Εβραϊκό μουσείο Θεσσαλονίκης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΑ ΕΓΚΗΜΑΤΑ Παρουσίαση από : Πούλου Τίνα Θωμαΐδα Χατζηθωμά.
Advertisements

ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
Επικοινωνία & συναισθηματική αγωγή στην οικογένεια
Ένας παπάς οδηγεί προς την ενορία του, όταν βλέπει στο δρόμο μία καλόγρια γνωστή του. Ο παπάς σταματάει και της λέει :
BOCCIA IN ACTION! Μια σύντομη παρουσίαση του Μπότσια, για να μάθετε πως παίζεται αυτό το υπέροχο παιχνίδι!
«O αλυσοδεμένος ελέφαντας.» Του Χόρχε Μπουκάι.
Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 1: Στόχος >Να εξετάσουμε μερικά στοιχεία για τα πρότυπα της μετανάστευσης.
Το κοριτσάκι με τα σπίρτα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
Το φόρουμ κάθε Τριγλιανού Απόγονου
To 1986 τραβήχτηκε αυτή η φωτογραφία, δείχνοντας ένα γιγάντιο κύμα μέτρων !
Μια πόλη για τους πεζούς
2. Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΣΤΑΤΙΚΟΣ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ 2.2.
Παραδοσιακά παιχνίδια
ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ Υπάρχουν στιγμές στη ζωή, όταν σου λείπει κάποιος Τόσο πολύ, που θέλεις μόνο να τον πάρεις Απ’ τα όνειρά σου και να τον αγκαλιάσεις στην.
Ανάκλαση και διάδοση σε ένα όριο.
Μαθήτρια: Ισμήνη Τσιγκανέ Καθηγήτρια: Μπορέτου Σταυρούλα Μάθημα: Κείμενα Έτος:
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Το μεγάλο μυστικό Η δική μου περιπέτεια.
Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΕ SCRATCH ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
ΚΟΥΜΑΡΙΑ ΒΕΡΟΙΑΣ 20-21/11/2010 Αρχηγός: Ελίζα Σιδερίδου Ομάδες: Βέροιας, Θεσσαλονίκης & Κοζάνης.
ΘΕΜΑ : ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1 περίοδος ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΕΜΒΟΛΟΥ
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στον Ρόμπι, το πρώτο ρομπότ το οποίο πουλήθηκε σε μια οικογένεια σαν κουβερνάτα της κόρης τους. Το κορίτσι αγαπά πολύ το ρομπότ.
ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ;
Test διάθλαση, φακοί.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιστημονική μέθοδος
ΣΤΑΤΙΚΟΣ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ 2. Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ 2.3. ΣΤΟΧΟΙ 1.Τι είναι ο στατικός ηλεκτρισμός. 2.Παραδείγματα όπου συναντούμε το στατικό ηλεκτρισμό. 3.Πώς να.
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
Ποια είναι η πρωτεύουσα του Μπουργκίνα Φάσο Α. Αντίς Αμπέμπα Β. Κάιρο Γ. Αθήνα Δ. Ουγκαντούγκου.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση ΣΥΝ-αισθηματα 6 Μαρτίου 2014 Μαρία-Πηγή Ευταξιοπούλου Μάθε πώς τον φόβο να μειώσεις... κι εσύ κεφάλι.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
PowerPoint. Σκοπός  Δημιουργία Ταινίας Κινούμενων Σχεδίων στο Power Point.  Εικόνες  Διάλογοι  Κινήσεις.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ : ΣΚΙΆ Αγραφιώτη Δήμητρα Διαμαντάκη Μυρτώ Κλαίρ Σταύρου Κατερίνα.
« Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο » Ο σχηματισμός των σκιών Πασσά Διονυσία Ψαρρού Αλεξία.
Για μτ από ατ μέχρι ττ [με_βήμα β] εντολές Τέλος_επανάληψης : περιοχή εντολών μτ : η μεταβλητή της οποίας η τιμή θα περάσει από την αρχική.
Βασικές αρχές έκθεσης Στα πλαίσια του μαθήματος Φωτογραφίας στο τμήμα Συντήρησης Έργων Τέχνης και Αρχαιοτήτων, στα Δ.ΙΕΚ Σπάρτης Ρήγου Θάλεια.
Οι φοιτήτριες: Διαμαντάκη Μυρτώ Θεώνη Κλαιρ_ Αγραφιώτη Δήμητρα_ Κατερίνα Σταύρου_
Τα μουσικά φθογγόσημα (τέταρτα-όγδοα-μισό) Τάξη: Γ’ Δημοτικού Ανδρέας Σκιαδάς.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Δραστηριότητες από τον Κόσμο της Φυσικής για το Νηπιαγωγείο
Ερέχθειον.
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Σήκω ψυχή μου, δώσε ρεύμα… Διονύσης Σαββόπουλος
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΣΤΑΤΙΚΟΣ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ.
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Την Τετάρτη οι μαθητές της Ε΄τάξης του σχολείου μας ,κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής επίσκεψης στη Θεσσαλονίκη ,είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν.
Script στησίματος των γρίφων
Αρχιτεκτονικοσ σχεδιασμοσ και νεεσ τεχνολογιες ι
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
AΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Ι
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Κυρτση χαν - «υψιλον».
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Αναζήτηση στο Διαδίκτυο
Πριν πάνω από 60 χρόνια, μια βάρβαρη πρακτική εξόντωσης ανθρώπων, υπήρξε ένα από τα περισσότερο τεκμηριωμένα ιστορικά γεγονότα...
Ένας παπάς οδηγεί προς την ενορία του, όταν βλέπει στο δρόμο μία καλόγρια γνωστή του. Ο παπάς σταματάει και της λέει :
ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
(Νόμος δράσης-αντίδρασης)
Πώς διηγούμαστε ιστορίες από την Αγία Γραφή για να προκαλέσουν εντύπωση στα παιδιά; Πρώτα απ’ όλα πρέπει να τις διηγηθούμε σε μια γλώσσα τόσο απλή και.
(Νόμος δράσης-αντίδρασης)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εβραϊκό μουσείο Θεσσαλονίκης

Περιγραφή Μπαίνοντας στο κτίριο, οι παίκτες συναντούν το πρώτο και μοναδικό πρόσωπο στο μουσείο, την εκδότρια εισιτηρίων η οποία τους δίνει το εισιτήριο εισόδου και έτσι έχουν στα χέρια τους τα πρώτα στοιχεία για να οδηγηθούν στον πρώτο γρίφο.Πάνω στο εισιτήριο όλων εμφανίζεται το εβραϊκό αστέρι το οποίο εναλλάσσεται, με τη βοήθεια του φωτός, με τη φωτογραφία ενός νεκρού Εβραίου άνδρα. Η εικόνα αυτή σηματοδοτεί τον πρώτο σταθμό των παικτών μέσα στο μουσείο. Το ισόγειο είναι αφιερωμένο στο παλιό εβραϊκό νεκροταφείο της Θεσσαλονίκης και η σειρά φωτογραφιών που συνοδεύει τις πλάκες απεικονίζει το νεκροταφείο και τους μόνιμους επισκέπτες του. Ένας από αυτούς ήταν ο εικονιζόμενος στο εισιτήριο που δόθηκε στους παίκτες και η αντιστοιχία με τη φωτογραφία μιας συγκεκριμένης πλάκας τους οδηγεί εκεί. Όταν οι παίκτες βρουν την πλάκα με τη φωτογραφία του άνδρα και πλησιάσουν για την παρατηρήσουν καλύτερα τα φώτα θα σβήσουν! Το σκοτάδι δε θα τους επιτρέψει να αντιδράσουν διαφορετικά από το να απλώσουν τα χέρια και να ψηλαφίσουν ό,τι βρίσκεται μπροστά τους. Κάποιος θα τραβήξει έναν μοχλό και αυτομάτως θα εμφανιστεί μπροστά τους μία φωτεινή πλάκα, πάνω στην οποία βρίσκουν τα 500 κομμάτια ενός παζλ.

…Όταν τα κομμάτια ενωθούν τα φώτα ανάβουν και η φωτογραφία μιας κοπέλας με ένα μπλε μενταγιόν στο λαιμό της δείχνουν πως πρέπει να κινηθούν στη συνέχεια οι παίκτες μας. Έτσι αναζητούν τη φωτογραφία της στο κτίριο. Αυτή λείπει από το ισόγειο αλλά επρόκειτο να τη συναντήσουν στο πλατύσκαλο της σκάλας. Ανεβαίνοντας τη σκάλα.. Ακολουθώντας την προγραμματισμένη πορεία, οι παίκτες θα προσέξουν ότι πατώντας το πόδι τους στο πρώτο σκαλί μία μεταλλική μπάρα πέφτει λίγο πιο πάνω ως εμπόδιο κατά την ανάβασή τους. Αυτό δημιουργεί αρκετή δυσκολία, αφού πρέπει να ανέβουν περνώντας από πάνω της. Κατά την ανάβαση και αφού φτάσουν στο πλατύσκαλο, ένας ψεύτικος τοίχος στέκεται μπροστά τους. Οι παίκτες πρέπει να σκεφτούν όποιον τρόπο μπορούν για να τον καταστρέψουν… Λίγο πριν το τέλος,η σκάλα φτάνει στην κορυφή της, όταν οι παίκτες μας συναντήσουν μια πόρτα. Θα βρουν ένα κλειδί και νομίζουν ότι ξεκλειδώνει την πόρτα. Μάταια… Η πόρτα ξεκλειδώνει με τις απαντήσεις τριών ερωτήσεων που θα εμφανιστούν μαζί με άλλες σε μια οθόνη πάνω της.

Οι ερωτήσεις αυτές είναι: 1: «Ποια είναι η γνωστή Εβραιοπούλα που πέθανε από τύφο στο Β’ Παγκόσμιο πόλεμό;» «Άννα Φρανκ» 2: «Ποια ήταν η πιο κοινή μέθοδος εξόντωσης των Εβραίων στο Β’ παγκόσμιο πόλεμο;» «Θάλαμοι αερίων» 3: «Σε ποια χώρα βρίσκεται το στρατόπεδο συγκέντρωσης Άουσβιτς- Μπικερνάου; «Πολωνία» Η πόρτα άνοιξε.. Η πόρτα ανοίγει μετά από τις τρεις σωστές απαντήσεις και οι παίκτες έχουν την ελευθερία να βγουν στον πάνω όροφο του μουσείου. Όμως η περιπέτεια δε σταματάει εκεί…

Ένα χοντρό βιβλίο πέφτει μπροστά τους Ένα χοντρό βιβλίο πέφτει μπροστά τους. Το σηκώνουν και βλέπουν ότι πρόκειται για ένα Εβραϊκό- Ελληνικό Λεξικό. Αυτό που πρέπει να μεταφράσουν είναι η αφιέρωση στο οπισθόφυλλό του. « Αυτό που κρατάς είναι πολύ σημαντικό» Ο γρίφος αυτός υπονοεί ότι το κλειδί που κρατούν μπορεί να ανοίξει μόνο μια κλειδαριά στο κτίριο και είναι αυτήν που περιλαμβάνει το μενταγιόν της κοπέλας στον πίνακα. Φτάνει η αποχώρηση. Αφού οι παίκτες παραλάβουν κρυφά από τους φύλακες το περιδέραιο με το κομμάτι του μετεωρίτη, θα αναρωτηθούν ποια θα είναι η επόμενή τους κίνηση. Η έκθεση έχει την απάντηση, αφού το κόσμημα έχει τις απαραίτητες πληροφορίες σε αυτή την περιγραφή. «Περιδέραιο αξίας 50.000 δραχμών κατασκευασμένο το 1936 από έναν Εβραίο χρυσοχόο ονόματι Αβραάμ Νατζαρή. Πωλήθηκε δύο μήνες αργότερα, στην κόρη ενός τυπογράφου, τη Ρόζα Λεβή. Στη φωτογραφία απεικονίζεται η 23χρονη Ρόζα στη στοά Μαλακοπή της Θεσσαλονίκης.»

Εισαγωγή στο κτίριο Μπαίνουν στο κτήριο ,κόβουν εισιτήριο και οδηγούνται στον πρώτο γρίφο. Πρέπει να προσέξουν έναν άνδρα στο εισιτήριο και να τον εντοπίσουν στις ταφόπλακες του πρώτου ορόφου.

Την πορεία τους θα διακόψει ένα τεχνητό πλακάκι που σβήνει όλα τα φώτα που εξαναγκάζει τους παίχτες να ψηλαφίσουν και να τραβήξουν ένα μοχλό που θα εμφανίσει μπροστά τους ένα παζλ .

Ψάχνοντας την απεικόνιση του παζλ στο κτήριο συναντούν εμπόδια στην σκάλα .

Λίγο πριν το τέλος… Προσπερνώντας αυτά για την είσοδο τους στον όροφο πρέπει να περάσουν από μία πόρτα μέσω ερωτήσεων και να πάρουν το κλειδί που βρίσκεται σε αυτή.

Η πόρτα άνοιξε… Μπαίνουν και ένα Εβραικό – Ελληνικό λεξικό βρίσκεται μπροστά τους το οποίο τους λέει να χρησιμοποιήσουν το κλειδί που κρατούν να πάρουν το κόσμημα και να φύγουν

Η αποχώρηση… Επόμενη στάση : Στοά Μαλακοπή

Τεχνικά μέσα Το πρώτο τεχνικό μέσο που συναντάει ο παίχτης είναι το πλακάκι – διακόπτης των φώτων . Αυτό επιτυγχάνεται όταν ο παίχτης πατήσει το πλακάκι κατά λάθος και σβήσουν όλα τα φώτα. Το δεύτερο μέσο που συναντάει είναι ο μοχλός που θα αναγκαστεί να τραβήξει ο παίχτης ψιλαφίζοντας όταν σβήνουν τα φώτα. Αυτόματα με το τράβηγμα του μοχλού κατεβαίνει μια επιφάνεια μια επιφάνεια ξύλου στην οποία βρίσκεται το παζλ . Τέταρτο μέσο είναι ο μηχανισμός ο οποίος πέφτει η ράμπα στη σκάλα αλλά μετά την αποφυγή της , ανεβαίνει στην θέση της. Στην συνέχεια ο ψεύτικος τοίχος στο ενδιάμεσο της σκάλας αποτελεί άλλο ένα τεχνικό μέσο Επίσης, η οθόνη με τις ερωτήσεις στο τελευταίο σκαλί το οποίο είναι ένα διαδραστικό μέσο με τον παίχτη και τέλος , ο μηχανισμός της πτώσης του βιβλίου. Αυτό συμβαίνει γιατί το βιβλίο είναι τοποθετημένο στο κούφωμα της πόρτας και καθώς ανοίγει πέφτει.

Συναισθήματα Φόβος Αγωνία/περιέργεια Στιγμιαία ταραχή Το συναίσθημα που αισθάνεται ο παίκτης κατά την διακοπή των φώτων Καθόλη την διάρκεια της ιστορίας οι παίχτες αγωνιούν για την λύση του μυστηρίου , κατά την προσπάθεια στη λύση του παζλ, στις απαντήσεις των ερωτήσεων και της διερμηνείας του λεξικού Στιγμιαία ταραχή Θα την αισθανθεί κατά την πτώση της μπάρας αλλά και του βιβλίου στον τελευταίο γρίφο