Κωνσταντίνα Αντωνίτσα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
Advertisements

«Τι είναι αυτό που σας εκπλήσσει περισσότερο στους ανθρώπους;»
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση 15o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ.
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
1. Κωμωδία του 1964 σε σενάριο του Γιώργου Ρούσσου και σκηνοθεσία του Αλέκου Σακελλάριου σε σενάριο του Γιώργου Ρούσσου και σκηνοθεσία του Αλέκου Σακελλάριου.
2 Η ΔΡΑΣΗ: Η ΤΑΙΝΙΑ. ΠΡΩΤΟ ΣΤΑΔΙΟ Κατά την διάρκεια του πρώτου σταδίου:  Πραγματοποιήθηκε η συγγραφή του σεναρίου  Έγινε καταμερισμός των ρόλων και.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΣ «Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΕΣΙΩΤΩΝ»
Ο ΝΑΒΙΝΤ ΔΕΝ ΕΙΡΘΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Γυναικείο Ποδόσφαιρο Ποιος είπε ότι το ποδόσφαιρο είναι μόνο αντρικό άθλημα; Υπάρχουν και γυναίκες που είναι εξίσου ταλαντούχες. Γενικώς τα αγόρια έχουμε.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
Της Ζωρζ Σαρή εκδόσεις : ΠΑΤΑΚΗ
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Τα στάδια δημιουργίας μιας ταινίας
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Έρευνα για την άποψη των νέων πάνω στο graffiti
Διαχείριση της σχολικής τάξης
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
ΑΠΟΦΥΓΗ ΘΥΜΟΥ Σχολική Κοινωνική Ζωή 2ο Γυμνάσιο Αγ. Αναργύρων Τάξη:Α’3
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ Τάξης «Κινηματογράφος: Τέχνη και Τεχνική» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σαραντέα Μαρίνα ΠΕ19.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
Το πρωί, πολύ πριν φέξει, ο Ιησούς βγήκε έξω και πήγε σ΄ένα ερημικό μέρος, και εκεί προσευχόταν.
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Γυμνάσιο-Λύκειο Γραβιάς «Ο λόγος στους μαθητές»
Το σχολείο μας ξεκίνησε να λειτουργεί το 1936 με ιδρυτή τον Ιωακείμ Ξενόπουλο, ο οποίος ήταν δάσκαλος και είχε έρθει από τη Μ. Ασία. Το πρώτο κτίριο που.
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
Π ρ ό γ ρ α μ μ α Α γ ω γ ή ς Υ γ ε ί α ς
Εργασία της ομάδας Εφήβων Συμβούλων Συνήγορου του Παιδιού Πρώτη περίοδος: Ιανουάριος – Μάρτιος 2009 ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Το δικαίωμα έκφρασης.
Παναγιώτα Τσαρχά Αθανασία Χατζή Πληροφορική Σχολικό έτος Fprovocateur.gr%252Fpost%252F3728%252Falikh-boygioyklakh-otan-mia- mera-tha-fygw-apo-th-zwh-e-peite-pws-xasate-ena-
Γερμανία Μαρία Γεωργίου. Δευτέρα Πρωινό ξύπνημα στην Γερμανία. Η Miriam(το κορίτσι που φιλοξενούσε εμένα,την Γεωργία και την.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΑΞΗΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Η΄ Εξάμηνο Τμήματος Χρηματοοικονομικής.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
Τα παιδαγωγικά-εκπαιδευτικά αιτήματα στην Ελλάδα
ΤΑ ΕΠΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Β’ γυμνασίου(Γεωμετρία)
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι. Ο σκοπός αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι οι μαθητές.
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΣΧΟΛΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΑΡΕΛΘΟΝ-ΠΑΡΟΝ-ΜΕΛΛΟΝ
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΟΣ. Ερωτηματολόγιο 278 μαθητές Β και Γ Λυκείου (Απρίλιος – Μάιος 2018)
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Emotions
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κωνσταντίνα Αντωνίτσα ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Στο σχολικό έτος 2016-2017 το θέμα με το οποίο ασχοληθήκαμε στο πρώτο τετράμηνο ήταν με το σχολείο στο παρελθόν στο παρόν και στο μέλλον. Το θέμα με το οποίο ασχοληθήκαμε ήταν το σχολείο στα προηγούμενα χρόνια. Συγκεντρώσαμε πληροφορίες ρωτώντας μεγαλύτερους ανθρώπους. Επίσης, φτιάξαμε ένα ερωτηματολόγιο στο οποίο υπήρχαν τρεις ερωτήσεις από την δικιά μας ομάδα. Τα ονόματα της ομάδας μας είναι: Ζωή Κανταράκη Κωνσταντίνα Αντωνίτσα Ματίνα Βαρθαλαμή Μαρία Καραδήμου

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ Τα συναισθήματα που ένιωθαν οι μεγαλύτεροι άνθρωποι που ρωτήσαμε μας απάντησαν ότι ένιωθαν μια καταπίεση, αγωνία για τους βαθμούς ,ανάμεικτα συναισθήματα ,βαρεμάρα και τέλος χαρά. Οι αντιδράσεις των καθηγητών και δασκάλων όταν κάποιο παιδί έκανε φασαρία ή τιμωρία ήταν να σηκώνονται στον τοίχο και τον κοιτούσαν (τον τοίχο) με το ένα πόδι όρθιο .Αναλόγως βέβαια με την φασαρία που έκανε ένα παιδί έπαιρνε και την ανάλογη τιμωρία. Aν ήταν «μεγάλη» φασαρία ,όπως μας είπαν , σήκωνε ο καθηγητής το μαθητή όρθιο και τον χτυπούσε με τον χάρακα 10 φορές στο χέρι 5 από το ένα και 5 από το άλλο .Τέλος , ποιο πολύ χτυπούσε τα αγόρια, τραβώντας του τα αυτιά .Στο γυμνάσιο , αντίθετα οι σχέσεις ανάμεσα σε καθηγητή και μαθητή ήταν τυπική και πολύ φιλική.

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 5) Νομίζετε ότι το σχολείο στο παρελθόν πρόσφερε περισσότερες γνώσεις ;

ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΡΩΤΗΣΗ 5 Το μεγαλύτερο ποσοστό των μαθητών του Λυκείου Σκιάθου, περίπου το 80% δεν πιστεύει πως στο παρελθόν το σχολείο πρόσφερε περισσότερες γνώσεις. Θεωρούν λοιπόν πως σήμερα είναι καλύτερα τα πράγματα σε σχέση με το παρελθόν από την άποψη της παροχής γνώσεων.

6) Η αυστηρότητα που υπάρχει στα σχολεία στο παρελθόν είχε κατά την γνώμη σας θετικά αποτελέσματα ;

ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΡΩΤΗΣΗ 6 Το μεγαλύτερο ποσοστό των μαθητών του Λυκείου Σκιάθου ,περίπου το 80% δεν πιστεύει πως στο παρελθόν η αυστηρότητα στα σχολεία είχε αποτελέσματα. Θεωρούν λοιπόν πως σήμερα η αυστηρότητα στα σχολεία έχει αποτελέσματα σε σχέση με το παρελθόν.

7) Πιστεύετε πως είναι ανάγκη να καταργηθούν κάποια μαθήματα στο μέλλον ;

ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΡΩΤΗΣΗ 7 Το μεγαλύτερο ποσοστό των μαθητών του Λυκείου Σκιάθου ,περίπου 70% πιστεύει ότι στο μέλλον πρέπει να καταργηθούν κάποια μαθήματα.

Βρήκαμε μερικά βίντεο που φανερώνουν τη συμπεριφορά των καθηγητών απέναντι στους μαθητές και το αντίστροφο . Το πρώτο βίντεο είναι το «ξύλο βγήκε από τον παράδεισο» και το «χτυποκάρδια στα θρανία».

Το ξύλο βγήκε από τον παράδεισο  είναι μια ελληνική, κωμική, αισθηματική, κινηματογραφική ταινία του 1959, σε σενάριο και σκηνοθεσία Αλέκου Σακελάριου και σε παραγωγή Φίνος Φιλμ. Στην ταινία πρωταγωνιστούν η Αλίκη Βουγιουκλάκη και ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ. Στην τάξη μέσα θα προσπαθήσει να διδάξει Όμηρο, σύντομα όμως θα διαπιστώσει ότι τα κορίτσια έρχονται περισσότερο για να κάνουν την πλάκα τους, χωρίς να υπολογίζουν τη μόρφωσή τους. Προσπαθούν όλες να πουν την πιο αστεία ατάκα ή, απλά, να πειράξουν τον καθηγητή τους.

Οι πολλές διακοπές για ανούσιους λόγους από την Παπασταύρου τον εξοργίζει: τη σηκώνει όρθια και της λέει ό,τι πιστεύει για εκείνη και, γενικότερα, για αυτούς που έχουν λεφτά και δεν έχουν ανάγκη να δουλέψουν και τους συγκρίνει με τους φτωχούς μαθητές που είχε. Τους κάνει κοινώς ένα κήρυγμα περί ηθικής Αυτό είχε ως αποτέλεσμα οι μαθήτριες να νευριάσουν και να δράσουν με τον δικό τους τρόπο, έτσι η Παπασταύρου προτίθεται να βάλει τον πατέρα της να μιλήσει στον γυμνασιάρχη, για αυτόν τον Φλωρά.

Η ταινία προβλήθηκε στις αίθουσες των κινηματογράφων τη σεζόν 1959-60 και έκοψε 239.530 εισιτήρια, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση, ανάμεσα από 52 ταινίες, στη σχετική λίστα, της σεζόν εκείνης. Εκτός από τις καλές κριτικές που απέσπασε η ταινία, έσπασε και κάθε ρεκόρ εισιτηρίων, αφού, μόλις από την πρώτη εβδομάδα έκοψε πάνω από 100.000 εισιτήρια. 

Ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα της ταινίας, είναι τα πολλά χαστούκια που έδωσαν οι καθηγητές στις μαθήτριες, καθώς αυτός αποδείχτηκε ο τρόπος, για να τις συνετίσουν. Στην ταινία δόθηκαν συνολικά 17 χαστούκια, το αξιοσημείωτο, βεβαίως, είναι ότι και τα 17 ήταν πραγματικά, καθώς οι συντελεστές θέλανε να αποφύγουν τα πολύωρα γυρίσματα για μια επιτυχημένη και πειστική σκηνή.

Το δεύτερο βίντεο που ακολουθεί θα δούμε την συμπεριφορά των μαθητών απέναντι στον καθηγητή ,καθώς και την αντίδραση του καθηγητή απέναντι σε αυτήν την συμπεριφορά . Το Χτυποκάρδια στο Θρανίο είναι ελληνική κωμική κινηματογραφική ταινία του 1963 σε παραγωγή του Κλέαρχου Κονιτσιώτη και σε σκηνοθεσία Αλέκου Σακελλάριου.

Πρωταγωνιστούν οι Αλίκη Βουγιουκλάκη και ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ Πρωταγωνιστούν οι Αλίκη Βουγιουκλάκη και ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ. Η ταινία γυρίστηκε ταυτόχρονα σε δύο εκδόσεις, ελληνική και τουρκική. Πρωταγωνιστούσαν Τούρκοι ηθοποιοί, με εξαίρεση την Αλίκη Βουγιουκλάκη, που συμμετείχε και στις δύο εκδόσεις. Η τουρκική έκδοση δεν παίχτηκε ποτέ στην Τουρκία, επειδή προέκυψε ελληνοτουρκικό πολιτικό πρόβλημα.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ Με την ερευνητική εργασία που κάναμε όλο το τετράμηνο μάθαμε ότι το σχολείο τώρα είναι καλύτερο σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Ελπίζουμε να σας άρεσε η εργασία μας και να μην κουραστήκατε. Ευχαριστούμε πολύ!!!