Σχεδιασμός e-learning – Παιδαγωγική διάσταση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
3.4 ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ (ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ)
Advertisements

ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Σχεδίαση μαθημάτων με τη χρήση του Διαδικτύου. Διδακτικοί Στόχοι  Κατανόηση των αρχών που διέπουν ένα μάθημα (επιμόρφωσης ή διδασκαλίας) με τη χρήση.
3.4 ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ.
Ανοικτή Εκπαίδευση: Σχεδίαση, ανάπτυξη, εποπτεία, διαμοίραση προσαρμογή και επαναχρησιμοποίηση ακολουθιών μαθησιακών δραστηριοτήτων με το LAMS του Σ. Παπαδάκη.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΕΡΡΕΣ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ. Ε. ΤΟΜΕΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ.
Το 1989 τα Ηνωµένα Έθνη αναγνώρισαν το παιχνίδι ως δικαίωµα όλων των παιδιών, υπογραμμίζοντας τον θεµελιώδη του ρόλο στην παιδική ηλικία. Το παιχνίδι.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Μαθαίνοντας βιωματικά την ιστορία του Αρκαδιού: Το διαδικτυακό κυνήγι θησαυρού γνώσεων Καψάσκη Αγγελική "Πες μου και θα ξεχάσω. Δείξε μου και μπορεί να.
Περιεχόμενα Παρουσίασης
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Νέο Τεχνολογικό Λύκειο
Tο υλικό του Ηλεκτρονικού Υπολογιστή
Ο υπολογιστής Εισαγωγή.
11. ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ
Θεωρία Συστημάτων και Πληροφοριακά Συστήματα
Οργανωςη και Διοικηςη Επιχειρηςεων –
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ.
Η αστική ευθύνη κατά την ενάσκηση του νοσηλευτικού επαγγέλματος
Ανάλυση και Σχεδιασμός Πληροφοριακών Συστημάτων (Θεωρία)
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Πελοπίδας, Φαίδωνας, Νεφέλη, Μαρία.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ και ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ της ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ στο e-Learning
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
STRATEGIC PARTNERSHIPS IN THE FIELD OF EDUCATION, TRAINING AND YOUTH
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
Ανάπτυξη Σχεδίου Μαθήματος στις Φ.Ε.
200 € στοιχίζει η ενοικίαση του λεωφορείου.
Ασφαλής Προγραμματισμός σε C
Εθισμός στα ηλεκτρονικά παιχνίδια
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
Επιμορφώσεις Εκπαιδευτικών ΠΕ19-20
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΛΕΞΙΚΟ ΟΡΩΝ.
Ορισμός της έννοιας αλγόριθμος, πρόγραμμα Σχεδιασμός απλών αλγορίθμων
Ενώ ο Λύσανδρος βρίσκεται στη Ρόδο, οι Αθηναίοι, με ορμητήριο τη Σάμο, λεηλατούν τις ιωνικές πόλεις που ανήκαν στον Κύρο.
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Project: Εθισμός στο Internet
Το Υλικό του Υπολογιστή
για τη σύνταξη των ερωτήσεων εργάστηκε ολόκληρο το τμήμα
«ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ»
Γ2.1 Η Λειτουργική Σχέση του Υλικού και του Λογισμικού
Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών - Ελεύθεροι Επαγγελματίες
ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ - ΔΥΣΛΕΞΙΑ
Χρίστος Τζάμας Διεύθυνση Υπηρεσιών Κατάρτισης Σεπτέμβριος 2018
Η Αλληγορία των Βατράχων!
Κυριάκος Λίγκας Μίλητος Συμβουλευτική Α.Ε.
Βασικές έννοιες (Μάθημα 1) Τίτλος: Μερικές βασικές έννοιες της Πληροφορικής 22/11/2018 Ξένιος Αντωνιάδης.
Nέο Πρόγραμμα Αθήνα, Ιούνιος 2014.
Υλικό/ Αρχιτεκτονική Η/Υ
Μοντέλα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
Νοσηλευτική διεργασία Νοσηλευτική διάγνωση
Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ Θ.Μ. Διδακτική όρος που καθιερώνεται από τον Κομένιο στα 1657 (Μεγάλη Διδακτική). Είναι ο επιστημονικός τομέας της Παιδαγωγικής που έχει.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ/SOFTWARE ΨΕΠ
Ερώτηση της Δευτέρας 03 – 05 Δεκεμβρίου 2018 σε συνεργασία με την.
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης 3ο Μάθημα «ERP»
Ερώτηση της Δευτέρας 21 – 23 Ιανουαρίου 2019 σε συνεργασία με την.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
Ερώτηση της Δευτέρας 15 – 17 Οκτωβρίου 2018 σε συνεργασία με την.
ερώτηση της εβδομάδας του Newpost.gr
Ερώτηση της Δευτέρας 21 – 23 Ιανουαρίου 2019 σε συνεργασία με την.
ερώτηση της εβδομάδας του Newpost.gr
Μεταγράφημα παρουσίασης:

3.3. Σχεδίαση μαθημάτων με τη χρήση του διαδικτύου Γιώργος Μακρής, μαθηματικός

Σχεδιασμός e-learning – Παιδαγωγική διάσταση Ανάλυση του περιεχομένου Ανάλυση της ομάδας – στόχου Ανάλυση των στόχων Ανάλυση των χρησιμοποιούμενων μέσων Σχεδίαση προσέγγισης Οργάνωση Μέθοδοι και στρατηγικές

Σχεδιασμός e-learning – Τεχνολογική διάσταση Σχεδιασμός υποδομής (τεχνολογικό σχέδιο, standards, μεταδεδομένα, προσβασιμότητα, μαθησιακά αντικείμενα) Υλικό (hardware) Λογισμικό (software)

Σχεδιασμός e-learning – Σχεδίαση διεπαφής Σχεδίαση σελίδων Σχεδίαση της παρουσίασης των περιεχομένων Πλοήγηση στο υλικό Έλεγχος ευχρηστίας

Σχεδιασμός e-learning – Αξιολόγηση Αξιολόγηση των μαθητών Αξιολόγηση της διδασκαλίας και του μαθησιακού περιβάλλοντος Αξιολόγηση του όλου συστήματος

Σχεδιασμός e-learning – Διαχείριση Συντήρηση του μαθησιακού περιβάλλοντος Κατανομή της πληροφορίας

Σχεδιασμός e-learning – Πρόσθετες υποστηρικτικές πηγές Online υποστήριξη Διδακτική/συμβουλευτική υποστήριξη Τεχνική υποστήριξη Υπηρεσίες συμβουλευτικής επαγγελματικής σταδιοδρομίας Άλλες online υποστηρικτικές υπηρεσίες Υποστηρικτικές offline υπηρεσίες

Σχεδιασμός e-learning – Ηθική διάσταση Κοινωνική και πολιτική διάσταση Πολιτισμική διασπορά Προκατάληψη Γεωγραφική διασπορά Ψηφιακή διανομή Κανόνες συμπεριφοράς Ιδιωτικότητα Λογοκλοπή Πνευματικά δικαιώματα

Σχεδιασμός e-learning – θεσμική διάσταση Θέματα διαχειριστικά (αξιολόγηση αναγκών, χρηματοδότηση, εγγραφές, κλπ) Θέματα ακαδημαϊκά (επικύρωση τίτλων, επιστημονικό προσωπικό, κλπ) Παροχή υπηρεσιών προς τους εκπαιδευόμενους (κατευθύνσεις, δίκτυο κοινωνικής υποστήριξης, βιβλιοθήκη, κλπ)

Πλεονεκτήματα της χρήσης συστημάτων e-learning Προσβασιμότητα, εύκαμπτες μέθοδοι διανομής, ταχύτητας, στρατηγικών διδασκαλίας Δυνατότητα επιλογής μαθησιακού υλικού από τους μαθητές Η μελέτη μπορεί να γίνει οπουδήποτε υπάρχει Η/Υ και δίκτυο Προσωπικοί ρυθμοί εργασίας και απόδοσης Ασύγχρονη αλληλεπίδραση με διδάσκοντες και συμμαθητές

Πλεονεκτήματα της χρήσης συστημάτων e-learning Προσαρμογή διαφορετικών μαθησιακών στυλ και χρήση ποικιλίας δραστηριοτήτων Ανάπτυξη δεξιοτήτων χρήσης του Η/Υ και του διαδικτύου Ανάπτυξη αυτοπεποίθησης και ενθάρρυνση του μαθητή να αναλάβει ευθύνες για την ίδια του τη μάθηση Οι μαθητές μπορούν να περάσουν γρήγορα αυτά που γνωρίζουν και να επικεντρωθούν σε νέες γνώσεις ή δεξιότητες

Μειονεκτήματα της χρήσης συστημάτων e-learning Μαθητές με μειωμένο κίνητρο ή άσχημες συνήθειες μελέτης θα μείνουν πίσω Οι μαθητές μπορεί να μπερδευτούν με τις δραστηριότητες που θα αντιμετωπίσουν λόγω αλλαγής της δομής του μαθήματος Οι μαθητές μπορεί να αισθάνονται απομονωμένοι από τον διδάσκοντα και τους συμμαθητές Ο διδάσκων πιθανόν να μην είναι πάντοτε διαθέσιμος όταν οι μαθητές τον ζητούν

Μειονεκτήματα της χρήσης συστημάτων e-learning Οι χαμηλές ταχύτητες στο δίκτυο ή οι παλιάς τεχνολογίας Η/Υ αποθαρρύνουν την πρόσβαση στο υλικό Η διαχείριση μερικές φορές μπορεί να είναι πολύπλοκη για τον μαθητή

Παραδείγματα telemathea.uom.gr compus.uom.gr www.eap.gr www.e-school.com www.w3schools.com