ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ & ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
8ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΩΓΡΑΦΟΥ 8TH PRIMARY SCHOOL OF ZOGRAFOU
Advertisements

ΚΡΙ – ΚΡΙ Α.Ε. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 13 : ΠΡΟΪΟΝ IV Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΚΥΗΣΗΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΡΟΥΣΣΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ.
Ετοιμότητα στην περίπτωση Καταστροφών - Βιολογικό παράγοντα - Χημικό παράγοντα - Ραδιενεργό παράγοντα.
02/01/2003 Technical Comment 02/01/2003 Μέσα στα όρια του gap ( μονάδες) αναμένεται ανοδική απόπειρα. Στα.
Το σύστημα πληροφοριών Μάρκετινγκ και η έρευνα Μάρκετινγκ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ – Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
Το marketing στη σύγχρονη εποχή ικανοποίηση, ποιότητα και αξία Satisfaction, Quality and Value.
Ατομική Ψυχολογία (Alfred Adler) Bασικές προτάσεις Πίσω από κάθε ανθρώπινη ενέργεια υπάρχει μια προσπάθεια να προχωρήσει ο άνθρωπος από μια μειονεκτική.
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΣΕ ΚΡΙΣΙΜΟ ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙ ΟΜΙΛΗΤΗΣ ΚΑΡΑΔΗΜΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Δ/ΝΤΗΣ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΥ ΣΤΥΛΙΔΑΣ 1ο Αγροτικό Συνέδριο Ναυτεμπορικής.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Μ. Δ. Χρυσομάλλης Αναπληρωτής Καθηγητής.
Διάλεξη 3 η (2014– 15) Θεωρητικά Μοντέλα Ανάπτυξης Καινοτομίας Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Τμηματοποίηση – Στόχευση - Τοποθέτηση
ΣΑΝΤΟΥΙΤΣ TOΣΤ ΚΕΙΚ ΣΠΑΝΑΚΟΠΙΤΑ ΟΜΕΛΕΤΑ ΑΥΓΑ(Τεμ) ΠΙΤΣΑ SANDWICHES TOAST CAKE SPINACH PIE OMELLET EGGS(piece) PIZZA.
Αναμφίβολα η διαφήμιση έχει εισβάλλει στη ζωή μας δυναμικά. Καθημερινά βομβαρδιζόμαστε με διαφημιστικά μηνύματα από τα ΜΜΕ, το ραδιόφωνο, τις αφίσες, το.
Η καθημερινή ζωή στο Βυζάντιο Εργασία της μαθήτριας: Τζένη Αλουσάι στο μάθημα της Ιστορίας ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:κα.Τσαούση.
1 Η έννοια του Πελάτη- Προμηθευτή. 2 Θεματικές ενότητες Η διαφορά μεταξύ αναγκών και προσδοκιών. Οι έννοιες των πελατών και προμηθευτών. Ο «εσωτερικός»
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η/Υ Κ.ΑΛΑΦΟΔΗΜΟΣ καθηγητής Δ.Παπαχρήστος μέλος ΕΔΙΠ ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΙΓΑIΟΥ & ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
Δημιουργια ανταγωνιστικων πλεονεκτηματων
«Αρχές και Θεσμοί Δικαίου»
ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Στρατηγική Έξυπνης Εξειδίκευσης (RISCrete)
Αξιολόγηση κάθετων συμφωνιών υπό το πρίσμα του δικαίου του ελεύθερου
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης
Αρχές Μάρκετινγκ Διάλεξη 3.
Τρέχουσα και Προθεσμιακή Αγορά
Global imbalances and the paradox of thrift
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΤΗΣ Ε.Ε ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΠΟΕ
Ημεριδα Ενημερωσησ «Ανοικτα Ακαδημαϊκα Μαθηματα στο ΤΕΙ Ηπειρου»
Στρατηγική Επιχειρήσεων
JSIS E 112: Elementary Modern Greek
novoril® FRESH Ουδέτερο καθαριστικό γενικής χρήσης
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η/Υ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Ένα ζευγάρι ηλικιωμένων παίρνει διαζύγιο…..
vadelia® san Υγρό καθαριστικό χεριών για επαγγελματική χρήση
vadelia® cream Υγρό καθαριστικό χεριών για επαγγελματική χρήση
MERIT ΑΧΕΠΕΥ, Τμήμα Μελετών & Αναλύσεων, Σίνα 2-4, Αθήνα
ΜΑΘΗΜΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ Ομάδα: High-five
Ιςλαμιςτικη τρομοκρατια
Modern Greek Lessons 34, 35.
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ??
Ελληνικά Γεύματα Greek meals
MERIT ΑΧΕΠΕΥ, Τμήμα Μελετών & Αναλύσεων, Σίνα 2-4, Αθήνα
Στρατηγική Έξυπνης Εξειδίκευσης ΕΠ «Βόρειο Αιγαίο»
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
MERIT ΑΧΕΠΕΥ, Τμήμα Μελετών & Αναλύσεων, Σίνα 2-4, Αθήνα
Η στήριξη και η κίνηση στους ζωικούς οργανισμούς
Ημερομηνία: Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012
Η Κωνσταντινα και οι αραχνεσ τησ
Γεώργιος Βιζυηνός Γέννηση Θάνατος Υπηκοότητα Ιδιότητα
MERIT ΑΧΕΠΕΥ, Τμήμα Μελετών & Αναλύσεων, Σίνα 2-4, Αθήνα
Γυμνάσιο Νεάπολης Κοζάνης
Άλλα είδη παραπομπής και βιβλιογραφίας.
Ισόθερμες μεταβολές Ισόχωρες μεταβολές Ισοβαρείς μεταβολές
MERIT ΑΧΕΠΕΥ, Τμήμα Μελετών & Αναλύσεων, Σίνα 2-4, Αθήνα
ΒΙΟΤΥΡ ΑΕΒΕ Από το 1976.
Αφήστε να κρυώσει στους 46-60° C.
Νεοπλασματα ουροδοχου κυστης
Εισαγωγή στον αλγεβρικό λογισμό
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ 2014 – 2020
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Τα άστρα και οι μύθοι τους.
Πρεσβεία της Ελλάδος στα Τίρανα
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΡΟΥΜΑΝΙΑΣ
3rd Meeting of the Eurostat Task Force on Goods sent abroad for processing 6 June 2012 Introduction to the issue Eurostat C1 National accounts methodology,
Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
EVP, Climate Leadership Council
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ & ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ & ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ

ΑΡΕΤΗ ΣΚΑΦΙΔΑΚΗ-ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Ο. Ε. Υ. Α΄ ΓΡΑΦΕΙΟ Ο. Ε. Υ ΑΡΕΤΗ ΣΚΑΦΙΔΑΚΗ-ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Ο.Ε.Υ. Α΄ ΓΡΑΦΕΙΟ Ο.Ε.Υ. ΤΟΡΟΝΤΟ ecocom-toronto@mfa.gr Agora.mfa.gr

Η ΚΑΝΑΔΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ Στον Καναδά παράγεται κραμβέλαιο/canola oil. Προϊόν γενετικά μεταλλαγμένο, αποτέλεσμα μοριακής βιολογίας (!) Πολυπληθείς ιταλικές και ελληνικές κοινότητες μεταναστών, ethnic markets, ενδιαφέρον για υγιεινή διατροφή και μεσογειακή κουζίνα συνέβαλαν στην εισαγωγή ελαιόλαδου στον Καναδά Ηγετική θέση: Ιταλία/ιταλικά εστιατόρια κατεξοχήν πρεσβευτές ιταλικών προϊόντων, συστηματικές και δυναμικές προωθητικές ενέργειες, Eataly και στο Τορόντο! Ελληνικό ελαιόλαδο: μικρότερη παρουσία στα ράφια σούπερ μάρκετ και υπεραγορών-ισχυρότερη παρουσία στις εθνικές αγορές Χαμηλότερες ποσότητες, υψηλές τιμές, αναγνώριση των οργανοληπτικών του ιδιοτήτων και της ποιοτικής του υπεροχής, διακίνηση από επιχειρήσεις ομογενειακών, κυρίως, συμφερόντων.

ΤΟΡΟΝΤΟ, μια πόλη σε ισχυρή πορεία ανάπτυξης 4η μεγαλύτερη πόλη της Β. Αμερικής, 90 λεπτά απόσταση οδήγησης από τα αμερικανικά σύνορα ¼ του καναδικού πληθυσμού κατοικεί στο Μείζον Τορόντο (GTA) ΑΕΠ $304 δις Αξία εξαγωγών αγαθών και υπηρεσιών $70 δις ετησίως 216,000 επιχειρήσεις διαθέτουν έδρα στο Τορόντο, επωφελούμενες από υψηλής επιστημονικής και επαγγελματικής κατάρτισης πολυεθνικό εργατικό δυναμικό Το μεγαλύτερο διαμετακομιστικό κέντρο εμπορίου του Καναδά & η μεγαλύτερη μεταποιητική βιομηχανία τροφίμων και ποτών

ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ (70% ΜΕΡΙΔΙΟ ΑΓΟΡΑΣ), όπως Loblaw, Sobeys, Metro, Longo Λειτουργία διαφορετικών δικτύων καταστημάτων που απευθύνονται σε όλα τα στρώματα της αγοράς, high end και discount ΥΠΕΡΑΓΟΡΕΣ, όπως Wal-Mart (χαμηλές τιμές και διαθεσιμότητα όλων των καταναλωτικών ειδών), Costco (μεγάλες ποσότητες σε τιμές χονδρικής) ΕΘΝΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ, ethnic markets, ιδίως στις περιοχές συγκέντρωσης των ομογενειακών κοινοτήτων ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΙΔΩΝ ΝΤΕΛΙΚΑΤΕΣΣΕΝ, στις περιοχές συγκέντρωσης των υψηλοτέρων τμημάτων αγοράς, όπως Pussateri’s

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ Ε.Ε.-ΚΑΝΑΔΑ/CETA Προσωρινή εφαρμογή από 21/9/2017 Εξάλειψη εξαγωγικών δασμών για το 98% των Ε.Ε. προϊόντων και 90,9% των Ε.Ε. αγροτικών προϊόντων Απλοποίηση εξαγωγικών διαδικασιών, μείωση χρόνου τελωνειακών διαδικασιών, κατάργηση υπέρμετρων νομικών διατυπώσεων, μείωση δειγματοληπτικών ελέγχων προϊόντων και γραφειοκρατικών διαδικασιών επιθεώρησης των εμπορευμάτων→ εξοικονόμηση χρόνου & χρήματος! Νέες ευκαιρίες για παραγωγούς και εξαγωγείς τροφίμων!

ΕΛΑΙΟΛΑΔΑ & ΕΛΙΕΣ Π.Γ.Ε ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΔΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ - Καλαμάτα - Κολυμβάρι Χανίων Κρήτης - Σητεία, Λασιθίου Κρήτης Λακωνία ΕΛΙΕΣ -Κονσερβολιά Αμφίσσης

ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ & ΕΛΙΩΝ (2016) ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ: ΠΟΣΟΤΗΤΑ 3,472,053 κιλά ΑΞΙΑ US$15,900,026 ΕΛΙΕΣ: ΠΟΣΟΤΗΤΑ 6,169,027 κιλά ΑΞΙΑ US$17,398,731 Παρατηρήσεις: ευκαιρίες σε niche market, όπου το ελληνικό ελαιόλαδο διαθέτει συγκριτικό πλεονέκτημα λόγω ποιότητας Απαιτούνται: συστηματικές και ολοκληρωμένες προωθητικές ενέργειες

Η ΚΑΝΑΔΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΗ ΚΛΕΙΣΤΗ ΔΥΣΚΟΛΑ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΜΕΤΡΑ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΙΣΧΥΡΗ ΕΓΧΩΡΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ (“PROUDLY CANADIAN”)

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΚΑΝΑΔΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΩΝ ΤΙΜΩΝ ΠΡΩΤΟΓΕΝΟΥΣ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΑΠΟ ΚΑΝΑΔΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΙΜΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΓΑΛΑΚΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΤΗ ΜΕΤΑΠΟΙΗΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΑΠΟ ΕΠΑΡΧΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ 471 ΜΟΝΑΔΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ, ΌΠΩΣ SAPUTO, AGROPUR, GAY-LEA, LIBERTE, PARMALAT, ARLA CANADA

ΕΓΧΩΡΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ Καναδικά τυριά τύπου cheddar, mozzarella, emmental, parmesan, λευκά κρεμώδη, με βάση το πρόβειο γάλα, καπνιστά τυριά και εμπλουτισμένα με φρούτα ή αρωματικά φυτά (flavored) Ελληνική φέτα (τύπου, είδους, στυλ) εξαιρετικά δημοφιλής! Παράγεται, όμως, στον Καναδά! Ελληνικό γιαούρτι (greek yogurt): Όλες οι εγχώριες βιομηχανίες παράγουν ελληνικό γιαούρτι, σε διάφορες γεύσεις. Ο καταναλωτής γνωρίζει το ελληνικό γιαούρτι ως είδος αλλά όχι ως ποιότητα! Εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά, δεν υπάρχουν εισαγόμενα γιαούρτια!

ΤΥΡΙΑ Π.Γ.Ε. ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΔΑ Φέτα Κεφαλογραβιέρα Γραβιέρα Κρήτης Γραβιέρα Νάξου Μανούρι Κασέρι

ΠΟΣΟΤΙΚΟΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ Κύριο μέσο εμπορικής πολιτικής Επιβάλλονται ανά κατηγορία προϊόντος: γάλα, βούτυρο, παγωτά, τυριά, γιαούρτι Προσοχή! Μόνο οι κάτοχοι του δικαιώματος ποσόστωσης μπορούν να εισάγουν τυροκομικά/γαλακτοκομικά προϊόντα, και όλα τα εισαγόμενα προϊόντα τελούν σε καθεστώς ελέγχου Για την εξαγωγή γαλακτοκομικών και τυροκομικών προϊόντων απαιτείται συνεργασία με εισαγωγέα/διανομέα κάτοχο ποσόστωσης ή με εγκεκριμένο συνεργάτη του 2018: 18,500 τόνοι υψηλής ποιότητας τυριών και 567,000 κιλά βιομηχανικών τυριών επιτρέπεται να εισαχθούν από Ε.Ε., στο πλαίσιο Συμφωνίας CETA Έως το 2022 οι ποσοστώσεις θα αυξηθούν σε 16 εκ. κιλά Έως το 2021 30% των ποσοστώσεων θα παραχωρείται σε εισαγωγείς που υποβάλλουν για πρώτη φορά αίτηση και δεν ήταν κάτοχοι ποσοστώσεων στο παρελθόν

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΚΑΤΟΧΩΝ ΠΟΣΟΣΤΩΣΕΩΝ ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΩΝ Αναρτημένος στο σύνδεσμο: http://www.international.gc.ca/controls- controles/prod/agri/dairy-laitiers/CETA_cheese-18- fromage_AECG.aspx?lang=eng

ΝΕΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΥΡΙΑ Επίκειται τέλος της περιόδου χάριτος για τους παλιούς (established) εγχώριους παραγωγούς φέτας η ελληνική φέτα απολαμβάνει, πλέον, πλήρους νομικής προστασίας και οι εγχώριοι παραγωγοί νομίμως θα πρέπει να παράγουν λευκό τυρί ως “feta style”, “feta type”, “feta kind”, “imitation of feta” Ισχυρό brand name “feta” Οι καταναλωτές επιζητούν νέα, εκλεπτυσμένα και ανώτερης ποιότητας τυριά όχι μόνο στα ράφια των σούπερ μαρκετ αλλά και σε εξειδικευμένες cheese boutiques/stores Αύξηση των επιτρεπόμενων εισαγομένων ποσοτήτων στο πλαίσιο Συμφωνίας CETA

Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΕΙΣΑΓΩΓΕΑ Για να διατεθούν τρόφιμα στον Καναδά θα πρέπει αυτά να έχουν εισαχθεί από εισαγωγέα εγγεγραμμένου στα σχετικά μητρώα (import/export account) της Τελωνειακής Υπηρεσίας του Καναδά (Canada Border Services Agency). Ο εγγεγραμμένος εισαγωγέας αποκαλείται Importer of Record ο εγκεκριμένος εισαγωγέας είναι υπεύθυνος σύμφωνα με το νόμο για την καταβολή όλων των δασμών, φόρων και διοικητικών κοστών στην Τελωνειακή Υπηρεσία Καναδά(CBSA), για την υποβολή ακριβούς και αληθούς πληροφόρησης για τα εισαγόμενα εμπορεύματα και υπόκειται σε καταλογισμό σοβαρών προστίμων σε περίπτωση που υποβάλλει αναληθείς ή μη ακριβείς δηλώσεις

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΙΣ ΕΞΑΓΩΓΙΚΕΣ ΣΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ!