Social Media | Job Search

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΘΕΩΡΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Παρουσίαση για την πρώτη εργασία Κατερίνα Παπαδομανωλάκη dpsd04036.
Advertisements

3-month Marketing Plan. Website Design More contemporary Create a CTA Download demo/ free trial Blog Why InsMan (tagline, we solve YOUR problems, compare.
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
Αντικείμενο του παρόντος είναι να διερευνήσει τις προοπτικές του έντυπου τύπου, όπως αυτός διαμορφώνεται υπό το νέο πρίσμα της ταχύτατης ανάπτυξης του.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Πληροφορική και Εκπαίδευση - Νέες Τεχνολογίες Δια βίου εκπαίδευση Διδάσκουσα: Καθηγήτρια.
Σχέδιο Μάρκετινγκ Πόλης Τελικές Οδηγίες/Άσκηση ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ Νικόλας Καραχάλης 28/11/2015.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Cluster δημιουργικών υπηρεσιών και οι λύσεις που προσφέρουν στο αγρο-διατροφικό τομέα. Η περίπτωση του Agro Design. 12 Δεκεμβρίου 2015 Πάνος Ρεμούνδος.
Πώς μπορεί ένας νέος Δερματολόγος να είναι Αποτελεσματικός και Ανταγωνιστικός, με το λιγότερο δυνατό κόστος? Νικόλαος Γ. Αποστολάκης.
Σχεδιασμός για την κατάρτιση του Περιφερειακού Σχεδίου Ανάπτυξης της περιόδου ΕΥΔ ΠΕΠ Ν. ΑΙΓΑΙΟΥ/ ΑΙΓΑΙΟ ΕΠΕ.
Test.
Test.
Διοικητική Λογιστική Ενότητα # 1: Εισαγωγή στη λογιστική κόστους
ΨΕΥΔΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 3η- Μέρος Β
Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2011 Αθήνα, Ξενοδοχείο ‘Athens Park Hotel’
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία Ι
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /3 Χειμερινό εξάμηνο
Συναδάκης Άγγελος Χρήση Internet και Social Media στην αναζήτηση εργασίας.
Η Κοκκινοσκουφίτσα σε νέες περιπέτειες
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Το Marketing Β΄.
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Ποιοί είναι οι δικαστικοί σχηματισμοί του Δικαστηρίου;
Γενικό Πλάνο Ανάπτυξης της Νήσου Θηρασιάς
Κέντρο Συμβουλευτικής
Εάν τις αγαπάς ΑΛΗΘΙΝΑ ενθάρρυνε ΟΛΕΣ τις γυναίκες που γνωρίζεις να κάνουν τακτικά αυτοεξέταση και να κάνουν τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο μαστογραφία.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
«Ο εθισμός των νέων στο διαδίκτυο»
24 Media Network. 24 Media Network Publishers Ranking in Unique Browsers MEDIA DOL Pegasus JIP
Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση, ασύνδετο σχήμα
Ο όρος Web 2.0.
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
Social Media Apostolos Sinioris.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ
Μεςα κοινωνικης δικτυωςης
Αν δεν υπήρχε το Tουριστικό Marketing πως θα γνωρίζαμε για…
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
Μουσείο μαραθώνιου δρόμου Ολυμπιακός Μαραθώνιος του 1896
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ.
Το δημοφιλές δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης ως δημοσιογραφικό εργαλείο
Ιστοσελίδες νέας γενιάς και εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαίδευση Ρέθυμνο, 1η Νοεμβρίου
Προφίλ Facebook.
Διαχείριση εγγράφων Microsoft Office Word.
Ασφαλής Χρήση του Διαδικτύου: Πως και Γιατί!
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Ευρύτερη Άποψη της Κοινωνίας των Πολιτών για την Κατάσταση στην Κύπρο - Γραφείο Επιτρόπου Εθελοντισμού και Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων.
Συμβουλευτική υποστήριξη κοινωνικών vs
ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΑΙΡΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ
Δημιουργία ομάδας στο facebook
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
βλέπουμε – διαβάζουμε – γράφουμε»
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
Ποιοί είμαστε: Ο Σύλλογος Κ.Ε.Φ.Ι ιδρύθηκε την άνοιξη του 2004 στην Αθήνα, με στόχο να προσφέρει συναισθηματική, ψυχολογική και κοινωνική υποστήριξη.
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Μεσα Κοινωνικησ Δικτυωσησ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Κοινωνικά Δίκτυα και παιδιά: Οι κίνδυνοι και πώς να προστατευτείτε
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ή ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Social Media | Job Search Χρυσοπηγή Βαρδίκου MBA, Chartered Marketer (& philosopher at nights)

Φαντάσου ότι… αυτή τη στιγμή ο μελλοντικός σου εργοδότης αναζητά πληροφορίες για εσένα στο διαδίκτυο. Τι πιστεύεις ότι θα βρει;

Φαντάσου ότι αυτή τη στιγμή ο μελλοντικός σου εργοδότης αναζητά πληροφορίες για εσένα στο διαδίκτυο. Τι πιστεύεις ότι θα βρει; Α.πληροφορίες που αντιπροσωπεύουν ποιος είσαι επαγγελματικά Β. πολύ προσωπικές σου πληροφορίες για να σε γνωρίσει καλύτερα Γ. τίποτα

Social Media Networking…done right Πάνω από το 50% των recruiters αναζητά τους υποψήφιους στα social media για να δει αν ταιριάζει στην εταιρική κουλτούρα. Περίπου 45% των recruiters χρησιμοποιεί τα social media για να αντλήσει πληροφορίες για τα skills / qualifications των υποψηφίων. Πάνω από 60% επηρεάζεται αρνητικά από ορθογραφικά λάθη στην ηλεκτρονική παρουσία του υποψήφιου

Social media: Τα βήματα προς την επιτυχία 1. Θέσε τη στρατηγική σου 2. Επίλεξε social media networks 3. Δημιούργησε το τέλειο προφίλ 4. Do your networking 5. Διατήρησε τον έλεγχο της εικόνας σου στο διαδίκτυο

Να έχεις «στρατηγική» σημαίνει: 1. Να ξέρεις ποιος είσαι •Σε τι είσαι καλός •Ποια είναι τα ενδιαφέροντά σου •Τι προσφέρεις εσύ που (ίσως) δεν το έχει άλλος 2. Να ξέρεις τι θέλεις 3. Να έχεις θέσει στόχους S.M.A.R.T. 4. Να έχεις δημιουργήσει το action plan σου

1. Να ξέρεις ποιος είσαι… Προσωπική ανάλυση SWOT (Δυνατά-αδύνατα σημεία, ευκαιρίες- απειλές) Test Προσωπικότητας Myers-Briggs (κάντε online το τεστ στο https://psychcentral.com/quizzes/personality/start.php)

Υπάρχει κάποιος ανάμεσά μας…

…που να ξέρει τι θέλει;

Στόχοι S.M.A.R.T. Τι σημαίνει S.M.A.R.T.; Συγκεκριμένος Μετρήσιμος Εφικτός Σχετικός Με συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα

Δημιουργώντας το πλάνο δράσης στα social media Τα βήματα: Σε ποια networks θα μπεις Τι σημαίνει ΤΕΛΕΙΟ προφίλ στα social media Τι θα δημοσιεύεις Πόσο συχνά θα δημοσιεύεις

Ξεκινώντας… Αναφερόμαστε μόνο σε δημοσιεύσεις που αφορούν το επαγγελματικό σου προφίλ. Επομένως μιλάμε μόνο για δημοσιεύσεις που θέλεις να βλέπουν οι πιθανοί εργοδότες/ συνεργάτες σου Διαμόρφωσε τα Privacy Settings των δημοσιεύσεων ανάλογα

Σε ποια Social Media Networks θα μπεις;

Σε ποια Social Media Networks θα μπεις; Μπες στην blogόσφαιρα και γράψε για τον κλάδο που σε ενδιαφέρει

The rule of 3 Επίλεξε μέχρι 2 και σίγουρα όχι περισσότερα από 3 networks (εκτός αν ο στόχος σου είναι να γίνεις social media expert ή αν έχεις εταιρεία με μεγάλη ομάδα)

Το Τ Ε Λ Ε Ι Ο profile E-mail address (τίποτα που να μοιάζει με “paokara98@gmail.com”) S O S! Κάνε επαγγελματική φωτογράφιση Χρησιμοποίησε την ίδια φωτογραφία σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα Be SEO friendly: Χρησιμοποίησε ορολογία του κλάδου σου Βάλε social media links στην υπογραφή του e-mail Τέλειο προφίλ είναι ένα ανοιχτό προφίλ Ορθογραφία, Γραμματική, Συντακτικό

Διεύθυνση e-mail DO’s info@vardikou.gr chrysopigi@vardikou.gr Chrysopigivardikou@gmail.com Chrysopigi.vardikou@gmail.com Cvardikou@gmail.com ChrysopigiV@gmail.com DON’Ts paokre@gmail.com galanomata5@hotmail.com

Επαγγελματική φωτογράφιση (or not?) DON’Ts

1 εικόνα αξίζει όσο 1000 λέξεις…

Linkedin Rules • To Linkedin or not to Linkedin? Είναι προτιμότερο να μην έχεις καθόλου Linkedin account, από το να έχεις ημιτελές ή όχι ενημερωμένο. • Σε ποια γλώσσα θα συντάξεις το προφίλ και τις δημοσιεύσεις σου; Απόφυγε αναρτήσεις που δεν συνάδουν με το επαγγελματικό προφίλ. Το Linkedin δεν είναι Facebook. • Τα πιο βασικά σημεία του προφίλ σου στο Linkedin. Headline Summary Skills

Πόσο συχνά ποστάρω; Έως 2-3 δημοσιεύσεις /εβδομάδα είναι must. Όχι πάνω από 1 δημοσίευση / μέρα …σε κάθε network!

Και τώρα…τι ποστάρω;

Ας αρχίσουμε με το τι να μην ποστάρεις… Τίποτα σχετικά με: ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ Οτιδήποτε αρνητικό για πρώην εργοδότες ή συναδέλφους Ψέματα σχετικά με τις ικανότητές σου Ύβρεις – Προσβολές – Υποτιμητικά σχόλια/ post Ρατσιστικό / Σεξιστικό περιεχόμενο Fake news/ clickbait Προσωπικά ζητήματα Κακές μέρες / κακές νύχτες

άρα…τι ποστάρω; Δημιούργησε επαγγελματικό περιεχόμενο για το αντικείμενό σου Άρθρα Εικόνες Βίντεο Σκοπούς που σε ενδιαφέρουν Θετικά σχόλια σε σελίδες και εταιρείες που σε ενδιαφέρουν

Social Media Networking Ανακοινώνουν τα job openings στα social media accounts τους Αλληλεπίδραση με recruiting companies Αλληλεπίδραση με recruiters Χρησιμοποιήστε τα σχετικά hashtags όπου χρειάζεται Βρες groups/ forums στο αντικείμενο που σε ενδιαφέρει και μπες στη συζήτηση (ιδανικά δίνοντας αξία)

WORKSHOP 1

WORKSHOP 1 Σε ομάδες των 2 αξιολογήστε την ηλεκτρονική σας παρουσία με βάση τα προηγούμενα σημεία ελέγχου. Τι χρήζει διόρθωσης;

WORKSHOP 2

WORKSHOP 2 Ας γράψουμε ένα δυνατό Headline στο Linkedin

Ελέγχοντας την εικόνα μας στα social media Κάνε self branding audit. Δηλαδή κάνε αναζήτηση με το όνομά σου και δες τι θα βρεις… Σε ό,τι δεν θα ήθελες να δει ένας υποψήφιος εργοδότης άλλαξε τα privacy settings από δημόσια ή ακόμα καλύτερα σβήστα εντελώς. Φτιάξε προφίλ στο Linkedin. Σήμερα κιόλας.

Last thoughts…

Σχετικά με την ιδιωτικότητα στα social media Απλώς υπέθεσε ότι δεν υπάρχει Υπέθεσε ότι το οτιδήποτε ποστάρεις μπορεί να το δει ένας πιθανός εργοδότης.

Landing to your 1st job (hooray!) Συνέχισε την επαγγελματική επικοινωνία σε όλα τα προφίλ σου Μην αποκαλύπτεις εμπορικές / απόρρητες πληροφορίες της εταιρείας σου

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! Χρυσοπηγή Βαρδίκου Automotive Marketing Manager | ΜΒΑ, Chartered Marketer (& philosopher at nights) Find me at LinkedIn: Chrysopigi Vardikou