Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει; Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Σχ. Έτος: 2012-13 Γλώσσα ΣΤ΄ ¨Πώς περιγράφουμε ένα πρόσωπο¨ Υπεύθυνος τάξης: Γεωργακόπουλος Ανδρέας Όταν περιγράφουμε ένα πρόσωπο, αναφέρουμε: Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει; Εξωτερική εμφάνιση - χαρακτηριστικά Τι αισθάνομαι γι΄αυτόν/αυτήν Συμπεριφορά, χαρακτήρας Προτερήματα, ελαττώματα Πώς περνάμε μαζί, τι κάνουμε.
Ας ξεκινήσουμε την περιγραφή Κάθε μέρα στη γειτονιά και στο σχολείο Στη γειτονιά μου κοντά στο σπίτι μου Δημήτρης, ετών 12 Μικροκαμωμένος, λεπτός με γαλανά μάτια, ξανθά κοντά μαλλιά, μικρή μύτη γρήγορο περπάτημα, σχεδόν πάντα φορά το αγαπημένο του καπέλο. Φιλία, θαυμασμό, εμπιστοσύνη Καθόμαστε στο ίδιο θρανίο, κάνουμε βόλτες, παίζουμε μπάλα, βοηθάμε ο ένας τον άλλον Γελαστός, αναγνωρίζει τα λάθη του, άριστος μαθητής, άσσος στο ποδόσφαιρο,
Δεν έχουμε τελειώσει… Η περιγραφή μας μέχρι στιγμής μοιάζει …με δελτίο αστυνομικής ταυτότητας! Όλα τα παραπάνω στοιχεία θα μας χρησιμεύσουν για να περιγράψουμε τον αγαπημένο μας φίλο σε ένα γραπτό κείμενο*. *(παραγράφους – επίθετα – μεταφορές – παρομοιώσεις – αντωνυμίες – σύνθετες λέξεις κ.α΄.) Ο φίλος μου είναι καταπληκτικός! Τον λένε Δημήτρη και είναι 12 ετών, όπως κι εγώ. Πηγαίνουμε στο ίδιο σχολείο και μάλιστα εδώ και τρία χρόνια καθόμαστε στο ίδιο θρανίο. Γνωριζόμαστε από το Νηπιαγωγείο και μένει στην γειτονιά μου. Τα σπίτια μας τα χωρίζει μόνο ένα μικρό πέτρινο σοκάκι και πολλές φορές κλείνουμε τα ραντεβού μας για το παιχνίδι από τα μπαλκόνια μας. Αν και μικροκαμωμένος είναι ένα όμορφο παιδί. Είναι ο πιο λεπτός μέσα στην τάξη μας. Έχει μεγάλα γαλανά μάτια και ξανθά κοντά μαλλιά, που συνήθως όμως τα κρύβει με το αγαπημένο του πράσινο καπέλο. Η μύτη του είναι μικρή και γελάω όταν μου λέει: « Εγώ δε χώνω την μύτη μου παντού!» Αν και μικροκαμωμένος έχει γρήγορο περπάτημα και δυσκολεύομαι να τον ακολουθήσω. Είναι γελαστός και εύκολα αναγνωρίζει τα λάθη του. Στο ποδόσφαιρο μαλώνουμε ποια ομάδα θα τον πάρει γιατί είναι άσσος στην μπάλα. Αυτό φυσικά δεν τον έχει εμποδίσει να είναι και άριστος μαθητής. Κάποιες φορές διαβάζουμε μαζί, ετοιμάζουμε τις σχολικές εργασίες, παίζουμε μπάλα στο μικρό σοκάκι και πάντοτε βοηθάμε ο ένας τον άλλον. Η φιλία που νιώθω για τον Δημήτρη είναι πολύ μεγάλη. Νιώθω θαυμασμό γι΄αυτόν και τον εμπιστεύομαι. Είμαι πολύ τυχερός που είμαστε τόσο καλοί φίλοι.