Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στο διάλειμμα.
Advertisements

Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Ποιήματα με ζωγραφιές σε μικρά παιδιά
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Τα παράδοξα των καιρών μας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Τι είναι το άρθρο; Άρθρα: ο, η, το, οι, οι, τα, ένας,μια, ένα
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ Η ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΤΟΥ 10 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Δον Κιχώτης Από την Ε΄2.
Εμβαδό Ορθ. Παραλληλογράμμου = Μήκος Χ Πλάτος 6 Χ 3 = 18 τ.μ.
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Το αγαπημένο μου μάθημα
Το ζώο που αγαπώ! Ο Τζάκ.
ΟΠΩΣ ΝΙΩΘΩ ΜΗ ΝΙΩΣΕΙΣ Ομάδα εργασίας: Ζησιμόπουλος Άγγελος
Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΩΝ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ
Ισοδύναμα κλάσματα Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Όλα αυτά αποτελούν την ταυτότητα του κάθε ανθρώπου.
Είμαστε μια τάξη πολύ πολύ εντάξει…
Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΜΕ ΛΕΝΕ ΑΓΓΕΛΑ ΚΟΥΠΑΝΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ 12 ΕΤΩΝ.... ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΩ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΧΙΧΙΧΙ... ΤΑ ΛΕΜΕ!!!
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ - ΧΡΟΝΙΚΑ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΑ
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
Τα φωνήεντα είναι επτά και φωνάζουν δυνατά : α,ε,ι,η,ο,υ,ω
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΙΛΟΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Δ’ ΤΑΞΗ
Στο τετράδιό σου, βάλε τις παρακάτω εικόνες σε δύο ομάδες
Η αλυσίδα αποτελείται από κρίκους.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα “Εμπιστεύομαι – Δεν εμπιστεύομαι” Μαθαίνω να ζω με τους άλλους 6 ο Δημοτικό Σχολείο Μοσχάτου Τάξεις Δ1 & Δ2 Σχολικό έτος
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
2.Η Μαρία έκλεισε την πόρτα.
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
Στρογγυλοποίηση φυσικών και δεκαδικών αριθμών Πρόχειροι λογαριασμοί.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
Τα παράδοξα των καιρών μας
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΡΟΖΜΑΡΙ ΤΣΙΝΑ ΣΤ’2 17/9/2015.
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ!!!!.
Παραγωγή Γραπτού Λόγου
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Όνομα: Χρίστος Νικολάου Τάξη: Ε’
Τα ζώα που ζουν κοντά μας
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Νηπιαγωγείο Λακκώματος
Κοιτάμε για ένα λεπτό πολύ προσεκτικά την εικόνα και προσπαθούμε να θυμόμαστε όσα περισσότερα μπορούμε!
Τα ποσά αυτά ονομάζονται αντίστροφα
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Το Σχολείο μου.
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Μαθηματικά Ε΄ ¨ Ισοδύναμα κλάσματα¨
Λογος της γυναίκας 9/11/2018 γεωργία κ..
Κάλεσα τον υδραυλικό με σκοπό να μας φτιάξει τη βρύση.
Γίνεται και με πιο εύκολο τρόπο
Οι ερημικές περιοχές της Γης καταλαμβάνουν το 1/3 της ξηράς.
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Ευθύς λόγος Ευθύς λόγος Ευθύς λόγος
Ας δημιουργήσουμε τώρα τους λόγους
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Σχ. Έτος:2012 – 13
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Γλώσσα Ε΄ ¨Πώς δίνω οδηγίες¨
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
ΠΝΕΥΜΟΝΕΣ Δ. κόλπος Α. κόλπος Δ. κοιλία Α. κοιλία Μέρη του Σώματος
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει; Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Σχ. Έτος: 2012-13 Γλώσσα ΣΤ΄ ¨Πώς περιγράφουμε ένα πρόσωπο¨ Υπεύθυνος τάξης: Γεωργακόπουλος Ανδρέας Όταν περιγράφουμε ένα πρόσωπο, αναφέρουμε: Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει; Εξωτερική εμφάνιση - χαρακτηριστικά Τι αισθάνομαι γι΄αυτόν/αυτήν Συμπεριφορά, χαρακτήρας Προτερήματα, ελαττώματα Πώς περνάμε μαζί, τι κάνουμε.

Ας ξεκινήσουμε την περιγραφή Κάθε μέρα στη γειτονιά και στο σχολείο Στη γειτονιά μου κοντά στο σπίτι μου Δημήτρης, ετών 12 Μικροκαμωμένος, λεπτός με γαλανά μάτια, ξανθά κοντά μαλλιά, μικρή μύτη γρήγορο περπάτημα, σχεδόν πάντα φορά το αγαπημένο του καπέλο. Φιλία, θαυμασμό, εμπιστοσύνη Καθόμαστε στο ίδιο θρανίο, κάνουμε βόλτες, παίζουμε μπάλα, βοηθάμε ο ένας τον άλλον Γελαστός, αναγνωρίζει τα λάθη του, άριστος μαθητής, άσσος στο ποδόσφαιρο,

Δεν έχουμε τελειώσει… Η περιγραφή μας μέχρι στιγμής μοιάζει …με δελτίο αστυνομικής ταυτότητας! Όλα τα παραπάνω στοιχεία θα μας χρησιμεύσουν για να περιγράψουμε τον αγαπημένο μας φίλο σε ένα γραπτό κείμενο*. *(παραγράφους – επίθετα – μεταφορές – παρομοιώσεις – αντωνυμίες – σύνθετες λέξεις κ.α΄.) Ο φίλος μου είναι καταπληκτικός! Τον λένε Δημήτρη και είναι 12 ετών, όπως κι εγώ. Πηγαίνουμε στο ίδιο σχολείο και μάλιστα εδώ και τρία χρόνια καθόμαστε στο ίδιο θρανίο. Γνωριζόμαστε από το Νηπιαγωγείο και μένει στην γειτονιά μου. Τα σπίτια μας τα χωρίζει μόνο ένα μικρό πέτρινο σοκάκι και πολλές φορές κλείνουμε τα ραντεβού μας για το παιχνίδι από τα μπαλκόνια μας. Αν και μικροκαμωμένος είναι ένα όμορφο παιδί. Είναι ο πιο λεπτός μέσα στην τάξη μας. Έχει μεγάλα γαλανά μάτια και ξανθά κοντά μαλλιά, που συνήθως όμως τα κρύβει με το αγαπημένο του πράσινο καπέλο. Η μύτη του είναι μικρή και γελάω όταν μου λέει: « Εγώ δε χώνω την μύτη μου παντού!» Αν και μικροκαμωμένος έχει γρήγορο περπάτημα και δυσκολεύομαι να τον ακολουθήσω. Είναι γελαστός και εύκολα αναγνωρίζει τα λάθη του. Στο ποδόσφαιρο μαλώνουμε ποια ομάδα θα τον πάρει γιατί είναι άσσος στην μπάλα. Αυτό φυσικά δεν τον έχει εμποδίσει να είναι και άριστος μαθητής. Κάποιες φορές διαβάζουμε μαζί, ετοιμάζουμε τις σχολικές εργασίες, παίζουμε μπάλα στο μικρό σοκάκι και πάντοτε βοηθάμε ο ένας τον άλλον. Η φιλία που νιώθω για τον Δημήτρη είναι πολύ μεγάλη. Νιώθω θαυμασμό γι΄αυτόν και τον εμπιστεύομαι. Είμαι πολύ τυχερός που είμαστε τόσο καλοί φίλοι.