρους θέματα: Ο αλγόριθμος Dijkstra για εύρεση βραχυτέρων μονοπατιών.
ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Μετρήσεις Μήκους – Μέση Τιμή Ηλ. Μαυροματίδης
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
ΕΝΕΡΓΕΙΑ Τεστ 7 /11/2011. Για να βρω τις τελικές ταχύτητες θα πρέπει να βρω τις τελικές κινητικές ενέργειες από το θεώρημα: Μεταβολή της κινητικής ενέργειας.
Πάμε ξανά στις ξαστεριές …
ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ Ηλεκτρική Αντίσταση είναι η ιδιότητα των υλικών να δυσκολεύουν το πέρασμα του ηλεκτρικού ρεύματος από μέσα τους. Το ηλεκτρικό ρεύμα.
Πώς σχηματίζουμε την προστακτική των σύνθετων ρημάτων
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΥΤΩΝ Μεσογειακό κλίμα επικρατεί σε πέντε παραθαλάσσιες περιοχές της γης που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία, Μεσόγειος,
Τι μάθαμε μέχρι τώρα: Η μέτρηση μπορεί να είναι: ΑΜΕΣΗ ή ΕΜΜΕΣΗ Κάθε μέτρηση έχει ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ. Παρουσιάζοντας τη μέτρηση σύμφωνα με τη θεωρία σφαλμάτων.
Αγγέλα Καλκούνη1 Ξύλινα Δάπεδα Διαδικασία Κατασκευής Ξύλινων Καρφωτών Δαπέδων.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΓΡΑΒΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΡΣΙΑΔΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Διαστάσεις Εργαστήριο Μηχανολογικού Σχεδιασμού Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης Επ. Καθηγητής Μπότσαρης Παντελεήμων Lesson 3 1 Γραμμές διαστάσεων.
Μετρήσεις-Αβεβαιότητα-Σφάλματα. Η μέτρηση ενός μεγέθους στο εργαστήριο μπορεί να είναι: ΑΜΕΣΗ ή ΕΜΜΕΣΗ Στην άμεση μέτρηση το μέγεθος μετράται με κάποιο.
Στρογγυλοποίηση φυσικών και δεκαδικών αριθμών Πρόχειροι λογαριασμοί.
Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λάμπρος Αδάμ Ο άνθρωπος μετράει το μήκος του δρόμου με μονάδα μέτρησης το πέλμα του. Οι αρχαίοι μετρούν με ζυγαριά,
Τεστ στα Μαθηματικά δεκαδικά κλάσματα δεκαδικοί αριθμοί δεκαδικά κλάσματα δεκαδικοί αριθμοί.
Τι είναι «διάστημα» (1). Διαστήματα Εμπιστοσύνης α) για τη μέση τιμή (ποσοτικά) β) για ένα ποσοστό (ποιοτικά)
1η εργαστηριακή άσκηση Φυσικής για την Α’ τάξη Λυκείου Σχολ. έτος
Δεκαδικοί αριθμοί Τι σημαίνουν ;.
Γραφή μετρήσεων με σημαντικά ψηφία
Η ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ Διαιρετέος: Ακέραιος διαιρέτης: Ακέραιος
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015
ΕΔΡΑΝΑ Επιλογή εδράνου - Σχεδίαση
Το πείραμα του Ερατοσθένη
Ξέρουν οι μέλισσες μαθηματικά ; Για ποιο λόγο κατασκευάζουν εξαγωνικά κελιά στις κηρήθρες ; ? Βασίλης Παπαθεοδοσίου Μαθηματικός Γυμνασίου Ψαχνών.
ΕΔΡΑΝΑ Διαμόρφωση – Στερέωση εδράνου
Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1 ο ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΗΚΟΥΣ – ΜΕΣΗ ΤΙΜΗ. Παρατηρώντας εικόνες από την καθημερινή ζωή των ανθρώπων στην αρχαία Ελλάδα …… Βλέπουμε ότι κάποια ¨πράγματα¨
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αν.
Μέτρηση Βάρους – Μάζας - Πυκνότητας
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΤΟ ΦΩΝΗΕΝ Ο ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ :
ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΦΑΚΟΙ Εργαστηριακή Άσκηση 13 Γ′ Γυμνασίου
ΚΩΔΙΚΑΣ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΑΤΩΝ
1)Αφού ακολουθήσουμε τον σύνδεσμο βρισκόμαστε εδώ
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Μήκος κύκλου & μήκος τόξου
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ
Γραφικές Μέθοδοι Σχεδιασμού με Η-Υ Εκπαιδευτικό Παράδειγμα 2
ΑΜΠΕΛΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Τι είναι «διάστημα» (1). Διαστήματα Εμπιστοσύνης α) για τη μέση τιμή (ποσοτικά) β) για ένα ποσοστό (ποιοτικά)
Μέτρηση εμβαδού Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
Δυναμικός Κατακερματισμός
Σφάλματα Συστηματικά Τυχαία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πώς μετράμε με το παχύμετρο;

Με το παχύμετρο μετράμε μήκος και σε ίντσες, διαβάζοντας την πάνω κλίμακα …και την πάνω κλίμακα την ξεχνάμε εντελώς σε εκατοστά (cm), διαβάζοντας την κάτω κλίμακα Υπενθυμίζουμε ότι 1 cm = 0.01 m = 10-2 m = 10 mm Εμείς εδώ θα μάθουμε να μετράμε εκατοστά (ή χιλιοστά, που είναι το ίδιο) Άρα βλέπουμε μόνο την κάτω κλίμακα

Για να ανοίξουμε ή να κλείσουμε το παχύμετρο, πατάμε το «φρένο» Τώρα, το παχύμετρο είναι κλειστό Άρα μετράει 0 cm Πράγματι, το πάνω 0 και το κάτω 0 συμπίπτουν

Το παχύμετρο μετράει : Βάθος ή ύψος π.χ. μία οπή ενός σωλήνα Άνοιγμα, π.χ. διάμετρο Πάχος Δηλαδή, αυτήν τη στιγμή, και τα τρία αυτά ανοίγματα έχουν το ίδιο μήκος Οπότε, ας μάθουμε τώρα να μετράμε αυτό το μήκος!

Κατ’ αρχήν, πρέπει να ξέρουμε ότι, θα διαβάσουμε 4 σημαντικά ψηφία Τα 2 πρώτα θα τα διαβάσουμε από την κλίμακα αυτή Το 3ο και το 4ο σημαντικό ψηφίο θα τα διαβάσουμε από την κλίμακα αυτή

Αρχικά, θα διαβάσουμε τα 2 πρώτα ψηφία, ένα - ένα Οπότε, πρώτα από όλα, ξεχνάμε εντελώς την κάτω κλίμακα Στην κλίμακα αυτή, αναγράφονται οι αριθμοί 0, 1, 2, 3, 4, … Αυτοί οι αριθμοί είναι τα cm του μήκους που θα μετρήσουμε Αφήνουμε μόνο να βλέπουμε το 0 της κάτω κλίμακας Στη δική μας περίπτωση, το 0 της κάτω κλίμακας (δείτε το μπλε κύκλο στο mouse click) έχει περάσει το 2, δηλαδή τα 2 cm (δείτε το στον μπλε κύκλο) αλλά όχι το 3 (δηλαδή τα 3 cm) (δείτε το και αυτό στον τρίτο κύκλο). Άρα, το μήκος μας είναι 2,… cm Ας βρούμε τώρα, το πρώτο ψηφίο μετά το 2 και την υποδιαστολή

Από προηγουμένως, έχουμε ήδη μετρήσει μήκος 2,… cm Ανάμεσα στο 2 και στο 3, υπάρχουν 10 μικρότερες γραμμές Η απόσταση ανάμεσά τους είναι 0.1 cm ή 1 mm (δηλ. 10 γραμμούλες x 0.1 mm = 1 cm) Στη περίπτωσή μας, το 0 της κάτω κλίμακας (που δείχνει το πορτοκαλί βέλος) έχει περάσει την 5η γραμμούλα, δηλαδή τα 5 mm (ή τα 0.5 cm) αλλά όχι και την 6η γραμμούλα (δηλαδή τα 6 mm). Άρα, το 2ο σημαντικό ψηφίο θα είναι το 5 και το μήκος μας είναι 2,5.. cm Ας βρούμε τώρα, το 3ο και το 4ο σημαντικά ψηφία

Οπωσδήποτε, μία γραμμούλα θα συμπίπτει. Από προηγουμένως, έχουμε ήδη μετρήσει μήκος 2,5… cm Τώρα ξεχνάμε τους αριθμούς της πάνω κλίμακας και βλέπουμε ΜΟΝΟ τις γραμμούλες της Το 3ο και το 4ο σημαντικό ψηφίο, θα τα βρούμε από την κάτω κλίμακα Πρώτα να δούμε τους αριθμούς που γράφει η κάτω κλίμακα Αφού ψάχνουμε 2 ακόμα ψηφία, οι γραμμές στην κάτω κλίμακα: ΔΕΝ αντιστοιχούν στα 0, 1, 2, 3, … αλλά στα: 00, 05, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40, 45, 50, 55, 60, 65, 70, 75, 80, 85, 90, και 95 Τώρα θα βρούμε ποια γραμμούλα από την κάτω κλίμακα συμπίπτει με κάποια γραμμούλα από την πάνω κλίμακα. Οπωσδήποτε, μία γραμμούλα θα συμπίπτει. Εδώ, βλέπουμε ότι η γραμμούλα που συμπίπτει είναι αυτή στο 75 Άρα τα 3ο και 4ο σημαντικά ψηφία είναι το 7 και το 5, αντίστοιχα. Άρα το μήκος μας είναι 2,575 cm Προσέξτε ότι το τελευταίο σημαντικό ψηφίο είναι ή 0 ή 5. Οπότε, το 0 ΠΟΤΕ δεν το ξεχνάμε γιατί είναι η αβεβαιότητα στη μέτρησή μας.

Άρα, έχουμε 10,560 cm Και τώρα μόνοι μας… Πρώτο βήμα: Βρίσκουμε τα εκατοστά. Εδώ περάσαμε τα 10 cm. Άρα έχουμε 10,… cm Δεύτερο βήμα: Βρίσκουμε τα χιλιοστά. Εδώ περάσαμε τα 5 mm (αλλά όχι τα 6 mm) (δηλ. έχουμε περάσει την 5η γραμμούλα μετά τη βασική γραμμή των 10 cm). Άρα, έχουμε 10,5.. cm Τρίτο βήμα: Βρίσκουμε τη σύμπτωση της γραμμούλας από την κάτω κλίματα. Εδώ βλέπουμε σύμπτωση στη γραμμή του 60 Άρα, έχουμε 10,560 cm

Άρα, έχουμε 3,060 cm Και τώρα κάπως πιο δύσκολα… Πρώτο βήμα: Βρίσκουμε τα εκατοστά. Εδώ περάσαμε τα 3 cm. Άρα έχουμε 3,… cm Δεύτερο βήμα: Βρίσκουμε τα χιλιοστά. Εδώ δεν έχουμε περάσει την 1η γραμμούλα των χιλιοστών μετά τη βασική γραμμή των 3 cm. Άρα, το δεύτερο σημαντικό ψηφίο είναι 0 και άρα έχουμε 3,0.. cm Τρίτο βήμα: Βρίσκουμε τη σύμπτωση της γραμμούλας από την κάτω κλίματα. Εδώ βλέπουμε σύμπτωση στη γραμμή του 60 Άρα, έχουμε 3,060 cm

Άρα, έχουμε 2,205 cm Και τώρα ακόμα πιο δύσκολα… Πρώτο βήμα: Βρίσκουμε τα εκατοστά. Εδώ περάσαμε τα 2 cm. Άρα έχουμε 2,… cm Δεύτερο βήμα: Βρίσκουμε τα χιλιοστά. Εδώ μόλις έχουμε περάσει τη 2η γραμμούλα των χιλιοστών μετά τη βασική γραμμή των 2 cm. Άρα, το δεύτερο σημαντικό ψηφίο είναι 2 και άρα έχουμε 2,2.. cm Τρίτο βήμα: Βρίσκουμε τη σύμπτωση της γραμμούλας από την κάτω κλίματα. Εδώ βλέπουμε σύμπτωση στη γραμμή του 05 Άρα, έχουμε 2,205 cm

Και τώρα να μετρήσουμε ένα πολύ μικρό μήκος! Πρώτο βήμα: Βρίσκουμε τα εκατοστά. Εδώ ΔΕΝ περάσαμε τo 1 cm. Άρα έχουμε 0,… cm Δεύτερο βήμα: Βρίσκουμε τα χιλιοστά. Εδώ ΔΕΝ έχουμε περάσει την 1η γραμμούλα των χιλιοστών μετά τη βασική γραμμή των 0 cm. Άρα, το δεύτερο σημαντικό ψηφίο είναι 0 και άρα έχουμε 0,0.. cm Τρίτο βήμα: Βρίσκουμε τη σύμπτωση της γραμμούλας από την κάτω κλίματα. Εδώ βλέπουμε σύμπτωση στη γραμμή του 75 Άρα, έχουμε 0,075 cm ή 0,75 mm ή 750 μm ή 0,0075 m