Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ. Επιμέλεια: Κεμερίδου Δέσποινα, Ταταρίδου Γεωργία, Μαράση Ιωάννα, Ράουτσα Άννα,
Advertisements

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΙΣΤΟΥ
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ WEBSITE. Tι προσφέρει ένα Web Site; Δηλώνει την ύπαρξη της επιχείρησης στον κόσμο του www Επιτρέπει την ολοκληρωμένη.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ EUROMEDICA ΑΡΩΓΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ινστιτούτο Παστέρ. Το ΕΠΑνΕΚ (στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014 – 2020), κατέχει κεντρική θέση στην προσπάθεια της Χώρας για τη δημιουργία και στήριξη.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής Έργα Πληροφορικής και Διαχείριση Έργων.
Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Teachers 4 Europe” Εκπαιδευτικός : Τριανταφύλλου Μαρία 1 ο Πιλοτικό Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών, Πέλλας Τάξη.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ.
Δημιουργώντας έναν «ελκυστικό» υβριδικό χώρο Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας για την εκπαίδευση και την «εμπλοκή» των συμμετεχόντων σε.
«Το μάρκετινγκ ξενοδοχειακών υπηρεσιών: η περίπτωση του Astir Egnatia Alexandroupolis» ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Τμήμα Διοίκησης.
BizExperts. ΤI EINAI ? Πρόκειται για μια δυναμική πλατφόρμα παροχής όλων των υπηρεσιών που έχουν ανάγκη οι επιχειρήσεις Πρόκειται για.
ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΝ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟ EνημΕρωΣη γονΕων α΄ τΑξηΣ ΔιευθυνΤΗΣ.
WORDPRESS ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ THEMES & PLUGINS 1 ΚΟΥΡΕΑΣ ΑΡΓΥΡΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ – ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΠΡΑΚΤΙΚH AΣΚΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + Ενημερωτική συνάντηση στο ΤΕΙ Κρήτης, 15 Δεκεμβρίου 2015 ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ.
Συνέδριο Δημιουργών ΕΛ/ΛΑΚ Εφαρμογή Ανάπτυξης Οδηγών Επίλυσης Τεχνικών Προβλημάτων Ξενοφών Παπαδόπουλος
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΠΟΛΥΜΕΣΑ Δημήτριος Γ. Λιόβας.
Διαδικτυακή Πύλη Επαγγελματικού Προσανατολισμού
ΨΕΥΔΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ.
Θεσμός Αριστείας και ανάδειξη καλών πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ Βιβλίο: Περιβαλλοντική Εκπαίδευση για το Αστικό.
Εισηγητής: Ανδρέας Γκόγκας, Τεχνικός Διευθυντής Αγώνων
στους Δήμους μέλη του ΕΔΔΥΠΠΥ
στους Δήμους μέλη του ΕΔΔΥΠΠΥ
RNA: Μεταγραφή και επεξεργασία του RNA
Νομοθετικό πλαίσιο για τα Εμπορικά Σήματα στην Ελλάδα
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Ε΄2
Αθλητικός Τουρισμός Ο. Βρόντου
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ
Διαδικτυακή Πύλη Επαγγελματικού Προσανατολισμού
ΚΟΙΝΟΤΟΠΙΑ Εταιρεία Κοινωνικής Δράσης και Πολιτισμού
“ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ”
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής
Σπιρουλίνα Η Σπιρουλίνα είναι ένα αρχεγόνο πολυκυτταρικό μικρό φύκι που εμφανίστηκε στη γη πριν από 3,5 δισεκατομμύρια χρόνια. Έχει την ικανότητα να φωτοσυνθέτει,
LE MASCHERE ITALIANE Ελευθερία Παπακώστα-Pigro καθηγήτρια ιταλικών
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Ο Παγκόσμιος Ιστός Φακίνος Αποστόλης 1.
Να φτιαχτεί διάγραμμα Gantt για project ανάπτυξης ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) με τα ακόλουθα στοιχεία: Ανθρώπινο Δυναμικό : Παπαδόπουλος Γεώργιος,
ΕΣΥ καθορίζεις τη ζωή σου στους εικονικούς κόσμους
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ μέσα από τις ΤΠΕ
Πως ηταν τοτε και πως ειναι τωρα
Νερό Υδάτινο αποτύπωμα Παρουσίαση: Δήμου Θεόδωρος
Σαλβαρίδη Ελένη Σίμης Χρήστος
Μίγμα Μάρκετινγκ στον Αθλητισμό: Η διανομή στον αθλητικό χώρο
Ζήσης Σημαιοφορίδης Λία Ολλανδέζου Πόπη Φλώρου Λεωνίδας Πισπιρίγγας
H απεικόνιση του θείου στο Ισλάμ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΕΝΑΡΙΟΥ – ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Χρήσιμες Λειτουργίες στο Google Chrome
Κατασκευή σεισμογράφου Επιβλέπων Εκπαιδευτικός:
Διαχείριση εγγράφων Microsoft Office Word.
Συμβουλευτική υποστήριξη κοινωνικών vs
Ι3: Διερεύνηση και καταγραφή παρουσίας στο Internet
ΘΕΜΑ: «ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ»
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΗΜΑΝΣΗΣ HTML 5
Κίνδυνοι στο : Τα στοιχεία μας μοιράζονται με τρίτους
Πρακτική Άσκηση Σπουδαστών ΙΙΕΚ δήμου βόλου
Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World Wide Web), ιστοσελίδα.
Γιατί γίνετε ένας πόλεμος ;
Ανιχνεύοντας τη ρητορική online πληροφοριών:
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΧΟΡΗΓΙΑΣ Πρόταση Χορηγίας
Ελληνική Ομοσπονδία Backgammon
Ψευδή προφίλ στο facebook
Ασφάλεια των Συσκευών-Ασφαλής χρήση του κινητού τηλεφώνου
Ιδιωτικοτητα και προσωπικα δεδομενα στο διαδυκτιο
ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ -ΣΥΝΘΕΤΑ ΥΛΙΚΑ
ΠΡΟΤΑΣΗ ΧΟΡΗΓΙΑΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου (σελίδες 78-83) Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World.
Εισαγωγικό σημείωμα Αγαπητές κυρίες / Αγαπητοί κύριοι,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς Σιμόπουλος --Τρύφων Γκουντέλιας

Γενικός Σκοπός Διδακτικοί Στόχοι Τα παιδιά να γνωρίσουν κυρίως όσα από τα σήματα του κώδικα οδικής κυκλοφορίας αναφέρονται κυρίως στους πεζούς, έτσι ώστε να μπορούν να κυκλοφορούν με ασφάλεια στους δρόμους. Διδακτικοί Στόχοι Τα παιδιά πρέπει να: αποκτήσουν κυκλοφοριακή συνείδηση από την μεριά του πεζού. αποκτήσουν θετική στάση σε θέματα οδικής ασφάλειας. αντιληφθούν με σαφήνεια τι ακριβώς σημαίνει καθένα από τα σήματα οδικής κυκλοφορίας που τα αφορούν άμεσα. αναγνωρίσουν τα λάθη στην κυκλοφοριακή συμπεριφορά τους ως πεζοί και να τα διορθώσουν. μπορούν σε κάποια δεδομένη στιγμή που θα χρειαστεί να ενεργοποιήσουν όλες τις αισθήσεις τους και να εφαρμόσουν με επιτυχία αυτά που θα μάθουν κατά τη διάρκεια του προγράμματος.

Είμαι ο Πρόδρομος ο τροχονόμος. Το όνομά μου είναι Κυριάκος. Κι εμένα Στέφανο. Με λένε Αλέξη. Εμένα Αλίκη. Άνοιξε τα ηχεία σου. Είμαι ο Χριστόφορος. Εγώ είμαι η Αννούλα. Είμαι ο Πρόδρομος ο τροχονόμος. Το όνομά μου είναι Κυριάκος. Κι εγώ είμαι ο Σπύρος.

Τα δυο παιδιά θέλουν να περάσουν απέναντι. Γεια σου Αλέξη. Γεια σου Στέφανε. Τα δυο παιδιά θέλουν να περάσουν απέναντι. ( Κάνε κλικ )

Ο μπαμπάς θέλει την εφημερίδα του. Πρέπει να βοηθήσω το φίλο μου. 1 Πρέπει να βοηθήσω το φίλο μου. 2

Περνάμε πάντα από τις διαβάσεις πεζών.

Τι άλλαξε στην εικόνα; Κάνε κλικ. 1 2 Τι άλλαξε στην εικόνα; Κάνε κλικ.

Περνάμε πάντα από το φωτεινό σηματοδότη που μάς δείχνει το «Γρηγόρη». Περνάμε πάντα από το φωτεινό σηματοδότη που μάς δείχνει το «Γρηγόρη».

1 2 Τι άλλαξε στην εικόνα; Κάνε κλικ.

Δεν περνάμε ποτέ από το φωτεινό σηματοδότη που μάς δείχνει το «Σταμάτη».

Ποιον δρόμο θα πάρει η Αννούλα για το σχολείο της; Κάνε κλικ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Περνάμε πάντα από τις διαβάσεις πεζών και αφού το φανάρι μάς δείχνει το «Γρηγόρη».

Τι θα κάνει ο μπαμπάς με το καρότσι Τι θα κάνει ο μπαμπάς με το καρότσι. Θα περιμένει ή θα περάσει απέναντι; Κάνε κλικ.

Σε διασταυρώσεις με τρο-χονόμους προσέχουμε πάντα τα σήματα του τροχονόμου κι όχι των φαναριών.

Αυτός ο δρόμος δεν έχει διάβαση. Πώς θα περάσει απέναντι ο Κυριάκος; Κάνε κλικ.

Στους δρόμους χωρίς διαβάσεις, κοιτάμε πρώτα αριστερά, μετά δεξιά και ύστερα περνάμε γρήγορα.

Μα τι κάνουν; Δεν ξέρουν ότι είναι επικίνδυνο; Κάνε κλικ.

Δεν παίζουμε ποτέ σε δρόμους που περνούν αυτοκίνητα.

Αυτός ο δρόμος δεν έχει πεζοδρόμια. Τα παιδιά θέλουν να παν εκκλησία Αυτός ο δρόμος δεν έχει πεζοδρόμια. Τα παιδιά θέλουν να παν εκκλησία. Ποιον δρόμο θα ακολουθήσουν και πώς θα επιστρέψουν; Κάνε κλικ.

Σε δρόμους χωρίς πεζοδρό-μια, περπατάμε από την αριστερή πλευρά του δρό-μου, βλέποντας τα οχήματα που έρχονται αντίθετα προς τη δική μας κατεύθυνση.

Τι πρέπει να κάνει ο Στέφανος για να περάσει το μονόδρομο; Κάνε κλικ.

Στους μονόδρομους ελέγχουμε πάντα την πλευρά που έρχονται τα τροχοφόρα και αν δεν κυκλοφορεί κάποιο όχημα, περνάμε γρήγορα από τις διαβάσεις.

Ποιο από τα τρία παιδιά έχει το σωστό εξοπλισμό για να κινηθεί με ποδήλατο; 1 2 3

Για περισσότερη ασφάλεια, όταν κάνουμε ποδήλατο, φοράμε πάντα κράνος και επιγονατίδες.

Ποιος από τους δύο ποδηλάτες περνάει σωστά το δρόμο; Κάνε κλικ. Ποιος από τους δύο ποδηλάτες περνάει σωστά το δρόμο; Κάνε κλικ.

Όταν είμαστε ποδηλάτες και πλησιάζουμε σε διασταύρωση δρόμου, κατεβαίνουμε από το ποδήλατο και περνάμε από τη διάβαση πεζών.

Ποιο από τα δυο παιδιά περνάει με ασφάλεια τη σιδηροδρομική γραμμή ; Κάνε κλικ.

Περνάμε πάντα από τις ανισόπεδες διαβάσεις και ποτέ από τις γραμμές του τρένου. Αν δεν υπάρχουν διαβάσεις, στεκόμαστε, ακούμε και περνάμε γρήγορα.

Τώρα θα σε βοηθήσω να μάθεις τι σημαίνουν τα χρώματα που βλέπεις στις πινακίδες κυκλοφορίας. Κάνε κλικ.

Όταν βλέπεις αυτά τα χρώματα σημαίνει: Προσοχή κίνδυνος http://www.ydt.gr/main/Section.jsp?SectionID=10164

Όταν βλέπεις αυτά τα χρώματα σημαίνει: Απαγορεύεται http://www.ydt.gr/main/Section.jsp?SectionID=10166

Όταν βλέπεις αυτά τα χρώματα σημαίνει: Επιτρέπεται http://www.ydt.gr/main/Section.jsp?SectionID=10165

Κάνε κλικ στο κουτάκι που θεωρείς σωστό. Και τώρα ας παίξουμε. Προσπάθησε να αναγνωρίσεις τα παρακάτω σήματα κυκλοφορίας. Κάνε κλικ στο κουτάκι που θεωρείς σωστό.

Δεν επιτρέπεται το παρκάρισμα. Επιτρέπεται το παρκάρισμα. Επιτρέπεται να περάσεις από εδώ. Απαγορεύεται να περάσεις από εδώ. Προσοχή περνούν τρένα. Απαγορεύεται να περνούν τρένα. Επιτρέπονται τα ποδήλατα. Απαγορεύονται τα ποδήλατα.

Επιτρέπεται να στρίψεις αριστερά ή δεξιά. Απαγορεύεται να στρίψεις αριστερά ή δεξιά. Επιτρέπονται τα φορτηγά. Απαγορεύονται τα φορτηγά. Προσοχή γίνονται έργα στο δρόμο. Απαγορεύονται τα έργα στο δρόμο. Επιτρέπεται η στάση και η στάθμευση. Απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση

Επιτρέπεται να στρίψεις αριστερά ή δεξιά. Πρέπει να πας υποχρεωτικά αριστερά. Επιτρέπεται να προσπεράσεις. Απαγορεύεται να προσπεράσεις. Μονόδρομος. Απαγορεύεται η πορεία δεξιά. Εσύ έχεις προτεραιότητα. Πρέπει να δώσεις προτεραιότητα στους άλλους.

Προσοχή περνούν αυτοκίνητα. Προσοχή ο δρόμος γλιστράει. Απαγορεύονται οι πεζοί. Επιτρέπονται οι πεζοί. Επιτρέπεται η στροφή αριστερά. Απαγορεύεται η στροφή αριστερά. Στάση λεωφορείου. Απαγορεύονται τα λεωφορεία.

Διάβαση πεζών. Δεν επιτρέπονται οι πεζοί. Νοσοκομείο. Ξενοδοχείο. Πλησιάζεις σε παραλία. Προσοχή, ο δρόμος οδηγεί στη θάλασσα. Τηλέφωνο . Πλησιάζεις σε βενζινάδικο.

Διάβαση πεζών. Πεζόδρομος. Σταμάτα υποχρεωτικά. Απαγορεύεται να σταματήσεις. Προσοχή πλησιάζεις σε γέφυρα. Προσοχή ο δρόμος στενεύει. Ο δρόμος γλιστράει. Πρέπει να βάλεις αλυσίδες στα λάστιχα.

Συμβουλές προς τους γονείς Αναζητήστε την πιο ασφαλή διαδρομή, που πρέπει να ακολουθεί το παιδί σας, για να φθάσει και να επιστρέψει από το σχολείο του. Η πιο σύντομη διαδρομή δεν είναι απαραίτητα και η  πιο ακίνδυνη. Ελέγξετε πολλές φορές το δρομολόγιο για το σχολείο του παιδιού σας. Όταν καταλήξετε στην πιο κατάλληλη διαδρομή, φροντίστε να τη διανύσετε πολλές φορές μαζί του, έτσι ώστε να του αποτυπωθεί σωστά. Ακολουθώντας καθημερινά την ίδια διαδρομή, θα μπορεί σιγά-σιγά να γνωρίσει όλες τις ιδιαιτερότητες και ιδιομορφίες του δρομολογίου και κατά συνέπεια τους ενδεχόμενους κινδύνους. Το παιδί πρέπει να μάθει να σταματά στην άκρη του πεζοδρομίου, πριν περάσει στην απέναντι πλευρά του δρόμου. Πρέπει να μάθει να ελέγχει προσεκτικά αριστερά και δεξιά το δρόμο και να τον διασχίζει μόνο όταν θα είναι απόλυτα σίγουρο ότι δεν περνούν οχήματα.

Μάθετε στο παιδί σας να αντιλαμβάνεται σωστά πότε ένα όχημα είναι  μακριά ή κοντά του. Μια κακή εκτίμηση μπορεί να οδηγήσει σε ατύχημα. Κρατάτε πάντα από το χέρι το παιδί σας που πρέπει να βαδίζει στην εσωτερική πλευρά του πεζοδρομίου. Μάθετε στο παιδί σας ότι ακόμα και στις διαβάσεις των πεζών πρέπει να είναι εξίσου προσεκτικό. Και στην περίπτωση αυτή ισχύει ο προσεκτικός έλεγχος του δρόμου δεξιά και αριστερά. Ιδίως τις βραδινές ώρες, το κίτρινο χρώμα στα ρούχα του παιδιού ή τα  αντανακλαστικά αυτοκόλλητα, βοηθούν τους οδηγούς να αντιληφθούν  καλύτερα την παρουσία του στο δρόμο. Αν στο σχολείο ή τη διαδρομή υπάρχει έλλειψη ή φθορές σε σηματοδότες ή  πινακίδες (οδικά σήματα), ενημερώστε άμεσα τους αρμόδιους φορείς. Οι συμβουλές παρέχονται από το επίσημο site του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης.