ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Α ΕΞΑΜΗΝΟ ΚΑΥΚΙΑ ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Επικοινωνία και Διαπροσωπικές Δεξιότητες στην φροντίδα των Ασθενών με καρκίνο Άντρεα Κκούφου, MA Ψυχολόγος Αντικαρκινικός Σύνδεσμος Κύπρου.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Βασικεσ αρχεσ επικοινωνιακησ αγωγήσ
Διεπαγγελματική μάθηση στόχοι?
Γιατί να μελετούμε Ιστορία;
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Στο εργαστήριο Τεχνικές Επικοινωνίας. Παίρνοντας ότι καλύτερο από το εργαστήριο •Τολμήστε •Κάντε ερωτήσεις •Μάθετε από τους άλλους •Φυσικός Εαυτός.
«Το κολλάζ της επικοινωνίας»
ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΝΤΑΞΗΣ Η/Υ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ Β.Μητροπούλου Επικ. Καθηγήτρια Α.Π.Θ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Τεχνικές προφορικών παρουσιάσεων Εντατικά μαθήματα ΚΕΔΙΜΑ Εαρινό 2014 Δρ. Κωνσταντίνος Τσουρής
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Ο επικοινωνιακός ρόλος του εκπαιδευτικού σε συμβατικά, υπολογιστικά και δικτυακά περιβάλλοντα μάθησης Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED.
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
Είναι σύνολο ατόμων, που έχουν ένα ή περισσότερα κοινά χαρακτηριστικά, βρίσκονται σε αλληλεξάρτηση για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, αλληλεπιδρούν μεταξύ.
Μάρκετινγκ και Προώθηση Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Κούρτη-Καζούλλη Βασιλεία Eπίκουρη Καθηγήτρια ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιου Αιγαίου Επιστημονικά υπεύθυνη για τη Δράση 7 στο Νότιο Αιγαίο.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
6 ο Γυμνάσιο Πατρών Καλώς ήρθατε στη wiki τάξη του Γ 2.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
 Προσαρμόζοντας τις προσδοκίες Οι γονείς πρέπει να καταλάβουν ότι το δυσλεκτικό παιδί τους χρειάζεται να προσπαθήσει περισσότερο και με διαφορετικό τρόπο.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ = ΕΠΙΤΥΧΙΑ Μια ερευνητική εργασία μαθητών και μαθητριών της Α τάξης του 1 ου ΓΕΛ. Ηλιούπολης.
Η Εκπαίδευση του Ασθενή. Στόχοι της Εκπαίδευσης του Ασθενή Πρόληψη της ασθένειας Προαγωγή της υγείας Προαγωγή γνώσεων που αφορούν την ασθένεια, τη διατροφή,
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 12: Η Εκπαίδευση του Ασθενή. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
Γλώσσα και Σκέψη Εργασία Ψυχολογίας Τμήμα Επιστήμης Διαιτολογίας-Διατροφής Ιωάννου Γεωργία Φίλιππα Δήμητρα Χατωνίδη Γεωργία.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 4: Στρες και Στρατηγικές Αντιμετώπισης – Νοσηλευτική Φροντίδα. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής,
ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΙΙ Δρ. ΑΘΗΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥ-AΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ.
Σκοποί αγωγής υγείας-συμβουλευτικής  Διατήρηση σωματικής ισορροπίας ατόμου: υγιεινή, διατροφή, άσκηση  Διατήρηση ψυχικής-κοινωνικής ισορροπίας ατόμου-
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Ο ρόλος της συμβουλευτικής στη γονεϊκότητα
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Συνηγορία Υπευθυνότητα/ευθύνη Συνεργασία Στάση φροντίδας
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Παρουσίαση στο μάθημα «Διγλωσσία και εκπαίδευση»
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Α.ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥ –ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ (ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ) Φορέας: Διαιτολογικό γραφείο Πυρογιάννη Βασιλική Ρουμπάνης Δημήτριος,
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Διαδικασία επικοινωνίας
Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Επίλυση Συγκρούσεων στον Εργασιακό Χώρο των Εκπαιδευτικών με την Αξιοποίηση της Εκπαιδευτικής Τεχνικής Παιχνίδι Ρόλων.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
Εργαστήρια Ε Εξαμήνου στον κλινικό χώρο
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΙΙ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΣΑΚΧΑΡΩΔΗ ΔΙΑΒΗΤΗ ΤΥΠΟΥ ΙΙ
1o Λύκειο Ελευσίνας Πρόγραμμα Σχολικής Διαμεσολάβησης: 4ος χρόνος !
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ: ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ Κρέπια Βασιλική1, Κατσαραγάκης Στυλιανός2, Καϊτελίδου Δάφνη3, Πρεζεράκος.
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Α ΕΞΑΜΗΝΟ ΚΑΥΚΙΑ ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Επικοινωνία – Αρχίζοντας τη σχέση φροντίδας Σκοπός: δεξιότητα επικοινωνίας ως βάση για τη μελλοντική σχέση φροντίδας νοσηλευτή – ασθενή Φάση προσανατολισμού: - συστηθείτε & γνωστοποιήστε το ρόλο σας - μάθετε τι περιμένει το άτομο/ασθενής από σας - διερευνήστε τις ανάγκες του - βοηθήστε να επιτύχει τους στόχους του - ενισχύστε τη σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης

. Φάση εργασίας/εφαρμογής: - ενθαρρύνετε την ενεργή συμμετοχή του ατόμου/ασθενή στην επικοινωνία - βεβαιωθείτε για τους στόχους & τις προσδοκίες του - διευκολύνετε την πορεία του στην προσαρμογή του στο χώρο - αλλαγή ρόλων - ετοιμαστείτε για τον τερματισμό της σχέση με τον ασθενή Φάση απομάκρυνσης: - Εξασφαλίστε τη δυνατότητα για συνέχιση της επικοινωνίας & επαφής μαζί σας.

Άσκηση Πρώτη φορά συναντάται ένα συμφοιτητή σας στη σχολή & αντιμετωπίζει πρόβλημα προσαρμογής. Επικεντρωθείτε στα σημεία που προαναφέρθηκαν, προσπαθήστε να μάθετε τις απόψεις του για τη σχολή, διερευνήστε αν οι απόψεις του διαφέρουν από τις δικές σας, σκεφτείτε τρόπους που θα μπορούσατε να τον βοηθήσετε στο πρόβλημά του. Κρατήστε σημειώσεις. Προσοχή: άνετο περιβάλλον, συστάσεις & ρόλος, όνομα ατόμου, ερωτήσεις για ενθάρρυνση συζήτησης, απόσταση/επαφή, χειρονομίες, γλώσσα σώματος, αντίδραση στο άγχος του, κοινός σκοπός, τρόπος τερματισμού επικοινωνίας