ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ???

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εργασία στην Κ.Π.Α. Γ’ Γυμνασίου Θέμα: «ΤΑ ΜΜΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ» Διδάσκουσα καθηγήτρια: Μαγαλιού Λαμπρινή Γυμνάσιο Κολινδρού Τμήμα Γ1 Σχολικό έτος:
Advertisements

Το Θέρμο είναι κωμό- πολη της Αιτωλοακα- ρνανίας με επίσημο πληθυσμό κα- τοίκων.
Το Πάσχα στην Κάλυμνο Τ άξη:A’5 Τ άξη:A’5 Έτος: Έτος: Ονόματα μαθητών: Σιδερούλα Μύτικα,Πόπη Σαμάρκου,Μικέλα Σαμάρκου,Καλλιόπη Τρικοίλη.
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Βόρειας Αμερικής Κεφ. 39 Ουρδας Ιωάννης 2013.
Ομάδα Έργου Μάθηση 2.0 Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μιχάλης Μεϊμάρης Αθήνα, Ιούνιος 2011 έργο Μάθηση 2.0 αξιοποίηση διαδικτυακών εργαλείων και κοινοτήτων.
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
> > Ερευνητική εργασία Β λυκείου. Κανελλοπούλου Αλεξία Πατσούρα Εύη Σινάνος Νίκος Σίνανος Παναγιώτης Σχολικό έτος Σχολικό έτος Γενικό.
Πώς μπορεί ένας νέος Δερματολόγος να είναι Αποτελεσματικός και Ανταγωνιστικός, με το λιγότερο δυνατό κόστος? Νικόλαος Γ. Αποστολάκης.
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ Γ’ – Δ’ ΤΑΞΕΩΝ.
Αρριανού, Αλεξάνδρου Ανάβαση Ο Αρριανός - με πρότυπο τον Ξενοφώντα – σε 7 βιβλία εξιστόρησε την εκστρατεία του μεγάλου Αλεξάνδρου από την αρχή (336 π.Χ)
Ιλιάδα Μονομαχίες. Μονομαχία:Πάρη και Μενέλαου Ο Πάρης προβάλει απο το Τρωικό στράτευμα εναντίον του Μενέλαου.Πρίν την μονομαχία ο Πάρης κυριεύεται από.
Κανονικά πολύγωνα. Κανονικά πολύγωνα στη φύση, τέχνη, ανθρώπινες κατασκευές, Μαθηματικά …
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Ερευνητική εργασία Διαδίκτυο και Επικοινωνία
Ιδέες για λανσάρισμα.
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Τι είναι το Sexting; Το sexting είναι η ανταλλαγή προκλητικών µηνυµάτων ή γυµνών φωτογραφιών µέσω διαδικτύου ή µέσω κινητών τηλεφώνων, που λανθασμένα.
Η Κοκκινοσκουφίτσα σε νέες περιπέτειες
Η ΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
Αν ταξίδευε το σεντούκι το 2016, ποιες περιοχές της γης θα επισκεπτόταν και τι θα συναντούσε εκεί; Σε αυτό το ερώτημα τα παιδιά της Δ, Ε και Στ των.
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Ένα ζευγάρι ηλικιωμένων παίρνει διαζύγιο…..
Κάτω ο διαδικτυακός εκφοβισμός
ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑ
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ Ν.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΟΙΚΑ
Ρομαντισμός.
Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση, ασύνδετο σχήμα
ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ.
Κοινωνικά Δίκτυα Κεφάλαιο 15.
ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ (ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΒΙΑ)
“Εφαρμογές Κοινωνικής δικτύωσης & Σύγχρονης ανταλλαγής μηνυμάτων”
Ερωτηματολόγιο για τα ηλεκτρονικά παιχνίδια
PROJECT 2B ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΠΑΛΑΣΗ
Ινδιάνοι.
Βησσαρίων ο Τραπεζούντιος
ΛαϊκέΣ παραδόσειΣ ήθη και έθιμα
Ερευνητική Εργασία «Εφηβεία και προβλήματα»
Εργασία Βιολογίας β’ Γυμνασίου
Περιβαλλοντολόγοι : Εργασία 1
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
Διαδικτυακός εκφοβισμός
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
23o Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Α. Π. Θ
Μαρία Αμπατζή, Ε2, Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
ETWINNING.
Προφίλ Facebook.
Θέρμο Αιτωλοακαρνανίας
Ασφαλής Χρήση του Διαδικτύου: Πως και Γιατί!
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Επικοινωνούμε; Από τα σήματα καπνού… στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
«Το κάπνισμα στην καθημερινή ζωή των μαθητών
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «Ταξιδεύοντας με ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΣΕΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΦΑΙΣΤΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ
ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ Οι μαθητές του ΣΤ2.
נושא 5: מגנטים ומגנטיות.
2ο Γυμνάσιο Αγίου Δημητρίου «Δημήτρης Γληνός»
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Ανιχνεύοντας τη ρητορική online πληροφοριών:
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
TIPS για ασφάλεια στο FACEBOOK
ΑσφAλεια του ΔιαδικτΥου
Ρητορική Μίσους (Hate Speech) Ηλεκτρονικά παιχνίδια (Game Over)
Ασφάλεια κινητού τηλεφώνου
Μεσα Κοινωνικησ Δικτυωσησ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Τζωρτζίνα Βαλτζή Εύα Μπινίκου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ??? 1Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΡΑΦΗΝΑΣ ΕΛΕΝΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΑΡΧΑΥΛΗ, Β1

Είναι σίγουρο για τα παιδιά της ηλικίας μου, ότι δεν μπορούμε να φανταστούμε ένα κόσμο χωρίς διαδίκτυο!!!!! Έναν κόσμο χωρίς Άμεση επικοινωνία με οποιονδήποτε, οπουδήποτε (facebook, twitter, Skype, messenger….) Άμεση πρόσβαση σε απεριόριστο όγκο πληροφοριών για διδακτικούς ή ενημερωτικούς λόγους (Wikipedia, Google,…)

Ποικίλους τρόπους διασκέδασης (gaming, painting,…) Εναλλακτικούς τρόπους δημιουργίας (χωρίς πινέλα και μπογιές…) Παροχές υπηρεσιών και εξυπηρέτησης χωρίς φυσική παρουσία ( αγορές αγαθών – εισιτηρίων κλπ, πληρωμές υποχρεώσεων- έκδοση πιστοποιητικών κλπ)

Δύσκολο να δοθούν απαντήσεις, όμως πάντα η αλήθεια είναι κάπου στη μέση…. Όλα πρέπει να συνδυάζονται στη σωστή ποσότητα και με τον σωστό τρόπο για το καλύτερο αποτέλεσμα!!!!

Πώς όμως θα ήταν στην αρχαία Ελλάδα, αν υπήρχε διαδίκτυο, όπου, όπως όλοι γνωρίζουμε, ήδη, δεν υπάρχει τίποτα σημερινό, που να μην έχει ειπωθεί ή να μην έχουν μπει τα θεμέλιά του τότε, για να ανακαλυφθεί αργότερα;;;;; Αν οι πρόγονοι μας κατάφεραν τόσα επιτεύγματα χωρίς το διαδίκτυο, πόσα άραγε θα μπορούσαν να είχαν κάνει άμα το είχαν;;; Ή μήπως η πιο ανθρώπινη, χειρονακτική, σωματική και πνευματική διεργασία έναντι της τεχνολογικής, έχει τελικά καλύτερα αποτελέσματα δημιουργικότητας;;;;;

Σε σχέση με την επικοινωνία και την διακίνηση της πληροφορίας, έκβαση πολεμικών αναμετρήσεων, δημιουργία συμμαχιών, πολιτεύματα και πολιτική οργάνωση δεν θα ήταν ίδια…. Δεν θα υπήρχε ο Φειδιππίδης και τόσοι άλλοι ανώνυμοι αγγελιοφόροι που με την έγκαιρη ή όχι, μεταφορά, ζωτικής σημασίας μηνυμάτων, θα άλλαζαν την πορεία της ιστορίας!!!

Εμπορικές και οικονομικές συμφωνίες και συναλλαγές δεν ήταν εφικτές σε παγκόσμια κλίμακα και η ανάπτυξη μιας κοινωνίας βασίζεται στην δημιουργία τους. Παρουσίαση ποικίλων ιδεών και ιδεολογιών, σε πληθώρα ανθρώπων, ήταν αδύνατο να πραγματοποιηθεί.

Χωρίς βέβαια να σημαίνει πάντα, το ότι αν η επικοινωνία είναι πιο εύκολη, είναι και πραγματική…

Σε σχέση με την εκπαίδευση και την ανάπτυξη της γνώσης στην επιστήμη και την τεχνολογία, η προσβασιμότητα σε νέες αλλά και παλιές πληροφορίες ήταν περιορισμένη –οπότε η ωφελιμότητα της εκπαίδευσης και της παιδείας δεν ήταν δυνατό να φτάσει στο μέγιστο, γιατί αυτό γίνεται όταν η πληροφορία φτάνει σε όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα, που μέσω αλληλεπίδρασης προάγουν την ίδια την γνώση.

Σίγουρα, επειδή η αρχαία κοινωνία ήταν πιο απλή από την σημερινή, το διαδίκτυο δεν θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο στην αγορά υπηρεσιών και διεκπεραίωση γραφειοκρατικών διεργασιών, που στην σημερινή μας κοινωνία είναι ιδιαίτερα πολύπλοκες και χρονοβόρες χωρίς αυτό.

Ένας άλλος τομέας που πιθανά το διαδίκτυο δεν θα προσέφερε πολλά στην αρχαία εποχή είναι και η τέχνη. Τα αριστουργήματα της ανθρώπινης δημιουργίας με συμβατικά υλικά, δεν θα υπήρχαν… η γλυπτική, η μικροτεχνία, η ζωγραφική, η αρχιτεκτονική, η επεξεργασία μετάλλων και λίθων…

Στην διασκέδαση και ψυχαγωγία, επίσης , η φυσική ανθρώπινη επαφή και αλληλεπίδραση (θέατρο, παιχνίδια με υλικά παιχνίδια, παιχνίδια ρόλων…) αποτελεί την πιο ολοκληρωμένη προσέγγιση για την πλήρη ψυχοπνευματική ανάπτυξη του ανθρώπου…

Συμπερασματικά το διαδίκτυο θα βοηθούσε τους αρχαίους Έλληνες σε πολλούς πρακτικούς τομείς της καθημερινότητας (π.χ. επικοινωνία, γνώση, μάθηση, εμπορικές-οικονομικές συναλλαγές), όμως, στην ψυχαγωγία (θέατρο, μουσική, παιχνίδια κ.λπ.) και στις τέχνες (ζωγραφική, γλυπτική, μικροτεχνία, αρχιτεκτονική κλπ), στην πιο πνευματική ζωή, το ανθρώπινο πνεύμα και η δημιουργικότητα έχουν τον πρώτο λόγο!!! Άρα, η ύπαρξη του διαδικτύου στην αρχαιότητα ίσως είχε ανατρέψει την αρχαία ιστορία και άρα και την σημερινή μας πραγματικότητα…. προς το καλύτερο ή προς το χειρότερο…. Ποτέ δεν θα μάθουμε…

ΤΕΛΟΣ